Täällä ja muuallakin aina sanotaan että ruletissa ei ole merkitystä miten niitä merkkejä laitetaan. Itse olen miettinyt asiaa ja esim. tilannetta että pelaaja A
laittaa kaikille numeroille yhden merkin ja pelaa B yhden merkin punaiselle.
Pelaaja A häviää AINA 1 merkin
Pelaaja B voittaa 1 merkin n. 49% todennäköisyydellä ja häviää 1 merkin 51% todennäköisyydellä
Minä ainakin valitsisin tavan B. Ne jotka väittävät että ruletissa ei ole merkitystä miten pelaa voisivat yhtä hyvin pelata A tavalla.
Ruletissa on väliä miten pelaa?
13
150
Vastaukset
- 87k
Mutta kannattaa muistaa että pelaaja A voittaa JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella.
Voihan rulettia pelata myös niin että pelaa itse numeroilla 13-36 niin silloin tise voittaa 24 numerolla, ja talo 13 numerolla, niin eikös silloin itselle tule useammin voitto JÄÄ VOITOLLE- CashAndCarry
Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella
- 87k
CashAndCarry kirjoitti:
Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella
Ei vaan A tavassa VOITTAA 100% VARMUUDELLA JOKA KIERROKSELLA, joten jos esim on pimeenä saatua palkkaa vaikkapa 200.000€, niin mikäs sen helpompi keino muuttaa niitä lailliseksi rahaksi, kuin rulettivoitot?
- Rullaati rullaa
Valitsit sitten sen typerämmän tavan pelata?
A tapauksessa palautusprosentti on 97,30%, B tapauksessa 94,74%
Molemmilla pelitavoilla pääsee rahoistaan eroon, B:llä vain nopeammin.- 87k
Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä
- aura - joki
87k kirjoitti:
Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä
vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.
- 87k
aura - joki kirjoitti:
vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.
Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.
Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€? - dasfdasfdasf325325
87k kirjoitti:
Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.
Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€?Et? :D
Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron? - 87k
dasfdasfdasf325325 kirjoitti:
Et? :D
Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron?Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.
Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä? - adsfdasfdasf15325124
87k kirjoitti:
Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.
Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä?Et sinä voi olla tosissasi :D
No tuo on kyllä totta, mutta myös B häviää pitkässäjuokussa rahansa.
A):n Pelityylissä ei ole mitään jäkeä. Joten tuskin kukaan vähä-älyinenkään pelaa noin, että lyhyessäjuokussakin häviää rahansa.
B) tyyli on toki siinä mielessä järkevämpi, että lyhyessä juokussa voi olla jonkin aikaa voitolla.- 87k
Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella
- 87k-pää
87k kirjoitti:
Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella
Saatko sä orkkuja noista lässytyksistäsi, kun jaksat aina vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613385Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132561Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1092551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282464- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241773Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628