Olisiko jo aika antaa naisten hoitaa bisneksiään laillisesti?
Ilotalot laillisiksi?
14
52
Vastaukset
- xbabe
Miltä se vaikuttaisi, jos työkkärin ilmoitustaululla lukisi, että yksi prostituoidun paikka vapaana?
- iso karvainen mies
En minä tiedä.
Ei taida bisnes olla naisten, vaikka kauppatavarana ovatkin. Reilun kaupan ilotaloja voisi harkitakin.
- iso karvainen mies
Miten niin ei olisi naisten bisnes?
Naiset kauppaavat tavaraansa ja se on fakta. - kerro heti.
Tarkoittaako tämä, että köyhemmälle tavaran tuottajalle maksetaan enemmän ?
Miten suunnittelit ? iso karvainen mies kirjoitti:
Miten niin ei olisi naisten bisnes?
Naiset kauppaavat tavaraansa ja se on fakta.Ilotaloketjun omistajaporras koostuu kuitenkin isoista karvaisista miehistä.
kerro heti. kirjoitti:
Tarkoittaako tämä, että köyhemmälle tavaran tuottajalle maksetaan enemmän ?
Miten suunnittelit ?Eettisesti kestävällä tavalla toteutettu palvelutuotanto. Työterveyshuolto, palkka sairausajalta, lomat, kouluttautumismahdollisuudet, pekkaspäivät, itsensäkehittämisresurssi, firman maksamat virkistystapahtumat, määrävuosilisät, vapaapäivä pyöreitä vuosia täytettäessä, lakko-oikeus, järjestäytymisvapaus ja etätyömahdollisuus.
Tuohon kun vielä lisätään oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen, olisi ala jo kohtuu eettinen.- iso karvainen mies
bravo.bravi kirjoitti:
Ilotaloketjun omistajaporras koostuu kuitenkin isoista karvaisista miehistä.
Ei välttämättä.
Kuka tuntisi bisneksen paremmin kuin naiset?
- paksu Bertta
meilläpäin on tapana tehdä vaihtokauppaa, otetaan mies kiinni ja annetaan sylilintäydeltä lämpöä
- iso karvainen mies
Naiset ovat miesten kanssa taloudellisten seikkojen takia.
Naisilla ei ole tunteita :D - paksu Bertta
iso karvainen mies kirjoitti:
Naiset ovat miesten kanssa taloudellisten seikkojen takia.
Naisilla ei ole tunteita :Dem. tapauksessa hyöty on molemminpuolinen
kyllä sen tuntee, kun riski nainen istuu päälle ja rutistaa. - iso karvainen mies
paksu Bertta kirjoitti:
em. tapauksessa hyöty on molemminpuolinen
kyllä sen tuntee, kun riski nainen istuu päälle ja rutistaa.Oletko Jazuli?
- paksu Bertta
iso karvainen mies kirjoitti:
Oletko Jazuli?
en
- Myymälän Johtaja
Miksipä ei?
Tarjoaisi naisille mahdollisuuden hankkia rahat laillisesti, kun maksaisivat veroja.
Varmasti monet naiset olisivat valmiit kyseiseen hommaan, jos ei tarvitsisi pelätä väkivaltaisia tai humalaisia asiakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as713293Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253013- 512902
- 562708
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582578Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482560On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542339Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802221- 692108
- 452092