Painan 60kg, pituutta 160cm. Kuinka nopeasti voisi olettaa lähtevän 10kg melko löysästä kropastani? Elintavat terveelliset, syön n. 1200kcal/päivä ja liikun jonkun verran (en kuitenkaan hirveästi).
Miten 10kg pois normaalipainon sisässä?
5
878
Vastaukset
- et tälleen
60 kiloisen on aika vaikee laihduttaa 10 kg. ei kropassas ole enään paljoo mistä laihduttaa
- överiiix
itellä melkein samat mitat 58kg/160cm ja samaa mietin et miten tuo 10kg voisi lähteä liikun 3krt viikossa reeneissä(telinevoimistelu) kuntosalilla 2-3krt viikossa lenkkeilen 10-14km ainakin kerran viikossa jota tuun nyt lisäämään ku alkaa tulla lämmin:) ja syön miten sattuu välillä terveellisemmin ja välillä taas vähä menee överiksi..vinkkejä kaivataan kummatki! Ja tuota nii tuosta kaikesta liikunnasta huolimatta oon löysä säkki todellakin on ylimäärästä hyi kuvittelis et oisin hoikka ja urheilullinen mutten olekkaan.. Kiitoksia etukäteen ihmiset! Ja asiallisia kommentteja.
- urheilullinen läski
Mul sama kans mut oon teit reilu 10cm pidempi ja painan 70kg ! En tajuu miks oon tälläne löllökasa, koska oon aina harrastanu paljon liikuntaa ja syön suht terveellisesti. Oon nyt päättäny jättää kaiken herkun pois ja ruveta liikkumaan vielä enemmän. Toivottavasti nää kilot karisee ja äkkii, haluisin painaa 56kg :) Ja kesäänki nii vähä aikaa et en vamaa siihe mennes saa ees 10kg pois ? Nyt ajattelin pitkäst aikaa alottaa treenaa vatsa- ja selkälihaksii säännöllisest ni eiköhän sitte ainaki pömppis katoo :P Mut jos jollai on vinkkei mite reisii saa kiinteytettyy suht nopeest ni kertokaa (muutamas kuukaudes) Apuja kaivataan ! Ja tsemii överiiixille ja Nnanananan. Ja ei se liikunta oo tärkein jos haluu olla laiha mut sit eriasia et onks kiintee jos ei liiku paljoo.. :D
- Normipainoinen
Mä olen kans samanpainoinen, aamulla 58,5kg. Ja pituus myös tuo 160cm. Painoin reilu vuosi sitten 62.5, ja hitaasti mutta pysyvän varmasti on lähtenyt siis neljä kiloa rasvaa. Kaloreita en osaa miettiä, enkä halua opetellakaan. Syön miten milloinkin, joinain päivinä hyvin terveellisesti, joinain päivinä ihan tavallisesti, joinain päivinä aivan liikaa ja turhia herkkuja napsien. Näin haluan jatkossakin jokatapauksessa elää: sehän on normaalia vaihtelua.
Koska olen normaalipainoinen aikuinen, paino ei minua kiinnosta. Pientä kiinteytymistä aion kuitenkin alkaa tavoitella, pikkuhiljaa. Uskon ravinnon olevan erittäin tärkeässä asemassa, arkiliikuntaa kuitenkin tulee päivittäin hyvät määrät.
Esim. Pakkotoiston Mimmit -osastolta tai Kiloklubin Normaalipainon sisällä keventävät -foorumilta löytyy vinkkejä ja kannustusta.
Täällä ei aina suvaita sitä, että normaalipainon ylärajoilla oleva haluaa karistaa muutaman kilon rasvaa.
Ja kyllä, ihan esteettisistä syistä ;)
Itse en ainakaan halua enää roikkua normaalipainon ylärajalla, mutten todellakaan halua lähellekään alarajaa. Itse voin sanoa, että minä olin yli 60 kiloisena jo pulskahko ja kokoa 40. Se on 160 senttiselle pätkälle iso vaatekoko. - Niina
Ei se ole muusta kiinni kuin kalorimäärän rajoittamisesta. Koska olet normaalipainoinen, niin varmaan aika rankan pienillä kalorimäärillä pitää mennä, että saat painon putoamaan noin paljon. Oletko varma, että syöt vain 1200 kcal päivässä? Koska silmämääräinen ruokamäärien arvioiminen pettää usein, ja saatat syödä enemmän kaloreita kuin luulet. Tuolla 1200 kalorilla per päivä pitäisi nimittäin jo laihtua.
Minä olen 162 cm ja 54 kg, laihdutin juuri kahdeksan kiloa parissa kuukaudessa. En kyllä voi suositella laihdutustyyliäni, koska olin siis ihan rehellisellä nälkäkuurilla. Olen kärsimätön ja sellainen joko-tai-tyyppi, joten ajattelin, että näen sitten vaikka nälkää pari kuukautta ja se on siinä. Söin päivässä ehkää 600-700 kcal. Sillä laihduin noin kilon viikossa. Parin kolmen viikon päästä olo oli jo todella pyörryttävä ja heikko, joten jos haluat pysyä hyvävointisena, suosittelen hitaampaa tahtia. Normaalipainoisena on mahdollista pudottaa noin kilon verran viikossa, mutta mitä todennäköisemin seurauksena on huono olo. Puolen kilon viikkopudotuksen sen sijaan ei pitäisi aiheuttaa kovin suurta tuskaa. Kalorilaskuri.fi-sivustoa voisit käyttää apuna laihduttamisen suunnitteluun.
Jos et halua, että lopputuloksena olet laiha mutta löysä, kannattaa syödä runsaasti proteiinia, jotta nimenomaan läski lähtee mutta lihakset säilyvät. Liikunta auttaa tähän myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128