peräpukamat anaalista

satu

Harrastamme mieheni kanssa aika ajoin peppuseksiä. Minulle on nyt kuitenkin ilmestyneet peräpukamat, tosi kipeät. Alkaa mennä maku koko ouhusta. Onko muilla ollut sama ongelma, mikä auttaa. En viitsisi aviomieheltä peppuseksiä kieltää.

14

3937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoi

Voi tyttö parkaa!Olet tosi typerä ryhtyessäsi touhuun, josta ei naiselle ole iloa, pelkkää harmia ja terveys menee. Perärenkaasi voi löystyä loppuiäksesi!Eikä normaali heteromies haluakaan tuollaisia touhuja. Harrasta ennemmin suuseksiä, siinä ei tule vammoja!

• Antti

Mutta me epänormaalit heteromiehet himoamme persettä !

• Moccabebe

...nyt oot kyllä yhessä asiassa väärässä, nimittäin siinä etteikö nainen sais minkäänlaista nautintoa anaaliseksistä;) Olen itse harrastanut sitä sillon tällön muutaman kuukauden ajan poikafrendin kanssa ja voin todellakin sanoa ettei nautinto ole yksipuolista! Aluks sattu vähäsen, mutta sitten kun ei enää jännittänyt, alko mukaan tulla ihan erilaisia tuntemuksia..:) Olen saanut myös orgasmeja kakkoseen laittaessa! Monesti ehdotan itse että voitais harrastaa kakkosta..Tosta supistajalihaksen löystymisestä olis kyllä ihan kiva saada faktatietoa, toiset sanoo ettei satunnaisella anaaliseksillä ole mitään haittavaikutuksia sen suhteen, toiset taas ovat erimieltä.

• Voivoi
        Antti kirjoitti:

Mutta me epänormaalit heteromiehet himoamme persettä !

Sitä himoamistasi en yhtään epäile, kaikenlaisia perverssejähän maailmassa löytyy. Mutta ei kenenkään naisen kannata ottaa sellaista miestä vaivoikseen, kun ihania normaalejakin uroksia, joita sontareikä inhottaa, on suurin osa!

• on..
        Moccabebe kirjoitti:

...nyt oot kyllä yhessä asiassa väärässä, nimittäin siinä etteikö nainen sais minkäänlaista nautintoa anaaliseksistä;) Olen itse harrastanut sitä sillon tällön muutaman kuukauden ajan poikafrendin kanssa ja voin todellakin sanoa ettei nautinto ole yksipuolista! Aluks sattu vähäsen, mutta sitten kun ei enää jännittänyt, alko mukaan tulla ihan erilaisia tuntemuksia..:) Olen saanut myös orgasmeja kakkoseen laittaessa! Monesti ehdotan itse että voitais harrastaa kakkosta..Tosta supistajalihaksen löystymisestä olis kyllä ihan kiva saada faktatietoa, toiset sanoo ettei satunnaisella anaaliseksillä ole mitään haittavaikutuksia sen suhteen, toiset taas ovat erimieltä.

Satunnainen anaaliseksi, esim. kerta, pari viikossa, ei vaikuta sulkijalihaksen löystymiseen.

• Kikka
        Moccabebe kirjoitti:

On varmaan tosi kivaa knullia paskan hajun löyhkätessä ympärillä sankkana pilvenä...

• peräpukamat
        Moccabebe kirjoitti:

Jos alkaa olla peräpukamia, on homma täysin perseestä. peräpukat eivät ole mikään naurun asia, ja niiden kanssa ryppynaru kyllä alkaa falskata. No onhan nykyään hyviä vaippoja, voi satu myöhemmin niitä käyttää. Selitykseksi riittää että tulee kurat pöksyyn, kun mies haluu hoonata aina paskaputket kirkkaiksi.

• ongelma?
        Voivoi kirjoitti:

Sitä himoamistasi en yhtään epäile, kaikenlaisia perverssejähän maailmassa löytyy. Mutta ei kenenkään naisen kannata ottaa sellaista miestä vaivoikseen, kun ihania normaalejakin uroksia, joita sontareikä inhottaa, on suurin osa!

Se, että maailmassa on anaaliseksistä pitäviä ihmisiä? Itseäni ei pahemmin kiinnosta, nainen on joskus sitä ehdottanut, mutten ole vielä halunnut siihen hommaan rynnätä.

Mutta että miksi ryhtyä leikkimään neiti siveyden sipulia ja taistelemaan anaaliseksin tuulimyllyjä vastaan Suomi24.fi:n parisuhdefoorumilla? Onko se sinulta jotenkin pois, että maailmassa harrastetaan anaaliseksiä ihan varmasti kunnollisten ihmistenkin kesken?

Vaivaako ehkä heikko itsetunto vai pätemisen tarve? Oletko ehkä hiukan säälittävä, kun itse oikein pohdit asiaa?

• Siveyden sipuli?
        ongelma? kirjoitti:

Se, että maailmassa on anaaliseksistä pitäviä ihmisiä? Itseäni ei pahemmin kiinnosta, nainen on joskus sitä ehdottanut, mutten ole vielä halunnut siihen hommaan rynnätä.

Mutta että miksi ryhtyä leikkimään neiti siveyden sipulia ja taistelemaan anaaliseksin tuulimyllyjä vastaan Suomi24.fi:n parisuhdefoorumilla? Onko se sinulta jotenkin pois, että maailmassa harrastetaan anaaliseksiä ihan varmasti kunnollisten ihmistenkin kesken?

Vaivaako ehkä heikko itsetunto vai pätemisen tarve? Oletko ehkä hiukan säälittävä, kun itse oikein pohdit asiaa?

Onko ihminen siveyden sipuli, jos haluaa nautintoa molemmille osapuolille seksissä? Satuhan kirjoitti siksi, kun hän on kyllästynyt pukamiin.Ilmaisin omani ja aika monen muunkin mielipiteen kun rohkaisin lopettamaan,jos ei tunnu hyvältä.Eikö seksissä olekin kyse mielihyvästä ja nautinnosta? Vai onko tarkoitus,että vain toinen osapuoli nauttii?Kaikki kakkaosastolaiset voivat liittyä omaan joukkoonsa ja nautiskella keskenään,ei minulla olisi mitään sitä vastaan,mutta ei pakoteta siihen ketään,eihän?

• nainen 25

Älä sinä tiukkapipo puhu asioista,joista et tiedä. Normaaleista heteromiehistä suuuuuri osa himoitsee peppua (kaikki kielletty kiihottaa) ja kyllä ainakin allekirjoittaneen mielestä anaaliseksi on hyvinkin hauskaa! Ajatuskin kiihottaa.

• Tosinainen
        nainen 25 kirjoitti:

Älä sinä tiukkapipo puhu asioista,joista et tiedä. Normaaleista heteromiehistä suuuuuri osa himoitsee peppua (kaikki kielletty kiihottaa) ja kyllä ainakin allekirjoittaneen mielestä anaaliseksi on hyvinkin hauskaa! Ajatuskin kiihottaa.

Taidat olla niitä surkimuksia, jotka eivät edes tiedä mitä orgasmi ja himo on. Oma halusi on vain miellyttää nuijaa miestä, jotta se ei jättäis sua. Siksi alennut tekemään vaikka millaisia paskajuttuja. Varmaan naisit hevostakin, jos mies sanois sen olevan kivaa...

• N81
        nainen 25 kirjoitti:

Mitä "kiellettyä" anaaliseksissä enää on jos sitä kerran saa harrastaa mielin määrin?

• Lääkärin ohje:

Jouduin käymään paksusuolen tähtystyksessä viime keväänä ja gastroenterologian erik.lääkäri totesi esilääkityksen eli tyhjennysaineen aiheuttaman ripulin aikaansaamista pukamistani tähystyksen yhteydessä, että kyllä se potilaskokemusten perusteella on niin että peräsuoli on tarkoitettu ainoastaan ulostukseen ja sitäkin maksimissaan 2 kertaa vuorokaudessa ilman pukamariskiä.

Pätee siis myös anaaliseksiin, sillä ees taas jyskyttävä kalu ei ole pukamille ja suolen limakalvoille hyväksi.

Tässä pätee Tony Halmeen tatuointi perskannikassaan: Exit only.

Eli naikaa ainoastaan vaginaan, se on tehty sitä varten!

• Näin meillä

Meillä vaimo antaa kiksauttaa käteen. Siis omaani.
        Muuhun ei nyt tänä vuonna suostu. Hehee...kun oikein naurattaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe