Täällä ja muuallakin aina sanotaan että ruletissa ei ole merkitystä miten niitä merkkejä laitetaan. Itse olen miettinyt asiaa ja esim. tilannetta että pelaaja A
laittaa kaikille numeroille yhden merkin ja pelaa B yhden merkin punaiselle.
Pelaaja A häviää AINA 1 merkin
Pelaaja B voittaa 1 merkin n. 49% todennäköisyydellä ja häviää 1 merkin 51% todennäköisyydellä
Minä ainakin valitsisin tavan B. Ne jotka väittävät että ruletissa ei ole merkitystä miten pelaa voisivat yhtä hyvin pelata A tavalla.
Ruletissa on väliä miten pelaa?
13
188
Vastaukset
- 87k
Mutta kannattaa muistaa että pelaaja A voittaa JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella.
Voihan rulettia pelata myös niin että pelaa itse numeroilla 13-36 niin silloin tise voittaa 24 numerolla, ja talo 13 numerolla, niin eikös silloin itselle tule useammin voitto JÄÄ VOITOLLE- CashAndCarry
Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella
- 87k
CashAndCarry kirjoitti:
Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella
Ei vaan A tavassa VOITTAA 100% VARMUUDELLA JOKA KIERROKSELLA, joten jos esim on pimeenä saatua palkkaa vaikkapa 200.000€, niin mikäs sen helpompi keino muuttaa niitä lailliseksi rahaksi, kuin rulettivoitot?
- Rullaati rullaa
Valitsit sitten sen typerämmän tavan pelata?
A tapauksessa palautusprosentti on 97,30%, B tapauksessa 94,74%
Molemmilla pelitavoilla pääsee rahoistaan eroon, B:llä vain nopeammin.- 87k
Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä
- aura - joki
87k kirjoitti:
Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä
vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.
- 87k
aura - joki kirjoitti:
vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.
Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.
Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€? - dasfdasfdasf325325
87k kirjoitti:
Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.
Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€?Et? :D
Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron? - 87k
dasfdasfdasf325325 kirjoitti:
Et? :D
Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron?Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.
Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä? - adsfdasfdasf15325124
87k kirjoitti:
Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.
Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä?Et sinä voi olla tosissasi :D
No tuo on kyllä totta, mutta myös B häviää pitkässäjuokussa rahansa.
A):n Pelityylissä ei ole mitään jäkeä. Joten tuskin kukaan vähä-älyinenkään pelaa noin, että lyhyessäjuokussakin häviää rahansa.
B) tyyli on toki siinä mielessä järkevämpi, että lyhyessä juokussa voi olla jonkin aikaa voitolla.- 87k
Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella
- 87k-pää
87k kirjoitti:
Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella
Saatko sä orkkuja noista lässytyksistäsi, kun jaksat aina vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492