Nainen ja tupakka

PLMBEYON

Kuinka paljon miehiin vaikuttaa naisen tupakointi?

Onko se ehdoton turn-off?

68

6299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan se niin

      jos välittää ja huolehtii itsestään (ja siten myös muista) EI tupakoi vakituisesti.
      Se haisee, on typerää jne, mutta ennen kaikkea osoittaa, ettei nainen arvosta itseään, terveyttään, on luovuttanut.

    • u o m o°

      Pidän naisista joilla on terveet elämäntavat, jotka arvostavat ainutlaatuista ja ainutkertaista elämän lahjaa ja jotka pitävät itsestään hyvää huolta, niin henkisesti, älyllisesti kuin hygieenisestikin, terveitä ruokailutottumuksia unohtamatta.

      Tärkeimpien terveydelisten tekjöiden lisäksi tupakointi on hyvin epäesteettistä, kuin kivikaudelta. Tupakointi on likaista, tupakoija haisee: vaatteet, koti, iho, kädet, sormet, hiukset, hengitys, suu ja suun limakalvot, on "anti kiss" jne.

      Vaikea sanoa tupakoijan arvostavan elämää:

      - http://www.tohtori.fi/tupakkaklinikka/

      - http://www.tohtori.fi/?page=0534069

      Syöpä : http://www.tohtori.fi/?page=0421481&id=5240778

      Keuhkot : http://www.tohtori.fi/?page=0421481&id=8797403

      Suuvauriot :http://www.tohtori.fi/?page=0421481&id=1858507

      Sydän & Verisuonet : http://www.tohtori.fi/?page=0421481&id=8583407


      Tupakointi on turn-off.

    • .................

      En voisi tapailla naista, joka polttaa vakituisesti. Olen itse entinen tupakkamies ja nykyään poltan pari vain silloin kun juon, ja silloinkin riippuu seurasta. Pidän tupakan aromista ja humalassa jostain syystä tekee mieli polttaa. Tätä tapahtuu n. kerran parissa kuukaudessa keskimäärin. Tällainen polttaminen on OK naisellenikin. Itseasiassa näin naiseni tekeekin, eikä ole koskaan polttanut vakituisesti.

      • Savutonjaylpeäsiitä

        Kyllä olet ihan nykyinen tupakkamies. Itse poltin noin 20 vuotta. Enää en polta edes kun otan kuppia. Huono itsekuri jos ei pysty olemaan kokonaan ilman.


      • Anonyymi
        Savutonjaylpeäsiitä kirjoitti:

        Kyllä olet ihan nykyinen tupakkamies. Itse poltin noin 20 vuotta. Enää en polta edes kun otan kuppia. Huono itsekuri jos ei pysty olemaan kokonaan ilman.

        Itse tupakoinnin lopettaneena olen sitä mieltä, että vaatii enemmän itsekuria polttaa silloin tällöin kuin ei ollenkaan. Helppohan se on ilman olla kun kerran on lopettanut.


      • Anonyymi
        Savutonjaylpeäsiitä kirjoitti:

        Kyllä olet ihan nykyinen tupakkamies. Itse poltin noin 20 vuotta. Enää en polta edes kun otan kuppia. Huono itsekuri jos ei pysty olemaan kokonaan ilman.

        Samaa mieltä. Nainen sivusta, tosin absolutisti


    • 20+13

      Riippuu miehestä. Itse en polta, enkä pidä tupakan mausta/hajusta niin paljoa, että siitä vapaaehtoisesti kärsisin, eli minun kohdalla tupakointi on turn-off.

      Veikkaisin, että miehet, jotka itse polttavat säännöllisesti, ovat ihan näin kriittisiä kuin minä asiasta.

    • u o m o°

      Tupakointi on jo visuaalisestikin poikkeuksellisen rahvaanomaisen, sivistymätömän ja aivottoman näköistä, sen likaisuuden ja haisevuuden lisäksi, terveydellisistä vahongoista puhumattakaan:

      - http://www.iltalehti.fi/perhe/2012032615372032_pr.shtml

      Sorry vaan hieman tiukka tekstin sävy ;-)

      Ps. Unohtamatta miten tupakka- bisnes - kemianteollisuus on tietoisesti ja harkiten rakentanut savukkeista kemiallisesti sellaisen koktailin, että se koukuttaa myös fyysisesti.

    • vcxvcxvxcvxcvxc

      Tupakointi heikentää terveyttä ja haisee pahalle. Tupakkaa polttavan naisen suutelu ei ole kovin mieluisaa hengityksen hajun takia. On myös ärsyttävää jos pitää jatkuvasti käydä tupakalla ja muut joutuu sen takia odottamaan esimerkiksi elokuvaa katsoessa. En pidä myöskään tupakan savusta, joten menen mieluusti riittävän kauas tupakoijasta.

      Suurin turn off lienee kuitenkin se, että en voi käsittää mitä ihminen ajattelee kun haluaa tupakoida. Tupakoinnin hyödyt ovat olemattomat haittoihin verrattuna. Lopettamiseen kykenemättömyys on myös turnoff, koska en pidä selkärangattomista ihmisistä, jotka eivät kykene hallitsemaan omia tekemisiään.

    • 20 12

      eihän kukaan polta enää

    • pupsi-puppeli

      Entä kuinka arvioisitte naista, joka on ketjupolttanut mutta lopettanut ja pysyy savuttomana?

      Onko hänessä jotakin turn-offia, kun on harrastanut tätä kamalaa ja typerää tapaa, vai antaako selkärankainen päätös lopettaa ja tässä monille hyvin hankalassa tehtävässä onnistuminen lisää propseja?

      Tuleeko enemmän vaikutelma että on ollut tyhmä, vai että on henkisesti vahva ja himojaan hallitseva?

    • häviävätapa

      Tupakkihommat on nykyään enää amisten puuhaa.

    • jstudan

      Ei ole turn-off, itsekin polttelen. Voi ainakin olla kohtuullisen varma ettei kyseessä ole mikään terveysfasisti, semmoisten kiihkomielten kanssa kun mie en tule toimeen.

      • Anonyymi

        Meillä poltamme molemmat, eikä ole mitään ongelmia. Meille on ihan sama mitä muut tekevät.
        Alkoa emme käytä ollenkaan.
        Mitään terveysintoilijoita en minäkään siedä, nehän ovat yksiä hermokimppuja ja jatkuvasti vouhottavat jotain jonninjoutavaa. Kärsineen näköisiä tapauksia kertakaikkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä poltamme molemmat, eikä ole mitään ongelmia. Meille on ihan sama mitä muut tekevät.
        Alkoa emme käytä ollenkaan.
        Mitään terveysintoilijoita en minäkään siedä, nehän ovat yksiä hermokimppuja ja jatkuvasti vouhottavat jotain jonninjoutavaa. Kärsineen näköisiä tapauksia kertakaikkiaan.

        Meil sama homma tupakkaa menee noin askit viikossa vaimon kanssa. Oltiin välillä ilman mutta aloitettiin kun kumpikin oli niin äksyjä. No
        Nyt kaikki taas hyvin . On se vaan sellainen nautinto aine meille. Ei polteta töissä ollenkaan mutta illalla sitten porukassa.


    • Hyvä ihminen

      Ei se ehdoton turn offi ehdottomasti olisi. Riippuu miten paljon palaa ja onko nainen muuten mukava. Eli ei kai se haittaisi. On sitä itsekin nuorempana kessuteltu.

    • Tavallinen mies

      Itse en alkaisi sellaisen naisen kanssa suhteeseen joka polttaa ja sanoo olevansa tyytyväinen siihen tupakointiinsa ja aikovansa jatkaa sitä tupakointia .

      Yleensä kun naiset polttavat niin ne sanovat aina että ovat lopettamassa yms.

      Ainakin kun itse tavasta päässyt eroon niin se kyllä ärsyttää aika monella tasolla jos nainen polttaa...

    • savutonnytjaaina

      turn-off. haisevaa, likaista ja epähygieenistä. en huolis naista joka polttaa.

    • exraucher

      Ainakin omassa tuttavapiirissä nainen saa kyllä tupakoinnin anteeksi jos on riittävän kaunis.

    • tupakancastainen

      Tupakka on paskaa

    • lifemocker

      ei satunnainen tupakointi minua haittaa, sillä tykkäänhän itsekkin polttaa kun kaljaa otan.

      kokoaikainen polttaminen taas on ehkä vähän turnoff jos ei siitä halua luopua

    • vanhenetupakalla
    • m301234

      Jos olet valmis lopettamaan tupakoinnin niin voin harkita mutta muuten turn-off kun en itsekään polta :)

    • naistenmiesX

      On ehdoton turn-off. Tupakoitsijan henki haisee hirvittävälle.

    • Long120

      Ei vaikuta jos pitää muuten huolta itsestään ja ulkonäöstään Toisinaan on jopa turn-on jos esteettisesti polttelee, eli ei ketjussa koko ajan. Itse olen ennen poltellut, mutta vaimoni satunnainen polttelu ei häiritse, vaikka hän on saanut minut lopettamaan, aika tiukalla kurilla. Savukkeet joudun hänelle aina kuitenkin ostamaan, ei itse halua sitä tehdä?

    • Solitare_man

      Aika jyrkkää porukkaa. Itse, jos löytäisin ihanan naisen, niin en kyllä tupakoinnin takia pistäs vaihtoon. Ehkä, jos olisi jo ikää enemmän ja vannoisi polttavansa elämänsä loppuun asti askin päivässä, eikä näkisi tupakoinnissa mitään vikaa, tarvetta lopettaa jne., niin ehkä sit eri juttu.

      Jokainen saa asettaa kriteerinsä mielensä mukaan, mutta saa olla yleensä onnellinen, jos jonkun sopivan itselleen löytää ja pystyy pitämään. Se, jos joku on tullut selväksi vuosien myötä. Varsinkaan, kun nuorena ei niitä sopivia tajunnut pitää tai ollut vielä valmis sitoutumaan loppu elämäksi.

      • Anonyymi

        Eipä tuo ole haitannut vaikka vaimo tupakoi. Hyvin on suhde kestänyt yli 30 vuotta ja lapsia neljä. Lapsista kukaan ei tupakoi.


    • Eikiitos_

      Kyllä se on sekä miehillä, että naisilla ehdoton turn off.

    • naisen tupakointi ei haittaa ollenkaan koska poltan itsekin

    • Ei_mulle

      Ei kiitos.

    • NonSmoker

      On :(

    • savutonlaatumies

      Minusta nainen on tupakoidessaan hyvin eroottinen. Haluaisin mielelläni tupakoivan naisen vaikka itse en polta.

    • Anonyymi

      Tupakoiva naiseni kuoli keuhkosyöpään se siitä :(

    • Anonyymi

      Nainen halyaa kullia

    • Anonyymi

      Tupakointi korostaa ihmisen itsekkyyttä, on minulle ehdoton turn-off!

    • Anonyymi

      Ei voi olla, sillä eihän nainenkaan (tämän palstan mukaan) saisi vaatia mieheltä savuttomuutta. Myöskään naisen jokaviikonloppunen (ja välillä myös viikolla) ryyppääminen ei voi olla miehelle ongelma. Sillä ei nainenkaan saa vaatia mieheltä tuollaisesta pidättäytymistä.

      • Anonyymi

        Ehkä kaltaiset kohtaa ja nauttivat sitten yhdessä tupakoinnista, joista toivottavasti sivulliset ei ole kärsijöinä? Se on oleellista, et ulkopuoliset eivät joudu kokemaan samaa kuin tupakoivat.


    • Anonyymi

      Huono ja ällöttävä tapa? Kyllä on. Lopettaisinko miehen vuoksi? En.

      Siitä syystä etten osaa lopettaa edes itseni vuoksi vaikka haluaisin. Heikko psykologinen kantti tai itsearvostuksen puute? En tiedä.

    • Anonyymi

      Tupakoiva nainen on oikein supersexy!

    • Anonyymi

      Se on ihan sama, oliko nainen vai mies.
      Iljettävää katsella, ja se haju saa voimaan pahoin.
      En valitse tupakoivaa miestä, jos saan uuden mahdollisuuden.

    • Anonyymi

      Jaa, tupakointi on typerää ja vahingollista sekä itselle että ympäristölle. Stumppasin viimeisen spaddun jo vuosia sitten mutta valitettavasti liian myöhään. Kaikki on niin lopussa..kertakaikkiaan lopussa!

    • Anonyymi

      Tupakointi on seksikästä.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä poltan, odottelen motivaatiota lopettaa. Mutta jos olen savuttomassa seurassa menen kauemmas käryyttelemään elleivät itse sano että se on ok. En tuomitse muita tästä tavasta. Jokaisen oma asia.
      N38

    • Anonyymi

      tykkään naisesta joka tupakoi koska teen sitä itsekin

      • Anonyymi

        Kiva tietää että et syrji tämän tavan vuoksi.


    • Anonyymi

      Ehdoton turn- off!

    • Anonyymi

      Naiselle ei sovi tupakka suuhun ja on myös hyvin epämiellyttävää katsoa tupakoivaa miestä. Haju tarttuu kaikkialle kotona ja hengitys haisee.
      Naisena suhtaudun, tupakoiviin miehiinkiin torjuvasti.

      • Anonyymi

        Just näin 👍


      • Anonyymi

        Polttakoon, pienempi haitta se on, kuin juopottelu. Alkoholikin pitäisi kieltää samalla tavalla, kuin tupakka. Ettei saa mainostaa, ei saa esiintyä juopuneena julkisilla paikoilla, terassit pois, ettei lapset näe pahaa esimerkkiä, kaupoissa kaljat piiloon, samoin ruokaviinit. En missään nimessä halua haistella kaljan ja viinan ihmistä, en sitä kuseksimista ja möykkäämistä. Tupakan poltosta ei lähde ääntä, se vähemmän aiheuttaa väkivaltaa, linnareissuja, ym. Taidankin laittaa lakialoitteen heti vireille, että alkoholin nauttiminen ja humalassa kuljeksiminen lailla kiellettävä ja siitä aiheutuvat sairaudet vähenee huomattavasti. Poissaolot työstä loppuu krapulan takia. Suomessa on 700 000 kaappijuoppoa töissä, miksi niitä tarvitsee kärsiä, annetaan kenkää ja alkottomia työttömiä tilalle, niin hommat sujuu. Eli, en katselisi juopottelevaa, rääkyvää naista, mutta ketä haitta, jos nainen polttaa, kun ei rääy ja huutele pitkin katuja, vaan tekee työnsä ja käyttäytyy nätisti myös kotona ja ulkoillessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttakoon, pienempi haitta se on, kuin juopottelu. Alkoholikin pitäisi kieltää samalla tavalla, kuin tupakka. Ettei saa mainostaa, ei saa esiintyä juopuneena julkisilla paikoilla, terassit pois, ettei lapset näe pahaa esimerkkiä, kaupoissa kaljat piiloon, samoin ruokaviinit. En missään nimessä halua haistella kaljan ja viinan ihmistä, en sitä kuseksimista ja möykkäämistä. Tupakan poltosta ei lähde ääntä, se vähemmän aiheuttaa väkivaltaa, linnareissuja, ym. Taidankin laittaa lakialoitteen heti vireille, että alkoholin nauttiminen ja humalassa kuljeksiminen lailla kiellettävä ja siitä aiheutuvat sairaudet vähenee huomattavasti. Poissaolot työstä loppuu krapulan takia. Suomessa on 700 000 kaappijuoppoa töissä, miksi niitä tarvitsee kärsiä, annetaan kenkää ja alkottomia työttömiä tilalle, niin hommat sujuu. Eli, en katselisi juopottelevaa, rääkyvää naista, mutta ketä haitta, jos nainen polttaa, kun ei rääy ja huutele pitkin katuja, vaan tekee työnsä ja käyttäytyy nätisti myös kotona ja ulkoillessaan.

        Hyvä kirjoitus, juopottelu kuriin ja alkoholi viinakauppaan. Terassit pois katukuvasta ja juopuneet putkaan sakko perään. Kannatetaan.


    • Anonyymi

      On oikein hyvä, jos nainen polttaa, juo ja haluaa lähteä usein baariin kanssani.

      • Anonyymi

        Vie vaan heidät, ei haittaa mua ollenkaan. Paheet on pahojen herkkua.


    • Anonyymi

      On noita ollut polttavia naisia ystävinä... Raikkaampi hengitys savuttomalla on ja valkoisemmat hampaat. Ihoakin se vanhentaa. Ja sitten se tupakkayskä, ei ole mitenkään erityisen eroottista kuunneltavaa se röhiminen... Mutta jokaisen oma valinta.

    • Anonyymi

      Ehdoton turn-off. Tupakoivan ihmisen henki haisee kammottavalta.

    • Anonyymi

      Käryyttelevä nainen rupsahtaakin ulkoisesti nopeammin kun iho löystyy. Sama käy miehelle mutta polttelu vaatii kaksinkertaisen ajan naiseen nähden. Rahat ja sisäinenkin terveys menee. En suosittele. Hyi olkoon.

    • Anonyymi

      Keväällä olin ei-koskaan-never-ever, mutta sen verran paljon nyt tekee mieli että kai röökisuutakin tarpeeksi pystyy suutelemaan polvien erkauttamiseksi :P

    • Anonyymi

      Lyhyesti, ON!

    • Anonyymi

      Mites jos vain tota menthoolii?

      • Anonyymi

        Kaikki röökaaminen on ehdoton ei! Haitat liian suuria. En halua arkeeni lisä haittoja.


    • Anonyymi

      Kyssääminen on älytöntä.

    • Anonyymi

      Hyi on kerta kaikkiaan jo ajatuksena ja katsoa myös vastenmielistä naiselta.
      Samoin en huolisi tupakoivaa miestä elämääni.

    • Anonyymi

      Aika pitkälti, on.

    • Anonyymi

      Palailen koko ajan omaan lukuun. Henkistä kestävyyttä vahvistavaa sekin. 😊 Eniten itseä ärsyttää yskä ja raha. Mutta pitää tehdä vähentämällä, tähän auttaa myös samat jutut kuin muihin.

    • Anonyymi

      Mulle on. Ei käy seuraksi. Töissä työkavereina joitakin on. Ihan mukavia. En sillain tuomitse tai hyljeksy. Mutta on pysty kuvittelmaan rakastuvani tupakoivaan naiseen.

    • Anonyymi

      Olen savuton itse. Naisystäväni polttaa. Sanoi jo ensitapaamisella, ettei ole aikeissa lopettaa tupakointia ja toivottavasti ei häiritse minua. Siihen on jotenkin jo tottunut ja omalla tavallaan kivan näköistä, kun nainen polttaa.

    • Anonyymi

      Jep 🧐

    • Anonyymi

      Turn off. En voisi kuvitella tapaavani tai hyväileväni tupakoivaa naista. Tulisi oksetus ja mahdoton päänsärky. Sama jos nainen löyhkää viinalle ja oksentelee krapulassa lattialle. Vaikea sellaisia rakastaa

    • Anonyymi

      Haluanko katsella kun kumppanini riutuu keuhkosyöpään?

      Kuunnella hakkaavaa yskää öisin?

      En halua. Tupakointi on viheliäinenntapa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe