rinnat isommiksi?

lauta

oon ihan lauta, ei siis minkään laisii rintoja.. Tietääkö kukaan miten rintoi sais isommiks, tai no ees näyttämään isommilta? onks muita vaihtoehtoja kun silikonit tai push upit?

64

19346

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dina

      Aloita e- pillerit, lihota itseäsi, käy salilla ja treenaa rintalihaksia... Siinä alkuun. Ei rinnat ole kuitenkaan kaikki kaikessa!

    • ööh

      Eipä taida push-upit siinä vaiheessa hirveesti auttaa, jos ei ole mitä kohottaa...;)
      Eli siis ei rintoja OLLENKAAN...
      On niitä vissiin sellasia lisääkkeitäkin olemassa, jotka tungetaan liiveihin..?
      Onneks mulla on sentään rinnat vaikka onkin melko pienet!:)
      Toivottavasti löydät jonkin ratkasun tohon ongelmaan!:)

      • Athe

        mun kaveri helpotti oloaan hankkimalla sellaset rintoihin kiinnitettävät silikooni lätkät. Nekun kuulemma laittaa bush uppien alle niin hyvä tulee.. Niitä saa ainakin sokokselta. Oikeesti ne on tarkoitettu pidettäväksi ritsikoiden tilalla kun on avoin vaate.


      • Athe kirjoitti:

        mun kaveri helpotti oloaan hankkimalla sellaset rintoihin kiinnitettävät silikooni lätkät. Nekun kuulemma laittaa bush uppien alle niin hyvä tulee.. Niitä saa ainakin sokokselta. Oikeesti ne on tarkoitettu pidettäväksi ritsikoiden tilalla kun on avoin vaate.

        Rintojen suurennus pillerit - http://su.procurvesplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=b9e723f9 Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.


    • mimmu

      No push upit tietysti auttavat ja e-pillerit saattaa hieman turvottaa rintavarustusta (ehkä n. kuppikoon, joillakin ei ollenkaan). Itsensä lihottamista en suosittele.

      Kaikki vaan hokee että maailmassa on tärkeämpiä asioita, niinhän se on ja kaikki sen tietää, mutta ei oo helppoo kun joka paikasta tungetaan sitä hoikkaa, mutta muodokasta naisihannetta. Helposti elämästä katoaa se johtotähti kun huomio kiinnittyy yksityiskohtiin. Ja onhan pari- ja ihmissuhteiden muodostaminen tärkeä asia elämässä, mutta vaikeaa jos jokin seikka heikentää itsetuntoa.

      Taidat olla aika nuori vielä, joten odottelehan. Yhdellä ystävälläni alkoi toden teolla kasvamaan rinnat vasta 17 vuotiaana ja nykyään sillä on ihan hyvät muodot =).

      Tuntuu rankalta sanoa, mutta rintoja ei todellisuudessa juuri saa isommiksi kuin silikoneilla. Niillä on riskinsä ja se on lopullinen päätös. Sen jälkeen rinnat eivät enää koskaan ole entisensä. Lisäksi se on todella kallista. Toisaalta joillekin se on riskin arvoinen päätös, sillä monilla elämänlaatu kohenee. Muista että se on aina viimeinen vaihtoehto!

      Ja lisäksi, kun tiedät itse kärsiväsi pienistä rinnoista, niin haluasitko sinä leikkauttaa isot (tai keskikokoiset) rinnat, jotta näyttäisit jälleen nuoremmillesi sitä samaa "täydellisen naisen" esimerkkiä ja aiheutat osaltasi pahaa oloa muille nuorille...

      Jos asia tuntuu ylitsepääsemättömältä, niin varaa vaikka aika (koulu)psykologille, voit rauhassa keskustella ja miettiä asioita. Heillä on lisäksi vaitiolovelvollisuus.

      Hyviä jatkoja!

      • =))

        Ei alistuta. Mä en ainakaan laittais silikoneja vaik pienet rinnat onki (AA). Kuitenki se perimmäinen syy on miehet! Jollei joku tykkää musta pienirintasena ni se on menoa sit sille tyypille. Ja myös jotkut Pamelat tai Britneyt roolimalleina on ärsyttäviä. Eli me pienirintaiset pidetään pintamme. Voi että jos muistaisin, ku jossain näin sivuston mis oli pilalle menneit silikoni-leikkauksii. Sen jälkeen ei kyl tekis enää mieli laittaa! vieläki ällöttää


    • www.silikonitieto.net

      Jos jollain on ees vähän huono omatunto pienistä rinnoista, kannattaa mennä www.silikonitieto.net ja lukea naisten ja miesten mielipiteet. Sen jälkeen ei kukaan enää haluu silikoneja =)

      • www.silikonitieto.net

        siis ei huono omatunto vaan itsetunto =)


      • ziisus!
        www.silikonitieto.net kirjoitti:

        siis ei huono omatunto vaan itsetunto =)

        Ja tämähän oli ajan kysymys kun joku taas tunkee tuota provolinkkiä tänne! En nyt sano että suosittelisin silkkareita, mutta jotain rajaa järjen käyttöön! Ton linkin uskottavuus on täysi nolla! Etsi joku parempi sivusto josta saa ajankohtasta ja rehellistä tietoa suuntaan jos toiseen!


    • poika 19 vuotias

      Mä en ainakaan pidä minään ehtona, että pitää olla isot rinnat. Ei ne isot rinnat vedä kuin jotain urpoja tunnevammasia miehiä puoleen.. Jos hyvä kumppani löytyy, ni ei siinä vertailla kuppikokoa tai muitakaan mittoja. Koita pärjäillä, ei me miehetkään kaikki olla varustettu jylhillä muodoilla..

      • minä pieni lautanen :D

        joo o..mulla on vähä niinku sama ongelma..monesti oon saanu kuulla olevani lauta :D

        mutta mä oon niin vitun laiha nii siitä se johtuu ko ei oo niitä rintoja...tässä oon koko kesän koettanu lihottaa itteäni mutta ei oo oikein onnistunu x)

        hmm...vois muuten alottaa ne pillerit nii siinä samassa vois lihoakki pari kiloa ! :D joo..niinpä teenki.. saako niitä pillereitä ilman reseptiä..? oon 15?


      • lauta
        minä pieni lautanen :D kirjoitti:

        joo o..mulla on vähä niinku sama ongelma..monesti oon saanu kuulla olevani lauta :D

        mutta mä oon niin vitun laiha nii siitä se johtuu ko ei oo niitä rintoja...tässä oon koko kesän koettanu lihottaa itteäni mutta ei oo oikein onnistunu x)

        hmm...vois muuten alottaa ne pillerit nii siinä samassa vois lihoakki pari kiloa ! :D joo..niinpä teenki.. saako niitä pillereitä ilman reseptiä..? oon 15?

        Mäkään en saa mitenkää lihotettuu itteeni.. vaik söisin ihan sairaasti, ni en vaan liho!! Haluisin lihoo vähän, mut en pysty.. Ja se on kyl ihan totta, et ne miehet jotka ajattelee vaan rintojen kokoo ni on jotain tunnevammasii ääliöit..


      • pömpeli
        minä pieni lautanen :D kirjoitti:

        joo o..mulla on vähä niinku sama ongelma..monesti oon saanu kuulla olevani lauta :D

        mutta mä oon niin vitun laiha nii siitä se johtuu ko ei oo niitä rintoja...tässä oon koko kesän koettanu lihottaa itteäni mutta ei oo oikein onnistunu x)

        hmm...vois muuten alottaa ne pillerit nii siinä samassa vois lihoakki pari kiloa ! :D joo..niinpä teenki.. saako niitä pillereitä ilman reseptiä..? oon 15?

        menes terkkarille, sun iäs iha hyvä hankkii jo pillerit. ja älä pelkää jos et halua porukoitte tietävä, salaa porukoilt mäki ne hain, alotus pillerit 3kk ilmaset. sit jos sopii ni juttelet porukoil/jollekki muulle jos et saa ite maksettuu n.15e /kk pillereistä.


    • maijameikäläinen

      Mulla siis on ihan oikeasti silikonit, joita en oo todellakaan hankkinut turhamaisuudesta. Mulla on ns. epämuodostunut rintakehä, jossa rintalastan ja kylkiluiden kipeys aiheutti ongelmia. Vaatteiden alta se näkyi ihan selvästi ja kärsin ulkopuolisten ivallisista kommenteista jatkuvasti. Ortopedi sanoi, että korjausleikkaus olisi jopa hengenvaarallinen.
      En pystynyt aiemmin koskaan menemään mahalleni edes sängylle.
      Kun luita ei pystytä korjaamaan, voitiin kuitenkin laittaa "pehmusteet" eteen eli siis silikonit. Nyt näytän normaalilta ja vaikutus ulottuu tietty itsetuntoonikin. Koska rintakehän luut eivät ensimmäisenä ota kontaktia, ovat myös kivut hävinneet.
      Elämänlaatuni on valtavasti parantunut "normalisoitumisesta". Ei vain ole kiva juttu kun silikonit tuomitaan aina niin suoralta kädeltä.

      Jos hankkii silikonit, täytyy olla valmis sitoutumaan niihin rahallisesti, koska ne kannattaa vaihtaa kapseloitumisenkin vuoksi jo ehkä 4-5 vuoden kuluttua ensimmäisestä leikkauksesta. Missään vaiheessa ne eivät tunnu oikeilta tai omilta, eivätkä missään nimessä ole rinnat sanan varsinaisessa merkityksessä!

      Sinuna en ottaisi silikoneja, koska mun mielestä pienet rinnat ovat kauniimmat kuin isot tai edes parhaat silikonirinnat. Jos tietäisitte miltä nämä tuntuvat, ette edes harkitsisi silikoneja. Onneksi mulla on omiakin rintoja, etten nyt sentään ihan luonnoton ole.

      Pienetkin rinnat kasvavat kyllä. Minusta pienten rintojen omistaja on jotenkin terveemmän ja energisemmän oloinen ja jos saisin valita, haluaisin kyllä mielummin terveen ja kauniin rintakehän pienet rinnat kuin nykyisen yhdistelmän.

      100% naisellinen voi olla pienillä rinnoilla aivan yhtä hyvin. Kyse on tyylistä ja omasta persoonasta:)

    • Lauta...

      Mulla on sama ongelma! Rinnat ovat todella pienet ja se häiritsee itseäni todella paljon. Olen 16.v ja olen luopumassa toivosta,että ne vielä kasvaisisvat...Ostamalla kuitenkin hyvin istuvat rintaliivit näyttää rintavarsustus ihan normaalilta, mikä on mukavaa,mutta eron todellakin huomaa, kun rintaliivien kaarituet eivät ole tuomassa muotoa...Enemmänkin tässä asiassa on ikävää se, että häpeän itseäni, sillä tuntuu,että on epänormaali, kun rinnat ovat vain A tai B kupin kokiset, riippuen liivi mallista.
      Eivät miehet ole valittaneet,mutta itsestä tuntuu epämukavalta, kun tietää,että miehet haluaisivat iso rintaisia naisia, joita sitten puristella...kaippa vaan täytyy elää tissittömänä=)

      • lilah

        Meitsi oli kokoa A75 sun iässä,nyt 30 v. 75C,enkä oo lihonu kauheasti,nyt paino 59-nuorempana 48-50kg


    • Sissi

      Suuri apu on kyllä olleet geelirintaliivit. :-) Suurentaa A-kokoa olevat rintani ainakin B-kokoiseksi ja saan näin hieman sopusuhtaisemman vartalon. Geelissä on vain se huono puoli että noita rintaliivejä tulee kohdella todella hellävaraisesti ja pestä usein kevyesti käsin. Nitä ei voi siis laittaa koneeseen. Pitää myös huolehtia siitä ettet nojaa huonosti johonkin (voi aiheuttaa kuopan rintaliiveihin) tai että et jätä niitä ihan mihin sattuu. Itselläni on pari tuollaista huonompaan kuntoon mennyttä rintaliiviä kuntoiluun yms. tarkoitukseen (syy siihen on se että tulee kivempi fiilis kuntoilussa kun nuo geelirintaliivit kuitenkin tukevat *erittäin* hyvin rintoja ja voi samalla katsella mielyttävämpää muotoa peilistä) ja parempia päivä- sekä iltakäyttöön. Kotona en saata käyttää mitään rintaliivejä. Jos olet kiinnostunut geelirintaliiveistä, suosittelen erityisesti Maidenformia, sillä olen kokeillut muita paljon huonompiakin ja minusta tuolla merkillä on parhaimmat geelirintaliivit :-)

      Samoin suosittelen esimerkiksi step-aerobiccia yhdistettynä painoharjoitteluun (kevyet painot 1-3kg riippuen voimistasi), sillä se kasvattaa rinta- ja hartialihaksiasi ja tämä puolestaan auttaa sinua näyttämään suuremmalta ylävartalostasi. :-)

    • Ei rintaliivejä80

      Hei kaikki pienirintaiset ! Me ollaan kaikki tosi seksikkäitä naisia, jos vaan ite niin halutaan. Mä en ite käytä rintaliivejä juuri koskaan, nännit näkyy kivasti paidan läpi ja todella kääntävät miesten päät... Meidän kannattaa iloita kiinteästä vartalosta...

      • Annaleena

        Ei kaikilla pienirintaisilla naisilla ole kiinteätä vartaloa. Itsekin olen saattanut olla välillä jopa ylipainoinen. Tuo asia riippuu ihan ruumiinrakenteesta.

        Mitä tulee rintaliivittömyyteen, itse en koskaan olisi julkisella paikalla ilman rintaliivejä, sillä minusta nännien näkyminen on irvokasta. Henkilökohtaisesti minusta päät kääntyvät katsomaan irvokasta henkilöä joka ehkä kiinnostaa seksuaalisesti, muttei sitten henkilökohtaisella tasolla.


      • minä
        Annaleena kirjoitti:

        Ei kaikilla pienirintaisilla naisilla ole kiinteätä vartaloa. Itsekin olen saattanut olla välillä jopa ylipainoinen. Tuo asia riippuu ihan ruumiinrakenteesta.

        Mitä tulee rintaliivittömyyteen, itse en koskaan olisi julkisella paikalla ilman rintaliivejä, sillä minusta nännien näkyminen on irvokasta. Henkilökohtaisesti minusta päät kääntyvät katsomaan irvokasta henkilöä joka ehkä kiinnostaa seksuaalisesti, muttei sitten henkilökohtaisella tasolla.

        ei tartte haukkua ja arvostella silti muita vaikka oletkin kateellinen! jokainen makunsa mukaan!


      • Annaleena
        minä kirjoitti:

        ei tartte haukkua ja arvostella silti muita vaikka oletkin kateellinen! jokainen makunsa mukaan!

        Kuka tässä on oikein kateellinen? Kerroin vain oman mielipiteeni asiasta. Minusta ilman rintaliivejä kulkeminen on irvokasta enkä itse sellaista koskaan tekisi. En antaisi nuorelle tytölle itse tuollaista ohjetta koskaan.


      • danSky
        Annaleena kirjoitti:

        Kuka tässä on oikein kateellinen? Kerroin vain oman mielipiteeni asiasta. Minusta ilman rintaliivejä kulkeminen on irvokasta enkä itse sellaista koskaan tekisi. En antaisi nuorelle tytölle itse tuollaista ohjetta koskaan.

        Oikeesti melkeen puolet suomalaisista naisista on lähestulkoon lautoja! Kaikki nykyään käyttää push uppeja ja paksuja toppauksia.. Mutta jos kaikki kulkis ilman rintaliivejä, niin näkisittepä miten asia tosiasiassa on! Monet on kehuneet rintojani, kun luulevat että ne ois isot.. Todellisuudessa laitan aina isot toppaukset rintaliiveihin ja käytän aina melkein push uppeja.. Näyttävät isoilta mutteivät sitä ole. Itse en kyllä ilman rintaliivejä kulkisi! Ennen kaikkea siksi että se on n-o-l-o-a! Tottakai miehet kääntyy kattomaan, jos nännit näkyy paidan läpi, ja varmaan muutkin kun miehet! Sehän on tosi noloa, ite häpeisin jos nännini näkyisivät paidan läpi!


      • nainen
        danSky kirjoitti:

        Oikeesti melkeen puolet suomalaisista naisista on lähestulkoon lautoja! Kaikki nykyään käyttää push uppeja ja paksuja toppauksia.. Mutta jos kaikki kulkis ilman rintaliivejä, niin näkisittepä miten asia tosiasiassa on! Monet on kehuneet rintojani, kun luulevat että ne ois isot.. Todellisuudessa laitan aina isot toppaukset rintaliiveihin ja käytän aina melkein push uppeja.. Näyttävät isoilta mutteivät sitä ole. Itse en kyllä ilman rintaliivejä kulkisi! Ennen kaikkea siksi että se on n-o-l-o-a! Tottakai miehet kääntyy kattomaan, jos nännit näkyy paidan läpi, ja varmaan muutkin kun miehet! Sehän on tosi noloa, ite häpeisin jos nännini näkyisivät paidan läpi!

        Olen 17- vuotias nainen ja rintani hädin tuskin b- kuppia. Olen kuitenki kaunis, nätti, hoikka ja tyytyväinen itseeni. Monet miehet kuolaavat perääni, baareissakin joku on heti iskemässä! ;)


      • nainen
        danSky kirjoitti:

        Oikeesti melkeen puolet suomalaisista naisista on lähestulkoon lautoja! Kaikki nykyään käyttää push uppeja ja paksuja toppauksia.. Mutta jos kaikki kulkis ilman rintaliivejä, niin näkisittepä miten asia tosiasiassa on! Monet on kehuneet rintojani, kun luulevat että ne ois isot.. Todellisuudessa laitan aina isot toppaukset rintaliiveihin ja käytän aina melkein push uppeja.. Näyttävät isoilta mutteivät sitä ole. Itse en kyllä ilman rintaliivejä kulkisi! Ennen kaikkea siksi että se on n-o-l-o-a! Tottakai miehet kääntyy kattomaan, jos nännit näkyy paidan läpi, ja varmaan muutkin kun miehet! Sehän on tosi noloa, ite häpeisin jos nännini näkyisivät paidan läpi!

        Olen 17- vuotias nainen ja rintani hädin tuskin b- kuppia. Olen kuitenki kaunis, nätti, hoikka ja tyytyväinen itseeni. Monet miehet kuolaavat perääni, baareissakin joku on heti iskemässä! ;)


      • Nuppu
        nainen kirjoitti:

        Olen 17- vuotias nainen ja rintani hädin tuskin b- kuppia. Olen kuitenki kaunis, nätti, hoikka ja tyytyväinen itseeni. Monet miehet kuolaavat perääni, baareissakin joku on heti iskemässä! ;)

        Kuka helvetti on saanu nuorten tyttöjen päähän iskostumaan ajatuksen et naisella pitäis olla isot tissit? Mun mielestä kaikki noi Pamelat näyttää lypsylehmiltä eikä ne ikinä ois päässy ilman sillareita julkkiksis. Yhdelläkään huippumallilla EI ole silikoneja! Kate Moss on lauta ja silti naisellinen!


      • jees...
        Nuppu kirjoitti:

        Kuka helvetti on saanu nuorten tyttöjen päähän iskostumaan ajatuksen et naisella pitäis olla isot tissit? Mun mielestä kaikki noi Pamelat näyttää lypsylehmiltä eikä ne ikinä ois päässy ilman sillareita julkkiksis. Yhdelläkään huippumallilla EI ole silikoneja! Kate Moss on lauta ja silti naisellinen!

        mä oon 16 ja ihan lauta enkä mä käytä ees rintsikoita vaan käytän lähinnä sportti-toppeja ym, koska oon urheilullinen eikä mulla todellakaan oo rintoja. just sain kuulla kommenttia yheltä jätkältä viime viikonloppuna ku ei oo rintoja... vittu ei kai se nyt ihmisen vika oo jos rinnat ei kasva ja tää jätkä haukku päin naamaa!! niin siis sitä vaan että onko se yleensä kyse perimästä että kasvaaks rinnat vai ei? ku mun äitillä on joku b-kuppi nykyään ja isoäidillä tyyliin d, niin... kyllä munkin rintojen pitäis kasvaa, eikö? :( vähän vaan laittaa vituttaan ku kaikki tuntuu torjuvan...... miten e-pillerit sais kaikista helpoiten? kai niitä pillereita voi napsia vaikka ei harrasta seksiä?


      • suryp
        jees... kirjoitti:

        mä oon 16 ja ihan lauta enkä mä käytä ees rintsikoita vaan käytän lähinnä sportti-toppeja ym, koska oon urheilullinen eikä mulla todellakaan oo rintoja. just sain kuulla kommenttia yheltä jätkältä viime viikonloppuna ku ei oo rintoja... vittu ei kai se nyt ihmisen vika oo jos rinnat ei kasva ja tää jätkä haukku päin naamaa!! niin siis sitä vaan että onko se yleensä kyse perimästä että kasvaaks rinnat vai ei? ku mun äitillä on joku b-kuppi nykyään ja isoäidillä tyyliin d, niin... kyllä munkin rintojen pitäis kasvaa, eikö? :( vähän vaan laittaa vituttaan ku kaikki tuntuu torjuvan...... miten e-pillerit sais kaikista helpoiten? kai niitä pillereita voi napsia vaikka ei harrasta seksiä?

        e-pillereitä saa reseptillä...ja minulla ne suurensivat rintoja yhden kuppikoon, enkä muuten lihonnut ollenkaan.


      • Sissi
        suryp kirjoitti:

        e-pillereitä saa reseptillä...ja minulla ne suurensivat rintoja yhden kuppikoon, enkä muuten lihonnut ollenkaan.

        Niitä ei kannata napsia sitten ihan turhaan.. Monen vuoden syöminen on heitellyt joidenkin naisten hormoniarvoja niin että he ovat jääneet lapsettomiksi. Lisäksi e-pillereillä on paljon erilaisia sivuvaikutuksia, esimerkiksi pillereitä syövät ystäväni kärsivät lihomisesta, seksuaalisesta haluttomuudesta, päänsärystä yms. Esimerkiksi näppylöiden vuoksi otetut e-pillerit usein eivät korjaa itse ongelmaa, vaan akne tulee takaisin hoidon jälkeen.

        Isorintaisen äidin tyttärelläkin voi olla pienet rinnat. Oma äitini käyttää joitakin D-kuppeja, mutta itselläni on 80A, vaikka olemme muuten saman pituisia. Korosta ylävartaloasi painoharjoittelulla ja pienennä alavartaloasi tehokkaalla vatsa-reisi-pakara treenillä niin et varmasti näytä ollenkaan hullummalta. Ei kaikilla tarvitse olla D-kuppeja (tai B:tä) vaikka itsekin niin ajattelin nuorempana ja haaveilin silikoneista. :-)


      • Tallunen
        Sissi kirjoitti:

        Niitä ei kannata napsia sitten ihan turhaan.. Monen vuoden syöminen on heitellyt joidenkin naisten hormoniarvoja niin että he ovat jääneet lapsettomiksi. Lisäksi e-pillereillä on paljon erilaisia sivuvaikutuksia, esimerkiksi pillereitä syövät ystäväni kärsivät lihomisesta, seksuaalisesta haluttomuudesta, päänsärystä yms. Esimerkiksi näppylöiden vuoksi otetut e-pillerit usein eivät korjaa itse ongelmaa, vaan akne tulee takaisin hoidon jälkeen.

        Isorintaisen äidin tyttärelläkin voi olla pienet rinnat. Oma äitini käyttää joitakin D-kuppeja, mutta itselläni on 80A, vaikka olemme muuten saman pituisia. Korosta ylävartaloasi painoharjoittelulla ja pienennä alavartaloasi tehokkaalla vatsa-reisi-pakara treenillä niin et varmasti näytä ollenkaan hullummalta. Ei kaikilla tarvitse olla D-kuppeja (tai B:tä) vaikka itsekin niin ajattelin nuorempana ja haaveilin silikoneista. :-)

        "Monen vuoden syöminen on heitellyt joidenkin naisten hormoniarvoja niin että he ovat jääneet lapsettomiksi."Kysynpä vain, että onko sinulla 100% näyttöä asiasta? Ja tarkoitan nyt näitä "nykypäivän" pillereitä, eikä mitään 70-luvun hormonishokkeja ( ne ovat lukunsa erikseen ). Ystäväni kun on lääkäri ja hän sanoi, että lapsettomuus puheet ovat sontaa, pillereistä saatava hormonimäärä on kuitenkin niin minimaalinen ja on jopa väitetty e-pillereiden säilyttävän paremmin hedelmällisyyttä, kun vartalo ei valmistu turhaan joka kk raskautta varten. Että tämmöinen asia...


      • Sissi
        Tallunen kirjoitti:

        "Monen vuoden syöminen on heitellyt joidenkin naisten hormoniarvoja niin että he ovat jääneet lapsettomiksi."Kysynpä vain, että onko sinulla 100% näyttöä asiasta? Ja tarkoitan nyt näitä "nykypäivän" pillereitä, eikä mitään 70-luvun hormonishokkeja ( ne ovat lukunsa erikseen ). Ystäväni kun on lääkäri ja hän sanoi, että lapsettomuus puheet ovat sontaa, pillereistä saatava hormonimäärä on kuitenkin niin minimaalinen ja on jopa väitetty e-pillereiden säilyttävän paremmin hedelmällisyyttä, kun vartalo ei valmistu turhaan joka kk raskautta varten. Että tämmöinen asia...

        En tiedä tarkalleen mitä lääkkeitä nämä ihmiset ovat syöneet, mutta en siltikään suosittele nuoria naisia syömään minkäänlaisia turhia hormonivalmisteita, vain jotta he saisivat kauniin ihon tai suuremmat rinnat. Minusta se on vastuutonta, sillä emme vielä tiedä tarpeeksi noista aineista ja on olemassa myös paljon negatiivista näyttöä niistä. Tunnen ihmisiä, jotka syövät uudempia aineitakin ja nekin aiheuttavat useita sivuoireita.

        Minusta ympäristökatastrofi sekä miesten hedelmättömyyden menetys ovat suurempia huolia kuin se ovatko rinnat liian pienet tai onko kasvoilla muutama näppylä. Kumpaankin löytyy parempiakin keinoja kuten liikunta ja tarkemmat lääkkeet. Tutkijat myös epäilevät että naisten e-pillereiden syönti saattaa aiheuttaa nykyisen suuren määrän avioeroja, koska naisten feromonit muuttuvat eivätkä miehet löydä sopivia vaimoehdokkaita tämän vuoksi (toki miehetkin muuttavat omaa statustaan esimerkiksi ihorasvoilla, hajusteilla yms.).


      • Amanda
        Tallunen kirjoitti:

        "Monen vuoden syöminen on heitellyt joidenkin naisten hormoniarvoja niin että he ovat jääneet lapsettomiksi."Kysynpä vain, että onko sinulla 100% näyttöä asiasta? Ja tarkoitan nyt näitä "nykypäivän" pillereitä, eikä mitään 70-luvun hormonishokkeja ( ne ovat lukunsa erikseen ). Ystäväni kun on lääkäri ja hän sanoi, että lapsettomuus puheet ovat sontaa, pillereistä saatava hormonimäärä on kuitenkin niin minimaalinen ja on jopa väitetty e-pillereiden säilyttävän paremmin hedelmällisyyttä, kun vartalo ei valmistu turhaan joka kk raskautta varten. Että tämmöinen asia...

        Enpä kyllä yhtään ihmettelisi vaikka e-pillerit lapsettomuutta aiheuttasivatkin. Söin parikymppisenä eli noin 6 vuotta sitten muutaman vuoden ajan e-pillereitä...lopetin ne sitten kun iski vauvakuume mutta eipä sitä raskaaksi oikein voinut tulla, kun puoleen vuoteen ei menkkoja näkynyt eikä kuulunut. Jouduin syömään jotain keltarauhashormoneja ennenkuin menkat vihdoin alkoivat. Vielä senkin jälkeen kuukautiskiero oli parin vuoden ajan aivan sekaisin n.36-70 päivää joten tulepa siinä sitten raskaaksi. No, onneksi pari vuotta sitten tärppäsi :)))
        Enpä enää ikinä e-pillereitä suuhuni pistä!


      • Minä taas
        Amanda kirjoitti:

        Enpä kyllä yhtään ihmettelisi vaikka e-pillerit lapsettomuutta aiheuttasivatkin. Söin parikymppisenä eli noin 6 vuotta sitten muutaman vuoden ajan e-pillereitä...lopetin ne sitten kun iski vauvakuume mutta eipä sitä raskaaksi oikein voinut tulla, kun puoleen vuoteen ei menkkoja näkynyt eikä kuulunut. Jouduin syömään jotain keltarauhashormoneja ennenkuin menkat vihdoin alkoivat. Vielä senkin jälkeen kuukautiskiero oli parin vuoden ajan aivan sekaisin n.36-70 päivää joten tulepa siinä sitten raskaaksi. No, onneksi pari vuotta sitten tärppäsi :)))
        Enpä enää ikinä e-pillereitä suuhuni pistä!

        Itselläni ennen pillereitä kuukautiseni olivat HYVIN epäsäännölliset ja tosi runsaat. Aloitin pillerit ja tietty silloin kierto oli säännöllinen ja niukka. Nyt lopetin ja kuukautiseni ovat yhä säännölliset ja hieman runsaammat kun pillereiden aikaan, mutta en usko että lapsettomuutta aihettivat!!! Ja niinkun itsekin todistit, pillerit eivät aiheuta lapsettomuutta! Herkemmin stressikin vaikuttaa siihen, alkaako pienokaista kuulumaan. Mutta sylin täydeltä onnea, että lapsi tuli!!!:)


      • jees...
        Sissi kirjoitti:

        Niitä ei kannata napsia sitten ihan turhaan.. Monen vuoden syöminen on heitellyt joidenkin naisten hormoniarvoja niin että he ovat jääneet lapsettomiksi. Lisäksi e-pillereillä on paljon erilaisia sivuvaikutuksia, esimerkiksi pillereitä syövät ystäväni kärsivät lihomisesta, seksuaalisesta haluttomuudesta, päänsärystä yms. Esimerkiksi näppylöiden vuoksi otetut e-pillerit usein eivät korjaa itse ongelmaa, vaan akne tulee takaisin hoidon jälkeen.

        Isorintaisen äidin tyttärelläkin voi olla pienet rinnat. Oma äitini käyttää joitakin D-kuppeja, mutta itselläni on 80A, vaikka olemme muuten saman pituisia. Korosta ylävartaloasi painoharjoittelulla ja pienennä alavartaloasi tehokkaalla vatsa-reisi-pakara treenillä niin et varmasti näytä ollenkaan hullummalta. Ei kaikilla tarvitse olla D-kuppeja (tai B:tä) vaikka itsekin niin ajattelin nuorempana ja haaveilin silikoneista. :-)

        .. jos napsis vaikka yhden kuurin niitä pillereita, ihan muuten vaan koittais? ei kai siinä mitään pahaa olis? enkä mä välttämättä halua mitään b-tai d-kuppia vaan ihan ees jonkin sortin kokoset, ei väliä minkä... :( pitääkö muuten kuukautiskierron päivät merkitä ylös että saa ne pillerit?


      • 75B
        jees... kirjoitti:

        .. jos napsis vaikka yhden kuurin niitä pillereita, ihan muuten vaan koittais? ei kai siinä mitään pahaa olis? enkä mä välttämättä halua mitään b-tai d-kuppia vaan ihan ees jonkin sortin kokoset, ei väliä minkä... :( pitääkö muuten kuukautiskierron päivät merkitä ylös että saa ne pillerit?

        Mä oon 13 ja mulla on 75B...
        Mä en just haluis isoi..normaalit ois kivat, mutta mulla on omasta mielestäni liian isot mun ikäseks!? Mitä mielipiteitä?


      • Sanna
        75B kirjoitti:

        Mä oon 13 ja mulla on 75B...
        Mä en just haluis isoi..normaalit ois kivat, mutta mulla on omasta mielestäni liian isot mun ikäseks!? Mitä mielipiteitä?

        Mul oli sun iässä koko 70B ja nykyään ne on 70D. Ihanat on, haittapuoli on se et sopivan kokosii rintsikoita löytää vaan kalleista erikoisliikkeistä ja täytyy melkein koko ajan käyttää urheilurintsikoita, pelkään kuollakseni et ne alkaa roikkuu. Silti en vaihtais tisujani kenenkään kanssa.


      • Groovy Blue
        Sanna kirjoitti:

        Mul oli sun iässä koko 70B ja nykyään ne on 70D. Ihanat on, haittapuoli on se et sopivan kokosii rintsikoita löytää vaan kalleista erikoisliikkeistä ja täytyy melkein koko ajan käyttää urheilurintsikoita, pelkään kuollakseni et ne alkaa roikkuu. Silti en vaihtais tisujani kenenkään kanssa.

        Kunnioittakaa itteenne rinnoista huolimatta!
        Korostakaa muita hyviä puolianne.Ei pienirintaisuus välttämättä ole huono asia.


    • Pienirintainen 19v.

      Kunniottakaa itteenne!
      Kunnioittakaa itteenne rinnoista huolimatta!
      Korostakaa muita hyviä puolianne.Ei pienirintaisuus välttämättä ole huono asia.

    • laitaliisa

      http://www.diet-weight-lose.com/celebrity/celebrity-picture/kate-moss3.jpg

      Kenen mielestä tuossa ei ole muka hyvä kroppa? Ja huomatkaa että lauta se on tuokin. Minä ainakin kannan ylpeänä pienet rintani.

      Ja tuohon e-pilleri keskusteluun. Niitä ei kannata turhaan syödä niinkuin ei mitään lääkkeitä. Ja mulla ainakin rinnat oli koko ajan vaan kipeät kun pillereitä söin ja semmoiset turvonneet. Ja tää turvotus laski heti kun lopetin niiden syönnin.

    • Dhap

      Moi,

      Lohdutukseksi osalle teistä, jotka ovat vielä alle 20v. Rintojen kasvatus voi viedä aikaa. Nauttikaa nyt kaikesta sellaisesta pukeutumisesta, joka sopii pienirintaisille. (Twiggy-tyyliset mekot, avonaiset topit, juoksu ilman extrasupport-livejä...)

      Mulla oli 15v. liivikoko 65B, 18v. 65C, 22v. 65D ja nyt 26v. 65G. Paino on muuttunut tänä aikana 46kg -> 58kg. (hoikka ja normaalipainoinen olen vieläkin) Jos miehet joista kiinnostutte ovat vain tissien perään, miehet ovat vääriä. Mulla on ollut vientiä halutessani koko tissikavalkadin ajan ja olen taatusti ihan tavallisen tallaajan näköinen, en mikään kaunotar. Muuten vain iloinen ja aktiivinen.

    • tissitön

      Itse harkinnut, jo kaksi vuotta ainakin, silikooneja tisseihin. Oikeasti ärsyttävää kun kauniita rintsikoita ei saa A:na oikeastaan mistään. Onneksi jotkin B:t ovat olleet toisinaan myös ihan ok.
      Kyllähän sinne liiveihin saa survottua vaikka minkälaista täytettä, mutta itse kuitenkin ajattelen sitä, millaiset tissit on kun on alasti. Mieti, oot menossa sekstaileen jonkun tyypin kanssa ja tsadaa, kun ritsikat lähtee veks niin tissit katos saman tien. Ei paljon naurata.

      Liivien lisäksi on se ongelma, että ei voi pitää kauniita avonaisia paitoja, kun ei ole tissejä. Harmittaa joka kerta kun käy vaateostoksilla kun huomaa että no tuoki paita näyttää kamalalta ja se näyttäisi tosi hyvältä jos olisi isommat tissit.

      Tissien pieni koko vaikuttaa valtavasti itsetuntooni. Varsinkin siksi, kun kaikilla ystävilläni on isompi rintavarustus ja toisaalta myös siksi, että kun olin nuori, minua kiusattiin sen vuoksi ihan olan takaa (ja kyse ei ollut mistään pienestä kiusaamisesta todellakaan).

      Vitsit kun saisi tietää enemmän miltä nuo silikoonit tuntuu. Tarkoitushan ei olisi ottaa mitään megameijereitä, mutta kunnon b tai c olisi ihanne. Uusissa silikooneissa ei ole paha toi kapseloitumisongelmakaan. Pitäisi vaan alkaa säästämään, kun ne maksaa 6000-10 000e...

    • ei saatana

      Lauta on hot!

    • tissitönkö

      oon 15 vuotias ja kuppikokoni on B 75... tunnen itteni välillä laudaksi. aluksi olin kaveripiirissä isoimpien rintojen kanssa mutta nyt tuntuu että muut alkavat kiriä tai jopa mennä ohi.... haluaisin isommat tissit.

      • Asiaa!

        Et todellakaan ole tissitön! Itse täytän kuukauden päästä 17v ja kokoni on A70. Olisin kiitollinen B75 rinnoista! Olen itse sitä mieltä, että oikeasti täysin rinnatonkin/ pieni rintainen voi olla kaunis, mutta itse pidän ihanteena isompi rintaisia. Ja tässä nyt en taaskaan tarkoita mitään D ja E kuppeja vaan lähemmäs C. Olen tässä miettinyt jo 1.5 vuotta silikoneja ja vieläkin olen samaa mieltä niiden hankkimisesta. Toisten itsetunto kestää rinnattomuuden paremmin kuin toiste. Toiset siis vahvasti sotivat silikoneja vastaan ja ovat ylpeitä pienien rintojensa kanssa kun taas toiset eivät halveksi peinirintaisia, mutta tahtovat vain muuttaa itsensä mieluisemmaksi, jolloin tietysti itsetuntokin kasvaa. Mielestäni kummassakaan vaihtoehdossa ei olee mitään pahaa ja kaikilla tietysti on vapaus tehdä asian kanssa mitä tahtoo. Joten neuvoni kaikille on: Tehkää niin, että olette itse tyytyväisiä! :)


    • Treenailua:)

      Treenaa rintalihaksiasi hyvä ihminen! Rintaliiveissä toppauksia, silikonit, kupit ym. Ei rinnat ole kokoelämä, muista se :)

    • mieti!

      en ymmärrä kuinka pienirintaisuus voi olla ongelma? mielestäni isot rinnat näyttää jotenkin tyrkyiltä... eikä varmasti kannata harkitakaan mitään silikoneja, ei parisuhde sellaisesta voi olla kiinni. olet vielä nuori ja paino ja rinrojen koko, raskaudet, ikä kaikki vaikuttaa! et välttämättä ole ikuisesti lauta, kannattaa vaan olla tyytyväinen ettei ole raskaat ja riippuvat, voit elää huolettomammin.

    • ikuinenlauta

      Tottakai se syö naista, jos on pienet rinnat ja uimarannalla oma ukko tuijottelee jotain D-kuppeja. Siinä tuntee itsensä oikein naiselliseksi olemattomien tissejensä kanssa :( Aina väitetään kuinka pieni rintasille sopii kaikki vaatteet, ei todellakaan sovi. Avokauluksiset ja monet nätit paidat jää ostamatta. Tuntuu että kuppikoko pitäs olla ainakin D, että sua pidetään ees naisena.

      • khohohohoho

        Tuntuu muutenkin, että joka paikassa vaan tarjotaan isoja rintoja. Nykyään iltalehden sivuillakin ei muuta näytetä kun jättimäisiä tissejä ja niiden omaavien julkkisten vilauttelua. Onko suuret rinnat oikeasti niin iso osa tätä maailmaa? Olisi kiva tietää kuinka moni mies oikeasti pitää pieniä rintoja parempina. Tuntuu että kaikki vaan haikailee niiden D-kuppien perään. Mun mies jopa käski mut seksin aikana olemaan rintaliivit päällä :( Varmaan etten tunnu niin laudalta. En tule sen jälkeen koskaan hyväksymään pienirintaisuuttani. Vihaan sanaa pienirintainen. Olisi ees suuri c-kuppi tai d-kuppi. Ei meinaa edes kehdata rannalle mennä tällaisena onnettomana lautana. :(


    • tyytyväinen1

      Oon 13-vuotias ja mun kuppikoko on 75B. Haluisin ne kasvais vanhentuessa C-kuppiin. En oo koskaan pitäny silikoneja ees vaihtoehtona, musta se on feikkiä ja ällöttävää kun tisseissä on luonnottomat möhkyrät. Älkää huolehtiko ihmiset, ei tissit oo kaikki kaikessa :)

    • entinenanorektikko

      Mä olen käyttänyt Talikan rintaseerumia ja femdream geeliä, joilla oon saanut vähän suuremmat rinnat. Ennen mun kuppikoko oli 70b, joskus ei edes sitä ja nyt 75c/70d. Sairastin nuorena anoreksia ja mun tissien kasvu pysähtyi. Onneks on noi geelit auttaneet, niin ei enää mikään kropassa muistuta siitä kamalasta sairaudesta!

    • måkehkåkjåkå

      Miettikää mitä teillä on sellaista jota ei välttämättä isompi rintaisilla ole. Olette todennäköisesti hoikan ja nuorekkaan näköisiä. Teillä on varmaan hoikat sääret ja vyötärö. Ootte todennäköisesti paljon nätimpiä kuin monet isompi poviset, jotka ovat teitä lihavampia..

      • lautakaksikfn

        tietääkö kukaan että jos on joskus tyhmänä ihmisenä tunkenut wc-paperia rintaliiveihin niin voiko aiheutua jotai häiriöitä rintoihin?? mulla on myös todella pienet rinnat joten älkää huoliko, meitä on maailmassa paljon ;) ja miettikääpä jos oisi ankaran isot rinnat.... se olisi hankalaa joten meillä pienirintaisilla on toisinaan helppoa! lenkilläkään ei hölsky tissit!:)


    • hehhee

      ei se mtn ku rinnat tulee viel kasvaan! mut valiteetavasti esim tääl päin pojat ettii just isorintasii tyttöij.....ei siis oo kivaa ku haukutaan laudaks.... mua haukutaan vaik mun koko on 75a ja oon 13...? sit mun kaverii ei koska se tunkee pumpulii rintsikoihi:D

    • vbmödmföfnmjö

      Ihanaa olla nainen. Aina saa kärsiä ulkonäköpaineita. Kuinkakohan moni mies valittaa naisellensa peniksensä pienuutta tai lihaksettomuuttaan. Aina naisen pitäisi olla isotissinen, laiha pornomalli :( Miehelle riittää se minkä näköinen hän on ja ulkonäön eteen ei tarvitse tehdä työtä. Ulkomailla miehet panostaa paljon enemmän ulkonäköönsä kuin täällä Suomessa. Korostakaa vartalonne parhaita piirteitä. On olemassa pienistä rinnoistakin pitäviä miehiä.

    • rinta

      mun rinnat alko kasvamaa pari vuotta sittte ja ne o vieläkin saman kokoiset, kasvaako ne vielä .suvussajni suunnilleen kaikilla naisilla on suht koht isot rinnat(äiti sisko serkut, mummit yms) oon 13

    • lauta2

      ite olen nytte 12 v ja mul ei viel oo menkkoja eikä mitään ja oon aika lauta niin miten noi e pillerit jos ei ole edes vielä menkkoja ja mua vaan niin paljo ärsyttää kun mun kaverilla on tosi isot ja kaikki pojat aina on sen kimpus nii olisko ehotuksii et miten saisin ne kasvamaan

      • lauta2

        nii ja mun äitillä on joku noin 80b niin voiko mullla kasvaa isommat


      • jepjep
        lauta2 kirjoitti:

        nii ja mun äitillä on joku noin 80b niin voiko mullla kasvaa isommat

        Voi kasvaa. Vastahan sun kehitys on alkanu, niin malta nyt edes täysi-ikäiseksi asti ennen kuin alat totaalisesti panikoimaan.


    • Tässä tämä
    • sussiiuuunaa

      Mulla vasta vuos sitte alko kasvamaan tissit ja olin sillon 21 vuotta, sitä ennen oli 65 AA ja nyt on 70A. Alkaa olla tyytyväinen edes näihin. Eli kyllä ne varmasti teillä 12-13 vuotiailla kasvaa vielä.

    • TomHill

      http://topcontentdata.com/ Hello http://topseocopywriting.com/ there, just became aware of your blog through Google, and found that http://onlinewritingthatworks.com/ http://website-content.net/ it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I will http://articlerapid.com/ appreciate if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!

    • CherrylWalther

      My coder http://articlerapid.com/ is trying to persuade http://articlesfriendly.com/ me to move to .net from PHP. I have http://topcontentdata.com/ always disliked the idea because of the expenses. But he's tryiong none the less. I've http://topseocopywriting.com/ been using Movable-type on http://onlinewritingthatworks.com/ a variety of websites for about a year and am anxious about switching to another platform. I have heard very good things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress content into it? Any kind of help would be really appreciated!

    • Minävaantässänäin

      Mistä johtuu että oma kokoni on 65AA ja äitini koko on 80E? Olen kyllö vasta 14 mutta tuntuu että rintani eivät ollenkaan kasvaisi

    • aikuinenmies2

      Tytöstä/naisesta tykkääminen ei ole todellekaan rinnoista kiinni. Ihmisessä ovat muut seikat tärkeämpiä. Toisilla rinnat kasvaa vaan myöhemmin iän myötä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe