Ruletissa on väliä miten pelaa?

CashAndCarry

Täällä ja muuallakin aina sanotaan että ruletissa ei ole merkitystä miten niitä merkkejä laitetaan. Itse olen miettinyt asiaa ja esim. tilannetta että pelaaja A
laittaa kaikille numeroille yhden merkin ja pelaa B yhden merkin punaiselle.

Pelaaja A häviää AINA 1 merkin

Pelaaja B voittaa 1 merkin n. 49% todennäköisyydellä ja häviää 1 merkin 51% todennäköisyydellä

Minä ainakin valitsisin tavan B. Ne jotka väittävät että ruletissa ei ole merkitystä miten pelaa voisivat yhtä hyvin pelata A tavalla.

13

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 87k

Mutta kannattaa muistaa että pelaaja A voittaa JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella.

Voihan rulettia pelata myös niin että pelaa itse numeroilla 13-36 niin silloin tise voittaa 24 numerolla, ja talo 13 numerolla, niin eikös silloin itselle tule useammin voitto JÄÄ VOITOLLE

• CashAndCarry

Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella

• 87k
        CashAndCarry kirjoitti:

Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella

Ei vaan A tavassa VOITTAA 100% VARMUUDELLA JOKA KIERROKSELLA, joten jos esim on pimeenä saatua palkkaa vaikkapa 200.000€, niin mikäs sen helpompi keino muuttaa niitä lailliseksi rahaksi, kuin rulettivoitot?

• Rullaati rullaa

Valitsit sitten sen typerämmän tavan pelata?
      A tapauksessa palautusprosentti on 97,30%, B tapauksessa 94,74%

Molemmilla pelitavoilla pääsee rahoistaan eroon, B:llä vain nopeammin.

• 87k

Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä

• aura - joki
        87k kirjoitti:

Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä

vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.

• 87k
        aura - joki kirjoitti:

vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.

Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.

Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€?

• dasfdasfdasf325325
        87k kirjoitti:

Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.

Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€?

Et? :D

Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron?

• 87k
        dasfdasfdasf325325 kirjoitti:

Et? :D

Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron?

Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.

Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä?

• adsfdasfdasf15325124
        87k kirjoitti:

Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.

Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä?

Et sinä voi olla tosissasi :D

• No tuo on kyllä totta, mutta myös B häviää pitkässäjuokussa rahansa.

A):n Pelityylissä ei ole mitään jäkeä. Joten tuskin kukaan vähä-älyinenkään pelaa noin, että lyhyessäjuokussakin häviää rahansa.

B) tyyli on toki siinä mielessä järkevämpi, että lyhyessä juokussa voi olla jonkin aikaa voitolla.

• 87k

Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella

• 87k-pää
        87k kirjoitti:

Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella

Saatko sä orkkuja noista lässytyksistäsi, kun jaksat aina vaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11233
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      80
      10371
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4443
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4147
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      16
      4102
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3896
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3799
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3623
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      56
      3332
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3045
    Aihe