Miten tunnistaa kaksinaismoralistinen mies

tietääkö joku

Eli miten tällaisen miehen tunnistaa, ja miten pystyy parhaiten välttelemään mieihä, jotka ovat sitä mieltä, että miehillä (tai ainakin hänellä itsellään) on oikeus panna vaikka satoja naisia, mutta silti vaatii naisen olevan seksuaalisesti mahdollisimman kokematon.

Ainakin minun mielestäni tällaisessa miehessä ei voi olla mitään hyvää

38

540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40 pillun mies

Niin, kumpi on sinusti pahempaa: kaksinaismoralismi vai epärehellisyys.

Tuskin itsekään haluat miestä joka itkee, kiljuu hämähäkkejä nähdessään ja on samanpituinen tai lyhyempi kuin sinä. Oletko siis kaksinaismoralistinen.

• Sivustahuutoa

Häh?!!

• Rehellisesti sanoen en ole koskaan kiljunut hämähäkin nähdessäni, ja sitä samaa odotan jokaiselta täysjärkiseltä tuttavaltani.

Muistan senkin kerran kun olin kielikurssilla Yhdysvalloissa, ja oltiin parin ruotsalaistytön kanssa kulkemassa hotellin käytäviä erittäin myöhään illalla/yöllä. No, yhtäkkiä mua edellä menneet ruotsalaiset alkoivat kiljua kurkku suorana, ja mä ehdin jo luulla että siellä nurkan takana olisi joku murhaaja veitsi kädessä. No ei, sitten kävi ilmi että sehän oli pelkkä hämähäkki!

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Rehellisesti sanoen en ole koskaan kiljunut hämähäkin nähdessäni, ja sitä samaa odotan jokaiselta täysjärkiseltä tuttavaltani.

Muistan senkin kerran kun olin kielikurssilla Yhdysvalloissa, ja oltiin parin ruotsalaistytön kanssa kulkemassa hotellin käytäviä erittäin myöhään illalla/yöllä. No, yhtäkkiä mua edellä menneet ruotsalaiset alkoivat kiljua kurkku suorana, ja mä ehdin jo luulla että siellä nurkan takana olisi joku murhaaja veitsi kädessä. No ei, sitten kävi ilmi että sehän oli pelkkä hämähäkki!

PS: Itken myös aniharvoin, enkä ole koskaan itkenyt yhdenkään elokuvan takia, ja esimerkiksi Titanic ei ole koskaan kiinnostanut edes sen vertaa että olisin kertaakaan tuhlannut aikaani edes katsoakseni sen.

• .............

Kumman miehen nainen valitsee mieluummin suhteeseen:

1) satoja naisia nussineen karjun
      2) kokemattoman miehen

Kaikki tietävät vastauksen.

Eli esitetty kysymys kaksinaismoralismista on naisen osalta turha.

• Tietysti kokemattoman karjun.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Tietysti kokemattoman karjun.

Aika harvaa naista kiinnostaa, kuinka monta pokaa miehellä on ollut, kunhan on valmis sitoutumaan uskolliseen parisuhteeseen juuri kyseisen naisen kanssa. Ainakaan minä en ikinä ole törmännyt moiseen toiveeseen naisten taholta.

• iloiset neitsyet

2) kokemattoman miehen

Lisätään vielä että koskemattoman miehen kanssa ei tarvitse miettiä mitä piileviä sukupuolitauteja tällä on. Onhan se varmaan hirveää että neitsyenä naimisiin menneet voivat harrastaa suuseksiäkin tarvitsematta pelätä piilevää parantumatonta HPV virusta.

• EdesUnissa
        iloiset neitsyet kirjoitti:

2) kokemattoman miehen

Lisätään vielä että koskemattoman miehen kanssa ei tarvitse miettiä mitä piileviä sukupuolitauteja tällä on. Onhan se varmaan hirveää että neitsyenä naimisiin menneet voivat harrastaa suuseksiäkin tarvitsematta pelätä piilevää parantumatonta HPV virusta.

