Suihinotto -milloin?

miksei kelpaa

Olen seurustellut jo hyvänaikaa uuden mieheni kanssa, ja haluaisin ottaa häneltä useammin suihin. Ongelma on se, että on usein torjunut yritykseni ja tuntuu että aina väärällä hetkellä yritän.. Olemme n.25v ja molemmilla "normimäärä" suhteita takana. Minusta olisi kiva vähän puuhastella sohvalla illalla, jos telkustakaan ei tule mitään todella mielenkiintoista, mutta kerrankin yrittäessäni avata hänen housujaan, hän kysyi "mitäs sä oikeet puuhaat", yritin flirttailla, että "no jos jotain mukavaa", mutta ilmeisesti mainokset olivat mielenkiintoisempia. Hän saattaa myös työntää käteni pois jos hyväilen housujen päältä. Aamuisin pääsen sentään käsiksi itse tavaraan, muttei hellä koskettelu ja suukottelu auta, joko heppi ei nouse tai sitten nousee mies hirveellä kiirellä ennen kuin se kerkiää herätä..
Kuitenkin saattaa kaupassa tms. vihjailla, että kotona voisit saada nakkia jne.

Asiasta on muutaman kerran puhuttu, ja olen kysynyt olenko huono ottamaan suihin (aika vähällä harjotuksella ollut nuorempana :D mutta tätä miestä todella tahtoisin pitää hyvänä). Vastaus on aina ei tai muu parin sanan lause.

Jos otan suihin, äänestä päätellen tuntuu nauttivan, mutta silloinkaan ei anna viedä loppuun asti vaan haluaa työntyä sisääni tai pahimmassa tapauksessa vain työntää pääni pois ja hommat loppuu siihen.

En käsitä! Ideoita? Mistä tietää, että mies haluaisi nyt?

27

2237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enjoy the abuse

      Ehkä se on vaan vähän herkkävatsainen, eikä innostu ajatukselle että laukeasi samaan suuhun jota myös suutelee ja pusuttelee.

      P.S. Mitä on ''normimäärä'' suhteita???

      • tämän aloittaja

        halusin rajata pois vastaukset liittyen kokemattomuuteen yms :)
        normimäärä siksi " "-merkeissä että se määrä on kaikille varmaan eri.. jostakusta 3 on se sopiva ;)


      • Konservatiivi
        tämän aloittaja kirjoitti:

        halusin rajata pois vastaukset liittyen kokemattomuuteen yms :)
        normimäärä siksi " "-merkeissä että se määrä on kaikille varmaan eri.. jostakusta 3 on se sopiva ;)

        No ehkä hän ei vaan yksinkertaisesti halua päätyä huipulle suuseksin kautta tai muuten vaan erityisesti tykkää suuhoidosta.
        Kenties hänellä on mielessä perinteisemmät hommat seksin suhteen? ;)


    • pientä kivaa puuhaa

      Tuu ottaa multa suihin. Mä en varmana torju

    • liiankostea

      Mahtaisi olla kyse erilaisista taajuuksista? ;) Puhutte erilaista seksinkieltä, vaikka olettekin puhuneet. Seksi ja seksuaalisuus ovat arkoja alueita, joissa molemmilta tarvitaan hienotunteisuutta ja kärsivällisyyttä. Älä hyväksy sitä, että miehesi vain työntää kättäsi syrjään vaan vaadi omalla esimerkilläsi toisenlaista asennetta. Pienet negatiiviset teot ja sanat vaikuttavat yleinsä yllättävän paljon, vaikkemme haluaisi sitä itsellemme myöntääkään.

    • kariveikko

      jos mies ei tykkää ottaa suihin,se on miehen tyhmyyttä.
      itse tykkään nuolla naisen pillua oikein kunnola.se tuntuu
      niin ihanalta.olisin ainakin tosi tyytyväiinen,jos nainen ottas multa
      ihanasti suihin...Kari

      • sfdsfds

        Kannattaa lukea viesteistä muutakin kuin otsikko..


    • Poskeen

      Vaikka olenki vanhepi nainen tykkään imeä kullia, työpaikalla on varastossa monia nuoria miehiä milta otan suihin töissä. Joskus moneltakin jos ei naida. Nautintoa päivään.

      • kiimakalle

        asiaa,kumpa mullakin olis tollanen työkaveri.saisit imee vaikka jokapivä kulliani.Hitto miten kiihottavaa olis aina työpaikalla.Onko sulla omaa miestä?


      • reyy

        paskat tämmöstä naista olekaa! kuitneki nimmarin takana mies


    • TSÄP

      Hemmetti mitä vastauksia. No... vaikka miehillä on seksi useasti mielessä voi tässä olla vaikka se että sinun miehesi haluaa itse päättää milloin haluaa seksiä ja milloin ei. Itseäni ei kiihottaisi jos nainen muitta mutkitta kaivaa mulkun housuista ja alkaa imuttamaan. Vähän niinkuin kutimet että saa käsilleen tekemistä. Jos siihen vielä lisää että kuhan tässä vaan... ja yrittää olla huumoria silmäökulmassa, ei se kyllä paljoa kiihota. Ei millään pahalla. Se tuntuu että sulla on kuin velvollisuus tehdä noin. Ei se tunnu miehestä erityisen kiihottavalta.

      • poika12345

        Niinhän se on. Mies kyllä haluaa määrät tahdin ja tavan miten ottaa... Ehkä liika into, joskus vain tysäää kaiken. Avointa keskutelua, mitä ajattelee ja mitä tarvitsee. Kyllä se siintä lähtee..


      • huohhh

        Että pitäis aina vaan odotella, että mies haluaa? Että se saa aina kun haluaa ja mun tartteis vaa suostua? Jos ei suostu nii luoja ties millo sitä sitten sais.. :/


    • mies 66

      mulla on toisinpäin mun muija ei ota koskaan suihin.

    • jepulis...

      alkaa vaikuttaa,että miehellä ei ota kunnolla eteen. En usko että on yhtään miestä olemassa, joka ei pitäisi suihin otosta. Se on vähintään yhtä mukavaa kuin itse naiminenkin.

    • __--__--__--__--__--

      Voisiko olla miehelläsi samanlaisia ongelmia kuin minullakin, nautin suihinotosta todella paljon, mutta mutta.. se ei vain tunnu jotenkin oikealta, tuntuu, että alistaisin sillä naistani liikaa. Vaikka hän on monesti vakuuttanut, että nauttii suuseksin antamisesta, niin silti en vain osaa rentou, kun väkisin tulee tunne, että hän tekee sitä valvollisuuden tunteesta kohtaani ennemmin kuin halusta.. Mene ja tiedä, mutta hyvältähän se tuntuu.

    • mulla yksi

      SUIHINotto? Montako suuta sulla on? Ei ihme että mies kavahtaa.

    • kipiiii

      Mulla ja miehellä oli alkuun sama ongelma. Miehestä se tuntui alistavalta, siis mua kohtaan, eikä se uskonut että itsekin siitä nautin. Lopulta selvisi että jotkut entiset tyttöystävät oli pitäneet hommaa tosi ällöttävänä ja spermaa myös.

      Pienellä harjoituksella mies pääsi yli noista lukoista. Tärkeintä on se että juttelette avoimesti ja luottamuksella asiasta. Jos miehelläsi onjoku ongelma asian suhteen, niin ei varmasti housujen availu ja hiplailu auta, vaan pitää puhua.

    • Parrua

      Tu poikkemaan täälläpäin, niin saat lutkuttaa oikein kunnolla. Lisäksi voin panna sua suuhun, jotta taatusti saat tarpeeksi parrua.

    • herra 46

      Sinuna vaihjtaisin miestä.itse en ole koskaan suihinotosta kieltäytynyt tai seksiksistä yleensäkään.en koskaan sano ei!olen normaali mies:))

    • Taitaa olla ujo kaveri.

    • Heti, kun olet antunat pillua.

    • Oot kuuma kissa

      Tuollanen tyttis olis mun unelma kumppani.jätä se jätkä ottajia sulla ainakin riitäs!
      Mun mitta puun mukaan sä tekisit arjesta juhlaa, se et mimmi tekee aloitetta seksin suhteen on mun mielestä hyvä juttu!

    • Makoisaa masun täydeltä

      Jotkut miehet haluu vaan sitä yhtä ! Monasti vielä niin että mahdollisimman nopeasti sisään ja myös päästää paineet nopeasti . Mutta onneksi näitä on harvassa . Puhukaa asioista ! Jos ei ratkaisua synny molempien mieleen , nauttikaa siitä mikä kummallekki on makeaa.

      • mies27weee

        itsellä tällä hetkellä nainen joka saattaa vaan yhtäkkiä hiveltää housun päältä ja hetken perästä ottaa jo suihin, siis ihan järkyttävän ihanaa ja arvaamatonta. yks päivä tuumasi että oispa mukava ottaa suihin mun ajaessa autoa. arvatkaa vaan kuinka sitä odotti kunnes yks matka avasi housun ja otti loppuun asti suuhun :P tähän mennessä jo monta mukavaa ajomatkaa :) onneks teitä tällaisiakin naisia on olemassa. -mies 27


    • mies282828

      -Jos se tarvii aikaa tohon. Ei oo tottunut saamaan suuseksiä ja se voi tuntuu jotenki kiusalliselta

      -Se mitä teet, ei tunnu hyvältä. Voit pyytää neuvomaan, ohjaamaan tms. mut sekin voi alkuun suhteessa tuntuu kiusalliselta. Oma tyttö on pikkuhiljaa ruvennu uskaltaa kertoo mistä se tykkää. Eikä kyse oo siitä ettei välttis osaa. Eri tyypit vaan ehkä voi tykätä eri tekniikoist

      -Enemmän lämmittelyy. Emmä tykkää jos liian nopeesti hypätään munaan kii, ainakaan kovin usein. Et kantsii joidenki miestenki kanssa harrastaa sitä suuteluu, kosketteluu jne

    • Naisen ote

      Jotkut tykkää enemmän pildestä kuin suihinotosta, sama koskee naisia, jotkut tykkää, jotkut haluaa kalua enemmän. Itsekään en oikein ole suihinoton kannalla, vaikka ihan mahtavaa kielipeliä saanutkin.:) Kannattaa puhua miehen kanssa, kysyä suoraan mistä tykkää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      338
      1764
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      80
      1528
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      37
      1322
    4. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      168
      1200
    5. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1187
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      355
      1164
    7. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      77
      1151
    8. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      290
      1072
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      246
      1032
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      944
    Aihe