käydä suihkussa keskellä päivää?
Eikö sitä pitäisi käydä vasta iltahämyssä, kovan työpäivän päätteeksi käydä?
Onko syntiä
7
59
Vastaukset
- Jos et halua
rangaistusta, lopeta se sitten. Tuuri ei voi sullakaan olla loputon.
- en halua rangaistust
Niin. Mistä voi anoa synninpäästöä?
Suihkussakäynti ylipäätään on kuolemansynti. Tulet palamaan ikuisessa helvetintulessa. Armo ja anteeksianto on samanlaista tarua kuin joulupukkikin.
Ei vaan suurta humanismia, jos on vahvasti perspiroituvaa tyyppiä. Tai jos heräilee puolelta päivin kuten tänään. Aamupesu se sillon on.
- en halua rangaistust
Hyi! Naiset eivät hikoile tai en ainakaan minä. Olen siis edelleen syntinen.
en halua rangaistust kirjoitti:
Hyi! Naiset eivät hikoile tai en ainakaan minä. Olen siis edelleen syntinen.
Toivottavasti hikoilet tai muuten ekosysteemisi on romahtamaisillaan.
- en halua rangaistust
bravo.bravi kirjoitti:
Toivottavasti hikoilet tai muuten ekosysteemisi on romahtamaisillaan.
No, kyllä se on pientä ja paikallista hikoilua se vähä, mitä on. Että en hikoile koko kehollani. Sitä paitsi, en koe janon tunnettakaan koskaan, kuten naiset yleensäkään. Joskus voi kurkku tuntua kuivalta, mutta mitään varsinaista janontunnetta ei ole, kuten miehillä.
Millä tästä synnintunteesta pääsee eroon?
*parkuu*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511457- 639930
- 1505609
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652825
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792613