Mikä on hyvä paino 180 cm miehelle

T.Erska

teidän mielestä? Tulen katsomaan myöhemmin vastauksia.Moro.

32

13766

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin?

      0,1 tn.

    • Normaalipainon yläraja tuon mittaiselle on 80 kiloa, joten jotain tuota luokkaa, ellei satu olemaan bodari. Minusta tosin vyötärönympärys on paljon helpompi ja parempi mittari kropan määritykseen kuin paino. Tai sitten rasvaprosentti, jos haluaa vaivaa nähdä.

      • et sillee

        normaalin yläraja on 90kg


      • kokkelin hukuttaja

        180cm syvyydessä riittää myllynkivi Ratikkakuskin kaulaan oikein hyvin



    • No vähintään 130 kg - ainakin sumopainijalle.

    • 65-85

    • ...

      Se minkä jaksaa itse kantaa kiukuttelematta.

      • Sen näyttää peili!

        Peili ei valehtele.


      • ...
        Sen näyttää peili! kirjoitti:

        Peili ei valehtele.

        Miehen suu vielä vähemmän.


      • Jokuvaa72772
        Sen näyttää peili! kirjoitti:

        Peili ei valehtele.

        Ei nii paitsi oliko se että peili näyttää sinut 2-5kg lihavampana


    • Minulle 75 kiloa.
      Mutta vaikka nyrkkeilijälle tai painijalle noin 85-90 kiloa.

      • ddddddddd

        Minä olen laihduttanut, olen nyt 75kg mutta pötsistä saa vielä puristella melkoisesti.


      • ddddddddd kirjoitti:

        Minä olen laihduttanut, olen nyt 75kg mutta pötsistä saa vielä puristella melkoisesti.

        Onneks olkoon. Itse en näytä tälle kesälle pääsevän tuohon 75 kiloon. Makkara ja olut maistuu liian hyvältä...


    • semmone ettei tuuli vie eikä penkki hajoa alta,

      mur

    • Zaga Moi

      No senverran että tietää varmasti, onko selkä kipeä vai maha.

    • zisel

      90

      • zisel

        80-90


    • ...

      Vähintään 70 kiloa ellei ole ihan narukäsi ja enintään 95 kiloa, jos on raamikas.

    • 100 kilua

      100 kg eli tasakilot. Tuollainen paino menee täysin suomalaiselle 180 cm pitkälle miehelle!

    • riuttala76

      Riippuu ihan siitä onko paino laskiä vai lihasta.

    • Terve oot

      Se mikä on hyväpaino kullekin riippuu kehonrakenteesta todella paljon.
      Kuitenkin yleisesti ottaen 180 senttimetriä pituiselle terveelle ihmiselle 60-78kg olisi painoindexin rajoissa normaali painoalue.

      Jotenka jos olet hoikka niin varmasti 60-65 tai vähän ylikin olisi ihannepaino.
      Jos taas olet vähän rotevampi (lihaksikkaampi)

      huom: tämä ei tarkoita etteikö hoikilla olisi lihaksia, niin sitten tuo 66-78 olisi rotevan terveen ihmisen ihannepaino.

      Yli 82kg:n rajan yliluettu on jo ylipainoa
      ja sitten kun mennään yli sadan niin puhutaan jo sairaaloisesta ylipainosta. Bmi indexi on kyllä hieman huono kertomaan mikä on kullekin oikea raja mutta se on suunta antava.

      • ~cissi~

        Melko rimpula on 180-senttinen mies joka painaa 60 kiloa.

        Treenaava 180-senttinen mies painanee helposti yli 80 kiloa ja näyttää hyvältä. Ja treenata miehen pitää.


      • Anonyymi
        ~cissi~ kirjoitti:

        Melko rimpula on 180-senttinen mies joka painaa 60 kiloa.

        Treenaava 180-senttinen mies painanee helposti yli 80 kiloa ja näyttää hyvältä. Ja treenata miehen pitää.

        82 on hyvät kilot


    • Niin kauan kun vatsan ympärysmitta ei ylitä 96 senttiä, kaikki on hyvin.

    • kjhhkhjkhkh

      Otava tai tammi.

      • Jaaaaaaahaaaaas

        Olen 183cm/92 kg,rasvat n 10% ,käyn salilla,juoksen ja uin. Mielestäni olen ihan sopiva.


    • Anonyymi

      No joku 100kg vähintään.

    • Anonyymi

      Normaalirakenteisille miehille sopiva paino kiloina saadaan laskemalla pituus miinus sata. Siis 180 -100 = 80 kg.
      Naisille pituus miinus satakymmenen (L - 110 = paino kg) niin hyvältä näyttää.

      • Anonyymi

        Siis nimenomaan toisinpäin se on perinteisesti kuulunut olla. Miehelle pituus miinus 110 ja naiselle pituus miinus 100. 🙂


    • Anonyymi

      75-80 kg. arvioni. Mutta ihmisen keho voi olla niin erinlainen.Jollain pelkää lihasta 60 kg.Jollain iso kalja maha 80kg.sepä se.Varaa aika terveyskesus terveyden hitajalle. Kertoo sinulle kyllä mikä on sopiva painosi,

    • Anonyymi

      Silleen karkeasti se taitaa terveydellisestä näkökulmasta olla välillä 70-90 kg. Jos sanon puhtaasti omasta omasta esteettisestä näkökulmastani, niin 70-75 kg miellyttää mun silmääni eniten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe