mutta en tiedä mistä sellaisia voi iskeä
Haluaisin kokeilla puumaa
13
329
Vastaukset
- lentolippu..
Vastaus on: Kanada.
- aaww
Puuma ( kissa ) on todella kaunis eläin.
http://www.tunturisusi.com/kissat/puuma.html - Etsivä löytää
No vaikka 50 chatistä tai ikäryhmät keskustelupalstalta tai S24 treffeiltä kun valkkaat tarpeeksi vanhan. Ilmoitat vain vain suoraan että haet puumaa tositarkoiksella, jos nyt yleensä tosissasi olet:/
Kuinka vanhaa puumaa sä oikein haluat?;DDD - Kissapetonen
Todellista puumaa ei isketä, vaan puuma iskee itse. Eli sinun pitää mennä johonkin sopivaan paikkaan tyrkylle. Mutta puuma ei ota leikkeihinsä kuin tiukat kriteerit täyttäviä pojuja.
- Mies 1983
En halua antaa munaani edes vähäksi aikaa käyttöön naiselle, joka ei ymmärrä omia rajoitteitaan. Puumat ei aseta ehtoja.
- PumPumPuuuuuma
Saaliiksi haluavia kyllä riittää, joten ei puumallekaan kuka tahansa kelpaa. Puuma tosiaan yleensä iskee kiinni ihan itse, kun sopivan pojun löytää. Se on sitten menoa.
- gfh
Mies 1983 kirjoitti:
En halua antaa munaani edes vähäksi aikaa käyttöön naiselle, joka ei ymmärrä omia rajoitteitaan. Puumat ei aseta ehtoja.
oot ymmärtänyt väärin sanan puuma merkityksen. Puuma metsästää, sä olet vaan uhri, JOS joku puuma sut kelpuuttaa.
- ROFL...
Hihiii, kuule ei sun "hyväksi käyttö" enää täytä pedofiilian tunnusmerkkejä, sähän olet yli 3-kypänen ......hihihh
Niin ja jos sä meet haukkaamaan vanhempaa piparia, niin kyllä se on ihan oma vika, eikä mikään hyväks käyttö, emämoka korkeintaan, "tyhmästä päästä kärsii koko ruumis".
Heehee hihihi, mutta kiitos nauruista, taas tuli ikää lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514