Nettideitit on raakaa peliä... =)

Voivoivoivoivoivoivo

Moni laittaa yh:n "kieltolistalle", vaikka meitä yh-ihmisiäkin on monenlaisia... esim mun lapset on molemmat jo töissä ja maksaa mulle "vuokraa" (16v ja 18v), kun opiskelun takia asuvat vielä toistaiseksi kotona... mutta silti olen mielestäni yh...

Ja sitte tää "rankalla kädellä" hylkääminen ties minkä asioiden takia... olin viihteellä, jossa eräs mies tunki sinnikkäästi seuraan, vaikka olin lopuksi suoraan sanoen tyly... huomasin hänen profiilinsa sisältyvän mun hakukriteereihin ja laitoin viestiä... siis halpamaisesti kuvattomalla profiililla kokeilin... vastauksena viikon kuluttua sain seuraavaa "En haluaisi sinua loukata, mutta en todellakaan näe kiinnostuvani sun ikäsestä naisesta, koska olen ikäistäni huomattavasti nuorekkaampi, viriili mies (47v). En myöskään halua elättäjäksi lapsillesi"

Ei siis mitään loukkaavaa, mutta kertoo siitä, miten pienillä asioilla täällä hylätään tutustuminen... ei ihme, että ollaan kaikki yksin...
Kyllä, nauroin pitkään ja hartaasti... =)

5

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+13

Mutta eikö toi ollut vain sinun onnesi. Mies paljastui saapasta tyhmemmäksi heti kättelyssä.

• sdfhsgsdgsdg

Miksi annoit livenä hänelle pakit? Haluatko tavata miehiä ainoastaan netin kautta!?

Naiset vaatii miehiltä tiettyä hiustenväriä, ikää, pituutta jne. niin miksei miehet saisi valkata iän ja lasten perusteella?

• Voivoivoivoivoivoivo

Siksi annoin pakit, etten tykännyt miehen käytöksestä/naamasta/vartalosta/yhtään mistään... Olin siis bitch, kuten jo mainitsin, en koskaan treffeille edes halunnut, kokeilin vaan... koska olin lähes varma "hylkäävästä" vastauksesta...

Miksikö? Oon puolisen vuotta profiilia pitäny ja huomannu että täällä on melko surullista väkeä... usein tuntuu että aika iso osa ei edes tosissaan treffeille ole menossa, vaan etsivät salaista sänkyseuraa tai vaklaavat aviopuolison touhuja tai ovat oikeasti eri sukupuolta kun väittävät tai jopa teinejä, jotka pitää hauskaa...

Ihmisillä tuntuu olevan valheellisen hyvä kuva itsestään näillä sivustoilla, toisin sanoen liian suuret luulot...

Ja, niinku sanoin, se on surullista... yksinäisiä on paljon ja täydellistä ei saa kukaan!

• usioyuiatyuioyu

Niin tätä se on.
      Itsellä ei ole lapsia, mutta ei mua tulevan lapset haittaisi.
      Vaikka hieman helpompaa olisikin lapsettoman kanssa.

Noissa hauissa voisi myös toivoa että heti näkisi minkä ikäistä toinen on hakemassa. Suotta avaa toisen profiilia jos ikähaarukka heittää..
      Suomi24 profiilissa voisi olla ikätoiveet näkyvissä heti nimimerkin alla.

• ätsipätsi__

Kyllä tämä nettideittailu on tosiaan naurettavaa peliä, ainakin omakohtaisten kokemusten perusteella. Onnea niille, jotka ovat täältä jonkun löytäneet. Mutta itse olen todennut, että todellisuus ja virtuaalimaailma eivät todellakaan kohtaa.

Luonnossa käy kyllä flaksi ja itseä viitisen vuotta nuoremmatkin miehet ovat hyvin kiinnostuneita. Siis vaikka juuri 40 täyttänyt yh olen minäkin, tosin lapseni ovat jo suunnilleen lähes samanikäisiä kuin aloittajallakin.

Mutta täällä treffipalstalla sitä tulee heti luokiteltua joko a) iän perusteella liian vanhaksi täsmälleen samanikäisille miehille (!) tai b) yh:ksi, eli siksi epäkiinnostavaksi.

Siksi poistin profiilini ja siirryin takaisin todelliseen elämään. Toivoin profiilin luodessani tutustuvani helpommin kivoihin tyyppeihin, koska eipä sitä kovin usein jaksa ravintoloissa pörrätä. Siellähän niitä miehiä tapaa, ja ihan fiksujakin, kun vain valitsee ravintolat oikin. Mutta täällä netissä moni mies kuvittelee itsestään aivan liikoja. Luonnossa kelpaa nuoremmillekin miehelle eikä yh-statuskaan ole este. Mutta täällä jotkut vanhat kurpat kuvittelevat tosiaankin olevansa niin hiton nuorekkaita, että haetaan ihan pokkana itseä 17 vuotta nuorempaa naista. Hohhoijaa, aika vanhan näköisiä ja oloisia miehiä sitä on sinne treffeille sitten kuitenkin ilmestynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      242
      2111
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1282
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      992
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      790
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe