oon lyhyt enkä kelpaa kenellekkää!

lyhyt mies!

Pituutta en enää kasva ja olen vain 172 . Kenellekkää en näytä kelpaavan

21

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole kiinni pituudestasi, mää kelpaisin sua lyhyempänä monelle jos musta ei paistaisi epätoivo tai jos en olisi muuten vaan tyhmä väärällä hetkellä. Kerro vähän millainen olet luonteeltasi?

    • voi olla ongelma

      Nettideitissä se voi olla ongelma, koska monet lyhyetkin naiset näyttävät laittavan pituusvaatimukseksi vähintään 175 cm. Näkee tilanteita, että nainen on itse 160 cm, mutta mieheltä vaaditaan 180 cm pituutta. Huonoin tilanne on alle 170-senttisillä, joille tarjontaa on treffiosiossa vähäisesti.

      • yksin kotona

        Kyllä se on ongelma. Itse olen 166cm eikä kukaan kiinnostu.Olen katsellut todella monia naisten profiileja ja melkein kaikilla oli vähintään 170 cm vaatimus


    • Blah ei se oo pituudesta kiinni, muut asiat siihen kyllä vaikuttaa. Itte oon ap:ta 20cm pidempi ikisinkkumies... et joo.

    • 8+10

      Musta vähän tuntuu että tää ois joku trolli. Hei c'moon kyllähän on sua lyhyempiäkin miehiä, jotka saavat naisia ihan tosta noin vaan. Asiaan saattaa vaikuttaa monetkin asiat, kuten ujous, ruma ulkonäkö (ei sekään varsinaisesti) epärehellisyys jne.

      • yksin kotona

        myönnän et olen lyhyt ja ruma mutten ujo.


    • äiti.

      Niin, ei se pituudesta kiinni jää, saako seurustelukumppanin vai ei, jos muut asiat sitten ovat kunnossa, tai edes suurin osa asioista kunnossa. Keskity muihin asioihin kuin pituuteesi, sille et voi mitään tehdä. Jollekin muulle asialle saatat voidakin.

      • yksin kotona

        kyllä mun asiat ainakin on suht kunnossa muuten. Olen vain todella yksinäinen ja sekös vit..tuttaa. työttömyyskin vaivaa mut sepäs ei ole yllätys tääl suomen maassa


    • Niin joo, yksi japanilainen kaveri venytti itseään joku 2-3cm pituutta että pääsi armeijaan toisen maailmansodan aikana, taisi roikkua vähän pitempään tangossa. En muista veikö kuukauden vai vuosia, joka tapauksessa siinä sitä. Mutta kyllä niitä lyhyemmästä tykkääviä naisia on kanssa tarpeeksi. Aito hurmaavuus ratkaisee.

    • 6

      Kumma juttu, meillä on töissä eräs kaveri joka on 165 pitkä, timmissä kunnossa ja armoton naistenmies.

      Kaveri ei tosiaankaan turhia lyhyydestään vingu vaan elää porskuttaa täysillä.

    • vanha missi

      Ei ole ulkonäöstä eikä pituudesta kiinni. Nämä netti deittailut ovat siitä pölijöitä että aseteaan kohtuuttomia vaatimuksia. Loppujen lopuksi vain luonne ja muu kemia merkitsee jotakin.
      Kun olin (35 vuotta sitten) kaunis nuori nainen 18-vuotias, niin ihastuin mieheen joka on muutaman sentin lyhyempi minua, ja vähän kirveellä veistetyn näköinen, mutta olin aivan lätkässä häneen. Monien ristiriitojen jälkeen menimme naimisiin ja tässä sitä ollaan yhä.
      Jos nyt alkaisin saman "seurustelun" netin kautta, tuskin siitä tulisi mitään, mieheni kun ei ole edes mikään sanaseppo joka tekstillään ei hurmaa ketään, mutta hänellä on sydän puhdasta kultaa.

      • 14

        Kirveellä veistetyt ovatkin yleensä kesävämpiä tuotteita kuin hienomekaaniset.


    • ...

      Olet atm. Mene siis sinkut palstalle sinkkuilemaan.

    • ripe 82

      jaa sinäkö lyhyt?itse olen 157 ja 30v koitappa saada naista tän kokosena ja toi sun pituus tuskailu on jo loukkaavaa meitä kääpiöitä kohtaan sähän oot normi mies!

    • Lonely123

      Tämä nainen olisi ihan iloinen lyhyemmästäkin seurasta, deitti-ilmoituskin oli, mutta ei tuottanut tuloksia......

    • juhuio

      ongelmasi ei varmastikaan johdu pituudeSTA VAAN JOSTAIN TÄYSIN MUUSTA.
      kuten edellä sanottiin olet ihan normimittainen. itse olen 155cm nainen ja tunnen samanpituisen miehen joka on muuten mukavan oloinen mutta niin ujo ettei hänen kanssaan saa keskustelua aikaiseksi. harmi.
      älä ymmärrä väärin, liian tyrkkykään ei saa olla vaan jutella fiksusti.

    • Itsetunto-ongelmia?

      Just, vai pituudesta johtuu sun sinkkuus. Mun aviomies on 159cm ja eikä ole mua hetkeäkään haitannut.

    • SCHAATNAA!!!

      VOI VITTU ARVASIN ETTÄ TÄÄ ON JOKU VITSI .... ite oon kans 172cm.. lyhyt tiiän mutta en usko että se välttämättä on syynä ettei kelpaa kellekkää? Ehkä vaa ite kuvittelet noin joka estää sua olemasta oma ittes?

    • vfrdes

      ei sillä pituudella ole surustelusuhteessa mitään merkitystä koska poikaystäväsi ei kuitenkaan tikapuilta ole suuhusi munaa työntämässä. pää asiat tapahtuvat vaaka asennossa ja niihin voit vaikuttaa ihan muilla tavoin, opettele nielemään kiisseliä kotitaloustunneilla niin olet voittaja

      • 23

        haha...

        Olen lähes 180cm pitkä nainen, joitakin vuosia sitten tapasin aivan huipputyypin, joka sattui olemaan lähes 10cm itseäni lyhyempi. Joskus sitten ääneen kauhistelin, että voimmeko olla suhteessa, koska minä olen niin pitkä ja on sitä pituuseroa. Siihen hän lohduttavasti totesi, että ainahan voimme viettää suurimman osan ajasta vaakatasossa, jolloin se pituusero ei niin vaikuta ;)


    • yksin kotona

      Mä saisin turpaan ja syytteen jos tolleen puhelisin naiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1708
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1166
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1054
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      940
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      856
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      802
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      769
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      60
      738
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      726
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      209
      721
    Aihe