Suuri vessakeskustelu

Nasduck

Mikä mielestäsi yhdistää juuri sinut vessaan?

(Nonparelleja)

60

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

:) yhdistämisestä en unelmoisi mutta eihän se oikein ole että samalla pöntöllä käy niin monet .

• Nasduck

Lue (tavaa) tarkemmin kysymys, sitten vastaa.

• Mulla on taidetta vessassa, kipsivaloksi, kauniita purnukoita ja suuri parfyyminen peilikaappi. Siellä se tuoksuu omia aikojaan. Ei tarvita muuta wc-raikastinta. Suuttimet fuskaavat :) Haluaisin myös kukkia, mutta valo ei riitä.

miesten logikan pöntöllä näyttää olevan kansainvälinen jono :)

• :) kirjoitti:

miesten logikan pöntöllä näyttää olevan kansainvälinen jono :)

No ei täällä ketään ole. Kakkiainen on karannut toisille palstoille :)

• Ovi?

• Nasduck

Hätä?

• Nasduck
        Nasduck kirjoitti:

Hätä?

Suomen kieli on uljas ja vars. näissä kun erotetaan yksi yhteys kahdeksi eri teemaksi, niin lyömätön artikuloinnin muoto.

- Hä! Tä?

• Nasduck
        Nasduck kirjoitti:

Suomen kieli on uljas ja vars. näissä kun erotetaan yksi yhteys kahdeksi eri teemaksi, niin lyömätön artikuloinnin muoto.

- Hä! Tä?

Siinä on niinkuin kissoja eri muodoissaan: on tojottavaa ja kyssää.

Häntähommia.

(Mou)

• Nasduck kirjoitti:

Häntähommia.

(Mou)

En ole oikein varma, ymmärrätkö pointtia, mutta minulla on pakottava hätä kertoa kaveristani, joka sisusti veskinsä vanhempiensa hääkuvalla.

Siksi kysynkin, kumpi meistä on mielenvikaisempi, kun minulla on kehystettyjä Viivi&Wagner-tauluja vessassa ja systeriltäni saatu masina, jossa on yhdistetty radio ja paperirullateline. (Täytyy sanoa, että kavereista se on vitun mauton, mutta kaikki pistävät sen aina päälle.)

• Nasduck
        Ratikkakuski kirjoitti:

En ole oikein varma, ymmärrätkö pointtia, mutta minulla on pakottava hätä kertoa kaveristani, joka sisusti veskinsä vanhempiensa hääkuvalla.

Siksi kysynkin, kumpi meistä on mielenvikaisempi, kun minulla on kehystettyjä Viivi&Wagner-tauluja vessassa ja systeriltäni saatu masina, jossa on yhdistetty radio ja paperirullateline. (Täytyy sanoa, että kavereista se on vitun mauton, mutta kaikki pistävät sen aina päälle.)

Vanhempien hääkuva viittaa vanhempiin, jotka toimitusta arvottavat. Sinun tapauksessasi kyse on huonosta laattavalinnasta ja Jubasta.

(Kiiltävää naurua)

• ~cissi~
        Nasduck kirjoitti:

Häntähommia.

(Mou)

Kissa kyykistyy ja häntä menee vaakaan niillä asioilla.

• Tarve

• .

:) rohkeus jota morali ei hillitse on maailman haitallisen asia.

• täti sohvalla

Vessa/ kylppäri ja saunahuone on puhtaasti funktionaalinen tila.
      Vessa on varattu hädälle tosin istuessa tulee usein hyviä ideoita.
      Saunan puolella on aina takuu lämmin joten siellä on kiva pukeutua suihkun jälkeen.
      Mahdollisimman lämmin mutta minimalistinen sisustus. Ja sen vähän väreillä tai muodolla tuo sen tunnelman.

• Nasduck

minimalistinen sisustus :) jossakin tredikästä kuin myös kattaus suurellinen mutta ruoka minimalistisesti esillä ja huomattavan kallista kun tarkemmin laskee, Verrattuna kun on mihin vertaa :) pelkistettyä ja minimalistista ei kuitenkaan houkuta ostovoimaa eikä luo viihtyvyyttä kuin elämän mukavuutta,
        en kieltänyt ketään minimalisteja nauttimasta minimalisteisen pienistä suupaloista tosin henkilökuntaa tarvitsevat kohtuuttoman paljon jotka kiirehtivät tarjoilemaan minimalistejaan sekä yms...

• 720p
        :) kirjoitti:

minimalistinen sisustus :) jossakin tredikästä kuin myös kattaus suurellinen mutta ruoka minimalistisesti esillä ja huomattavan kallista kun tarkemmin laskee, Verrattuna kun on mihin vertaa :) pelkistettyä ja minimalistista ei kuitenkaan houkuta ostovoimaa eikä luo viihtyvyyttä kuin elämän mukavuutta,
        en kieltänyt ketään minimalisteja nauttimasta minimalisteisen pienistä suupaloista tosin henkilökuntaa tarvitsevat kohtuuttoman paljon jotka kiirehtivät tarjoilemaan minimalistejaan sekä yms...

Verrattuna yleisellä silmällä lukemiini äijäpalstoihin, niin kaikenllainen kahvikuppikeskustelu ei tee mieltä ei kesää.

Kesä tulee aina itsestään.

• Ei kai funktio(naalisuus) kiellä estetiikkaa? Hyvinkin funktionaalisen kontekstin tuotokset voivat olla myös esteettisiä :)

• Nasduck
        Toljake kirjoitti:

Ei kai funktio(naalisuus) kiellä estetiikkaa? Hyvinkin funktionaalisen kontekstin tuotokset voivat olla myös esteettisiä :)

Viittasin funtionaalisuudella ymmärrys- ja hahmottamisvaivoihinne.

• Nasduck kirjoitti:

Viittasin funtionaalisuudella ymmärrys- ja hahmottamisvaivoihinne.

Hahhah, no et viitannu, ainakaan ulkoisiin ymmärrys- ja hahmottamisvaivoihin, mutta kuinka vain. Siitä vain sitten kelailemaan sanojen funktio, funktionaalisuus ja funktionaalinen merkityksiä, hissuksiin maistellen, mutta muista lopuksi maustaa ne estetiikalla, muuten jää kokonaisuuden kokemus väljähtäneeksi.

• Paskalla istuessa saa kohtuullisen hyvin olla iha itteksensä. Sen lisäksihän vessalla ei muuta virkaa ole.

:) teiltä puuttuu nyt kunnioittava suhtautuminen wc.hen

• Nasduck
        :) kirjoitti:

Itsestään antaminen on jopa minulle mysteeri. Mutta perään en huutele.

• Nasduck
        Nasduck kirjoitti:

Itsestään antaminen on jopa minulle mysteeri. Mutta perään en huutele.

Oletko estynyt? Etkö voi kertoa siitä miten putoat pöntöön ja sinut vedetään itsesi toimesta alas?

Onhan se ihan hirveetä.

• Nasduck

• Nasduck

• .

• :) kirjoitti:

Mutta ajattele, kirkos ei voi eres paskoa.

• Nasduck
        . kirjoitti:

ajatelkaa kuinka kiireen horjuttama ihminen saa pöntöllä tasapainoa elämäänsä :)

Liian kiire tuohon heittämään mitään.

"Tsau"

• Kysymys.

Mikä sinut mielestäsi yhdistää Nasduckiin? Sekö, että pidän hänestä? Vai että monet muutkin pitävät hänestä. Miksi sinun pitää olla kiinni kaikkien iholla?

Voitko lopettaa. Onko se sinusta liikaa pyydetty? Lähellä voi olla, muttei koskaan joku toinen.

• .

imbulsiiviset ihmiset viihtyvät pöntöllä pohtien emotionaalisia ongelmiaan ja voivat löytää ratkaisuja solmukohtiinsa joista eivät itse tunnu selviävänsä :)

• . kirjoitti:

imbulsiiviset ihmiset viihtyvät pöntöllä pohtien emotionaalisia ongelmiaan ja voivat löytää ratkaisuja solmukohtiinsa joista eivät itse tunnu selviävänsä :)

Onko sinulla joku Armi Aavikko syndrooma? :) Muistutat kovasti sitä kauneudenpohtijaa, Saavutetaanko klimaksi ja itsensä löytäminen pönttökesustelujen kautta?

Onko sinua kovasti arastanut se asia, että kauniitkin ihmiset ovat fysiologisesti vain ihmisiä? :) Ei muuta tilannetta, vaikka piiloutuisi jumalallisilta näyttävien palstahamojen taakse.

• Nasduck
        sxthsens kirjoitti:

Onko sinulla joku Armi Aavikko syndrooma? :) Muistutat kovasti sitä kauneudenpohtijaa, Saavutetaanko klimaksi ja itsensä löytäminen pönttökesustelujen kautta?

Onko sinua kovasti arastanut se asia, että kauniitkin ihmiset ovat fysiologisesti vain ihmisiä? :) Ei muuta tilannetta, vaikka piiloutuisi jumalallisilta näyttävien palstahamojen taakse.

Mielestäni vaikutatte hahmottomilta ja ajatuksettomilta ihmisiltä. Toivotan onnea homoseksuaalisella urallanne.

Itse jään jo eläkkeelle, sillä olen nähnyt jo kaiken ja nyttemmin tyydyn vain naureskelemaan vaatimattomille maailmanvallituksille ja niistä ideoituvien syntaksien motoriikalle.

• Nasduck
        Nasduck kirjoitti:

Mielestäni vaikutatte hahmottomilta ja ajatuksettomilta ihmisiltä. Toivotan onnea homoseksuaalisella urallanne.

Itse jään jo eläkkeelle, sillä olen nähnyt jo kaiken ja nyttemmin tyydyn vain naureskelemaan vaatimattomille maailmanvallituksille ja niistä ideoituvien syntaksien motoriikalle.

Miksi se sinua naurattaa?

• Nasduck
        Nasduck kirjoitti:

Miksi se sinua naurattaa?

Koska naurun löytäminen kaiken sonnan seasta teki minusta ihmisen.

• Nasduck
        Nasduck kirjoitti:

Koska naurun löytäminen kaiken sonnan seasta teki minusta ihmisen.

Eikö Nauru ole saari?

• Nasduck
        Nasduck kirjoitti:

Eikö Nauru ole saari?

On se sitäkin. Mutta kun käy, niin ymmärtää huumorin puutteen sen kokonaiskuvassa.

• Nasduck kirjoitti:

No mulla ei ole homoseksuaalista uraa. Mun mielestä sä vaikutat ihmiseltä, joka imee itseensä kaikki hahmot pystymättä läytämään omansa - pystytkö edes kieltämään sen. Olet mielenkiintoinen sellaisenaan, mut sun tavoite ja tarkoitus jää hämäräksi. Ehkä halusit tyrkätä jotkut vaan kyynärpäilläsi sivuun ja jatkaa kuin sijaisnäyttelijä. Musta se on kummallista ja siksi ehkä kiinnostat. Nasduck kuitenkin... Olitko sä se kirpela? :)

• Nasduck
        sxthsens kirjoitti:

No mulla ei ole homoseksuaalista uraa. Mun mielestä sä vaikutat ihmiseltä, joka imee itseensä kaikki hahmot pystymättä läytämään omansa - pystytkö edes kieltämään sen. Olet mielenkiintoinen sellaisenaan, mut sun tavoite ja tarkoitus jää hämäräksi. Ehkä halusit tyrkätä jotkut vaan kyynärpäilläsi sivuun ja jatkaa kuin sijaisnäyttelijä. Musta se on kummallista ja siksi ehkä kiinnostat. Nasduck kuitenkin... Olitko sä se kirpela? :)

No mä vastaan tähän niin kuin voi vain vastata: Vedä vittu päähäs ja pärise.

• Nasduck
        Nasduck kirjoitti:

No mä vastaan tähän niin kuin voi vain vastata: Vedä vittu päähäs ja pärise.

"Toivottasti hän ymmärsi Naurussa sen huumorin puutteen, ja seuraukset."

• Nasduck
        Nasduck kirjoitti:

"Toivottasti hän ymmärsi Naurussa sen huumorin puutteen, ja seuraukset."

Ostin itse juuri viiksivahaa ja ajattelin lähteä kopasemaan muutamaa "muijaa".

Siis siistii.

• pönttö, peili, lavuaari, hammasharja tahna, kosteusvoiteet, meikit, suihku jne..
      niin, ja pyykinpesukone pyykinkuivausteline,

mur

• Nasfuck

Lähdetsä tsiikaa seuraa matsia? Olis vähän hampaakolossa.

• Nasduck
        Nasfuck kirjoitti:

Lähdetsä tsiikaa seuraa matsia? Olis vähän hampaakolossa.

"Kampaa kolossa."

Puuttuvan ännän vuoksi sorruin idiotismiin.

(idioottimaista naurua)

• nyt!

Kusihätä

• Pitkään, vuosia yhdisti moni asia. Tuntui että lasten vauva-ajan ja taaperoajan vietin lähinnä vessassa. Vaippojen vaihdot ja pyllyjen pesut. Myöhemmin useampi vuosi yhdisti: "pyyhkimään"-huuto. Vähän aikaa sitten vielä oli sellaista, että heti kun menin vessaan omille asioille, joku oli kolkuttamassa ja ikemässä välittömästi oven takana.
      Työpaikassa vessaan meno rauhassa tuntui ylelliseltä luksukselta, tämän takia :)

Nykyään, itsekin ällistyn tätä välillä, olen vessassa vain, jos (oma) hätä yllättää :o

• "joku oli kolkuttamassa ja ikemässä välittömästi oven takana" - Tuon muistan myös :D

• sxthsens kirjoitti:

"joku oli kolkuttamassa ja ikemässä välittömästi oven takana" - Tuon muistan myös :D

Joo, itkemässä kyl piti sanoa :D

Nykyäänkin on vähän syyllinen olo kun menee vessaan. "Ihan itsekkäästi täällä omilla tarpeillani" :D

• Ollaan molemmat täynnä paskaa?

• .

:) pöntöllä

• .
        . kirjoitti:

:) pöntöllä

törkeän paljon nykyisin varastavat wc.paperia täältä, omat paperit kannattaa jokaisen varata mukaan ja ehdotan että perustetaan uusi virka . kirjoitan kohta mitä virantoimitukseen kuuluu niin voitte sitten asialiset hakemukset toimittaa tähän kiitos

. kirjoitti:

törkeän paljon nykyisin varastavat wc.paperia täältä, omat paperit kannattaa jokaisen varata mukaan ja ehdotan että perustetaan uusi virka . kirjoitan kohta mitä virantoimitukseen kuuluu niin voitte sitten asialiset hakemukset toimittaa tähän kiitos

toisilla ei vaan pyyhi hyvin...

laitan tähän lisää paperia olkaa hyv'ä.

• .,

kylläpä on tullut määrätietoista ja haisevaa ei se ihme kun paperi on loppu voisitteko siirtyä toiselle pöntölle ja laittaa oven kiinni, kahvasta painamalla saatte oven kiinni.

• .

tulitikulla ja parfyymilla ovat näköjään yrittäneet peittää hajunsa joka näyttää olevan virtuaalirikoksija määrätietoista pahantahtoisuutta. tässä uusi rulla. olkaa hyvä

• -

hyvä hyvä että uskalsitte tulla pöntöltä näkyväksi mutta tiedättekö ei ole tyylikästä kun nainen on villasukissaan työntänyt sandaaleihin säärensä ja tuo vaaleanpunainen /punainen pusero ei oikein sovi noiden likaisen väristen farkkujen kanssa.

• No tuota vessa on saunan lisäksi ainoat tilat tässä talossa, joiden tyylistä ja materiaalivalinnoista oon vastannut pääasissa mä. Eli sanoisin, että "The Look" yhdistää.

• Miten on ?

Marjapuskat.

• ...

Takapuoleni ja pöntön väliin jää kakka, eli se lienee ketjun merkittävä linkki.
      Jos ei ole kakkaa, niin ei minun takapuoleni pönttöäkään kaipaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2046
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1330
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      67
      1206
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      88
      941
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      868
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe