kauanko kestää korvan reiän umpeutuminen??

ninnu

Siis kuinka kauan yleensä kestää, et korvan reikä umpeutuu? En kyl ymmärrä, kun äidilläni on ollu jotain 5 vuotta niin ettei se oo pitäny niissä mitään koruja mut ne ei oo silti umpeutunu.. Mulla on ite ollu toi uus reikä jotain 3 kk ja ajattelin, et kauaks mahtaa kestää et se menee umpeen jollen pidä siin koruu? Vastatkaa, pliiisss!

17

13804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petra

      no mulla on ollu 1- vuotiaasta asti korvikset ja oon nyt 16 enkä oo parii vuotee käyttäny eikä oo vieläkää menny umpeen.... et aika kauan..

      • Anonyymi

        Ok


    • Pakkasrouva

      Se riippuu siitä, onko reiät jo parantuneet kunnolla, vai ei. Tuore reikä umpeutuu nopeesti ja vanha reikä saattaa tosiaan pysyä vuosia auki, ilman korua. Tuo 3kk on vielä lyhyt aika paranemista ajatellen, eli nopeasti menee umpeen.

      • Minä

        Kuka ihme pistää 1-vuotiaalle VAUVALLE korvikset??
        5- vuotiaasta ylöspäin vielä ymmärrän..


      • ^blondiii^
        Minä kirjoitti:

        Kuka ihme pistää 1-vuotiaalle VAUVALLE korvikset??
        5- vuotiaasta ylöspäin vielä ymmärrän..

        mullaki on ollu yx vuotiaast asti korvikset ja oon nyt 14..mitä haittaa siit muka on vaik 1-vuotiaalle vauvalle tehtäs korvikset?!


      • Minä
        ^blondiii^ kirjoitti:

        mullaki on ollu yx vuotiaast asti korvikset ja oon nyt 14..mitä haittaa siit muka on vaik 1-vuotiaalle vauvalle tehtäs korvikset?!

        kas kun ei nyt vielä tatuointia vauvalle tehdä.. haloo??!!


      • Anonyymi
        ^blondiii^ kirjoitti:

        mullaki on ollu yx vuotiaast asti korvikset ja oon nyt 14..mitä haittaa siit muka on vaik 1-vuotiaalle vauvalle tehtäs korvikset?!

        No on se melkoista vauvan rääkkäämistä reikien teko korviin. Sitten vielä kipeät korvat pitkän aikaa.

        1-vuotias on niin pieni, ettei muistoja jää, mutta kipu ja kärsimys on silti ollut kova. Eikä niin pieni edes ymmärrä, miksi rääkätään.

        Millainen äiti on valmis kiduttamaan pienokaistaan korviksien takia?


    • Anonyymi

      Mulla on ollut 5kk korvakorut ja kisoissa pitää otta ne pois 16 tunniksi niin umpeutuuko ne😩

      • Anonyymi

        Oot 18 vuotta myöhässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot 18 vuotta myöhässä

        Bruh :D


      • Anonyymi

        En kerro☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot 18 vuotta myöhässä

        Pikkusen aikaahan se on


    • Anonyymi

      Mul on ollu ehkä joku 4kk mun toiset korvikset oon menossa uimaan ja pitäs ottaa ne pois nii meneeks ne umpeen mul on kyllä toisetki korvikset jotka on ollu jo joku 7v et ne kyl voi olla ilman koruja mut joo en uskalla ottaa niitä pois

      • Anonyymi

        Joo oot vähän myöhässä tää on tehty 2004


    • Anonyymi

      Mul on ollu ny 1kk sillee et en oo käyttäny korviksii mut en usko et ne menee umpee ainakaa lähi aikoina... ja mua sattuu ku yritän työntää korvista mun korva reikään ku niis on niin paljon mätää😭

    • Anonyymi

      Mulla ei ole ollut 30 vuoteen korviksia, mutta reiät ovat edelleen auki. Käsittääkseni ne umpeutuu vain jos reiän verestää. Terveet reiät eivät mene umpeen. Se ei ole mahdollista.

    • Anonyymi

      Mietin voinko ottaa korva korut pois vastaus kyllä voi ei mee umpeen mutta voi mennä jos on juuri vaihtanut korva korut ekaa kertaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe