Ostin kesällä 2004 semmoisen oranssi-vihreän uuden kortin. Siitä loppui patteri keväällä 2007. Takuulla sai uuden, punaisen, jotain puoleen hintaan (vaikka kesti vaan 1/3 luvatusta). Nyt tänään rasteilla taas: Vielä lähtöpuomilla valo vilkkui mutta sitten oli maalissa jo mykkä kortti. Tämä ei ole viittäkään vuotta kestänyt.
Harmittaa tämmöinen kokoajan kallistuva tuote josta ainakin minulla on huonoja kokemuksia. Onko muilla, vai onko mulla ollu vaan tosi huonoa tuuria?
EMIT-kortti
suuuuunnistaja
3
558
Vastaukset
- jou
sama kortti keväästä 1999
- Kauppias NS
Harmillista...pariston vaihdolla selviät halvemmalla kuin uuden hankkimalla. Otappa yhteyttä muuhun suunnistustarvikekauppiaaseen kuin Emitin ainoaan myyjäliikkeeseen Suomessa. Pariston vaihtaja antaa takuun vaihtotyölle. Maksaa alle puolet uuden hinnasta.
- kilpasuunnistaja
Kyllä olen samaa korttia käyttänyt koko elämäni...kannattaa testata kortti ennakkon sekä ei kannata ostaa halvinta mallia, sillä ne eivät pitkään kestä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199