Pelikoneissako jokin tunnistin?

kertokaa tietävät

miten lie? Jos potissa jokin kone antaa hieman voittoa, et taatusti saa muista koneista enää mitään. Mistä siis kone tietää että ahaa toi pelaaja sai jo nappulaa, eipä anneta enempää???

14

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TarjoilijaTarja

      No esim kasinolla pelikoneet ovat kytketty sarjaan.
      Ja mahdollisesti ja jopa todennäköistä myös RAY pelikoneissa muualla.

      Useinhan tilanne on se että yksi kone antaa reippaasti muut syövät.
      Olen töissä ravintolassa ja tilanne on juuri kuvatunlainen.

      No enhän miitään tiedä kun seuraan nenäni edessä noita pelejä 12h päivässä.
      Että kyllä sen satunnaisuuden saa ihan unohtaa nuissa RAY rotinoissa.

      Tuolla toisessa ketjussa mainitut piirteet ja luullut satunnaisuudet ovat jatkuvasti toistuvia ja koneen säädettyjä "ominaisuuksia"

      • utelias Uunokki

        Mitä tarkoittaa 'kytketty sarjaan'? Oletko huomannut pelikoneiden suosivan samoja pelaajia?


    • Hölmöt pelaavat

      Väite ei pidä alkuunkaan paikkaansa, se on pelihimoisten toivotonta selitysten etsimistä kun omaa tyhmyyttä rahansa sinne laittavat. Tarinoita on niin monta, on voittajia jotka ovat voittaneet eurolla 500€ ja useista koneista ja on 500€ hävinneitä niin yhteen kuin useampaan koneeseen.

    • Ei ole mitään tunnistinta vaan satunnaislukugeneraattori. Kysy vaikka ray:lta niin näin on.

      • Väite ei pidä alkuunkaan paikkaansa, se on pelihimoisten toivotonta selitysten etsimistä kun omaa tyhmyyttä rahansa sinne laittavat.

        Näinhän se on. Aina keksitään jokin syy häviämiselle, että se ei olisi omaa tyhmyyttä. Pelikoneen pelaaminen on sama asia kun heittäisi kaivoon euron ja saisi kaivosta 0,90€ takaisin.


      • Kohka kalle
        Gambler1 kirjoitti:

        Väite ei pidä alkuunkaan paikkaansa, se on pelihimoisten toivotonta selitysten etsimistä kun omaa tyhmyyttä rahansa sinne laittavat.

        Näinhän se on. Aina keksitään jokin syy häviämiselle, että se ei olisi omaa tyhmyyttä. Pelikoneen pelaaminen on sama asia kun heittäisi kaivoon euron ja saisi kaivosta 0,90€ takaisin.

        Niinpä niin ja varsinkin kun RAY koneet toimivat täysin säädetysti ja systemaattisesti.

        Satunaisessa pelissä jäät hyvinkin mahdollisesti voitolle.

        Säädetyssä koneessa et voita edes lyhyessä juoksussa, ainoastaan jos osaat valita oikean peliajankohdan , kun joku on hävinnyt mukavasti rahaa koneesee.


      • No no no
        Kohka kalle kirjoitti:

        Niinpä niin ja varsinkin kun RAY koneet toimivat täysin säädetysti ja systemaattisesti.

        Satunaisessa pelissä jäät hyvinkin mahdollisesti voitolle.

        Säädetyssä koneessa et voita edes lyhyessä juoksussa, ainoastaan jos osaat valita oikean peliajankohdan , kun joku on hävinnyt mukavasti rahaa koneesee.

        Kerro miten mukamas satunnaisessa koneessa on hyvinkin mahdollista jäädä voitolle? Mistään koneesta ei jää pitkässä juoksussa voitolle. Jos löydät koneen jossa satunnaisella jaolla palautus% on yli 100 niin kerro, menen istumaan ja pelaamaan sitä koko vuodeksi...vaikka palautus olisi 101% niin sitä kannattaisi pelata kun 1000 pelatusta pelistä tienaa 10€ jatkuvasti. Ikävä kyllä pelikone tyhjenee aikanaan, kuka sen täyttää...täytyy olla aika hölmö peliyhtiö jos tappioksi pelejä pitää.


      • potaskaa potaskaaa
        Gambler1 kirjoitti:

        Väite ei pidä alkuunkaan paikkaansa, se on pelihimoisten toivotonta selitysten etsimistä kun omaa tyhmyyttä rahansa sinne laittavat.

        Näinhän se on. Aina keksitään jokin syy häviämiselle, että se ei olisi omaa tyhmyyttä. Pelikoneen pelaaminen on sama asia kun heittäisi kaivoon euron ja saisi kaivosta 0,90€ takaisin.

        hahahahaaa vai että eurosta saisi 90c takaisin....tuo on täyttä potaskaa..


    • ei niissä mitään ole tai tiedä noista rayn paikoist mut paareis pari konet vierekkäin ja kumpaaki samaa aikaa tyhjäks jtn satast en muist

    • kenonmaassakaunehin?

      Joo, on tulossa kaikkiin koneisiin tunnistin. Se on pässintunnistin. Kaikkiin koneisiin lisätään peili.

      • oot homo

        homo


      • Nti Päkänen

        määäää bäääää mä ä ä ääää bää ä ä ääää


      • oot nero
        oot homo kirjoitti:

        homo

        nero


    • 124v

      niissä on säädettävä palautuspros. jonka yleensä säädetty välille 40-70%.
      kysy vaikka koneiden huoltajalta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe