Kyllä nää tän päivän duunit tais olla tässä, on niin nätti päivä että taidan mennä johonkin kahvilaan katselemaan naisia ja nauttimaan pari Vajecný Sen Likériä. Sitä paitsi edustamani yrityksen johto on lähestynyt minua, ja kehoittaa ad infinitum panostamaan yrityksen puolesta. Aijon vastata palkan maksajan (ihan vitun siisti) välityksellä johdolle samalla tavalla kuin viime keväänä ja sitä edellisenäkin, että mitä huonommin yrityksellä menee, sitä enemmän tarvitaan huumoria ja hyvää mieltä, varsinkin palkkamenoissa. Näin ollen suosittelenkin teitä hyvä yhtiön johto hallitusta myöten nauramaan vähintään neljästi päivässä ja vielä kerran ennen nukkumaan menoa.
Lounashemmo
2
<50
Vastaukset
- ~cissi~
Ei ikäihmisen pidäkään koko päivää raataa.
Pyri eduskuntaa, vaikka luultavimmin sinäkin kääntäisit takkisi yhdestä ilmaisesta lounaasta. Minulla on ollut tässä 6 vuoden aikana 3 "oppipoikaa" ja ensimmäiseltä poksahti maksa. Toiselle opetin duunissa, siis työajalla pokeria niin tämä älypää lähti maailmalle tienaamaan koska työn teko on liian raskasta. Kolmas josta piti tulla manttelin perijäni sekosi täysin ja on nyt jossain lataamossa, eikä toivu kuulema enää koskaan. Kaikille näille oli 1 yhteinen tekijä, he olivat alle 35 vuotiaita:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043