Hyvä peppu miehellä?

toitottttaa

Laittakaa naiset kuvia mielestänne hyvistä pepuista. Itselleni ei ole täysin selkeää millaista peppua pidetään hyvänä.

50

11578

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne ainakin tietää

      ...''naiset''...

      Heh, ehkä jotkut homot laittaa ennemmin ;)

      • 5j3e7rt6ku

        Kyllä naiset miesten peppuja katselee samalla tavalla kuin miehet katselee naisia.
        Saathan sinä tietty homona myös laittaa :)


      • n23 v.
        5j3e7rt6ku kirjoitti:

        Kyllä naiset miesten peppuja katselee samalla tavalla kuin miehet katselee naisia.
        Saathan sinä tietty homona myös laittaa :)

        Huomio kiinnittyy miehen perseeseen yleensä vain silloin kuin se on todella kamala. Naisellinen perse on kamala. Esimerkiksi todella leveä. Tai pyöreä tai läski.

        Miehen vartalossa katson enemmän yläkroppaa, harteita, vatsaa ja jalkoja. Kokonaisuutta.


      • Manbutt
        n23 v. kirjoitti:

        Huomio kiinnittyy miehen perseeseen yleensä vain silloin kuin se on todella kamala. Naisellinen perse on kamala. Esimerkiksi todella leveä. Tai pyöreä tai läski.

        Miehen vartalossa katson enemmän yläkroppaa, harteita, vatsaa ja jalkoja. Kokonaisuutta.

        Hähh?? Pyöreähän se just pitää ollakin! Herkkupeba! Eikä mikään lattana perseetön! Edessä ja takana on housuissa oltava tavaraa! Ei mitään tikku-ukkoja!


      • n23 v.
        Manbutt kirjoitti:

        Hähh?? Pyöreähän se just pitää ollakin! Herkkupeba! Eikä mikään lattana perseetön! Edessä ja takana on housuissa oltava tavaraa! Ei mitään tikku-ukkoja!

        No ymmärsit sen pyöreän ehkä vähän väärin.
        Lihaksikas "pyöreä" taitaakin olla just se ihanne. Mutta kun ei se ole pyöreä sillä tavalla miten minä sen tarkoitin.
        Liian iso ei saa olla, todella lihaksikas on jo ällöttävä.


      • Ne ainakin tietää
        5j3e7rt6ku kirjoitti:

        Kyllä naiset miesten peppuja katselee samalla tavalla kuin miehet katselee naisia.
        Saathan sinä tietty homona myös laittaa :)

        En ny kehtaa, tulee huutoja ja miinuksia :)


      • vaikka löysät farkut
        Manbutt kirjoitti:

        Hähh?? Pyöreähän se just pitää ollakin! Herkkupeba! Eikä mikään lattana perseetön! Edessä ja takana on housuissa oltava tavaraa! Ei mitään tikku-ukkoja!

        omenapyllyni kiinnostaa naisia jokapaikassa puristelevat


      • Anonyymi
        Manbutt kirjoitti:

        Hähh?? Pyöreähän se just pitää ollakin! Herkkupeba! Eikä mikään lattana perseetön! Edessä ja takana on housuissa oltava tavaraa! Ei mitään tikku-ukkoja!

        Ja oikein kunnolla pullottava kamelinvarvas kruunaa kaiken!


    • Hyvä ihminen

      Mun peppua kehuttiin joskus kouluaikoina. Tytöt kävi kuumana mun peppuun. Niin ja oon mies.

      • vcxvxcvx

        Minun kaverini peppua kehuttiin koulussa, mutta en ymmärtänyt mikä siinä oli hyvää. Nyttemmin minun peppuani kehutaan. Onhan siihen hieman tullut lisää lihasta, mutta ei kyllä mikään iso peppu ole ainakaan vielä.

        Onkohan miehillä hieman sama kuin naisilla. Joskus ala- ja yläkoulussa hyväpeppuiset ovat nyttemmin liian leveitä ja ne liian pieni peppuiset ovat hyviä.


    • Boy 16

      Oon poika ja mun ihastuksella on ihana peppu ei oo liian läski eikä liian laiha ja etu puolellakin on tavaraa ja käsissä

    • agagghh

      Mun poikaystävällä on paras peppu ikinä. En ennen hänen tapaamistaan ole ikinä ymmärtänyt, että mikä niissä pepuissa niin kiehtoo, mutta nyt todellakin näen. Pyöreä peppu ja näyttää niin järjettömän hyvältä niin farkuissa kuin kalsareissakin.

      • gsdfgdf

        Mutta ei ilman vaatteita?


      • Anonyymi

        Nam


    • peppujuttui

      hyi helvetti, äitini kiihottaa! - Äiti ja isä - Suomi24
      17 henkilöä suosittelee tätä.
      Perse haisee - Terveys - Suomi24
      832 henkilöä suosittelee tätä.
      Perussuomalaiset - Suomi24
      1 henkilö suosittelee tätä.
      Miten reptiliaani paljastetaan? - Salaliittoteoria - Suomi24
      24 henkilöä suosittelee tätä.
      Pärjääkö tanskandoggi sudelle? - Tanskandoggit - Suomi24

      • I like big butt

    • perse haisee

      Ongelma on outo, mutta sitäkin kiusallisempi. Mieheni jättää sohvaan/tuoleihin järkyttävää perseenhajua. Hän käy suihkussa säännöllisesti/usein, mutta haju on ja pysyy. Haju on niin voimakas, että sen huomaa sohvalla istuessaan. Ei siis tarvitse mennä erikseen sohvaa nuuskimaan. Tämä ongelma ei ole ollut aina olemassa, ehkä vuoden, en osaa tarkasti sanoa. Mistä se voi johtua???? Eihän tällaisesta voi kenenkään kanssa livenä edes puhua. En ole tietenkään miehellenikään hajusta maininnut.

      • tieteilijä

        pyyhkiikö miehesi pyllynsä kun käy kakalla? entä vaihtaako kalsareita kuinka usein?


      • Anonyymi

        Peräpukamat hänellä.


    • Nainen vastaa.......

      Parhaat näyttää äärimmäisen hyviltä farkuissa

      • 2124

        Mulla on just tollanen ns. "hyppyriperse". Hyvin istuvia housuja on aina vaikea löytää, kun perse sen verran pyöreä.


      • rgargargagr

        Miten kukaan voi tykätä sen mallisista perseistä kuin pikajuoksijoilla on? Eli aivan helvetin iso ja ylilihaksikas perse? Naisilla iso perse ei näytä pahalta, mutta miehellä se on järkyttävä.


    • Nannapeba
      • K&~¤

        Täyttyy muovilla Beckhamin tyyliin :)


    • katse ylempänä

      täytyy tunnustaa, etten juuri miesten perseitä tuijottele, vaikka olen nainen ja hetero :D

      • Anonyymi

        älä selitä! joo ja en ole robotti!


    • Puppeppu

      Tavallinen ja miehelle sopiva on paras. Naisellinen pyöreä peppu on jotenkin öklö (sellainen mitä monet homot nähtävästi suosivat..)

    • tertetger

      Lapsilla on "peppu" tai "pylly", ei aikuisilla miehillä. Toisilla miehillä on luonnostaan hyvä per'se, toisilla vähemmän hyvä. Nykyisellä miehelläni on hyvä per'se, mutta varmasti joku on eri mieltä. Luiseva takalisto on turn off, samaten "hyllyvä". Jos mies harrastaa muutakin kuin kaljan ja lenkkimakkaran nauttimista sohvalla, per'sepuolikin on ok.

    • 10+12

      Täällä on monta mainintaa naisellisesta perseestä miehellä, laittakaa kuvaesimerkkejä siitä minkälaista tarkoitatte.

    • Tytyliini
      • betti

        Ei ole hyvä, liian softi ja naismainen.


    • salimamma

      Kyllä ihmisellä pitää persus olla:) Niin miehillä kuin naisillakin,pyöreähkö kuitenkin.Perseettömän takaosa on kamala,siinä ei istu farkutkaan.Salilla kattelen miehiä, joista suuri osa luulee,että vain leveät hartiat ja paksut käsivarret tekee miehen,jalat on sitten kuin spagetit ja pepunkin treeni on unohtunut..

    • peppupeppu2

      Peppu joka kohoaa korkealle, on kova ja kaareva ulospäin. Ei mikään naisellinen pyöreä omppupeppu kuitenkaan.

      Mutta pitää miehelläkin hei olla perse!!!

    • aah...

      lihaksikas ja 'kuopat' molemmilla puolilla ;)

    • Thaiboxer

      Potku lähtee pakarasta.

    • BluesÖljy

      Niin justiinsa. Salilla kannattaa treenata peppuu. Ja vatsalihaksia. Niitä lihaksia, jotka on vaan näyttämistä varten. Eihän sillä haballa tai selällä tai jaloilla mitään tee. Olkalihakset kannattaa unohtaa vaikka miesten tissit näyttää hyvältä naisten mielestä..... Ehkä pitäs treenata kaikkia lihaksia tasapuolisesti? No mun pepusta saat nähdä vain unta. Yks mies vaan.

    • Anonyymi

      Naisella täytyy olla lantio ja peppu myös.Trans naiset ovat säälittäviä valehtelijoita ja tarkkaan kun katsoo
      niin lantiota ei ole.

      • Anonyymi

        Isoo puo on ällöttävä ämmällä!


    • Anonyymi

      Hyväpeppuisen miehen perseestä se paska ruilahtaakin liukkaasti ulos!

    • Anonyymi

      Mulla on Iso Pehmee Ja Pyöree

    • Anonyymi

      Hyvä miehen peppu on yhtä kuin treenatut, pyöreät pakaralihakset ja kapea lantio. Selkeästi erottuva vyötärö, tai ylileveä painonnostajan kankku ei ole hyvä peppu. Ja hyvä peppu vaatii parikseen myös hyvät reidet eli hyvä peppu ei vaan voi olla kahden kukkakepin varassa.

    • Anonyymi

      strapon naiset katselee miesten pakaroita ja himoitsevat et haluan vallata ton itelleni!!mut strapon naisia harvassa!!!voikun joskus tapaisi m39v

    • Anonyymi

      Meikäläisen persettä on kehuttu kauniiksi ja ei siinä mitään, siinähän kehuvat.

    • Anonyymi

      Postinjakaja ollut 12vuotta raivannut portaita ylös alas persukset on lihasta täynnä ja pohkeet ko hevosen emännät tykkää.

    • Anonyymi

      Lähettäkää kuva naamastanne, kyllä se perseestä menee täysin...

    • Anonyymi

      https://images.app.goo.gl/GLqAMTfWnBAMHmU7A

      Tältä näyttää treenatun peppu. 👍

    • Anonyymi

      Alan asiantuntijoiden mukaan ulkoministerimme peppu on koekäyttäjien mukaan tiukemmasta päästä!

    • Anonyymi

      Lihaksikas "hymykuoppapeffa" vie tietysti huomion.

      Mutta mua viehättää enemmän peffaa kannattelevat ruumiinjäsenet eli reidet. Jäntevät ja hiukan pullistelevat, vahvat ja tiukat reidet, ei mitkään nälkiintyneen rokkarin narut.

      Ne saa veret lämpenemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe