Ruletissa on väliä miten pelaa?

CashAndCarry

Täällä ja muuallakin aina sanotaan että ruletissa ei ole merkitystä miten niitä merkkejä laitetaan. Itse olen miettinyt asiaa ja esim. tilannetta että pelaaja A
laittaa kaikille numeroille yhden merkin ja pelaa B yhden merkin punaiselle.

Pelaaja A häviää AINA 1 merkin

Pelaaja B voittaa 1 merkin n. 49% todennäköisyydellä ja häviää 1 merkin 51% todennäköisyydellä

Minä ainakin valitsisin tavan B. Ne jotka väittävät että ruletissa ei ole merkitystä miten pelaa voisivat yhtä hyvin pelata A tavalla.

13

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 87k

      Mutta kannattaa muistaa että pelaaja A voittaa JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella.

      Voihan rulettia pelata myös niin että pelaa itse numeroilla 13-36 niin silloin tise voittaa 24 numerolla, ja talo 13 numerolla, niin eikös silloin itselle tule useammin voitto JÄÄ VOITOLLE

      • CashAndCarry

        Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella


      • 87k
        CashAndCarry kirjoitti:

        Taisit lukea väärin, A HÄVIÄÄ JOKA KIERROKSELLA, siis joka ikisellä kierroksella

        Ei vaan A tavassa VOITTAA 100% VARMUUDELLA JOKA KIERROKSELLA, joten jos esim on pimeenä saatua palkkaa vaikkapa 200.000€, niin mikäs sen helpompi keino muuttaa niitä lailliseksi rahaksi, kuin rulettivoitot?


    • Rullaati rullaa

      Valitsit sitten sen typerämmän tavan pelata?
      A tapauksessa palautusprosentti on 97,30%, B tapauksessa 94,74%

      Molemmilla pelitavoilla pääsee rahoistaan eroon, B:llä vain nopeammin.

      • 87k

        Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä


      • aura - joki
        87k kirjoitti:

        Mutta A-tapauksessa voittaan 100% varmuudella, sitä ei mikään Monty Hallin laki estä

        vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.


      • 87k
        aura - joki kirjoitti:

        vittu että homo on tyhmä. voittaa 100% varmuudella :) haha lol homo.

        Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.

        Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€?


      • dasfdasfdasf325325
        87k kirjoitti:

        Miten homouteni vaikuttaa siihen voittaako tai ei.

        Jos laitan kohtiin 0-36 jokaiseen euron, niin enkä silloin voita 100% varmuudella 36€?

        Et? :D

        Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron?


      • 87k
        dasfdasfdasf325325 kirjoitti:

        Et? :D

        Sun mielestä jos annat mulle 2e ja otan pakasta kortin ja ihan sama mikä kortti se on annan sulle euron mutta pidän sun kaks eurosen --> voitit euron?

        Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.

        Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä?


      • adsfdasfdasf15325124
        87k kirjoitti:

        Nimenomaa, näinollen voittaa JOKA kerta.

        Aina ei ole oleellista se jääkö voitolle, vaan se että VOITTAAKO, ymmärrätkö eron näissä termeissä?

        Et sinä voi olla tosissasi :D


    • No tuo on kyllä totta, mutta myös B häviää pitkässäjuokussa rahansa.


      A):n Pelityylissä ei ole mitään jäkeä. Joten tuskin kukaan vähä-älyinenkään pelaa noin, että lyhyessäjuokussakin häviää rahansa.

      B) tyyli on toki siinä mielessä järkevämpi, että lyhyessä juokussa voi olla jonkin aikaa voitolla.

      • 87k

        Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella


      • 87k-pää
        87k kirjoitti:

        Kai ymmärrät että joskus on PAKKO saada laillista ja verovapaata tuloa, niin eikös silloin A-vaihtoehto ole hyvä, koska siinä voittaa joka kerta 100% varmuudella

        Saatko sä orkkuja noista lässytyksistäsi, kun jaksat aina vaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe