Ruokailusta..

gfhl.jhhgdsh ubg

Kyselisin hyviä vinkkejä nopeisiin ja helppoihin välipaloihin ja iltapaloihin.
Terveellistä tartteis olla ja kevyttä, vinkiot siis tulee henkilölle jonka tavoitteena ois pudottaa 10kg} painosta pois. mukavaa ois jos pikkupalat vois tehä tehosekottimessa.. itse en keksi oikein mitään
Kiitos jo etukät.

10

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18

Hese, Mac Donalds, Pizza Hut. Siinä parhaat paikat pizza ja kebabpaikat. Noista kun haet eväät tai tilaat-homma on hallussa.

• Ple, abari, szaa

jEBA KUULE, NÄIN AJATELTIINKIN JA OSTETTIIN OIKEASTAAN KOKO YKS KETJU TYÖNTEKIJÄT. NYT OLLAAN MUUTTAAS SIIHEN OSTAMAAMME RAFLAAN NI SAADAAN SAFKAT JOKA PÄIVÄ TEHTYNÄ SIIHEN NOKKAMME ETEEN ja terveellistä on, MAHTAA VITUTTAA..???????!!!!!!!!
        Kiitos kuitenkin asiallisesta vinkistä. Ihan vain jottei jäis epäselväks niin pyysin vinkkejä erilaisiin seoksiin, enkä kirjaimellisesti siihen mitä kannattaa syödä..!!!

• smootie

Itse olen tehnyt tehosekoittimella smooteja tai mitä ne nyt sitten onkaan? Heittää tehosekoittimeen kuorittuja hedelmiä, antaa pyöriä vähän aikaa lisää maustamatonta ja rasvatonta jugurttia.
      Voi käyttää myös pakastemarjoja, soijajauhoa, leseitä, kaurahiutaleita jne...

• hiilarit kuriin!!!

Jos et kuluta paljoa, toisin sanoen istut päivät töissä niin turha niitä hiilareita on mättää. Aamulla syö reippaammin kaurapuuroa, raejuustoa, marjoja yms. Päivällä sitten proteiinia ja hyviä rasvoja. Proteiini drinksu ja hedelmä ennen treeniä, sitten voikin syödä reilumman satsin ruokaa. Kannattaa googletella Intermitten Fasting. On käsittämätöntä kuinka siistinä kondis pysyää kun paastoilee ennen treeniä ennemminkin kuin puputtaa muutaman tunnin välein jotain. Suomalaiset lihoaa kun hiilareita puputaan jatkuvasti.

• sulmubvyeuiunimnb

oon nyt elänyt niin et aamusti käyn salilla, ennen salia en syö aamupalaa vaan juon pelkästään kahvia kerta ilman sitä ei päivästä tuu mitään. Tosa 12 pintaan syön lämpimän aterian, ja siin 5 asikaa syön joko maitorahkan tai pari jugurttia sitten on tanssia tai zumbaa abaut pari tuntii, jonka jälkeen venyttelyt ja iltapala, yleisesti pari leipää kurkulla jajuustolla, päivän aikana tulee juotuu lisäks pari kuppia kahvia. Oon pyrkinyt säntillisyyteenn ruokailuajoissa ja myös siihen et kulutus ois suurempi kuin mitä syön. Raejuustoa ei ookkaan tullu mieleen, sitä vois tietty hyödyntää..kiitos vinkistä. Tarvii juu googlettaa toi :)

• sdf
        sulmubvyeuiunimnb kirjoitti:

oon nyt elänyt niin et aamusti käyn salilla, ennen salia en syö aamupalaa vaan juon pelkästään kahvia kerta ilman sitä ei päivästä tuu mitään. Tosa 12 pintaan syön lämpimän aterian, ja siin 5 asikaa syön joko maitorahkan tai pari jugurttia sitten on tanssia tai zumbaa abaut pari tuntii, jonka jälkeen venyttelyt ja iltapala, yleisesti pari leipää kurkulla jajuustolla, päivän aikana tulee juotuu lisäks pari kuppia kahvia. Oon pyrkinyt säntillisyyteenn ruokailuajoissa ja myös siihen et kulutus ois suurempi kuin mitä syön. Raejuustoa ei ookkaan tullu mieleen, sitä vois tietty hyödyntää..kiitos vinkistä. Tarvii juu googlettaa toi :)

ja siis tietty vettä juon paljon. Kiitti myös ylemmälle smoothie vinkile :)

• rahkat kehiin

Ennen jumpalle menoa oli hyvä syödä maustamatonta rasvatonta rahkaa ja vaikka laittaa sillä tehosekottimella ananasrenkaitten kans soseeksi. Huom. nekin sokerittomia. Rahkasta saa proteiinia ja jaksaa sitten jumpalla paremmin ja se ei kuitenkaan lihota. Appelsiinit on kans aika vähä sokerisia ja sopivat rahkaan myös.

• tipetitap

siis yks isoimmista virheistä laihduttajilla on se et syödään liian vähän, ja siltä toi sun meininki nyt vähän haiskahtaa.. aamulla vaan kahvia ja sit treenaamaan?! vaikket oiskaa tottunu syömään aamulla nii jos nyt ihan vastenmieliseltä tuntuu se aamupala nii ota edes joku hedelmä, ehdottomasti. Tyhjällä vatsalla nyt ei vaan kannata reenailla, vaikka tämäkin asia siis tietysti jakaa mielipiteet.
      Toinen juttu mikä tossa on pielessä on sun ateriaväli, pitäis parin tunnin välein syödä, pitää se säännöllisenä se rytmi! vaik kolmen tunnin välein, miltä kuullostais?
      Anteeks nyt tuli hirvee saarna vaikka kysyit vaan välipalavinkkejä :) niitäki kyllä löytyy, nimittäin banaania rahkaa maitoa ja protskujauhetta blenderiin sekasin ni ai että ku on hyvää! :)

• niin siis juu

Juu ei mitään haittaa, ihan kaikki neuvot jne on tietty toivottuja :). Juu tiedän että aamupalajuttu jakaa mielipiteet, niinkuin tuntuu jakavan kaikki asiat jotka laihdutukseen liittyy(ja ylipäätään KAIKKI asiat) :),
      Mulle vaan kuitenkin toi että aamulla ei syö, on siinämäärin sopinut ettei tosiaan maita mikään ja muutonkin en ehdi ees kauaan hereillä oleen (about 1/2-1H) kun jo salille lähen
      Ja tosissaan kun luin tosta aamusyönnin jättämisestä pakkarin sivuilta niin kehitin päässäni teorian sen pohjaksi, ja tuntuis vaikeelta päästää siitä irti. Välillä kyllä, esimerkiksi tänään kun menin töihin ennen kuin PITI mennä salille niin tottakai oli pakko mäyssätä maitorahkaa et tosissaan jaksoin olla töissä ja olisin sieltä sitten jaksanu mennä sinne salille, yritykseksihän toi sali sitte jäi. No huomenna sitte, oon niin ihmeellinen et jos heti en saa ittestäni irti/en pysty tekeen jotain ni se sitte jää siltä päivältä, no huomenna aamusti, ni eiköhän se siitä sitte :). Ja tosiaan noista lisäravinteista Proteiinijauheista sunmuista hommeleista kun en oikeen tahdo ymmärtää että mikä juju niissä on, niin voiskohan joku valottaa muo??? :)

• on siis unohtunut..

Niin ja siis tottakai mulla on välipalakin tuossa 3(15) aikaan, se näköjään on unohtunut mainita tuolla ylemmässä postauksessa. Joten siis ruokailu kyllä pitäs olla suht kohillaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2215
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1360
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe