siirtyä kesäaikaan sillai et siirtäisin kelloa tunnin eteenpäin, vaan mä siirrän kelloa tunnin taaksepäin. Mä voin tehdä tän koska mä oon mä ja sopeutukoot muut mun kellotauluun.
Mä en muuten aijo....
20
77
Vastaukset
- ...tai
Loistavaa. Tai älä käännä kelloa mihinkään. Anna sen olla. Kellon.vääntö.lakko.
Se olis poikaa.
Vai meinaatko, että aikainen lintu madon nappaa? - Näin on.
Turhaa siirtelyä. Talviaika on oikea aika.
- zisel
Sulla menee juhannus sitten pilalle. Kelloja siirretään aina juhannusta kohti :)
Ei mene! Koska mulla on aina juhannus, mut jos se lakkaa olemasta sen takia niin sitten mä harkitsen asiaa uudestaan.
Asiasta toiseen, osaat sä muuten ennustaa. Mulle kävi näin, että mun vakkari (1 kiinalainen ennustaja) sekos---> joutu hullujenhuoneeseen mun viime käynnin jälkeen ja mä oon nyt ihan pulassa. Koska mulla on yleensä niin paljon kaikia vaihtoehtoja etten pysty keskittyy edes tutussa alkossa, iskee semmonen uitun kramppi käteen ja siitäkös se riemu alkaa.- zisel
modelli kirjoitti:
Ei mene! Koska mulla on aina juhannus, mut jos se lakkaa olemasta sen takia niin sitten mä harkitsen asiaa uudestaan.
Asiasta toiseen, osaat sä muuten ennustaa. Mulle kävi näin, että mun vakkari (1 kiinalainen ennustaja) sekos---> joutu hullujenhuoneeseen mun viime käynnin jälkeen ja mä oon nyt ihan pulassa. Koska mulla on yleensä niin paljon kaikia vaihtoehtoja etten pysty keskittyy edes tutussa alkossa, iskee semmonen uitun kramppi käteen ja siitäkös se riemu alkaa.Sano kaksi numeroa. Ensimmäinen numero on kertoja kuinka monta kertaa sekotan mun tarot-kortteja ja toinen on 1-78, jonka mukaan sitten valitsen kortin :)
Pitääks mun sanoa ne numerot ääneen vai pistää jollain tekstiviestillä? Jos mä laitan ne numetot tohon näkyviin, niin joku muu voi valita samat numerot.
- zisel
Mä en tiedä missä mun puhelin on ja se on äänettömällä joten laita tähän ne numerot. Mitä se haittaa jos joku ottaa samat numerot? Nämä kortit on SULLE ja sun valitsemat fiilispohjalta :)
No hyvä on oletetaan että jengi on päiväunilla ja ei nää tätä viestiä. No nyt tulee..... 7 ja 13
- zisel
Sulle tuli lanttien kakkonen :)
Lanttien kakkonen symboloi leikkisää elämänasennetta, tasa-painoa sekä kykyä nauttia yksinkertaisista asioista. Lanttien kakkonen edustaa sitä, että joskus on osattava tehdä samanaikaisesti useita erilaisia asioita, vaikka ne saattaisivatkin vaikuttaa ristiriitaisilta keskenään. Lanttien kakkonen symboloi värikästä elämän taituria, joka näyttää joskus olevan hyvinkin kevytmielinen ja epätasapainoinen. Hän on kuitenkin sisimmässään vakaa ja voi tehdä joskus hieman hullujakin asioita ilman, että hänen mielenrauhansa järkkyy.
Astrologisesti korttia symboloi Jupiter Kauriissa.
Monet suuret asiat elämässä tapahtuvat leikkisässä ja rennossa ilmapiirissä. Tämä koskee myös henkistä kasvua. Lanttien kakkosen sanoma on, että sinun ei kärsimällä tarvitse ansaita henkistä kasvua. Suhtaudu elämään iloisesti ja leikkisästi ja koeta löytää jokaisesta päivästä jotain mystistä, erikoista! Ole kaikessa vilpitön ja totuudenmukainen ja säilytä sisäinen tasapainosi.
Pahimmillaan tämä kortti voi symboloida teennäisyyttä ja juurettomuutta.
Meditaatio sulle - Elämä on suuri mysteerio. Haluan elää sen! zisel kirjoitti:
Sulle tuli lanttien kakkonen :)
Lanttien kakkonen symboloi leikkisää elämänasennetta, tasa-painoa sekä kykyä nauttia yksinkertaisista asioista. Lanttien kakkonen edustaa sitä, että joskus on osattava tehdä samanaikaisesti useita erilaisia asioita, vaikka ne saattaisivatkin vaikuttaa ristiriitaisilta keskenään. Lanttien kakkonen symboloi värikästä elämän taituria, joka näyttää joskus olevan hyvinkin kevytmielinen ja epätasapainoinen. Hän on kuitenkin sisimmässään vakaa ja voi tehdä joskus hieman hullujakin asioita ilman, että hänen mielenrauhansa järkkyy.
Astrologisesti korttia symboloi Jupiter Kauriissa.
Monet suuret asiat elämässä tapahtuvat leikkisässä ja rennossa ilmapiirissä. Tämä koskee myös henkistä kasvua. Lanttien kakkosen sanoma on, että sinun ei kärsimällä tarvitse ansaita henkistä kasvua. Suhtaudu elämään iloisesti ja leikkisästi ja koeta löytää jokaisesta päivästä jotain mystistä, erikoista! Ole kaikessa vilpitön ja totuudenmukainen ja säilytä sisäinen tasapainosi.
Pahimmillaan tämä kortti voi symboloida teennäisyyttä ja juurettomuutta.
Meditaatio sulle - Elämä on suuri mysteerio. Haluan elää sen!Jotenkin mä oon aavistanu et sä osaat noita noita juttuja. Mut oot sä ihan varma että niissä sun korteissa ei näkynyt mitään vakiintumisen merkkejä. Koska jos näky niin sit mä valitsen uudet numerot.
- zisel
modelli kirjoitti:
Jotenkin mä oon aavistanu et sä osaat noita noita juttuja. Mut oot sä ihan varma että niissä sun korteissa ei näkynyt mitään vakiintumisen merkkejä. Koska jos näky niin sit mä valitsen uudet numerot.
Se mitä mä näin korteista, on huoleton elämänasenne ja "huihai"- meininki. Tosin kannustaisin sua irl kertoo enemmän OIKEISTA tunteistas eikä niistä joita sä oletat ihmisten "haluavan" tai odottavan sulta kuulevansa :)
Mikä sä olet horoskoopiltas? zisel kirjoitti:
Se mitä mä näin korteista, on huoleton elämänasenne ja "huihai"- meininki. Tosin kannustaisin sua irl kertoo enemmän OIKEISTA tunteistas eikä niistä joita sä oletat ihmisten "haluavan" tai odottavan sulta kuulevansa :)
Mikä sä olet horoskoopiltas?Rotta. Enempää en voi enää tunteitani näyttää, kaikki on pelissä. Kun liikun kadulla, bussissa, missä tahaansa niin mä halaan kaikkia naisia...ei oo mitään huihai meininkiä--->mulla on tosi säännöllinen elämä mutta se voi järkkyä jos joutuu vaikka heräämään tuntia aikaisemmin. Koska parhaat seksi unet näkyy vasta tossa 08:00-11:00 ja niistä mä en luovu. Uittu ammattiliitto on niistä taistellu vai mikä union se nyt oli.
- zisel
modelli kirjoitti:
Rotta. Enempää en voi enää tunteitani näyttää, kaikki on pelissä. Kun liikun kadulla, bussissa, missä tahaansa niin mä halaan kaikkia naisia...ei oo mitään huihai meininkiä--->mulla on tosi säännöllinen elämä mutta se voi järkkyä jos joutuu vaikka heräämään tuntia aikaisemmin. Koska parhaat seksi unet näkyy vasta tossa 08:00-11:00 ja niistä mä en luovu. Uittu ammattiliitto on niistä taistellu vai mikä union se nyt oli.
Mikä sä olet länsimaiselta horoskoopilta? :)
zisel kirjoitti:
Mikä sä olet länsimaiselta horoskoopilta? :)
Kyllä sä tiedä. Älä painosta ja älä ainakaan paljasta sitä täällä.
- zisel
modelli kirjoitti:
Kyllä sä tiedä. Älä painosta ja älä ainakaan paljasta sitä täällä.
Miksen mä saa hiillostaa sua? :D
- HÄHÄ:D
zisel kirjoitti:
Miksen mä saa hiillostaa sua? :D
Kun se ei muista mitä kenellekin on kertonut, mikä on horoskoopiltaan, iältään jne.Jos palstalla puhuu paskaa, niin kaikki näkee.
HÄHÄ:D kirjoitti:
Kun se ei muista mitä kenellekin on kertonut, mikä on horoskoopiltaan, iältään jne.Jos palstalla puhuu paskaa, niin kaikki näkee.
Nyt turpa kiinni tai sä joudut mun xxxpolistalle.
- helekata?
Tietokoneen kello on jo 11:47.
Joko ne käännettiin viieyönä vai vasta ensiyönä? - on jo käännetty
Naiset tietää
http://www.neitiaika.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918425
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on968022Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736180- 145403
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585238En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234275Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54040- 384033
- 373829
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..583692