Esitätkö palstalla

kerrokuvastin

sellaista millainen haluaisit olla oikeasti?

13

108

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napnapnap..

      Öö en.

    • Kyllä mä esittäisin kyllä huomattavasti mielenkiintoisempaa ihmistä kuin maalla asuvaa, kanoja ruokkivaa keski-ikäistä perheen äitiä, jos alkaisin jotain esittää..

      Mutta olen mä täällä vähän vieraskoree. En samalla tavalla rähjää kuin esim. lapsille joskus..

      • ?---

        Jotenkin tuntuu, että sinä jätät suurimman osan, mielenkiintoisen kertomatta..


      • .
        ?--- kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu, että sinä jätät suurimman osan, mielenkiintoisen kertomatta..

        Joko yybeen ranchilla on heinälato?

        Palsta janoaa heinälatoromansseja


      • yybee on
        . kirjoitti:

        Joko yybeen ranchilla on heinälato?

        Palsta janoaa heinälatoromansseja

        allerginen heinille


      • Mie niin HALUISIN:.!
        ?--- kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu, että sinä jätät suurimman osan, mielenkiintoisen kertomatta..

        .

        olla yybeen kana

        .


    • En, olen ihan aito ja hurmaava... hups, nettipalstapersoona netissä.

    • Kerro minulle esittämisestä kuvastin, onko se totta, että tapahtumat eivät seuraa toisiaan,että kuolleiden palstalaisten seurassa puhutaan runon kieltä?

      "Omne tulit punctum qui miscuit utile dulci, lectorem delectando pariterque monendo".

      Ja käännös niille jotka eivät osaa latinaa----> Täydet pisteet saa se, joka yhdistää huvin ja hyödyn viihdyttämällä ja neuvomalla lukijaa samanaikaisesti.

    • En vaan näköjään päinvastoin kun ammattiehdotuksiksi tuli poliisia, portsaria ja insinööriä :O Sentäs humanisti kaikin puolin.

    • Ehdottomasti. Mulla on ihanteita ja myös ihannekuva siitä millainen ihminen haluan olla. Tavoittelen sitä palstalla samoin kuin myös tosielämässä.

    • KoppavaHoro

      Ehkä pikemminkin päinvastoin tai jotain sinne päin.

    • Olen oma itseni, hyvinä ja huonoina päivinä.

      Ei mulla ole aikaa esittää mitään turhia rooleja, se olisi liian läpinäkyvää.
      En osaisi olla uskottava,

    • En. Olen parempi ihminen kuin nimimerkkini :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe