Miksi Hanoi Rocks on enään kasassa?!

Roudari

Tiedämmehän kaikki(?)että Hanoi ei todellakaan koskaan ole ollut mikään suuri juttu ulkomailla. Hirveetä huutoa aikoinaan pidettiin siitä kun saivat pikkuklubin täyteen Lontoossa. Itseasiassa levyjähän ei todellakaan ole myyty sielläpäin juuri nimeksikään.
Miksi saamme kuulla ainaista höpötystä siitä kuinka "hanoit" oli ensimmäinen kansainvälinen menestyksemme,unohtaen että esim.Hurriganes on ollut Ruotsissa aikoinaan jopa suositumpi kuin täällä!!
Hurriganes oli se ensimmäinen ulkomailla tunnustettu yhtyeemme. Hanoita ei koskaan ole tunnustettu juuri muualla kuin siellä,missä KAIKKI bändit saavat käteen muutakin kuin paskaa: Japanissa!!!!
Se ei ole meriitti.....se ei ole mitään!! Jopa Nightwish-orkesteri(paska)on saanut sieltä voita leipänsä päälle.
Älkää todellakaan uskoko mediaa ja herra Hulkon hörhöilyjä.
Hanoi Rocks ei ole myynyt maailmanlaajuisesti kuin n.500 000kpl.levyä!!! Tämä on tarkistettu Record´s rew.bub.-gallubin pohjalta.
Kuinka helppoja me olemmekaan...me kuluttajat!
Jatkuva Hanoi Poks...anteeksi;Rock´s-valheen ylläpitäminen loppukoon!
Kauan eläköön Mike Monroen uudet nahkapöksyt!!

41

2992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hose

      No kyllä mä jotain tollasta olen ounastellutkin. Andyn puheet ovat vähän sitä ja tota.
      Hurriganes oli kyllä se ensimmäinen ja kaikki Rasmuksetkin ovat velkaa sille ja paljon.

    • Jakke

      Kuule jamppa, oletko nähnyt Hanoita livenä? Mulle on ihan sama mitä se joskus on ollut (kovahan se on ollut), kunhan se tykittää nykypäivänä. Sanoisin, ettei Suomesta löydy toista samanlaista liverockbändiä. Lisäksi uusi levy on erinomainen.
      Ruisrockissakin Hanoit muuten soittaa jälleen illan viimeisenä esiintyjänä, ei sille paikalle yleensä päästetä mitään paskabändejä.

      • Mika

        Seinäjoella vauhtiajoissa hanoi on pääesiintyjä!


      • Niinpä
        Mika kirjoitti:

        Seinäjoella vauhtiajoissa hanoi on pääesiintyjä!

        rokkaaa kuunnolla. Vaikka kyllä siitä 80-luvun musiikista enemmän diggaan! :P Ja niinko jo sanottiin ei hanoi olisi ollut pää-esiintyjä ruisrockissa, eikä tulisi olemaan paraisilla ja joensuussa jos se olis ihan skeidaa se niitten musiikki xDD Aina jauhataan jostain himistä ja rasmuksesta ku ne on niin merkittävää ja lässyn lässyn..onhan se totta..Mutta hanoi Rocks tään oikeesti alotti!!! Ja olis ne soittanu varmaan enemmänkin jollei niiden kaikkia USA.n keikkoja olis joutunu perumaan Razzlen kuoleman takia...(ja onhan Hurriganeskin ollu merkittävä bändi,mut ei sekään kauaa eikä niin "maailmanlaajuusesti"..) x))


      • boulevard of broken dreams

        Eihän HR koskaan suostukaan soittamaan kenenkään jälkeen elikä ainahan ne soittaa viimeisenä ja ovat kyl paikkansa ansainneet! Varmaan ei oo vastaavaa ryhmää suomessa eikä tuu!
        Mut ei unohdeta ketkä on glamrockin kingejä eli
        Mötley Crue! Innolla odotan niiden mahd. jäähyväiskiertuetta 2005!


    • X-mas

      Silloin alussa kun Hanoi lähti ulkomaille ei musiikkivideot vielä olleet kaikkien ulottuvilla. Hanoi tahkosi palloa soittamalla ja luomalla mainetta saatanan kovana live bändinä, ja olihan se ulkoiselta olemukseltaankin maailman tyylikkäin bändi. Tämän raa-an keikkailun avulla Hanoi loi kulttimaineensa. Kukaan ei massiivisista levy myynneistä ole puhunutkaan.

      Valitettavasti juuri ennen läpimurtoa "two steps from the move" levyllä, bändi hajosi rumpalin kuolemaan. Levy oli iso satsaus ja siitä tehtiin sen ajan mittapuun mukaan kallis video (ainoa "oikea" video Hanoilta). Hanoin oli tuleva olemaan seuraava suuri rock bändi, levyyhtiö satsasi täysillä.

      Bändi ei jäänyt varsinkaan muusikkopiireissä huomaamatta. Useat muusikot nimeävät Hanoin esikuvakseen...Axel Rosesta Manicsin laulajaan jne. Hanoi keräsi ympäri maailman pienen mutta fanaattisen fanijoukkonsa...ja nuorta uutta porukkaa löytää yhä mukaan.

      Olen nähnyt Hanoin Japanin liven vuodelta 2002 ja voin sanoa että Japanissa ainakin muistetaan, meno oli todella rankkaa. Japani onkin Hanoille toinen kotimaa.

      Tosin Roudarille on turha vastata koska hän on katkera paska ja jutuista päätellen idiootti. Hurriganes on hyvä bändi mutta kuunteles Remun englantia...ei toivoakaan maailmalle. Englantia äidinkielenään puhuvat olisivat nauraneet itsensä kuoliaaksi. Niin ja onhan toi Nightwish aika monessa maassa tällä hetkellä listoilla kuin Japanissa, pöljä!

      HANOI ROCKS RULES !!!!!!!!

      • niinpä

        Juuri näin! Tota joka sana ;))


    • Dani

      Mistä musiikista sinä oikein pidät?

      • Roudari

        Yksi mielibändeistäni on "Dani and the save the populations"
        Näin ne kerran keikalla vetämässä the doorsia ja oli kyllä paljon parempia kuin originelli.
        Se "under the bridge"-doorscoveri jytäs siis aivan sikana. nimimerkki "Rokkimimmi" olis myös digannu!


      • Dani
        Roudari kirjoitti:

        Yksi mielibändeistäni on "Dani and the save the populations"
        Näin ne kerran keikalla vetämässä the doorsia ja oli kyllä paljon parempia kuin originelli.
        Se "under the bridge"-doorscoveri jytäs siis aivan sikana. nimimerkki "Rokkimimmi" olis myös digannu!

        Todella hauskaa. Ymmärrän kyllä miksi et voi kertoa. :)


      • Roudari
        Dani kirjoitti:

        Todella hauskaa. Ymmärrän kyllä miksi et voi kertoa. :)

        .........olen MaryJanes-bändin fani. Heittävät kohta keikan= Hurriganesta omalla otteellaan.
        Ja ei-musiikillisista kiinnostuksen kohteista voin mainita sinut! Sinun ruusuilta tuoksuvat sepittelysi omassa runoudessaan saavat minut sekaisin...


      • Dani
        Roudari kirjoitti:

        .........olen MaryJanes-bändin fani. Heittävät kohta keikan= Hurriganesta omalla otteellaan.
        Ja ei-musiikillisista kiinnostuksen kohteista voin mainita sinut! Sinun ruusuilta tuoksuvat sepittelysi omassa runoudessaan saavat minut sekaisin...

        Älä nyt tapa mua nauruun.


      • Roudari
        Dani kirjoitti:

        Älä nyt tapa mua nauruun.

        ahh..mitä runoutta Dani! Sun ei tarvitse kuin kirjoittaa pari sanaa ja mä helisen!
        Mites se sun dingo-diggailus?


      • Dani
        Roudari kirjoitti:

        ahh..mitä runoutta Dani! Sun ei tarvitse kuin kirjoittaa pari sanaa ja mä helisen!
        Mites se sun dingo-diggailus?

        Mikä dingo-diggailu? Dingo on kyllä ihan kuunneltava bändi mutta tuskinpa sitä diggaan. Oletanpa että puhut Chileistä.


    • matilda

      mä en jaksa lukea sun typerää tekstiäs edes loppuun mutta jos olet tuota mieltä niin miksi edes vaivautua ilmoittamaan siitä tänne julkisesti... jos et asiasta tiedä mitään on ehkä parempi että pidät mölysi mahassa ja painut saunan taakse kuuntelemaan vaikka antti tuiskua.... ei mitään henkilökohtaista nuorta idolia kohtaan.... ;)

