ja kauan ootte ratsastanu? Ite oon tippunu itse asias aika monta kertaa, vuoden ajan kerran viikossa olen ratsastanut, ja sitten sukulaisilla silloin tällöin. Tippunut olen.. 8 kertaa.
Kuinkas monta kertaa ootte tippunu?
22
168
Vastaukset
- fdjdjddj
kerran ja neljä vuotta ratsastanu:)
- soppaaaaaaaa1
Oon tippunu 1 kerran:D alotin ratsastuksen 8 vuotiaana mutta kävin sillöin tällöin tunnilla en siis säännöllisesti(:
- assi
Oon tippunu1 kerran,vaikka oon ratsastanu vasta 22-kert.Menin ilman satulaa ja oli liukkaat housut jalassa.Kun olin menossa pois selästä(hevonen pysyi koko ajan paikallaan.)Jalat meni yli,mutta....ylävartalon tasapaino petti ja putosin selälleen(minuun ei sattunut)
P.STiiän ettei oo oikee tippuminen,koska hevonen oli paikallaan:D:) En ole tippunut kertaakaan, mutta olen ratsastanut vain reilun vuoden.
- kisuliiiii
Mulla on oma hevonen ja oon ratsastanu päälle 10vuotta, ja on tullut kyllä tiputtua omalta hevoseltani ,sekä kisoissa, ettå maastossa, :):)
- ff
hahaa :D lukemattomia kertoja on tullut lenneltyä hevosen selästä milloin mistäkin syystä. laskemisen lopetin kun 20 tuli täyteen ;)) ei oo mikään häpeä pudota hevosen selästä, sillä hyväksi ratsastajaksi ei opi jos ei koskaan putoa, ja jokainen hyvä ratsastaja putoaa joskus :D
- --
58 kertaa ja 5 vuot. Tippunu Mont kertaa kosk kāyn ratsastaa yhel ongelmaponil...
- jokuvaaaann
No oon vasta n. 4 vuotta ratsastanu ja ainakin 15 kertaa tippunu, kolme kertaa tunnilla.. siskoni kanssa ollaan samalla estevalkka tunnilla ja se on 14 ja mää 17 ja se ei oo tippunu kun 3 kertaa ja on ratsastanu 3v.
- zxcvbn
oon ratsastanu nelisen vuotta ja tippunu varmaan 5 kertaa
Olen ratsastanut 5 vuotta ja tippunut kahdesti.
- eiseoonoloo
oon ratsastanu 3vuotta ja oon tippunu 29kertaa;)
- Zonja
Ite oon ratsinu 3vuotta ja olen tippunut 4-5kertaa :))
- Sankkuarva
Kolme vuotta ja seittemän kertaa sieltä on tullu tipahettua ;) Kaikki muut pikkuponeilta paitsi yks kerta eräältä arabilta :D
- ridaAJAA
Oon ratsastanu 5vuotta ja 0 kertaa ;)
- lolleropallero!
Oon tippunu läemmäs 20 kertaa ja oon ratsastanu 5-6 vuot :D
- marzipaan
8 vuotta tuli tossa keväällä täytee ja tippumisii on kertyny n. 36. Saattaappi heittää parilla luvulla kun ei oo iha täyttä varmuutta niistä 6-8 vuoden takaisista tippumisista :D:D
Ratsastellu olen vaihtelevalla tahdilla noin 7 vuotta ja tippunut olen yli 10 kertaa :D
- Hevozfani
mä oon tippunu jtn 10kert ja ratsastanu 2vuotta :))
- Heppahöperö12
Olin neljä vuotias, kun meille tuli hevonen. Aloitin "säännöllisen ratsastamisen 6 vuotiaana. Ja oon tippunu 5 kertaa. Neljä kertaa samalta shettikseltä ja kerran yheltä ex ravurilta. xD Oon nyt ratsastanu 6 vuotta.
- Heppatyttö
Tippunut satoja kertoja vuokraponilta... :D
lopetin laskemisen neljä vuotta sitten ... harrastanut olen siis reilut kaheksan vuotta. - heboli
Oon tippunut tasan 0 kertaa :DD Alotin ratsastuksen 8 vuotiaana, ratsastin 2 vuotta. Ja sit tuli tauko, alotin talvella 2011
- Anonyymi
Olen ratsastanut yli vuoden ja 2 tippunut, laukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303491Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91558Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819