Eniten orgasmeja aiheutti lajit ja liikkeet, joissa tarvitaan vatsalihaksia, kuten esimerkiksi liike, jossa nostetaan polvet rintaa vasten.
Myös painonnosto, jooga, pyöräily, juoksu ja vaellus aiheuttivat orgasmeja.
http://www.iltalehti.fi/terveys/2012032015345018_tr.shtml
Tämähän tarkoittaa sitä, että nainen joka ei saa orgasmia on vain laiska lahna.
Nainen voi saada orgasmin urheillessaan.
29
2490
Vastaukset
Ja mies voi sada autoa ajaessa orgasmin.
- Autot ei kiihoita
Vain ajaessaan moottoripyörällä :D
- ...
Eilen juuri oli aloitus tästä.
- njaa..
Ei piä paikkaansa toi laiskuus heitto. Nimittäin nainen voi saada orgasmin nukkuessaankin eli juurikin laiskasti lepäillessään. Tämän mukaan orgasmin saamattomuutta ei voida selitellä laiskuuden piikkiin.
Kyllä se on enemmän henkistä sorttia estot päällä, kun mitään muuta. Jos pelit ja vehkeet on muuten käyttö kunnossa.Kyllä mäkin sain 11-12-vuotiaana yöllisiä siemensyöksyjä nukkuessani. Sitteku mä tajusin mitä ne on niin opettelin runkkaamaan. Se siitä laiskuudesta.
- jep..
relaxed_eyes kirjoitti:
Kyllä mäkin sain 11-12-vuotiaana yöllisiä siemensyöksyjä nukkuessani. Sitteku mä tajusin mitä ne on niin opettelin runkkaamaan. Se siitä laiskuudesta.
Joo toiset saa siis laiskotellessaankin ja toiset joutuu runkkaamaan. Mitäs mä sanoin. :-)
- laardimies orig.
Molemmat voivat kokea suuren seksuaalisen nautinnon
judossa yoko-shiho-gatame nelipistesidonnassa, joka vastaa 69asentoa---paremmin ilman judogi.pukua, voi kielellä lipsutella klitorista ja lutkuttaa pippeliä.
Järkyttävää riskin femakon kanssa kun ne eivät pese peppuan ennen treeniä - suatanan tollot
Vittu mitä paskan jauhantaa. En ole koskaan reeneissä saanu orkkua. Enkä ole koskaan kuullut että kilpasiskot olis voihkinu radalla. Missä hiton planeetalla tämäki nollatutkimus on tehty? Jotain nestehukkaa ja panetusta vaille tämänki tutkimuksen tekijällä. Mitään muuta kuin pillu mielessä.
Rauhottukaa ny saatana. Äijät on ihan piloilla.- YLEISÖ BUUAAAAAAAA
HÄIVY TAMPIO
- ..
YLEISÖ BUUAAAAAAAA kirjoitti:
HÄIVY TAMPIO
Kuin myös.
- jasu51
ON OLEMASSA IHMISIÄ JA IHMISIÄ MUT SINÄ ET KUULU KUMPAAKAAN........
- ..
Justis
ja joulupukki on olemassa.- laardimies orig.
Onpa tietenkin ja asuu Korvatunturilla.
Sinne ei vaan pääse kylään muut, kuin rejavartija, sillä paikka on 4km rajahyöhykkeellä
- jawa 350cc...
kerran ajoin moottoripyörälläni erään uimapiitsin ohi ja huomasin tosi upean kertun ottavan mollukkaa ja kuis ollakkaan patukka kimpoili housussani ja ei kun tankin korkki auki ja töräytin pensatankin reikään ajaessani ja rojut tankkiin ja hanaa, no hiukka pätki moottori mutta siitä se virkosi jo seuraavaan tankkaukseen mennessä, kyllä elämä on outoa puahaha..
- Ei mitään uutta
Tottahan tuo. Sain ensimmäiseni jo alakoulun kuudennella luokalla liikuntatunnilla. Olen saanut myös orkut kosmetologilla rentoutusnaamiot naamassani, bussissa istuessani ja useinkin unissani. Tietenkin tuo vaatii keskittymistä ja huomaamatonta alapään lihasten supistelua. Onnistuu ihan hyvin vieläkin. T:Nainen45Vee
- nuori nainen
Kyllä! Nuo bussin tutisevat takapenkit ovat lyömättömät!
- Ei mitään uutta
nuori nainen kirjoitti:
En tarvithe mitään erillistä tutinaa mutta reisilihasten kunto on kyllä kohdillaan. Niitäkin nimittäin siinä tarvitaan. Olenki saanut reisistäni vuosien varrella kehuja enemmänkin. Bussissa ongelmia voi tuottaa vain poskien punotus jälkikäteen. Muuten hallitsen tilanteen hyvin. Kukaan ei huomaa mutta itsellä on kivempaa.
- yhden poikaystävä
nuori nainen kirjoitti:
No nyt mä sen hogasin. Ei menny ku 40 vuotta. nimittäin koulubussissa luokan tytöt aina valloittivat takapenkin ja olivat jo valmiiksi posket punasina ku me poijjaat sinne niitä mentiin jallittamaan... Mutta ilmankos ne ei meistä niin kovin kiinnostuneita olleet, kun ei tarvinnu...
- Ette turhia silti
yhden poikaystävä kirjoitti:
No nyt mä sen hogasin. Ei menny ku 40 vuotta. nimittäin koulubussissa luokan tytöt aina valloittivat takapenkin ja olivat jo valmiiksi posket punasina ku me poijjaat sinne niitä mentiin jallittamaan... Mutta ilmankos ne ei meistä niin kovin kiinnostuneita olleet, kun ei tarvinnu...
Kyllä poijillekkin on ollut tarvetta mutta mukavaa on välillä yssikseen laukaista paineita =)
- Huhuhuu
yhden poikaystävä kirjoitti:
Tiedoksesi että ei tytöt sitä kimpassa harrasta vaan tämä on ihan yksilön oma juttu ja ilmeisesti ei ihan jokaiselta onnistu. Näin olen ymmärtänyt. Kiinnostus poikia kohtaan ei silti yhtään laimene vaikka itekseen sen orgasmin saakin sillä tosiasia on joka tapauksessa se että poikien kanssa sen saaminen on vielä epätodennäköisempää. Poijat kiinnostaa romanttisessa mielessä ja läheisyyden kaipuussa. Yksin orkun saaminen on yksinäistä ja poijan kanssa voi kävellä käsi kädessä ja se on yhtä tärkeetä. Poijat ei vaan tajua sitä että tytöt ei ajattele sitä poikaa samanlailla kun poijat ajattelee sitä tyttöä. Tyttö on kävelevä seksiobjekti ja poika on satujen prinssi. Ei kai nyt 40 vuotta ole mennyt muissa luuloissa?
- kuliukko
vai niin.
- hieno tutkimustulos
rupee oleen lenkkipolut ja kuntosalit naisia täynnä, miehiä ei mihinkään kohta tarvi, sinkulle ja yh-äideille varsinkin hieno juttu, lapset vaan hoitoon ja kuntoileen oikein kunnolla, voi vaikka kiertää lenkkipolun kahteen kertaan jos ei ekalla kierroksella saa orkkua.
- proffaljsddla
- Uudet pökät jalkaan
Kannattas ostaa paremmin istuvat kalsarit, jos urheilun aikana hinkkaa noin pahasti, kuin alkuperäisessä jutussa väitetään!
- Mä sain
kerran orkasmin ku työnsin peukalon pyllyyn
- laiskatkisaa
Mäkin saan aina välillä nukkuessa orkun. Tai no ei se nyt nukkuessa silleen oo mutta kun herää pienessä unentokkurassa ja vaihtaa asentoa niin saattaa yhtäkkiä tulla. Olin aluksi kun huomasin ton että mitäs vattua, mut sit luin tosta...
tai ei shalua rakastella?
- aleksiairaksinen
sain orgasmin kun tungin kikkelini limsapulloon seoli kivaa
- sgruitti
Jokainen nainen voi saada orgasmin
.Moni mies valittaa että naisen klitta on arka ja herkkä.
Se sitten miehen mukaan on esto orgasmille.
Totuus on kuitenkin toisenlainen.
Silloin kun klitta on herkkä niin nainen on kiihottunut. Ei pidä silloin kuitenkaan siitä kaikkein herkimmästä kohtaa sivellä. Silloin siitä vierestä. Oikealla puolella on sgenen rauhanen häippäreiden vieressä. Sieltä hellästi sormettamalla,sauvalla tai peniksellä.
Sellaisesta kohtaa että tuntuu hyvältä. Naisen on syytä itse tutustua omaan kehoonsa, niin osaa neuvoa oikeat paikat joista tuntuu hyvältä. Moni mies ihmettelee että on penis tarpeeksi pitkä.- Kyse ei ole siitä pituudesta eikä paksuudesta.
Naisella ihanimmalta tuntuu kun klittaa ja häippäreitä sivellään peniksellä ja mennään sisään ja ulos. Ei emättimen perällä ole niinkään tuntoa. G-piste on lähellä sisään meno aukkoa. Siksi kahdella sormellakin riittää ja saa mahtavat orgasmit. Joten ei ole penistä,- joka ei osaisi asiaansa. Kiihottuneisuus on kaiken a ja o. Joten kun naienneklitta on herkkä niin se on kiihoittunut.Siitä vasta kaikki alkaa. Älkää naiset pelätkö orgasmianne,- tuntemuksianne.Antakaa niiden vyöryä ylitsenne. Pyyhettä vain alle. Harjoitelkaa sauvalla. Onnea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574