en kelpaa naisille....

machinegun5min

siis olen suht komea,hyväkäytöksinen ja ehkä jonkun mittapuun mukaan varakaskin.Olen käynyt noin vajaat kymmenkunta treffiä eri naisten kanssa ja nopeasti ollaan päädytty joko treffien jälkeen samana iltana sänkyyn tai sitten heti seuraavalla näkemällä.Mutta ongelma on se että laukean aivan liian nopeasti noin 5 minuuttia ja se oli siinä sitten.Voiko tämä olla syynä että naiset ovat hävinneet tai eivät ole halunneet olla missään tekemisissä????

11

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+20

No tyydytätkö heidät ensin?

• 8+0

Minkä ikänen oot? :)

• machinegun5min

olen 39 vuotias.No eipä siinä kerkiä naista tyydyttää.....Olin vuosia seksittömässä suhteessa,en omasta halustani vaan exän,tuskin olisi seksiä saanut edes aseella uhaten.No ehkä nyt sitten tästä syystä olen herkkänä ja nopea laukeaminen....(ennen ei mitään ongelmaa) toivottavasti on ohi menevää.Tai sitten pitää masturboida ennen treffejä!Joka tapauksessa suosittelen nettideittejä,kiva tavata anteliaita naisia.

• ----

Kysyjä varmaankin tarkoitti että tyydytätkö naisen ennen yhdyntää. Nopea tuleminen ei välttämättä haittaa, jos nainen saa muulla tavoin.

• 17+20

Harva nainen laukeaa muutenkaan yhdynnässä, kai annat heille suuseksiä tai tyydytät sormin?

• machinegun5min

no jos mä sitten ravintolassa kun nainen tekee ruoka ja juomatilausta isken dildon pöytään ja kysyn mitä saisi olla ; )

• ---

No heh heh. Et sitten taida halutakaan mitään asiallisia vastauksia, kenties olet pelkkä provo. Tai sitten olet seksin suhteen ummikko. :)

• miina äkisti jyrkkä

Kyllä ne anteliaat naiset taitaa olla mielikuvituksesi tepposet.

• tuliko selväksi?

Aloittajalle tiedoksi et naisella on klitoris jota pitää hellästi hyväillä suulla tai käsillä aluksi. Seksi ei ole yksipuolista toimintaa vaan naisen pitää saada kans orgasmi ja kaikki naiset ei saa yhdynnässä orgasmia joten miehen pitää hyväillä naisen klitorista suulla tai sormilla. Nainen on pettynyt on mies ei huomioi häntä lainkaan ja usein siinä käy niin et toista kertaa ei tule jos mies ajattelee vaan itseään.

• openpoika

hienoa että täällä saa myös oikein opetusta sexiasioissa,kitos!Voi vittu mitä jengii........

• säälittävä elämä

Pääset sentään treffeille joka on jo jotain. Olen niin ruma etten pääse ikinä treffeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1461
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe