että sulla on aina vaan noi samat jutut. Mutta kun ei ole parempaa tiedossa niin sanonpa vaan kaikille, että viini oli antava, mutta seura hieman pidättyvää "." Ajattelin tuossa äsken että pyydän yhden gimulin maistelemaan punkkuja mutta kun avasin yhden pullon ja totesin sen maistuvan ihan paskalle, niin avasin toisen hieman kalliimman 46e. Ihme ja kumma tää on ihan loistava. Joten juon nyt nää pois ja palaan uudestaan asiaan.
Vastaukset 9
Hik!(/%#%0zzz..... Pax vobiscum!
- sheis...
46 euroa!? Mikä voi olla niin kallista. Kerro edes miltä maistuu?
- sheis...
Enkä minä sinun juttuja valita. Ajattelin vaan... (jotain). Useimmiten pidän. Nii et älä kehtaa natista :)
- sheis...
Ostin McGuigan Bin 3000 Merlotin. En välitä avata yksin edes maistellakseni.
taxi odottaa pihassa....raportoin huomenna millainen krapula, ellei joku muija tuu pilaa mu iltaa.
- sheis...
modelli kirjoitti:
taxi odottaa pihassa....raportoin huomenna millainen krapula, ellei joku muija tuu pilaa mu iltaa.
Oukei. Mä taidan mennä kohta nukkumaan. Maistellaan sitten aamulla...
No niihä sulla onkin, mutta älä anna sen häiritä, ei se kuitenkaan häiritte useimpia muitakaan. Parempi ottaa se mikä on tarjolla, sen tarjoamattoman tavoittelu on aina ihan oma juttunsa.
Paskakin on tietysti makuasia, mutta ei kai kyseessä ollut korkkivikainen pullo?
Kysyin, kun en tiedä miten kova viinin ystävä olet.
Korkkivikaisten pullojen korvaamista voi periaatteessa ainakin kysyä Alkosta. Ulkomaan tuomisia ne eivät ainakaan korvaa.Ei ollut vikaa korkissa "keinokorkki" oli tiukka kuin mela linnunpöntössä. Se vaan oli liian hapokasta "halpis" kun oli......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520