Siis kuinka kauan yleensä kestää, et korvan reikä umpeutuu? En kyl ymmärrä, kun äidilläni on ollu jotain 5 vuotta niin ettei se oo pitäny niissä mitään koruja mut ne ei oo silti umpeutunu.. Mulla on ite ollu toi uus reikä jotain 3 kk ja ajattelin, et kauaks mahtaa kestää et se menee umpeen jollen pidä siin koruu? Vastatkaa, pliiisss!
kauanko kestää korvan reiän umpeutuminen??
17
16361
Vastaukset
- petra
no mulla on ollu 1- vuotiaasta asti korvikset ja oon nyt 16 enkä oo parii vuotee käyttäny eikä oo vieläkää menny umpeen.... et aika kauan..
- Anonyymi
Ok
- Pakkasrouva
Se riippuu siitä, onko reiät jo parantuneet kunnolla, vai ei. Tuore reikä umpeutuu nopeesti ja vanha reikä saattaa tosiaan pysyä vuosia auki, ilman korua. Tuo 3kk on vielä lyhyt aika paranemista ajatellen, eli nopeasti menee umpeen.
- Minä
Kuka ihme pistää 1-vuotiaalle VAUVALLE korvikset??
5- vuotiaasta ylöspäin vielä ymmärrän.. - ^blondiii^
Minä kirjoitti:
Kuka ihme pistää 1-vuotiaalle VAUVALLE korvikset??
5- vuotiaasta ylöspäin vielä ymmärrän..mullaki on ollu yx vuotiaast asti korvikset ja oon nyt 14..mitä haittaa siit muka on vaik 1-vuotiaalle vauvalle tehtäs korvikset?!
- Minä
^blondiii^ kirjoitti:
mullaki on ollu yx vuotiaast asti korvikset ja oon nyt 14..mitä haittaa siit muka on vaik 1-vuotiaalle vauvalle tehtäs korvikset?!
kas kun ei nyt vielä tatuointia vauvalle tehdä.. haloo??!!
- Anonyymi
^blondiii^ kirjoitti:
mullaki on ollu yx vuotiaast asti korvikset ja oon nyt 14..mitä haittaa siit muka on vaik 1-vuotiaalle vauvalle tehtäs korvikset?!
No on se melkoista vauvan rääkkäämistä reikien teko korviin. Sitten vielä kipeät korvat pitkän aikaa.
1-vuotias on niin pieni, ettei muistoja jää, mutta kipu ja kärsimys on silti ollut kova. Eikä niin pieni edes ymmärrä, miksi rääkätään.
Millainen äiti on valmis kiduttamaan pienokaistaan korviksien takia?
- Anonyymi
Mulla on ollut 5kk korvakorut ja kisoissa pitää otta ne pois 16 tunniksi niin umpeutuuko ne😩
- Anonyymi
Oot 18 vuotta myöhässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot 18 vuotta myöhässä
Bruh :D
- Anonyymi
En kerro☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot 18 vuotta myöhässä
Pikkusen aikaahan se on
- Anonyymi
Mul on ollu ehkä joku 4kk mun toiset korvikset oon menossa uimaan ja pitäs ottaa ne pois nii meneeks ne umpeen mul on kyllä toisetki korvikset jotka on ollu jo joku 7v et ne kyl voi olla ilman koruja mut joo en uskalla ottaa niitä pois
- Anonyymi
Joo oot vähän myöhässä tää on tehty 2004
- Anonyymi
Mul on ollu ny 1kk sillee et en oo käyttäny korviksii mut en usko et ne menee umpee ainakaa lähi aikoina... ja mua sattuu ku yritän työntää korvista mun korva reikään ku niis on niin paljon mätää😭
- Anonyymi
Mulla ei ole ollut 30 vuoteen korviksia, mutta reiät ovat edelleen auki. Käsittääkseni ne umpeutuu vain jos reiän verestää. Terveet reiät eivät mene umpeen. Se ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Mietin voinko ottaa korva korut pois vastaus kyllä voi ei mee umpeen mutta voi mennä jos on juuri vaihtanut korva korut ekaa kertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124510MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar882316Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81299
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64947Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918