Täällä ja muuallakin aina sanotaan että ruletissa ei ole merkitystä miten niitä merkkejä laitetaan. Itse olen miettinyt asiaa ja esim. tilannetta että pelaaja A
laittaa kaikille numeroille yhden merkin ja pelaa B yhden merkin punaiselle.
Pelaaja A häviää AINA 1 merkin
Pelaaja B voittaa 1 merkin n. 49% todennäköisyydellä ja häviää 1 merkin 51% todennäköisyydellä
Minä ainakin valitsisin tavan B. Ne jotka väittävät että ruletissa ei ole merkitystä miten pelaa voisivat yhtä hyvin pelata A tavalla.
Ruletissa on väliä miten pelaa?
13
149
Vastaukset
- 87k
Mutta kannattaa muistaa että pelaaja A voittaa JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella.
Voihan rulettia pelata myös niin että pelaa itse numeroilla 13-36 niin silloin tise voittaa 24 numerolla, ja talo 13 numerolla, niin eikös silloin itselle tule useammin voitto JÄÄ VOITOLLE- CashAndCarry
Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella
- 87k
CashAndCarry kirjoitti:
Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella
Ei vaan A tavassa VOITTAA 100% VARMUUDELLA JOKA KIERROKSELLA, joten jos esim on pimeenä saatua palkkaa vaikkapa 200.000€, niin mikäs sen helpompi keino muuttaa niitä lailliseksi rahaksi, kuin rulettivoitot?
- Rullaati rullaa
Valitsit sitten sen typerämmän tavan pelata?
A tapauksessa palautusprosentti on 97,30%, B tapauksessa 94,74%
Molemmilla pelitavoilla pääsee rahoistaan eroon, B:llä vain nopeammin.- 87k
Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä
- aura - joki
87k kirjoitti:
Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä
vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.
- 87k
aura - joki kirjoitti:
vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.
Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.
Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€? - dasfdasfdasf325325
87k kirjoitti:
Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.
Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€?Et? :D
Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron? - 87k
dasfdasfdasf325325 kirjoitti:
Et? :D
Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron?Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.
Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä? - adsfdasfdasf15325124
87k kirjoitti:
Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.
Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä?Et sinä voi olla tosissasi :D
No tuo on kyllä totta, mutta myös B häviää pitkässäjuokussa rahansa.
A):n Pelityylissä ei ole mitään jäkeä. Joten tuskin kukaan vähä-älyinenkään pelaa noin, että lyhyessäjuokussakin häviää rahansa.
B) tyyli on toki siinä mielessä järkevämpi, että lyhyessä juokussa voi olla jonkin aikaa voitolla.- 87k
Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella
- 87k-pää
87k kirjoitti:
Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella
Saatko sä orkkuja noista lässytyksistäsi, kun jaksat aina vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683