Joo elikkäs olen noin 15 vuotias ja aikas pienikokoinen tyttö ja olen aina tykännyt tosi tyttömäisistä vaatteista esim sellaisista joissa on kukkakuvioita, pitsiä yms. mutta ongelmana on että en oikein löydä sellaisia vaatteita mistään kun nykyään kaupoissa on niin sanotusti näitä ''normi'' teinityttöjen vaatteita, pillifarkkuja, huppareita, toppeja jne. ja ne eivät oikein iske. Eli osaisiko kukaan sanoa mistä saa tyttömäisiä vaatteita? Olisin tosi kiitollinen jos joku auttaisi :)
Vastaukset 3
- Ei saatana
Ratkaisu: Vaihda persoonallisuuttasi!
- IituskaTiituska
Joo-o, mikähän se ikä taas oli? Ei kukaan voi vaihtaa persoonallisuuttaan, äly hoi.
No anyways, googleta vaikka jotain aasialaisia vaatemerkkejä, tosi halpoja ja pienikokosia, aika söpöjä kans! Koita semmosta. Tsemppiä vaatteiden hakuun.
- niinpäniin
mikä toi oli? vaihda persoonallisuutta? ei edes liity vaatemakuun. eikä voi vaihtaa. koita itse vaihtaa!
ja sulle onnea tukea etsintään :) toivottavasti löydät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410