    • Roudari

      Olen pahoillani jos taas olen aiheuttanut teissä ahdistusreaktioita.
      Se suinkaan ei ole tarkoitukseni. Hanoi Rocks on vaan nii-in paskaa että en vain voi olla niin vastuuntunnoton jotta en toisi mm.levymyyntitietojani julkisuuteen.
      On toki totta että jotku julkimot esim.Axl Rose ovat maininneet bändin ja onhan ko.herra pomppinut Miken videollakin. Mutta..mutta...kyse ei ole heidän taholtaan kuin korkeintaan pientä ihailua. Esikuvana Hanoi Rocks ei ole koskaan voinut heille olla. Hanoit eivät keksineet mitään,toisinsanoen siis tuoneet uutta musiikillisesti tahi muutenkaan. Moinen glamtouhu oli keksitty jo kauan heitä aikaisemmin.
      Olkaamme siis vihdoinkin rehellisiä itsellemme(vaikka se ahdistaisikin)ja myönnetään se tosiseikka että A: surkea livebändi
      B: plagiointi heille erit.tuttua
      C: Huumehörhöjä
      D: Turvautuivat Popedan apuun
      E: Levynmyyntitied.valehdellaan
      Jne.Jne.
      Kyseessä on yksi suurimmista kuplista. Minä puhkaisin sen!
      With love: Roudari

    • Jeijei

      Olen lueskellut suurella mielenkiinnolla roudarin kirjoituksia ja taas hän osuu arkaan totuuteen. Hanoit ei todellakaan olleet mikään suuri nimi koskaan,varsinkaan suomen ulkopuolella. Japseissa menee nyt läpi mikä vaan.
      Kiitokset roudarille kun puhkaisit tämänkin "kuplan".

      • Roudari

        Kiitokset kiitoksista ystäväiseni. Olet näköjöään myöskin tietoinen asioista. Näin meitä kuluttajia kusetetaan...paitsi tietenkin meitä. Pysy jatkossakin yhtä tarkkana.


      • rock
        Roudari kirjoitti:

        Kiitokset kiitoksista ystäväiseni. Olet näköjöään myöskin tietoinen asioista. Näin meitä kuluttajia kusetetaan...paitsi tietenkin meitä. Pysy jatkossakin yhtä tarkkana.

        vähän ihmettelen hanoi juttuja oon aina ihmetelly, näin sen -81, paikallinen lämppäri pesi sen 6-0, eihän niitä voi ganesiin edes verrata, jos joku aikanaan näki kyseiset bändit, näitä remun nykyjuttuja, niistä nyt ei voi ganesiin verratakkaan, mut se englanti on vieläkin ihan omalla tasolla...


      • hanoi

        ai ei vittu ollut iso sana!!! haista vitttu. hanoi rocks on paras suomalainen bändi. kuka kuuntelee jotain rasmusta. hanoi oli juuri nousemassa isoksi amerikassa mutta sit tuli tööt


    • tietäjä

      Kyllä asiaa puhut. Meitä vedätettiin oikeen kunnolla aikoinaan kasarina kun väitettiin että hanoit olis ikäänkuin vallottanut Englannin.
      Kyllä nyt naurattaa kun lukee noita vanhoja Suosikkeja ja OK-lehtiä. Heh heh!

    • Rokkimimmi

      kyl just toi jude menee noi et toi sun heittos tost hanoist on niinku tosi totta hei!
      Siis meikäläinen peräänkuuluttaa aitoo rokkijudee ja siihen niinku pitää liittyä aitous ja ennenkeikeva rehellisyys. tiedäx mitä meitsi meinaa,tä? tiedäxsä niinku tän juden,hä?
      jos ruvetaan niinku tollast heittää et ne niinku vallotti tota klupiosastoo lontoos ni haloo!!
      siis täyttä skeidaa hei!

    • Nigela

      Vai että Hanoi ei ollut muka? Taisit dorka kokonaan unohtaa kaikki Japanin kiertueet.

      • Nigela

        Tosiaan, tunnetustikaan Suomessa ei ymmärretä hyvästä musiikista mitään, kun huomataan mikä menestys Hanoi oli ulkomailla. Kuunnelkoot suomalaiset vaan jotain Tuiskuja ja Pakarisia.
        Parhaillaankin tässä kuuntelen Hanoi Rocksin ikivanhaa levyä.


      • niin

        olihan nää suomalaiset rautalankabänditkin kovia sanoja japanissa, niin ku kaikki muutkin esim.smurffilevyt, sinne markkinoille pääsee kuka vaan.Jos katsotaan mikä on kova sana niin ei tarvitse ruotsia kauemmas lähteä, jos siellä on pinnalla on aika kova juttu kansainvälisestikin. hanoit oli japanin teinityttö jubaa, niin ku moni aikalaisensa "klamour" bändi.


    • rose

      Axl Rosekin aikoinaan totesi että Gunnareista ei olisi ikinä kuultukaan mitään jos Hanoi ei, juuri kuuluisuuteensa nousun kynnyksellä, olisi hajonnut!!! Ja Gunnarithan oli PIRUN isoja!!!

      • Roudari

        Axl ei ole koskaan sanonut moista. Eipäs levitellä väärää sanaa. Soo soo!!


      • rose
        Roudari kirjoitti:

        Axl ei ole koskaan sanonut moista. Eipäs levitellä väärää sanaa. Soo soo!!

        sorry vaan sulle.. taitaa totuus lisätä sun tuskaas.. mulla on siitä mustaa valkosella!!


      • Roudari
        rose kirjoitti:

        sorry vaan sulle.. taitaa totuus lisätä sun tuskaas.. mulla on siitä mustaa valkosella!!

        Valheella on lyhkäset jäljet.


      • rose
        Roudari kirjoitti:

        Valheella on lyhkäset jäljet.

        sun elämäs taitaa olla aika huonossa jamassa kun tosi-asioiden hyväksyminen käy noin psyykkeen päälle. voi raukkaa. oli muuten pirun hieno keikka lauantaina paraisilla. herrat rokkas paikan ihan maan tasalle!!!


      • Roudari
        rose kirjoitti:

        sun elämäs taitaa olla aika huonossa jamassa kun tosi-asioiden hyväksyminen käy noin psyykkeen päälle. voi raukkaa. oli muuten pirun hieno keikka lauantaina paraisilla. herrat rokkas paikan ihan maan tasalle!!!

        Se keikka oli muuten katastrofisen huono!


      • rose
        Roudari kirjoitti:

        Se keikka oli muuten katastrofisen huono!

        no mitä sä sit siäl ees teit??


      • Roudari
        rose kirjoitti:

        no mitä sä sit siäl ees teit??

        En mä vaan tiedä.


      • hanoi RoXX
        Roudari kirjoitti:

        En mä vaan tiedä.

        Hei Roudari vedä se pää jo ulos perseestäs! Sä et tiedä mitään..Älä tuu tänne selittämään paskaas.. Ottaisit ensin selvää asioistas!

        Ja siit Paraisten keikasta..Mitä sä teit siel jos et diggaa hanoista??? Se keikka oli ihan tautisen hyvä. Saatiin eturivin paikatkin. Vittu hanoit rokkas.. Oli jopa vielä parempi keikka kuin Ruisrockis... Hanoi Rocks-Faneille terveisiä :D


      • Roudari
        hanoi RoXX kirjoitti:

        Hei Roudari vedä se pää jo ulos perseestäs! Sä et tiedä mitään..Älä tuu tänne selittämään paskaas.. Ottaisit ensin selvää asioistas!

        Ja siit Paraisten keikasta..Mitä sä teit siel jos et diggaa hanoista??? Se keikka oli ihan tautisen hyvä. Saatiin eturivin paikatkin. Vittu hanoit rokkas.. Oli jopa vielä parempi keikka kuin Ruisrockis... Hanoi Rocks-Faneille terveisiä :D

        Olen eri mieltä. Keikka oli paska ja bändi on edelleen yksi yliarvostetuimmista,ellei peräti yliarvostetuin. Paska bändi ja Hulkko on todella huono kitaristi.


    • Dingo**

      Miks vitus Hanoi ei olis viel koossa??!! Se oli kuuluisa ulkomail et tutki vähä tarkemmi..!!!!!
      Sitäpaitsi Hanoi Rocks oli Suomen eka vientibändi ja on tosi legendaarine.. ja Hanoil on maailman parast musaa!!

      • KOSTAJA

        JUST NÄIN!! HANOI ROCKS LIKE FUCK!


    • Anonyymi

      Kirjoitat aivan totta. Hanoi Rocks ei ole ollut mikään iso juttu. Ihan höpö pöpöä ... Andyn sekoilu pitää yllä legendaa.

    • En tiedä onko Hanoi vielä kasassa, mutta jos on niin kai samasta syystä kuin esim. Maiden tai Priest tai Rollarit, että bändin jäsenet haluaa edelleen soittaa ja laulaa (ja kykenee siihen, edes jotenkin) ja on paloa musiikkiin ja esiintymiseen.

    • Anonyymi

      Kyllä, on olemassa kaksi tunnettua musiikin parissa toimivaa Michael Monroea. Michael Monroe on suomalainen rockmuusikko, joka tunnetaan erityisesti Hanoi Rocks -yhtyeen laulajana. Toisaalta on myös olemassa amerikkalainen gospelmusiikin artisti nimeltään Michael Monroe.

    • Anonyymi

      No olija toi Hanoi aika turha bändi. Juipit luuli ihan liikaa itsestään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe