attendo

hoitsu

Onko kellään kokemuksia Attendon hoivakoti hillankukasta Rovaniemellä. Millainen työpaikkana? Olen lukenut ks. firman muista hoivakodeista eikä ole kovinkaan iloisia tarinoita...

11

2615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duunari

moi,en ole kyseisellä firmalla ollut töissä,mutta muilla yksityisillä kyllä.en usko ideologian paljon erilaisen olevan,voittoa pitää tulla ja paljon,muu ei kiinnosta,jos asiasta rohkenet mainita,olet mustalla listalla välittömästi.vähän jengiä töissä ,siitähän ne voiton kiskoo,sinun selkänahasta....

• mie vuan

Itse olen töissä siellä ja pidän kovasti, töitä on mutta hauska porukka töissä niin ne sujuu.

• Anonyymi

entäs se huumeet töissä polttelu

• duunari

sullako on oikein lain vaatima määrä käsipareja siellä kukkasessa ?? jos on niin asia on hyvä...pitäkää siitä kiinni. olin kilpailevalla firmalla töissä( en viitti mainostaa) ja siellä puuttu väkeä ja paljon.

• lähis68

Minä myös olen kuullut ettei henkilökuntaa ole tarpeeksi. Myös sijaisten huono kohtelu on sellainen epäkohta josta saa kuulla monestakin paikasta.

• Anonyymi

et sellasta aina yksityisellä?

• Anonyymi

Surkea paikka. Sääliksi käy kaikkia vanhuksia. Paras asukas on hiljaa, pysyy sängyssä eikä puhu mitään. Hoitajat vaihtuu usein, ei ihme

• Anonyymi

Vein omaiseni ensimmäistä kertaa sinne jaksohoitoon ja se jäi myös viimeiseksi kerraksi. Oli niin poissaoloinen mieshoitaja siellä siivoamassa lattiaa, että tulipa ikävä tunne talosta. Kukaan ei tullut vastaanottamaan. Tuli huono kuva talosta.

• Anonyymi

Monissa hoitolaitoksessa on niin työhönsä kyllästyneitä hoitajia, mutta leipänsä pitää jostain ansaita. Potilaiden pitäisi istua yhdessä kohtaa. Ainoa virike on, kun jatkuvasti hoitajat vaihtuu. Samaa naamaa ei useinkaan näy. Minkäänlaista toimintaa/virikkeitä ei johtajat anna järjestää asukkaille. Tosi ikäviä paikkoja. Parempi olisi, kun luoja ottaisi pois ennen hoitolaitokseen joutumista.

• Anonyymi

Aivan varmasti joskus tulee ylimieliset johtajat ja hoitajatkin psyykenlääkkeiden voimalla istumassa hiljaa penkissä tai makaamassa sängyssä muistelemassa minkäläinen minä olin hoitajana, jos muisti on tallella. Mietippä nyt miten toivoisit itseäsi hoidettavan ja kohtelevan. Hoida nyt samalla tavalla vanhuksia ja sairaita hoitolaitoksessa. He eivät ole siellä ilmaiseksi. Niistä rahoista osa menee sinun palkkaasi.

• Anonyymi

Sitä kutsutaan leikkisästi "tuhoamisleiriksi"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3533
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      42
      1704
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1635
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe