Lyhyt tukka

ei kuitenkaan siili

Mitä mieltä olette lyhyestä tukasta naisella? Onko se väistämätön turn off?

78

3310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komeamiess

      Kyllä se on. Vaikka nainen olisi muuten kuinka hyvännäköinen tms., en kyllä ottaisi lyhyt hiuksista, ei vain iske.

    • knsdonkolnd

      Kyllä lyhyt tukka on oikeastaan aina turn off. Ensinnäkin pitkä tukka on käytännössä aina paremman näköinen naisella ja toisekseen lyhyt tukka tuntuu olevan jonkinlainen statement. Ja nimenomaan sellainen miehen kannalta negatiivinen statement.

    • gsgsggsgsgsgs

      lyhyet hiukset naisilla on rumat ja muuten hyvännäköinen nainen olisi pitkillä hiuksilla vielä paremman näköinen. Ja jos sellaisella poikatukalla yritetään vielä lisäksi ilmaista jotakin asennetta, niin potkaista vit_tuun saisi kyseistä naista minun puolestani.

      • justjoo..

        Mitä vitun asennetta? Kuinka monta kertaa sun ääliö pitää vielä kommentoida tänne tämä sama asia eri sanakääntein?


      • 2+6=8
        justjoo.. kirjoitti:

        Mitä vitun asennetta? Kuinka monta kertaa sun ääliö pitää vielä kommentoida tänne tämä sama asia eri sanakääntein?

        Lyhyt tukka henkii feminismiä, kovuutta, valheellista itsenäisyyttä (=bitchiness), huumorintajuttomuutto jne. Sellaista asennetta se viestii. "Minä olen itsenäinen ja rohkea nainen. Painu sinä MIES vittuun!".

        En ole kumpikaan edellisistä. Uskomatonta mutta totta, moni mies voi olla samaan aikaan samaa mieltä kuin moni muu.


      • joopajoo..
        2+6=8 kirjoitti:

        Lyhyt tukka henkii feminismiä, kovuutta, valheellista itsenäisyyttä (=bitchiness), huumorintajuttomuutto jne. Sellaista asennetta se viestii. "Minä olen itsenäinen ja rohkea nainen. Painu sinä MIES vittuun!".

        En ole kumpikaan edellisistä. Uskomatonta mutta totta, moni mies voi olla samaan aikaan samaa mieltä kuin moni muu.

        Niin, ehdin jo tosiaan unohtaa että nyt ollaan suoli24-palstoilla.


      • lkndndnmk
        joopajoo.. kirjoitti:

        Niin, ehdin jo tosiaan unohtaa että nyt ollaan suoli24-palstoilla.

        Jos luulet, että miehet eivät ajattelisi noin ihan yleisesti myös tuolla nettimaailman ulkopuolella, olet pahasti väärässä.


      • lkndndnmk kirjoitti:

        Jos luulet, että miehet eivät ajattelisi noin ihan yleisesti myös tuolla nettimaailman ulkopuolella, olet pahasti väärässä.

        Meitä "poikkeuksiakin" on.


      • ksdklnklndklösn
        siipimikko2 kirjoitti:

        Meitä "poikkeuksiakin" on.

        Toki. Ei kai kukaan muuta oletakaan.


    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkko

      Joillekkin naisille sopii tosi hyvin lyhyet hiukset.. Mutta aika monella pitkät hiukset on paremman näköset. Kyllä me kaikki kelvataan aina jollekkin:)

    • Hyvä ihminen

      Äh, ja *askat on. Jos mimmi on hyvännäköinen ja mukava niin ei haittaa.

    • mielipide...

      Lyhyet hiukset sopivat oikeasti todella harvalle naiselle. Aivan kuten pitkät hiukset sopivat miehille todella harvoin.

      Lyhyet hiukset vaativat oikeasti kasvoilta todella paljon. Keskinkertaisen näköinen nainen saa lyhkäisellä hiuskuontalolla itsestään herkästi vaatimattoman näköisen. Sen sijaan keskinkertaisen näköisestä naisesta voidaan kauniiden kiharoiden ja hyvinhoidettujen pitkien hiusten avulla saada oikea kaunotar.

      Sanoisin näin, että mieluummin tavallinen nainen pitkillä hiuksilla kuin vähänkään kauniimpi lyhythiuksinen. Miehen ja naisen naamat ja kallot eivät oikeasti niin paljon toisistaan eroa, että sitä tarvitsisi naisten lyhyellä poikatukalla korostaa. Varsinkaan millään lähiöpunaisella lesbohiusvärillä korostettuna.

      • kun ei ole nätti

        Itsellä on ollut välillä pitemmät hiukset, joskus kiharoiden kans, joskus suoremmat. Luovuin pitkistä hiuksista ja leikkautin lyhyet hiukset, koska koin ne itselle helpommiksi kuin pitkät hiukset. Mulla on jonkin verran pesuaineallergiaa ja lyhyiden hiusten kans ei tule niin paljon ongelmia, kuten pitkien hiusten kans. Mun ulkonäöllä on se ja sama onko lyhyet vai pitkät hiukset, ei miehet ole mua sen kummemmin noteeranneet. Kun kasvot eivät ole nätit tai kauniit, niin hiusten pituudella ei ole silloin mitään väliä. Mun hiuslaatukin on sellanen, että lyhyillä hiuksilla on helpompi olla, kuivat ja karheat hiukset ei näytä pitkinä kauhean hyviltä vaan kasalta kuivaa hamppua.


      • 20+19=39
        kun ei ole nätti kirjoitti:

        Itsellä on ollut välillä pitemmät hiukset, joskus kiharoiden kans, joskus suoremmat. Luovuin pitkistä hiuksista ja leikkautin lyhyet hiukset, koska koin ne itselle helpommiksi kuin pitkät hiukset. Mulla on jonkin verran pesuaineallergiaa ja lyhyiden hiusten kans ei tule niin paljon ongelmia, kuten pitkien hiusten kans. Mun ulkonäöllä on se ja sama onko lyhyet vai pitkät hiukset, ei miehet ole mua sen kummemmin noteeranneet. Kun kasvot eivät ole nätit tai kauniit, niin hiusten pituudella ei ole silloin mitään väliä. Mun hiuslaatukin on sellanen, että lyhyillä hiuksilla on helpompi olla, kuivat ja karheat hiukset ei näytä pitkinä kauhean hyviltä vaan kasalta kuivaa hamppua.

        "Kun kasvot eivät ole nätit tai kauniit, niin hiusten pituudella ei ole silloin mitään väliä."

        Se menee juuri päinvastoin. Kun kasvot eivät ole nätit tai kauniit, hiukset ovat ensiarvoisen tärkeät ulkonäön kannalta. Miksi luulet niiden usein pirun ruman näköisten (sori vaan) thainaisten olevan niin suosittuja? Suuri syy siihen on ylikorostetulla naisellisuudella: pitkät hiukset, korkokengät jne. Se vetoaa miehiin.


      • ........

    • Yhe kundin mielipide

      En ikinä ottaisi lyhyttukkaista naista. Lyhyttukkaiset ämmät ovat rumia ja epänaisellisia. Ja turha nyt jonkun keski-ikäisen femakon siellä postailla niitä Audrey Hepburnin yms kuvia, kun ei kiihota niin ei kiihota. Ja se teidän lyhyttukaisten jumalatar Audreykin oli paljon hotimpi pitkällä tukalla:
      http://www.celebrities-with-diseases.com/wp-content/uploads/2011/08/audrey-hepburn-long-hair.jpg


      http://29.media.tumblr.com/tumblr_lhxk7tEZ2B1qd6g1so1_500.jpg


      http://2.bp.blogspot.com/_Mg21D41sNK4/TTQSKDTJjrI/AAAAAAAABI4/t0--4MpWsoI/s1600/tumblr_ksc7tiZ75o1qznd83o1_500_large.jpg

      • 13+14=27

        Wow! Tuota viimeistä kuvaa/hiusmallia en ole aiemmin nähnytkään. Mahtava! Olikohan siihen aikaan jo hiustenpidennykset olemassa?


      • Hehkua on tai ei

        Audrey nyt olisi ollut kaunis vaikka ilman tukkaa.
        Audrey nimittäin oli älykäs nainen.


      • .....

        Mun mielestä lyhyt tukka tuo Audreyn piirteitä kyllä paremmin esille, kuin tuo pitkä roikkuva hevosenhäntä.


      • dfkgdjlgdfkl
        Hehkua on tai ei kirjoitti:

        Audrey nyt olisi ollut kaunis vaikka ilman tukkaa.
        Audrey nimittäin oli älykäs nainen.

        Älykkyys ei lisää kauneutta. Muuten se on ihan hieno juttu olemassa.


      • oliolioli
        13+14=27 kirjoitti:

        Wow! Tuota viimeistä kuvaa/hiusmallia en ole aiemmin nähnytkään. Mahtava! Olikohan siihen aikaan jo hiustenpidennykset olemassa?

        eiköhän ollut hiustenpidennyksiä/lisäkkeitä, kun peruukkejakin oli


      • Näin menee
        dfkgdjlgdfkl kirjoitti:

        Älykkyys ei lisää kauneutta. Muuten se on ihan hieno juttu olemassa.

        Kyllä väitän vastaan. Älykkyyden näkee katseesta - se on tärkeä osa ulkomuotoa!


    • lyhytonhelppohoitaa

      Mä leikkaan aina välillä lyhyeksi, koska vaihtelu virkistää ja koska nopeasti olen taas keskipitkätukkainen. Toisekseen, lyhyt tukka kertakaikkiaan sopii mulle mun miälestä ja sitä helppo hoitaa, siis järkisyistä ja tunnesyistä välillä lyhyt:)

    • Riippuu mikä roikkuu

      Tämä on ihan puhtaasti sukupuolikysymys. Hurja enemmistö miehistä pitää pitkistä hiuksista naisilla, ja hurja enemmistö naisista kannattaa vähintäänkin "naisen oikeutta" leikata lyhyet hiukset. Toisin sanoen naiset kehuvat lyhyttä tukkaa ihan periaatteesta ja kiusallaankin etteivät vaan vahingossa asettuisi miesten puolelle naisia vastaan.

      Mutta vastaus siis riippuu ihan siitä kumman sukupuolen hyväksyntää haetaan. Jos haluat kehuja tyttökavereiltasi leikkaa lyhyeksi ja jos haluat kuulla miehiltä hiustesi olevan seksikkäät niin kasvata pitkät.

      • tähkäpää

        "Mutta vastaus siis riippuu ihan siitä kumman sukupuolen hyväksyntää haetaan."

        Arvelenpa että tukallansa hyväksyntää hakevat korkeintaan epävarmat teinit. Loput katsovat peiliin ja pitävät sen tyylin mikä miellyttää omaa silmää eniten. Niin miehet kuin naisetkin.

        Se on kyllä totta että naisten hyväksynnän saa lyhyellä ja tummalla tukalla, mutta käsi sydämellä: kuinka moni aikuinen ihminen hyppää kaivoon kun käsketään?

        Lyhyt tukka valitaan todennäköisesti käytännöllisyyden ja muodikkuuden takia.


      • lfkvklnklnf
        tähkäpää kirjoitti:

        "Mutta vastaus siis riippuu ihan siitä kumman sukupuolen hyväksyntää haetaan."

        Arvelenpa että tukallansa hyväksyntää hakevat korkeintaan epävarmat teinit. Loput katsovat peiliin ja pitävät sen tyylin mikä miellyttää omaa silmää eniten. Niin miehet kuin naisetkin.

        Se on kyllä totta että naisten hyväksynnän saa lyhyellä ja tummalla tukalla, mutta käsi sydämellä: kuinka moni aikuinen ihminen hyppää kaivoon kun käsketään?

        Lyhyt tukka valitaan todennäköisesti käytännöllisyyden ja muodikkuuden takia.

        No muutetaan se hyväksynnän hakeminen kiinnostuksen herättämiseksi. Siis riippuu siitä kumman sukupuolen kiinnostuksen haluaa herättää. Ehkä nyt se lause avautuu paremmin.


      • tähkäpää
        lfkvklnklnf kirjoitti:

        No muutetaan se hyväksynnän hakeminen kiinnostuksen herättämiseksi. Siis riippuu siitä kumman sukupuolen kiinnostuksen haluaa herättää. Ehkä nyt se lause avautuu paremmin.

        Ai että lyhyttukkaiset naiset haluavat tukallaan herättää toisten naisten kiinnostuksen...?

        Minä luulen edelleen, että naiset valitsevat mallin, joka saa tuntemaan itsensä kauniiksi ja joka ilmentää kantajansa persoonaa. Kaikkien naisten maku ei sitten ilmeisesti ole samanlainen, kuin kaikilla miehillä. Uskomatonta, mutta totta: ihmiset on yksilöitä ihan sukupuoleen katsomatta.

        En jaksa uskoa, että aikuiset ihmiset uhraisivat oman yksilöllisyytensä tai pyrkisivät sokeasti miellyttämään (yhtään ketään) hyväksynnän, kiinnostuksen, ennakkoluujen, jne. takia.

        Miksi se on niin vaikea uskoa?


      • kösdfklbibnklldf
        tähkäpää kirjoitti:

        Ai että lyhyttukkaiset naiset haluavat tukallaan herättää toisten naisten kiinnostuksen...?

        Minä luulen edelleen, että naiset valitsevat mallin, joka saa tuntemaan itsensä kauniiksi ja joka ilmentää kantajansa persoonaa. Kaikkien naisten maku ei sitten ilmeisesti ole samanlainen, kuin kaikilla miehillä. Uskomatonta, mutta totta: ihmiset on yksilöitä ihan sukupuoleen katsomatta.

        En jaksa uskoa, että aikuiset ihmiset uhraisivat oman yksilöllisyytensä tai pyrkisivät sokeasti miellyttämään (yhtään ketään) hyväksynnän, kiinnostuksen, ennakkoluujen, jne. takia.

        Miksi se on niin vaikea uskoa?

        Tarvitseeko sitä asiaa katsoa niin mustavalkoisesti? Että joko tai. Eiköhän jokaisella ihmisellä vaikuta siihen mitä ITSE ajattelee omasta ulkonäöstään mm. se mitä muut ajattelevat siitä. Monen muun seikan ohessa. Sen takia 20-kymppisen sinkun tukka on usein pitkä ja menopaussia lähentelevällä naisella se tukka on lyhyt. Laumakäytöstä.


      • tähkäpää
        kösdfklbibnklldf kirjoitti:

        Tarvitseeko sitä asiaa katsoa niin mustavalkoisesti? Että joko tai. Eiköhän jokaisella ihmisellä vaikuta siihen mitä ITSE ajattelee omasta ulkonäöstään mm. se mitä muut ajattelevat siitä. Monen muun seikan ohessa. Sen takia 20-kymppisen sinkun tukka on usein pitkä ja menopaussia lähentelevällä naisella se tukka on lyhyt. Laumakäytöstä.

        ei minun kannassani ole mitään mustavalkoista. Paraskin puhumaan mustavalkoisuudesta :D


      • Blonde devine
        tähkäpää kirjoitti:

        "Mutta vastaus siis riippuu ihan siitä kumman sukupuolen hyväksyntää haetaan."

        Arvelenpa että tukallansa hyväksyntää hakevat korkeintaan epävarmat teinit. Loput katsovat peiliin ja pitävät sen tyylin mikä miellyttää omaa silmää eniten. Niin miehet kuin naisetkin.

        Se on kyllä totta että naisten hyväksynnän saa lyhyellä ja tummalla tukalla, mutta käsi sydämellä: kuinka moni aikuinen ihminen hyppää kaivoon kun käsketään?

        Lyhyt tukka valitaan todennäköisesti käytännöllisyyden ja muodikkuuden takia.

        Vaalea ja pitkä tukka kaunis - lyhyt ja tumma ruma ja epäseksikäs??
        Katsele nyt huviksesi vaikkapa J.Tukiaisen kuvia ja sitten vaikka Halle Berryä. Ikäeroakin on ja tumma lyhyt voittaa vaalean pitkän sata-nolla.
        Kyse on NAAMASTA.


    • Hiusten pituus on täysin yhdentekevää. Se mikä sopii toiselle ei sovi jollekin muulle. Ei voi yleistää.

    • 3+8

      Suomalaiset naiset ei nyt vartalonkaan puolesta ole sieltä kaikista naisellisimmasta päästä. Aika moni on malliltaan sellainen tukeva ja tasapaksu lyhyenläntä persjalkainen pyllerö. Ei sitä vaikutelmaa kannata enää entisestään lyhyillä hiuksilla korostaa.

      Aina kun kysytään mielipidettä, kumpi on kauniimpi, niin aina joku postaa Audrey Hepburnin tai Halle Berryn kuvia. Kyseiset naiset olisivat kauniita vaikka sitten kaljuina, mutta valitettava totuus on, että lyhyt tukka korostaa naamataulun piirteitä, eikä keskinkertaisuudessa ole yleensä mitään korostamista.

      • mitä väliii

        Mitä oikeastaan on väliä sellaisten naisten hiusten pituudella, jotka ei muutenkaan miehiä kiinnosta. Mun hiusten pituudella ei ole mitään väliä, koska olen just tuollanen tukeva ja tasapaksu, lyhyenläntä persjalkanen pyllerö. Itse en pidä pitkistä hiuksista, koska mun hiuslaatu on niin karheaa, että sen hoitaminen on niin työlästä. Ei mun näkösen oikeasti kannata pitkiä hiuksia pitää, ne ei vaan sovi näin ruman näköselle pällinaamalle ollenkaan. Kun ne oli pitkät, niin ne oli aina kiinni, joko ponihännällä tai hiuspanta päässä, kun ne roikkui naaman edessä. Jos pitkät hiukset olisivat, niin mukavat, niin kai suurin osa miehistäkin kasvattaisivat pitkät hiukset. Miks ruman, kuten mun, ihmisen pitäis olla pitkähiuksinen, kun se ei näytä kauniilta, kun pallonmallisen vartalon ja lyhyen kaulan omistajalla on joku vitun liehuletti kruunaamassa sitä kauheutta.


      • kyllä kelpaa
        mitä väliii kirjoitti:

        Mitä oikeastaan on väliä sellaisten naisten hiusten pituudella, jotka ei muutenkaan miehiä kiinnosta. Mun hiusten pituudella ei ole mitään väliä, koska olen just tuollanen tukeva ja tasapaksu, lyhyenläntä persjalkanen pyllerö. Itse en pidä pitkistä hiuksista, koska mun hiuslaatu on niin karheaa, että sen hoitaminen on niin työlästä. Ei mun näkösen oikeasti kannata pitkiä hiuksia pitää, ne ei vaan sovi näin ruman näköselle pällinaamalle ollenkaan. Kun ne oli pitkät, niin ne oli aina kiinni, joko ponihännällä tai hiuspanta päässä, kun ne roikkui naaman edessä. Jos pitkät hiukset olisivat, niin mukavat, niin kai suurin osa miehistäkin kasvattaisivat pitkät hiukset. Miks ruman, kuten mun, ihmisen pitäis olla pitkähiuksinen, kun se ei näytä kauniilta, kun pallonmallisen vartalon ja lyhyen kaulan omistajalla on joku vitun liehuletti kruunaamassa sitä kauheutta.

        Tuo on kyllä ihan totaalisen väärä asenne. Nainen SAA AINA SEURAA. Et taida tuntea miehiä kovin hyvin, kun et tiedä, että yhden ainoan asian vuoksi lähes jokainen nainen kelpaa AINA jollekin miehelle. Tämä taikasana alkaa p-kirjaimella ja päättyy u-kirjaimeen.

        Pitkillä hiuksilla voi nimenomaan hämätä. Voi peittää sen kaksoisleuan. Kun laittaa hiukset kiharalle, meikkaa nätisti ja vähän tissivakoa vilauttaa, niin varmasti menee miehille kaupaksi. Pitkähiuksinen isorintainen blondi on miesten silmissä aina kaunis, vaikka olisi millaisella naamataululla hyvänsä siunattu.


      • voi tsissus
        kyllä kelpaa kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan totaalisen väärä asenne. Nainen SAA AINA SEURAA. Et taida tuntea miehiä kovin hyvin, kun et tiedä, että yhden ainoan asian vuoksi lähes jokainen nainen kelpaa AINA jollekin miehelle. Tämä taikasana alkaa p-kirjaimella ja päättyy u-kirjaimeen.

        Pitkillä hiuksilla voi nimenomaan hämätä. Voi peittää sen kaksoisleuan. Kun laittaa hiukset kiharalle, meikkaa nätisti ja vähän tissivakoa vilauttaa, niin varmasti menee miehille kaupaksi. Pitkähiuksinen isorintainen blondi on miesten silmissä aina kaunis, vaikka olisi millaisella naamataululla hyvänsä siunattu.

        En mä rupea tässä iässä leikkimään jotain vitun Tuksua ja olemaan joku juoppojen panorasia. Kyllä nainen ku nainen kelpaa miehille kun miehet tarpeeks kännissä ovat. Siloinhan se on se ja sama millanen liha sen reiän ympärillä on, jos pelkkää panoa on vailla. Kiva tietää, ett huoraks rupeamalla miestä saa. Tuohan tietää kuka tahansa, että miehiä piisaa, jos on jalat levällään joka jannun eessä. Siinä ei ole tunteesta kyse vaan pelkästä panemisesta. Naiset tuppaavat vaan olemaan miehiä monimutkaisempia otuksia, heillä ne tunteet merkitsevät enemmän kuin miehille. Ei mua kiinnosta pelkäksi reiäksi ruveta, jota kuka äijä milloin tahansa voi käydä tökkimässä. Ja tuonko huvin takia pitäis pitkä letti olla. Just joo. Käyhän poika bongaamassa vaan baarista itselles se isorintanen blondi, jota voit tökätä kännissä ollessa ja tuupata aamulla menee kun se pärstä ei miellytä :D :D :D


    • jgk

      Riippuu paitsi kasvoista myös hiuksista. Suomalainen ohut pitkä roikkuva haasotukka voi olla kanssa aika karmea näky. Joskus lyhyt malli sopii paremmin. Tosin harvemmalle.

      • kp

        Minulla on juurikin ohuen ohuet hiukset ja pitkät hiukset ovat aivan hirveän näköiset . Oma mieskin on suositellut parturia, kun hiukset ovat päässeet liian pitkiksi :D


    • Aika usein

      tulee itselle kyllä mieleen et miksi naisilla on nykyään niin lyhyet hiukset:(
      Yhden poikkeuksen kyllä tiedän.Halle Berry..:)

    • En huolis

      Lyhyt tukka naisella on vaan niin perkeleen ruma.

    • kiroileva siili

      Leikkautin tukkani Joulun jälkeen siiliksi. En myöskään ole värjännyt sitä enää, ja yllätys-yllätys; RRRRRRRRAKASTAN lyhyttä tukkaani ja aion sen lyhyenä pitää (melkein siili) niin kauan kun huvittaa!
      Värjäsin tukkaani vuosikausia, ja oli jännä nähdä minkä värinen tukka oikeestaan on! Ja kun se vähän kasvoi, totesin olevani " tuhkan vaalea" ja väriinkin olen tosi tyytväinen!

      Ja tuo: lyhyttukkainen nainen on ruma, en huolisi, jne. on mulle yks PAAAAASKAN HAILEETA! Olen itse erittäin vaativa miesten suhteen enkä mitään luusereita huoli.
      Ja yksin en koskaan ole joutunut olemaan jos en ole halunnut. Fiksu, oikea mies arvostaa muutakin kuin tukkaa. Muuta jos muita ei saa niin.....

      • Laardi Fartson

        Mulle on yks PAAAASKAN HAILEE onko mulla likaiset kalsarit ja iso kaljamaha. Mitä sitten jos naiset ei tykkää, kun itse tykkään piereskellä ja juoda kaljaa. Olen itsenäinen vahva mies ja ylpeä siitä.


      • kalewan kansa
        Laardi Fartson kirjoitti:

        Mulle on yks PAAAASKAN HAILEE onko mulla likaiset kalsarit ja iso kaljamaha. Mitä sitten jos naiset ei tykkää, kun itse tykkään piereskellä ja juoda kaljaa. Olen itsenäinen vahva mies ja ylpeä siitä.

        Sä olet Laardi mun idoli, kaikkien suomimiesten vapauttaja!

        Haluan isona samanlaiseksi, vapaaksi pohjolan soturiksi. Tässä siilitukkaisten lesbofeministien maassa tarvitaan MIEHIÄ!


    • mies40+

      Tumma, niskasta lyhyeksi clipperillä leikattu tukka naisella on minulle turn on!

    • Joskus ainakin useimmiten on kyllä negatiivinen juttu jos on lyhyet hiukset... joillekin se sopii kuin naru käteen, mutta usein ei todellakaan. Joten täytyy kyl myöntää että itse viehätyn enemmän jos on pitkät hiukset. Et kyl lyhyet on pienoinen pettymys mulle tai siis aika isokin.

      • YTMnainen

        Runkkaa kotona sit vaan.


    • zeesus nazaretilaine

      Kumpi: Ohuet luirut "kehystämässä" kasvoja VAI hyvin leikattu tuuhea ja kiiltävä naisten lyhyt hiusmalli? Jälkimmäinen.

      • lksdncklnklsdn

        Ei se tukka siitä tuuhene, että sitä lyhennetään. Eikä se edes näytä tuuheammalta. Tuo on niin väsynyttä legendaa, jota viljellään totena koska jossain naistenlehdessa joskus vuonna 1987 niin kirjoitettiin. Juuri siinä samassa artikkelissa, jossa kerrottiin jenkkifutisharttareiden sopivan todella hyvin bisnesnaisen jakkupuvun alle.

        Oma valintani on hyvin leikattu tuuhea ja kiiltävä naisten pitkä hiusmalli. Mutta jos naisella on ohut tukka niin mieluummin ohut ja pitkä kuin ohut ja lyhyt.


    • sota lyhyen puolesta

      Jopas nostaa tämä aihe tunteet pintaan. Sääli sinänsä, että monille miehille naisten hiusten pituus on niin ratkaiseva seikka ja osa sen tökerösti täällä ilmaisee, mutta vielä enemmän säälittää, että tukkansa leikanneet naiset hiiltyvät, kun joitakin ei heidän kuontalo miellytä. Rauhoittukaa naiset hyvät, koska miehet ei näin yleisesti ottaen tykkää kiukuttelevista naisista oli tukan pituus mikä hyvänsä. Vai tekeeko miesten kommentit olon niin epävarmaksi, että pitää lähteä sotaan lyhyen tukan puolesta?

      Minä en viitsi, vaikka itselläni on tällä hetkellä lyhyt, Emma Watson- tyylisesti leikattu kullanruskea tukka, joka mielestäni sopii hyvin kun olen vartaloltani ja kasvoiltani pieni ja siro. Voin myös pukeutua naisellisesti ja punata huuleni näyttämältä nukelta, mikä vaikutelma ehkä tuli pitkän tukan kanssa. Miehetkin käyvät kuumana, joten kuulun sitten kai niihin täällä kuvattuihin harvoihin naisiin, joille lyhyt tykka sopii. Tai ehkä tukkani on miesten mielestä oikeasti kamala, mutta olen muuten tarpeeksi kiinnostava kun jaksavat perässä juosta. Tutkimattomat ovat miesten ajatukset.

    • style of finland

      Tänään taas kaupungilla näki lähes kaikilla naisilla lyhyeksi kynityt punaiseksi värjätyt epäsiistin näköiset hiukset. Miksei tällaista näe esimerkiksi Pariisissa, Pietarissa tai New Yorkissa?

      • qwrrqwrq

        Pariisissa on lyhyitä hiuksia, Pietarissa punaisia ja New Yorkissa sotkuisia. Suomessa nämä ominaisuudet on osattu yhdistää.


      • Natalia...
        qwrrqwrq kirjoitti:

        Pariisissa on lyhyitä hiuksia, Pietarissa punaisia ja New Yorkissa sotkuisia. Suomessa nämä ominaisuudet on osattu yhdistää.

        Näyttää se muoti menneen Pietarissa ohitse. Kävin viime keväänä siellä, ja naisilla näki paljon jopa luonnollisenvärisiä hiuksia, vaaleita hiuksia kevyellä vaalealla raidoituksella korostettuna tai paksuja tummia slaavilaisia hiuksia. Itse viihdyn lyhyissä hiuksissani. Vähän eriltä näyttää tuollainen paksu venälainen tukka värjäämättömänäkin pitkänä kuin tällainen suomalainen päätä nuoleva liuru aka marikiviniemi.


    • Mrs. Kekkonen

      "Laardi Fartson
      6.4.2012 11:43

      Mulle on yks PAAAASKAN HAILEE onko mulla likaiset kalsarit ja iso kaljamaha. Mitä sitten jos naiset ei tykkää, kun itse tykkään piereskellä ja juoda kaljaa. Olen itsenäinen vahva mies ja ylpeä siitä."

      Joo, siitä vaan, Laardi-hyvä, siitä vaan!
      Piereskele, haise, tee mitä tykkäät! Se on SUN valinta, MUN valinta on siilitukka ja se, etten ikinäkoskaanmilloinkaan en edes kultavadilla tarjoiltuna sinua ja sinun kaltaisiasi huoli.

      Annetaan kaikkien kukkien kukkia!!

    • dfgfdg

      Lyhyt tukka voi jopa korostaa paremmin kasvojen hyviä puolia kuin pidempi. Riippuu kasvoista pitkälti.

    • Hohhoijaa!!!!

      Asenne ratkaisee!!!! Ei niinkään hiusten pituus!!

    • Kyllä oikeestaan..

      Harvoin tapaan lyhythiuksisen naisen, jota pidän seksikkäänä.. ovat yleensä poikamaisia, liekkö sitten enemmän hiuksista vai käytöksestä kiinni.

    • joku raja

      Oletko koskaan rakastanut toista ihmistä? Rakastanut niin, että sydän muljahtelee rinnassa? Silloin unohtuvat yksityiskohdat, merkittävää on olemus, katse, sielu. Muutokset painossa, hiusten pituudessa, terveydessä tms. eivät silloin merkitse yhtään mitään. Eivät sen rinnalla, että kaksi toisilleen tarkoitettua rakastavat toinen toistaan. Ei ole tarkoitus, että yksi mies miellyttää kaikkia naisia tai yksi nainen kaikkia miehiä. On tarkoitus, että jokainen löytää sen yhden. Oman sielunkumppaninsa, jonka kanssa tällaisista asioista ei tarvitse edes keskustella. Oma kumppani on maailman ihanin ja haluttavin sellaisena kuin on, tai muuttuvana. Jopa sairaana, kaljuna kuolinvuoteella.

      • lknlknln

        Saumat sen oikean löytämiseen vaan ovat paljon paremmat pitkätukkaisena. Ikävää, jos juuri se oma sielunkumppani kääntää katseensa pois ja alkaa jutella jollekin toiselle. Ja myöskin se itsensä muuttaminen sen jälkeen kun on toisen saanut parisuhteeseen on vähän riskaabelia. Kannattaako sitä ihan tosissaan alkaa ajamaan toista ulkopuoliseen suhteeseen tai muuten vaan nakertamaan parisuhteen perustaa? Siis niin kuin tahallaan ja tietoisesti.


    • Lyhyttukkainen

      Minulla on lyhyt tukka ja olen saanut miehiltä ihan yhtä paljon huomiota nykyisinkin, kun silloin, kun olin pitkähiuksinen. Ei hiusten pituus mitään vaikuta.

      Kyse on lähinnä siitä, mikä sopii kenellekin. Joillekin sopivat lyhyet hiukset erinomaisesti! Lisäksi monilla naisilla on pitkä tukka, vaikka se on huonokuntoinen, eikä edes sovi kyseiselle naiselle.

      Itseäni ei kiinnosta pätkääkään ne miehet, jotka etukäteen, esim. näkemättä koko ihmistä, päättävät, millainen tukka naisella pitää olla. Laitan heidät kategoriaan "pinnalliset". Samaa porukka kuin ihmiset, jotka haluavat esimerkiksi seurustella vain tietyn silmien värin omaavien tyyppejen kanssa. Aivan älytöntä.

      • puhut asiaa

        Niinpä. Olisivat edes älykkäästi pinnallisia ;) Eli tajuaisivat, että lyhyt tukkakin voi olla naisella hot jos se sopii kantajalleen. Nämä "naisella tulee olla pitkä tukka" -tyypit ovat fakkiutuneita viime vuosituhannen naisellisuuden stereotypioihin.

        Mutta sama se mulle.


      • 1+19
        puhut asiaa kirjoitti:

        Niinpä. Olisivat edes älykkäästi pinnallisia ;) Eli tajuaisivat, että lyhyt tukkakin voi olla naisella hot jos se sopii kantajalleen. Nämä "naisella tulee olla pitkä tukka" -tyypit ovat fakkiutuneita viime vuosituhannen naisellisuuden stereotypioihin.

        Mutta sama se mulle.

        Ei se ole stereotypiasta kiinni, että lyhyt tukka näyttää rumalta, tai nätimmin sanottuna vähemmän kauniilta kuin pitkä tukka. Se ei yksinkertaisesti säväytä. Sama juttu kuin muissakin asioissa kauniimpi-rumempi-akselilla. Luminen Eira on kaunista katsottavaa, mutta Merihaka näyttää Merihaalta.


      • Are you pretty, you?
        1+19 kirjoitti:

        Ei se ole stereotypiasta kiinni, että lyhyt tukka näyttää rumalta, tai nätimmin sanottuna vähemmän kauniilta kuin pitkä tukka. Se ei yksinkertaisesti säväytä. Sama juttu kuin muissakin asioissa kauniimpi-rumempi-akselilla. Luminen Eira on kaunista katsottavaa, mutta Merihaka näyttää Merihaalta.

        Oletko humalassa? Luminen Merihaka näyttää pirun hyvältä!
        Argumentaasiosi näyttää muutenkin ontuvan, eli et saisi edes A-ta filkan ylkkäreissä?


      • 3+4
        Are you pretty, you? kirjoitti:

        Oletko humalassa? Luminen Merihaka näyttää pirun hyvältä!
        Argumentaasiosi näyttää muutenkin ontuvan, eli et saisi edes A-ta filkan ylkkäreissä?

        http://www.vastavalo.fi/kaupunki-maisema-city-landscape-merihaka-224038.html

        Niin on kuin kedon kukkanen, joo. Ei yhtään tule DDR ja ydinsota mieleen. Kontrasti Eiraan on toki varsin pieni, kuten niin hienosti ylivoimaisella argumentaatiollasi osoitit, mutta kuitenkin juuri ja juuri havaittavissa:

        http://datagraphics.fi/valokuvat/20100112_TalvinenEira.jpg


    • pelkkää turn offii

      Mä olen turn off vaikka mulla olis metrin mittaset hiukset. Eli tarkoitan sitä että olen ruma ja mun rumuus ei muuksi muuttuis, joten on sama vaikka olen lyhyt hiuksinen. Olenpahan reilusti turn off-nainen eli löytyy yks syy lisää minkä takia mun näkönen nainen ei miehille kelpaa. Yks syy lisää sinne tänne ei tunnu missään mun näkösessä ämmässä. Näin rumasta ei nättiä tai kaunista saa vaikka oliskin pitemmät hiukset, yhtä ruma olen pitkähiuksisenakin ollut. Aivan järkyttävän näkönen kummajainen, oikea noita-akka, kun olen katsonut vanhoja luokkakuvia :D

    • Rehellinen kysymys

      Entä sitten KALJUT miehet?
      Kuinka kivalta näyttää kiiltävä päälaki ja ryppyinen nahka takaosassa? Kannattaisiko hommata esim. joku hiusistute tai vaikka peruukki/tupee...
      Miehet eivät taida ymmärtää omaa parastaan "markkinoilla".

      • rehellinen vastaus

        ensin täytyy tutustua ihmiseen. Jos luonne ja muu mätsää, niin on sivuseikka onko kalju vai mikä karva päässä kasvaa!


      • Ohnice

        Kaljuna miehenä voin sanoa, että a) vientiä on (pää ajettu täysin kaljuksi tai lyhyellä sängellä ja b) sen mitä naisia tunnen niin aivan varmasti suuri osa heistä arvostaa enemmän miestä, joka ajaa kaljuksi kuin miestä joka käyttää peruukkia.


    • istuvapää

      Lyhyt tukka on monilla naisilla tosi hyvän näköinen. Nam.

    • sänkitukkainen mies
    • hevariii

      Onhan se, ellei sitten ole muuten todella kaunis ja hyvä vartalo, silloinkin parempi pitkällä tukalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      73
      1786
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1176
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      950
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      876
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      822
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      789
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      758
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      210
      739
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      736
    Aihe