Tästä kommentista tajusin että kyseessä onkin vanha ketju. HPVtä vastaan on ollut rokote jo 3 vuotta !
        Jos vanhat aiheet kiinnostavat niin tehkää uusi aloitus, älkää nostako vanhoja sillä maailma muuttuu vuosittain.

• tautejariittää
        EdesUnissa kirjoitti:

Tästä kommentista tajusin että kyseessä onkin vanha ketju. HPVtä vastaan on ollut rokote jo 3 vuotta !
        Jos vanhat aiheet kiinnostavat niin tehkää uusi aloitus, älkää nostako vanhoja sillä maailma muuttuu vuosittain.

Hiv on edelleen äärimmäisen tarttuva ja tappava.
        Siinä mielessä ihan ajankohtainen juttu.

• Milloin tahansa sen kokemattoman miehen, mutta sillä ehdolla että kokemattomuus täytyisi olla hänen oma valintansa. Mitä eroa muka olisi valita sellainen mies, joka ei ole ollut kenenkään kanssa ihan vain ja ainoastaan siksi koska ei keltään saa, kuin sellainen kokenut mies joka on omasta valinnastaan päässyt toteuttamaan tuon vasten tahtoaankin kokemattoman toiveet ja haaveet.

• ei rinnastettavissa

Miehet ja naiset ovat erilaisia. Runsas partnerien määrä miehellä on ylpeyden aihe. Sen sijaan runsas partnerien määrä naisella on... noh tiedätte kyllä minkä merkki. Mies on luonnostaan viriili ja seksuaalisuus on vahva kautta elämän. Naisen puolestaan ei juurikaan kuulu olla kiinnostunut seksistä vaan ennemminkin lasten hoivaamisesta, kodin kunnossapidosta ja sen sellaisesta. Se on luonnollinen ero sukupuolten välillä, ei siinä ole kysymys mistään kaksinaismoralismista. Miehiltä ja naisilta ei pidä olettaa samoja asioita.

• gloriana_demeter

Mitä vittua...heh

Naisten nimenomaan kuuluu olla kiinnostuneita seksistä ja luonnollisesti ovatkin ja sen lisäksi naisilla on keskimääräisesti vahvempi hoivavietti. Nämä eivät mitenkään sulje toisiaan pois.
        Minua ei voisi paskan vertaa kiinnostaa lasten hoivaaminen ja kodin kunnossapito on molempien ongelma.

• -aamen
        gloriana_demeter kirjoitti:

Mitä vittua...heh

Naisten nimenomaan kuuluu olla kiinnostuneita seksistä ja luonnollisesti ovatkin ja sen lisäksi naisilla on keskimääräisesti vahvempi hoivavietti. Nämä eivät mitenkään sulje toisiaan pois.
        Minua ei voisi paskan vertaa kiinnostaa lasten hoivaaminen ja kodin kunnossapito on molempien ongelma.

Olen samaa maata.

• 11

Tunnistaa siitä että on naisten suosiossa.

Heillä on selkeät jaot naisille (en tiedä onko se nyt kaksinaismoralismia? mutta miesten kanssa puhuvat asiasta avoimesti, naisille ei tietenkään)

1 h uorat
      2 naiset joiden kanssa pidetään hauskaa
      3 kunnon naiset

"huorien" kanssa ovat yhdessä vain sen panon eikä yhtään enempää (häpeisivät jos joku näkis yhdessä). kakkosryhmän naisten kanssa jopa kevyesti "seurustellaan", varsinkin jos siitä saa hyötyä (esim. nainen on kampaaja -> leikkaa miehen hiukset, nainen baarissa töissä -> mies kavereineen saa erityiskohtelua) tai nainen on tosi seksikäs. näitä naisia toki pyöritetään useita samaan aikaan, vähän kilpailutetaankin keskenään!

