Näin naisena yllätyin pahemman kerran. Jäin erossa yksin miehen lähdettyä. Netissä juttelin miehen kanssa. Kerroin pitkän liittoni päättyneen eroon. Hänellä kuulema samoin. Kirjoittelimme ja sovimme tapaamisen. Minulle 20vuotta on pitkä. Hänelle parikymmppiselle kaksi vuotta on pitkä.
Onko muilla ylläreitä
3
173
Vastaukset
- ????
Millä logiikalla ajatellen parikymppisellä voisi olla takanaan esim. 20 v. kestänyt suhde? :D. Tuossa iässä kaksi vuotta on pitkä aika. Ylipäätään suhde aikaan ja kokemus ajasta on erilainen kuin esim. nelikympisellä.
Sanotaanhan sitä, että mitä vanhemmaksi tulet, sitä nopeammin vuodet vierivät. :) - Nettideitti ja pitsa
Ei sitten millään ilveellä. Me emme kirjoiteltu missään vaiheessa vuosista vain pitkästä suhteesta. Ja sitten siinä edessä istuu parikymppinen poika. No, yhteiset kokemukset yhdistää...
- ????
Nyt vasta tajusin. Asia siis selvisi vasta kun tapasitte. :D
Oikeastaan aika ihanaa, tai ainakin mielenkiintoista. Miten niin erilainen voi olla kuitenkin niin samanlaista. Ja hyvä esimerkki siitä, miten suhteellista kaikki on. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466