Laittakaa naiset kuvia mielestänne hyvistä pepuista. Itselleni ei ole täysin selkeää millaista peppua pidetään hyvänä.
Hyvä peppu miehellä?
50
12378
Vastaukset
- Ne ainakin tietää
...''naiset''...
Heh, ehkä jotkut homot laittaa ennemmin ;)- 5j3e7rt6ku
Kyllä naiset miesten peppuja katselee samalla tavalla kuin miehet katselee naisia.
Saathan sinä tietty homona myös laittaa :) - n23 v.
5j3e7rt6ku kirjoitti:
Kyllä naiset miesten peppuja katselee samalla tavalla kuin miehet katselee naisia.
Saathan sinä tietty homona myös laittaa :)Huomio kiinnittyy miehen perseeseen yleensä vain silloin kuin se on todella kamala. Naisellinen perse on kamala. Esimerkiksi todella leveä. Tai pyöreä tai läski.
Miehen vartalossa katson enemmän yläkroppaa, harteita, vatsaa ja jalkoja. Kokonaisuutta. - Manbutt
n23 v. kirjoitti:
Huomio kiinnittyy miehen perseeseen yleensä vain silloin kuin se on todella kamala. Naisellinen perse on kamala. Esimerkiksi todella leveä. Tai pyöreä tai läski.
Miehen vartalossa katson enemmän yläkroppaa, harteita, vatsaa ja jalkoja. Kokonaisuutta.Hähh?? Pyöreähän se just pitää ollakin! Herkkupeba! Eikä mikään lattana perseetön! Edessä ja takana on housuissa oltava tavaraa! Ei mitään tikku-ukkoja!
- n23 v.
Manbutt kirjoitti:
Hähh?? Pyöreähän se just pitää ollakin! Herkkupeba! Eikä mikään lattana perseetön! Edessä ja takana on housuissa oltava tavaraa! Ei mitään tikku-ukkoja!
No ymmärsit sen pyöreän ehkä vähän väärin.
Lihaksikas "pyöreä" taitaakin olla just se ihanne. Mutta kun ei se ole pyöreä sillä tavalla miten minä sen tarkoitin.
Liian iso ei saa olla, todella lihaksikas on jo ällöttävä. - Ne ainakin tietää
5j3e7rt6ku kirjoitti:
Saathan sinä tietty homona myös laittaa :)En ny kehtaa, tulee huutoja ja miinuksia :)
- vaikka löysät farkut
Manbutt kirjoitti:
Hähh?? Pyöreähän se just pitää ollakin! Herkkupeba! Eikä mikään lattana perseetön! Edessä ja takana on housuissa oltava tavaraa! Ei mitään tikku-ukkoja!
omenapyllyni kiinnostaa naisia jokapaikassa puristelevat
- Anonyymi
Manbutt kirjoitti:
Ja oikein kunnolla pullottava kamelinvarvas kruunaa kaiken!
- Hyvä ihminen
Mun peppua kehuttiin joskus kouluaikoina. Tytöt kävi kuumana mun peppuun. Niin ja oon mies.
- vcxvxcvx
Minun kaverini peppua kehuttiin koulussa, mutta en ymmärtänyt mikä siinä oli hyvää. Nyttemmin minun peppuani kehutaan. Onhan siihen hieman tullut lisää lihasta, mutta ei kyllä mikään iso peppu ole ainakaan vielä.
Onkohan miehillä hieman sama kuin naisilla. Joskus ala- ja yläkoulussa hyväpeppuiset ovat nyttemmin liian leveitä ja ne liian pieni peppuiset ovat hyviä.
- Boy 16
Oon poika ja mun ihastuksella on ihana peppu ei oo liian läski eikä liian laiha ja etu puolellakin on tavaraa ja käsissä
- agagghh
Mun poikaystävällä on paras peppu ikinä. En ennen hänen tapaamistaan ole ikinä ymmärtänyt, että mikä niissä pepuissa niin kiehtoo, mutta nyt todellakin näen. Pyöreä peppu ja näyttää niin järjettömän hyvältä niin farkuissa kuin kalsareissakin.
- gsdfgdf
Mutta ei ilman vaatteita?
- Anonyymi
Nam
- peppujuttui
hyi helvetti, äitini kiihottaa! - Äiti ja isä - Suomi24
17 henkilöä suosittelee tätä.
Perse haisee - Terveys - Suomi24
832 henkilöä suosittelee tätä.
Perussuomalaiset - Suomi24
1 henkilö suosittelee tätä.
Miten reptiliaani paljastetaan? - Salaliittoteoria - Suomi24
24 henkilöä suosittelee tätä.
Pärjääkö tanskandoggi sudelle? - Tanskandoggit - Suomi24 - perse haisee
Ongelma on outo, mutta sitäkin kiusallisempi. Mieheni jättää sohvaan/tuoleihin järkyttävää perseenhajua. Hän käy suihkussa säännöllisesti/usein, mutta haju on ja pysyy. Haju on niin voimakas, että sen huomaa sohvalla istuessaan. Ei siis tarvitse mennä erikseen sohvaa nuuskimaan. Tämä ongelma ei ole ollut aina olemassa, ehkä vuoden, en osaa tarkasti sanoa. Mistä se voi johtua???? Eihän tällaisesta voi kenenkään kanssa livenä edes puhua. En ole tietenkään miehellenikään hajusta maininnut.
- tieteilijä
pyyhkiikö miehesi pyllynsä kun käy kakalla? entä vaihtaako kalsareita kuinka usein?
- Anonyymi
Peräpukamat hänellä.
- Nainen vastaa.......
Parhaat näyttää äärimmäisen hyviltä farkuissa
- 2124
Mulla on just tollanen ns. "hyppyriperse". Hyvin istuvia housuja on aina vaikea löytää, kun perse sen verran pyöreä.
- rgargargagr
Miten kukaan voi tykätä sen mallisista perseistä kuin pikajuoksijoilla on? Eli aivan helvetin iso ja ylilihaksikas perse? Naisilla iso perse ei näytä pahalta, mutta miehellä se on järkyttävä.
- Nannapeba
No lähdetään vaikka tällaisesta liikkeelle, hyvin täyttyy kalsongit, maiskis!
http://mens-underwear-blog.com/underwear/wp-content/uploads/2011/01/Shock-Jock-Brief.jpg- K&~¤
Täyttyy muovilla Beckhamin tyyliin :)
- katse ylempänä
täytyy tunnustaa, etten juuri miesten perseitä tuijottele, vaikka olen nainen ja hetero :D
- Anonyymi
älä selitä! joo ja en ole robotti!
- Puppeppu
Tavallinen ja miehelle sopiva on paras. Naisellinen pyöreä peppu on jotenkin öklö (sellainen mitä monet homot nähtävästi suosivat..)
- tertetger
Lapsilla on "peppu" tai "pylly", ei aikuisilla miehillä. Toisilla miehillä on luonnostaan hyvä per'se, toisilla vähemmän hyvä. Nykyisellä miehelläni on hyvä per'se, mutta varmasti joku on eri mieltä. Luiseva takalisto on turn off, samaten "hyllyvä". Jos mies harrastaa muutakin kuin kaljan ja lenkkimakkaran nauttimista sohvalla, per'sepuolikin on ok.
- 10+12
Täällä on monta mainintaa naisellisesta perseestä miehellä, laittakaa kuvaesimerkkejä siitä minkälaista tarkoitatte.
- Tytyliini
http://i.imgur.com/Wg0dmf3.jpg
Beckhamin Davidillä on hyvä ja sopiva pylly.- betti
Ei ole hyvä, liian softi ja naismainen.
- salimamma
Kyllä ihmisellä pitää persus olla:) Niin miehillä kuin naisillakin,pyöreähkö kuitenkin.Perseettömän takaosa on kamala,siinä ei istu farkutkaan.Salilla kattelen miehiä, joista suuri osa luulee,että vain leveät hartiat ja paksut käsivarret tekee miehen,jalat on sitten kuin spagetit ja pepunkin treeni on unohtunut..
- peppupeppu2
Peppu joka kohoaa korkealle, on kova ja kaareva ulospäin. Ei mikään naisellinen pyöreä omppupeppu kuitenkaan.
Mutta pitää miehelläkin hei olla perse!!!- sexyassss
Siinä ollaan oikeilla jäljillä:
http://images.fanpop.com/images/image_uploads/nice-ass-hunks-83672_400_300.jpg
- aah...
lihaksikas ja 'kuopat' molemmilla puolilla ;)
- Thaiboxer
Potku lähtee pakarasta.
- BluesÖljy
Niin justiinsa. Salilla kannattaa treenata peppuu. Ja vatsalihaksia. Niitä lihaksia, jotka on vaan näyttämistä varten. Eihän sillä haballa tai selällä tai jaloilla mitään tee. Olkalihakset kannattaa unohtaa vaikka miesten tissit näyttää hyvältä naisten mielestä..... Ehkä pitäs treenata kaikkia lihaksia tasapuolisesti? No mun pepusta saat nähdä vain unta. Yks mies vaan.
- Anonyymi
Naisella täytyy olla lantio ja peppu myös.Trans naiset ovat säälittäviä valehtelijoita ja tarkkaan kun katsoo
niin lantiota ei ole.- Anonyymi
Isoo puo on ällöttävä ämmällä!
- Anonyymi
Hyväpeppuisen miehen perseestä se paska ruilahtaakin liukkaasti ulos!
- Anonyymi
Mulla on Iso Pehmee Ja Pyöree
- Anonyymi
Hyvä miehen peppu on yhtä kuin treenatut, pyöreät pakaralihakset ja kapea lantio. Selkeästi erottuva vyötärö, tai ylileveä painonnostajan kankku ei ole hyvä peppu. Ja hyvä peppu vaatii parikseen myös hyvät reidet eli hyvä peppu ei vaan voi olla kahden kukkakepin varassa.
- Anonyymi
strapon naiset katselee miesten pakaroita ja himoitsevat et haluan vallata ton itelleni!!mut strapon naisia harvassa!!!voikun joskus tapaisi m39v
- Anonyymi
Meikäläisen persettä on kehuttu kauniiksi ja ei siinä mitään, siinähän kehuvat.
- Anonyymi
Postinjakaja ollut 12vuotta raivannut portaita ylös alas persukset on lihasta täynnä ja pohkeet ko hevosen emännät tykkää.
- Anonyymi
Lähettäkää kuva naamastanne, kyllä se perseestä menee täysin...
- Anonyymi
https://images.app.goo.gl/GLqAMTfWnBAMHmU7A
Tältä näyttää treenatun peppu. 👍 - Anonyymi
Alan asiantuntijoiden mukaan ulkoministerimme peppu on koekäyttäjien mukaan tiukemmasta päästä!
- Anonyymi
Lihaksikas "hymykuoppapeffa" vie tietysti huomion.
Mutta mua viehättää enemmän peffaa kannattelevat ruumiinjäsenet eli reidet. Jäntevät ja hiukan pullistelevat, vahvat ja tiukat reidet, ei mitkään nälkiintyneen rokkarin narut.
Ne saa veret lämpenemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356