Baarissa keskusteleminen (naisille)

baarimestari

Hei palstan naiset. Unohtakaa hetkeksi kaikki tää kummallinen bullshitti ja vastatkaa ihan sinkkuuteen liittyvään kysymykseen. Siis siihe, että käsitätkö baarissa juttelemaan tulevan miehen aina pokaajaksi? Kysyn siksi, että minun tekisi hyvin usein mieleni baarissa vain keskustella paikalla olevien ihmisten kanssa, mutta aika usein jätän kuitenkin sen tekemättä, jos ei lasketa jotain baaritiskillä nopeasti vaihdettuja lauseita.

Ei minun tarkoitukseni kuitenkaan ole joka kerta naisille puhuessani ole päästä sänkyyn, tai välttämättä muutenkaan erityisesti lähentyä. En sellaista laita pahaksenikaan, mutta minusta baarissa olisi mukavampaa kun voisi ihan ilman mitään sen suurempaa taka-ajatusta vain heittäytyä juttelemaan. Small talkia tai jotain sen tapaista. Mutta jotenkin se pokaamisen ilmapiiri aika usein pilaa tunnelman ihan kokonaan. Joko niin, että sitä odotetaan silloin kun en haluaisi olla mitenkään "tulosorientoitunut" tai sitten niin että naiset tuntuvat ajattelevan että se tässä on kuitenkin taka-ajatuksena, eivätkä ole halukkaita puhumaan.

Baarinhan kuitenkin pitäisi kai olla sosiaalinen paikka, joten olenko ihan väärässä noissa mietteissäni ja itselläni on vain jotenkin herkkyys ajatella että kaikki pitävät kaikenlaista tuntemattomille juttelua baarissa pokailuna? Ja oli vastaus tuohon mitä vaan, niin silti aion jatkossakin yrittää, sopivan hetken tullen, jutustella naisten kanssa. Asia vaan rupesi mietityttämään.

Naisilta kysyn siksi, että tuntemattomille naisille on kuitenkin helpompi mennä juttelemaan kuin tuntemattomille miehille, ja koska itselläni on tämä pieni olettamus siitä että tuntemattomille juttelu saatetaan käsittää pokailuksi, niin en senkään takia halua miehille jutella, koska homo-väärinkäsitys olisi jo liian suuri.

28

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baarimestari

      Ja tietenkään nimimerkkini ei ole ammattini, jos sellaiseen väärinkäsitykseen joku päätyi.

      • puunkarahka

        Mitäpä jos jutustelisit ihmisille/naisille keskellä kirkasta päivää? Olisiko mitään? :)


    • Dorisgirl

      No, en tosiaankaan ajattele, että kaikki juttelemaan tulevat yrittävät iskeä. Olen itse aika avoin ja juttelen yleenä mielelläni ihmisten kanssa, eikä se tarkoita sen enempää.

      • baarimestari

        Hyvä tietää :)


    • ............

      Riippuu aina siitä juttelijasta itsestään.

      • baarimestari

        No aivan varmasti, siitä ei alunalkaenkaan ollut kysymys. Jos rivien välistä pystyi lukemaan sen, että puhunko tyhmiä, niin siitä ei kyllä ole vaaraa. Erotan kyllä hyvän ja huonon käytöksen baarissakin ja olen siellä hyviksien puolella.


    • Go on, man

      Aloittajan asenne on hyvä, eli mesta on sosiaalinen ja juttelu sallittu. Väärinkäsityksistä useimmat välttää, kun katsoo tarkkaan, kenelle menee juttelemaan.

    • uaa-

      Itse olen myös sosiaalinen ja todellakin tykkään jos baarissa joku tulee vaan juttelemaan.

    • voihanharmi

      Mulla vähän sillee että jos juttelee niitä näitä niin en oleta pokausta, mutta jos katselee silmiin kovin pitkään ja kyselee paljon juuri minusta niin tuntuu pokauksesta. Kannattaa puhua jostain yleisestä kuten paikan tunnelmasta tai musiikista jos haluaa vaan höpöttää, jos kyselee naisesta niin osoittaa mielestäni jo kiinnostusta. JA sano ainakin jutun lopuksi tyyliin olipas kiva VAAN jutella, että meninki tulee selväksi.

    • hfghdfhh

      Ärsyttävää kun menee johonkin toiseen kaupunkiin ravintolaan ja haluaisi jutella niitä naitä, niin katsotaan pitkin nenänvartta että mitä toikin nyt yrittää.

    • kesäheinä-86

      En tee automaattista oletusta, että kaikki minulle tulevat miehet haluaisivat päästä pöksyihini. Koska baareissa kuitenkin liikkuu kaikenlaista väkeä, ja minusta itsestänikin on luontevaa lähteä juttelemaan tuntemattomille ilman sen suurempia taka-ajatuksia. Ja kyllä sen huomaa, että onko jutustelija haku päällä vai ei.

    • Mies1985

      No minusta baareissa nyt ei muutenkaan ole paljon mieltä; jutella voi kehittääkseen niitä juttutaitojaan mutta muuten siinä ei ole paljon mieltä. Humalaisia pönttöjä ja kirkuvia ämmiä sekä öykkäreitä täynnä koko yöelämä. Kaikki on pelkkää pintaa ja esittämistä.
      -
      Miehet ehkä juttelevat naisille koska se on jonkinlainen seksin esiaste että saa naisen "syttymään" edes siihen kirvesvarsikeskusteluun. Saattaa sitten varsi paisua paremmin tulevana yönä runkkaillessa kun muistelee sitä. Ja tietysti on varsinainen pöksyjä kostuttava panoeinojuttelu joka johtaa oikeaan seksiin.
      -
      Sitten on miesten "mies miehelle" sosiaalisen maailmanmiehen esittäminen jolla on tarkoituksena saada statusta baariympäristössä heittämällä ulkokultaista läppää ja tekohymyä ja vallata sohvia.

    • klohjfu

      Kyllähän baarissa jutteleminen ihan vieraalle ihmiselle on ihan ok, kun vähän katsoo että kenelle tai keille menee jutteleen, sekä mitä menee puhumaan. Suurin ongelma tässä baarissa juttelemisessa on minun mielestä se, että miten voit luontevasti jutella ainakaan missään yökerhossa, kun musiikki pauhaa kovalla ja ei voi puhua kuin huutamalla, eikä sittenkään toinen tahdo saada puheesta selvää.

      • naurattaa

        Kuka missään yökerhoissa käy muutenkaan?


      • w456j57k
        naurattaa kirjoitti:

        Kuka missään yökerhoissa käy muutenkaan?

        aika moni siellä käy kun ei meinaa liikkumaan mahtua.


    • nuori nainen

      Tällaista se on Suomi-Junttilassa. Jos suunsa avaa niin se tulkitaan heti iskuyritykseksi. Munkin ihan tavallisiin heittoihin ja keskustelunavauksiin vastataan tyyliin "M-m-mulla on kyllä tyttöystävä". Joo entäs sitten? En mä sua ollutkaan iskemässä.

      itse en tulkitse juttelua iskuyritykseksi. Jos tulkitsisin niin olisin saanut viime vuoden aikana aika tajuttoman määrän iskuyrityksiä.

    • ---------

      upitan koska tämä aihe oli mielestäni hyvä ja asialliset keskustelut hukkuvat helposti tuonne roskan alle.

    • mustispeppers

      Enhän toki, mutta koska baareissa musa soi sen verran kovalla, niin turha siellä on toisen korvaan mitään huutaa.

      • 19+2

        Baari, pubi ja yökerho tai klubi ja sitten vielä konsertti tai keikka ovat eri asioita. Joka paikassa ei musa ole kovalla.


      • mustispeppers
        19+2 kirjoitti:

        Baari, pubi ja yökerho tai klubi ja sitten vielä konsertti tai keikka ovat eri asioita. Joka paikassa ei musa ole kovalla.

        Ei täällä maalla tommosia hienouksia ole, kaksi räkälää ja yksi ravintola, tosin ravintola menee arkisin kiinni 22.00 ja jos he haalivat jonkun esiintyjän sinne, niin saattaa olla jopa puoleenyöhön auki :) Joo, en käy näissä missään ja viimeksi olen viihteellä käynyt naapurikylässä ja tunsin, miten mun korvakäytäväkarva alko väräjämään, kun musa alko pauhaamaan. Olin siis selvinpäin ja kuulo tallella.


    • jutellaan vaan

      Juttelen mielelläni kaikille. Aloitan itsekin silloin tällöin juttelun ventovieraan kanssa.

      Harmi vain, että osa jutulle tulleista ei olekaan vain juttelemassa vaikka niin sanovatkin. Sitä tulee varautuneeksi kun muutaman kerran joku liimautuu väkisin kiinni vaikka sanon ettei kiinnosta muu kuin juttelu. Kahjous ei aina näy päällepäin, eikä ihan heti kuin silmäänpistävimmissä tapauksissa.

      Yksi mätä omena pilaa koko korin..vai miten se ny oli.

    • En tietenkään ajattele, että jokainen minulle juttelemaan tuleva mies yrittää minua iskeä. Saahan sitä jutella, jos on seurallinen tyyppi.

      • mustispeppers

        Joskus aiemmin, kun jaksoin käydä viihteellä, niin ei tahtonut uskaltaa miehille edes smooltoookkia jutella, kun pahukset kuvittelivat vaikka mitä. Oli pakko lopettaa moinen, kun alko saada sellaista palautetta, että ei kiinnosta, yms. Niin, aivan niinkuin mä mitään olisin ollut vailla, olis ollut vain jutella jonku kans.


      • näinpä näin
        mustispeppers kirjoitti:

        Joskus aiemmin, kun jaksoin käydä viihteellä, niin ei tahtonut uskaltaa miehille edes smooltoookkia jutella, kun pahukset kuvittelivat vaikka mitä. Oli pakko lopettaa moinen, kun alko saada sellaista palautetta, että ei kiinnosta, yms. Niin, aivan niinkuin mä mitään olisin ollut vailla, olis ollut vain jutella jonku kans.

        Aivan, niinhän siinä käy.

        Kaverini tunsi jonkun miehen sen kaverin, jotka lähtivät kaupungilla ollessaan samaan porukkaan kanssamme. Kaverini ei ole mitenkään suulas ja koska en kestä hiljaisuutta juttelin kaikille niitä näitä. Olimme juuri puhuneet Vapusta ja siinä yhteydessä kysyin tältä kaverin tuttavalta, onko suunnitelmia vapuksi. Jos vaikka olisi saanut jonkun hyvän idean itsekin, mitä olisi voinut omien ystäviensä kanssa tehdä. Yleensähän ihmisillä on.

        Mikä oli vastaus?
        - Sori, mutta mulla on kyllä tyttöystävä, niin että onnistu.

        Minulta pääsi spontaani:
        - Oho, onpa pojalla reipas ego! Ja ihan vain tiedoksi, että tuo ei ollut pyyntö. Et ole mun tyyppiäni (oikeasti ei ollut, en voi sietää korvakoruja ja tautointeja miehellä - absolute turn off)


    • Tutustelu yöelämässähän on mun käsittääkseni se hieno idea. Ihmiset menee samaan osoitteeseen tanssimaan, päihtymään ja sosialisoimaan. Mulle juttelu on jees ja juttelen usein tuntemattomille ihmisille. Jotkut sitä kyllä kavahtaakin, varsinkin naiset. Miehet on paljon rennompia. Tulkaa vaan moikkaamaa! :)

    • sdfsfd sdf s

      Kannattaa yrittää tehdä heti alkuunsa selväksi, että on jatkamassa kohta matkaa (odottelen tässä kaveria, pitääpä lähteä kohta menemään jonnekin [=älkää peljätkö, en aio jututtaa teitä kauaa]) . Pelimiesvinkki, mutta toimii varmasti myös tavan jutustelussa.

    • mitenhän se olis

      No tuo riippuu baarista. Jos kylässä on yksi baari ja siellä aina ne samat kuusi ihmistä, niin ihan varmasti sellaiset luulee heitä pokattavan, jos sellaisille menisit juttelemaan, noin esimerkkinä. Mutta jos kyseessä on sosiaalinen baari, niin välttämättä kukaan ei ajattele juttelemisesta mitään. Ainakaan yökerhoissa ei kyllä yleensä kovin hirveästi jutella, kun ei siellä kuulekaan mitään.

      Oma kokemukseni on kyllä se, että jos mies baarissa tulee juttelemaan, niin yhdeksässä tapauksessa kymmenestä mies yrittää pokata. Jos mies on asiallinen, ei käy iholle eikä haise pahalta tai ole liian kännissä, jutteleminen baarissa tuntemattoman miehen kanssa voi joskus olla ja on ihan mukavaakin, mutta osa miehistä ei aina valitettavasti kai ymmärrä, että aina naisen ystävällisyys miehelle ei tarkoita samaa kuin koko illan yhdessä viettäminen ja joskus joidenkin miesten iilimatomainen liimautuminen baarissa on ärsyttänytkin, jos siis mies ei ymmärrä, että nainen on esimerkiksi ystävien kanssa liikenteessä, eikä siten halua välttämättä jäädä koko illaksi jorisemaan. Jos mies menee juttelemaan baarissa naiselle - ja sama jos nainenkin menisi juttelemaan tuntemattomalle miehelle, pitää osata lukea tilanteita ja nähdä, että onko toinen juttutuulella vaiko ei ja käyttäytyä sen mukaan.

      Baarit tuskin on parhaita paikkoja tutustua, mutta toki nekin varmaan ainakin netin voittavat, en tiedä.

    • Musta on tosi kiva jos joku tulee baarissa vaan juttelemaan. Monta mielenkiintoista kohtaamista on vuosien saatossa osunut kohille. Ja hyviä keskusteluja käyty. eikä sit sen enempää. Jäänyt hyvä fiilis mukavasta juttuseurasta.

      aloittajalle tsemppiä, mee vaan jutteleen baarissa kaiken ikäisille naisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe