Tänään Sokkarilla kuulin jonkun kotimaisen naislaulajan (voi olla myös bändi, who knows) piisin, jossa lauloi jotenkin, että "vuodet on menneet" tai "mitä vuosien jälkeen jäljellä". En muista tarkkaan, mutta jotakin vuosista siinä hoilattiin. Ei ollut mikään teknokappale, vaan kaunis ja jopa koskettava. Hitsi kun en tajunnut laittaa sanoja kännykkään, nyt harmittaa jos en selville, mikä laulu mahtaa olla kyseessä :/
Jospa joku osaisi näinkin vähäisen tiedon perusteella auttaa?
Kotimainen naislaulaja, mikähän piisi?
9
258
Vastaukset 9
- Arvailua,,
Olisiko ollut Suvi Teräsniska?
http://www.youtube.com/watch?v=UFFm-6258co- Aoittaja
Ei ollut tuo, mutta hyvä arvaus :) Tempo kappaleessa oli vähän nopeampi, eikä laulaja ainkaan ollut mikään Anna Abreu, Jippu, Jenni Vartiainen tai kukaan näistä ns. pintaliitäjistä.
Metsästys jatkuu...
- Suomipora
En osaa paljoa auttaa mutta kannattaa katsoa Googlesta Suomalaiset naiskuuluisuudet
- Suomipora
Se voisi olla Jenni Vartiainen
- hyjk
http://www.youtube.com/watch?v=KpJxp8ISRsQ&ob=av2e
Oiskos tuo?- Aloittaja_
Ei ollut sekään :( Sokkariltakaan eivät osanneet auttaneet, on kuulemma sen verran suuri koko Suomen kattava soittolista heillä, etteivät osaa tarkentaa yksittäiseen myymälässä soitettavaan kappaleeseen. Damnet...
- Helkkä
Aloittaja_ kirjoitti:
Ei ollut sekään :( Sokkariltakaan eivät osanneet auttaneet, on kuulemma sen verran suuri koko Suomen kattava soittolista heillä, etteivät osaa tarkentaa yksittäiseen myymälässä soitettavaan kappaleeseen. Damnet...
Kuulostaa ihan Katri Ylanderin Välitunnilla-kappaleelta.
- yfhxkykxfh
Helkkä kirjoitti:
Kuulostaa ihan Katri Ylanderin Välitunnilla-kappaleelta.
Ai vielä edelleenkin. Johan se todettiin, ettei ole se.
- LuckyLucke
Sulla menee vielä hyvin.. :) Kuulin TÄNÄÄN joltakin radiokanavalta kauniin kipaleen, jossa lauloi (vain) nainen.. ainakin sen aikaa kun kuulin kyseistä biisiä. Tämän enempää en tiedä enkä muista.. :/ ..Mutta, se mitä teiltä kysyisin on, että; mikäköhän on todennäköisyys että löydän joskus tämän kyseisen kappaleen, hahah :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493