kunnon nainen (ei tarkoita kokematonta kuten tän palstan hullujen jutuissa!) on se mistä haaveilevat "parin vuoden kuluttua" ja varmaan osa onnistuu lopulta saamaankin. tosin ainakin joskus pitävät hauskaa liian pitkään ja joku muu onnistuu viemään sen haaveilemansa naisen. toisinaan ujostelevat eivätkä osaa lähestyä naista joka onkin ihan erilainen eikä viehäty tyhjästä baarilänkytyksestä. ja on sitäkin ettei suhde kunnon naisen kanssa kestä kun mies paljastuu lopulta aika tyhjänpäiväiseksi (oikeassa elämässä naistennaurattajat eivät ole mitään yli-ihmisiä jotka onnistuu aina kaikessa... verrattavissa siihen ettei ala- tai yli-ikäiset pissiksetkään saa kiedottua kaikkia miehiä pikkusormiensa ympärille).

• Onko koskaan tullut mieleen, että sama nainen voi yhdelle olla huora, toiselle keven seurustelun arvoinen ja kelpaa kolmannelle vaimoksi ja lasten äidiksi?

• 29
        Ratikkakuski kirjoitti:

Onko koskaan tullut mieleen, että sama nainen voi yhdelle olla huora, toiselle keven seurustelun arvoinen ja kelpaa kolmannelle vaimoksi ja lasten äidiksi?

Totta kai voi olla. Enkä minä noin lajittele!

Perustui tuntemani parin naistennaurattajan, joita kaksinaismoralisteina pidän, juttuihin. Esim. noi heidän "huorat" ei välttämättä ole mitään helppoja naisia, he vain suhtautuvat noin koska olivat heille helppoja ja esim. ei kovin suosittuja tai kauniita.

Samoin ne heidän kunnon naiset voi olla toisten mielestä vaikkapa tyhmiä tai muuten puoleensavetämättömiä.

• Joku tietää

Ei tuo ole mitään kaksinaismoralismia vaan ihmisen lisääntymisbiologian huomioon ottaen täysin luonnollinen ja kohtuullinen vaatimus.

Miehelle panemaan pääseminen on kovan työn takana ja siksi monta naista kuksinut mies on erityisen laadukas mies. Naiset itse todistavat tämän jakamalla nimenomaan tällaisille miehille.

Naisen taas (jos ei ole kerrassaan iljettävän ruma) ei periaatteessa tarvitse tehdä muuta kuin mennä alapää paljaana haarat horollaan kadulle makaamaan ja suunnilleen joka toinen ohikulkija vetäisee. Siksi paljon jakeleva nainen on huonolaatuinen nainen.

Mies ei ymmärrettävästi halua puolisokseen mitään yleistä patjaa. Silloin ei ikinä voi olla varma ettei ämmä saa päähänsä pistää pilluaan uudestaan yleiseen jakeluun. Ja taatusti jokaista normaalia miestä vituttaa ajatella millaista väkeä sen ämmän päällä on käynyt äheltämässä. Eikä voi edes olla varma etteivät mahdolliset jälkeläiset ole jonkun aivottoman panojantterin mällilingon harhalaukauksista siinneitä ja siis kanna aivottomia panojantterigeenejä.

• Taidat olla

paitsi seksisti myös typerys

• papuaivolle

Onko tullut mieleen, etteivät naisetkaan halua puolisokseen miestä, joka on yleinen patja ja jokaisen naisen käytettävissä?

• Naisasialooser1

Mies käyttää naista käytetään, ihan samalla tavalla kuin mies käyttä autoakin ja mitä useamman käyttämä ja mitä enemmän kilometrejä sitä halvempi ja vähemmän haluttu.

Ja mainitse yksikin kovan luokan panomies, joka ei ole kelvannut naisille parisuhteeseen. Sen sijaan kokemattomia naisille kelpaamattomia on lukemattomia. Omassa kaveripiirissänikin jokainen panomies on kelvannut ja vieläpä kunnolliselle kokemattomalle naiselle.

• Naisasialooser1
        Taidat olla kirjoitti:

paitsi seksisti myös typerys

Perustele väitteesi, vajakki. Edellinen kirjoittaja kirjoitti 100% totta.

• ap.

Vaan onko kellekään tullut mieleen seuraavaa.

Naisten "lutkittelu " ja seksuaalisuuden rajoittaminen on takuulla eräs suurimmista syistä sille, miksi suurimmalle osalle miehistä seksin saaminen on vaikeaa tai jopa mahdotonta.

Ja lisäksi se on merkki miehen itsekkyydestä. Eli miehen mielestä hänellä pitää olla enemmän oikeuksia seksielämässään, kuin mitä naisella saisi olla

Naisen kannalta katsottuna tuollaisessa huora-hyvä nainen jaottelussa ei ole mitään hyötyä, Sillä vaikka olisit säästänyt itseäsi, niin ei se silti takaa, että saisit sen täydellisen miehen.

• Naisasialooser1

Myös naiset lutkittelevat ja huorittelevat. Vasta pari viikkoa sitten baarin narikassa joku nuori nainen puhui jostai naisesta, että se on yksi huora ja lutka joka antaa kaikille.

Ja lutkiteltiimpa naisia tai ei, niin tietty osa miehistä eli HC-AT-miehet jäävät jokatapauksessa ilman. Naisen seksuaalinen vapautuminen ei hyödytä muita kuin top10% miehiä, joilla on tällöin huomattavasti enemmän pilluja nussittavanaan. Lutkittelun lopettaminen johtaa vain siihen, että YT-miehellä on pantavanaan kymmenen naisen sijaan sata naista.

• Anonyymi

Tuo on epäoikeudenmukaista ja epäreilua naisia kohtaan... voi perkeleen paska sentään
        Se on seksismiä ja sovinismia törkeimmillään...
        Olen feministi. Olen samalla myös sukupuolten välisen tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden puolustaja... Olen nainen ja mielestäni naisella pitää ehdottomasti olla samat oikeudet, samat mahdollisuudet ja samanlaiset vapaudet kuin mitä miehilläkin on...

P.s. jos joku vielä kehtaa noin seksistisesti jaotella naisia "huoriin" ja "hyviin naisiin", niin haistakoon se paskiainen pitkä paska...!!!
        Ja hei, tasapuolisuuden nimissä ja kaksinaismoralismin välttämiseksi voisinkin jaotella miehiä "hyviin miehiin" ja "gigoloihin" , niin
        ettei naisten tarvitse olla ainoita joita jaotellaan noin kauhealla Tavalla...😀
        ( Gigolo on lähimpänä sitä mikä voisi olla huoran miespuolinen vastine...) .

• Anonyymi

Tuo on epäoikeudenmukaista ja epäreilua naisia kohtaan... voi perkeleen paska sentään
        Se on seksismiä ja sovinismia törkeimmillään...
        Olen feministi. Olen samalla myös sukupuolten välisen tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden puolustaja... Olen nainen ja mielestäni naisella pitää ehdottomasti olla samat oikeudet, samat mahdollisuudet ja samanlaiset vapaudet kuin mitä miehilläkin on...

P.s. jos joku vielä kehtaa noin seksistisesti jaotella naisia "huoriin" ja "hyviin naisiin", niin haistakoon se paskiainen pitkä paska...!!!
        Ja hei, tasapuolisuuden nimissä ja kaksinaismoralismin välttämiseksi voisinkin jaotella miehiä "hyviin miehiin" ja "gigoloihin" , niin
        ettei naisten tarvitse olla ainoita ,joita jaotellaan noin kauhealla Tavalla...😀
        ( Gigolo on lähimpänä sitä mikä voisi olla huoran miespuolinen vastine...) .

• .........

Helposti. Tuollainen mies on hurmaava, hyvä puhumaan, itsevarma ja todennäköisesti naisten suosiossa. Hän nussii sinua aikansa ja sitten jättää.

• Määen jaksa

Mua niin oksettaa tän palstan jokaisesta viestistä henkivä katkeruus, naisviha ja yleinen pahoinvointi. Huora on maksullinen nainen. Turha nimittää huoraksi mitään tai ketään muuta. Onneksi te luuserit elätte eri maailmassa kuin me muut.

• Luetun ymmärtäminen

Onhan se pahaa mutta pitäisikö jättää kirjoittamatta jos tietämäni kaksinaismoralistimiehet huorittelee naisia? En minä ketään nimittele vaan kerron miten jotkut nimittelee.

• Naisasialooser1

Lutka taas on ilmainen nainen.

• hhdjdghd

No kannattaa kysellä onko miehen mielestä naisilla ja miehillä olemassa erilaiset roolit ja mitkä ne ovat. Siitähän voi sitten alkaa johtaa keskustelua siihen suuntaan mitä nämä palstan kaksinaismoralistit täällä lässyttävät. Kyllä sieltä valehtelun lomasta alkaa niitä todellisia lipsahduksia pääsemään esiin. Tosin jotkut ovat niin urpoja, että ihailevat omia näkemyksiään niin faktoina, etteivät ressukat tajua edes valehdella päästäkseen yliseksi jakotöpseliksi naiselle.

• toivotontaa

Erittäin vaikeeta. Kaikki ne on jotenkin viallisia tässä maassa. Varmaankin sukurutsauksen seurausta. Liian vähän ulkomaalaista verta geeniperimässä.

• Miesss32v

Miten yleensä tunnistaa:
      1. Komea
      2. Hyvätuloinen ja hyvä asema
      3. Hyvät sosiaaliset taidot

Eli se jota useimmat (ei kaikki!) naiset tavoittelevat.

Meillä juuri näin hassusti eli ennen kuin tiesin mistään tasoteorioista tms. etsin ja löysin juuri seksuaalisesti ja seurustelua kokematonta kilttiä ja nuorempaa naista, vaikka itse olen kokenut.

• KokemustaOnnnn

Herranjestas ja paskat! On tuo miesten keskeinen kateus vaan niin iljettävää! Se ei miehen moraaliin katso onko komea menestynyt miljonääri vai tavis taikka ruma ja persaukitakkityhjätyötön! Kyllä ne pääkopan sisäiset asiat moraaleineen on ihan yksilökohtaisia!

• Naisasialooser1

Kaikki miehet ovat tuota mieltä, mutta jos tarkoitat miehiä, joilla oikeasti on mahdollisuus panna satoja naisia niin kuten aikaisemmissa vastauksissa jo kerrottiinkin niin sellaisen miehen tunnistat seuraaviasta ominaisuuksista

a)komea
      b)itsevarma
      c)kaikkien muidenkin naisten suosiossa.

• Naisasialooser1

P.S Kyse ei ole edelleenkään kaksinaismoralismista, koska saaminen on miehelle saavutus, antaminen taas on naiselle hyvin helppoa.

Helppohan sitä pillua jakaa on vaikka tuhannelle miehelle, mutta koitappa saada sitä.

• Nnnnainen

Ex-Puolisoani lukuunottamatta mun kaikki miehet on ollu tollasia että heillä lupa nussia ketä vaan mutta ovat musta mustasukkaisia enkä tietenkään saa olla kuin heidän kanssa. Jos näkee niiden käytöksen paikassa missä on paljon muitakin naisia niin voi jo jotain päätellä. Suulaita vitsikertojia, komeita, urheilullisia,superhauskoja...haittapuolena taipumus narsismiin eli heillä on lupa tehdä juuri mitä tahtovat.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      3317
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      49
      1213
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1182
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      56
      1147
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1027
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      930
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe