ANTAKAA NEUVOJA

vanhalle

>Olen 60v mies ja seurustellut venäläisen naisen kanssa 6kk. Irina (29V)on ollut
täällä 2x 2kk. Nyt hän on tullut 1.3 ja tarkoitus olisi 2.4 matkustaa yhdessä
Venäjälle. Minua vähän huolettaa kun hän sanoo ,että älä sano kellekään minne
lähdet ja milloin.Sitten hän sanoo ,että siirrä kaikki rahat visakortille ,jotta
saa venäjällä nostaa tarvittaessa. Rehellisesti sanoen vähän tullut sellaisia
pelon merkkejä. Olen eläkkeellä. Antakaa neuvoja vanhalle miehelle.

13

306

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alsotiina

      Vaikea sanoa, mutta aika pahalta kuulostaa. Kyllä minäkin Sinun housuissasi hieman pelkäisin. Miksi et saisi sanoa minne lähdet? Ja rahat Visakortille? Ainakin sijassasi tekisin niin, että ehdottomasti kertoisin jollekin minne menet ja lupaatte soitella päivittäin ja vielä valistaisit häntä että jos ei Sinua saa kiinni, ottaa yhteyden viranomaisiin. Hän voisi sitten samalla kertoa lähtösi taustat ja Sinun tarinasi. Ja ehdottomasti aina pidät tämän ystäväsi/kaverisi tietoisena siitä, missä tarkasti ottaen olet.

      Ja ota mukaasi vain käteistä. Jätä Visakorttisi Suomeen - tai ainakin pidät sitä sellaisessa paikassa että kukaan muu ei sitä löydä.

      Mutta mutta, kyllä minä Sinun sijassasi jättäisin matkan tekemättä. Sinua ilmeisesti yritetään vedetellä todella pahasti - seksinkö voimalla? Jos et Irinasta osaa/halua pysyä erossa, tapaa häntä vain Suomessa ja Venäjällä vasta sitten, kun olet todella varma siitä että tuolla naisella ei ole ketunhäntä kainalossa.

      Tunnen kaksi miestä, joille on Venajällä käynyt todella pahasti, molemmilta vietiin rahat, toiselta ilmeisesti 30-40 tuhatta euroa. Kovin palasi apeana mies Suomeen kun se ihana naikkonen oli yhtäkkiä rahat itselleen keploteltuaan häipynyt teille tietämättömille. Eipä mies enää haikaile sinne suuntaan.

    • Tulet takaisin rahattomana ja naisettomana, jos olet vielä hengissä. Tee niinkuin nainen sanoo ja se on tosi helppo nakki kenelle tahansa naisen apurille, eli ystävälle. Ymmärrät varmaan sen verran maailmaa että Venäjällä ei ole rikollisilla moraalit ollenkaan niin korkealla kuin täällä, mikään poliisi ei siellä auta. Jos se nainen oikeasti tykkää sinusta ja oikeasti luottaa sinuun niin kertoo vähän miksi näin pitäisi tehdä ja sanoo suoraan tarviiko rahaa ja mihin siellä Venäjällä. Aika tökerö juoni suoraan sanoen, parempi olisi viedä sinut jonnekin vähän syrjäisempään paikkaan Suomessa, onneksi asialla ei ole ihan täysammattilainen näemmä.

    • järki käteen

      älä mene, oman turvallisuutesi tähden! Kuulostaa todella epäilyttävältä.

    • tiedustelu11

      >Näyttäisi olevan tuo AP:e joka on Jukan isä. Kirjoitus passaa ja muutenkin,
      Jukka kertoi isänsä lähteneen Sunnuntaina 1.4 venäjän puolelle ja Sunnuntai
      illan jälkeen ei ole saanut mitään yhteyttä.

    • Suosittelen kirjaa

      Leif Davidsen: Jälkiä jättämättä

      Kaikille niille, jotka ovat kiinnostuneita Venäjän kuvioista.

    • tiedustelu11

      AP:n tuttava. (Jukka kävi luonani ja sanoi ,että mitään yhteyttä ei saa isään.
      Hän ei uskalla mitään tehdä kun ei tiedä mitä tekisi. Jukan isällä on 2vuotta
      vanha VW passat ,millä ovat liikkeellä.

    • asdgsadgdsa

      Apinaa koijataan, apinaa koijataan.

      Ota pappa se pää pois perseestä ennenkuin akka on vienyt kaikki sun rahat.

    • tiedustelu11

      AP:n Poika, Jukka kävi luonani ja sanoi ,että mitään yhteyttä ei saa isään.
      Jukka oli käynyt pankissa maksamassa hänen tililtään laskun ja kysynyt
      tilitietoja. Hänen isällään oli seteleitä lähtieeä 1500 € ja 3.4 hänen tililtä
      oli nosto Tallinassa 2300 € .Jukka ihmetteli mihin isä tarvii niin paljon rahaa.
      Pankista olivat soittaneet mutta sama tulos ,puhelin ei vastaa.

      • .

        Toivottavasti tuo kirjoittamasi juttu ei ole totta.


    • kilvetkin

      >Onko tämä sama mies ,kun Pietarista löydettiin suomalainen Vw -auto ,johon
      oli vaihdettu kilvet??

    • ...........

      Onpa jännä draama. Eikä nämä kuuluisi tuonne novellit-osastolle.

    • 354534543345345354

      Sama tyyppihän toi on joka tänne kirjottelee.

      unohtelee aina laittaa pois ton > merkin, hehhehh...

    • mo

      älä tee sitä virhettä vaiika rakastat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe