Olen 19 vuotias ja kun kouluun menen linja autolla, niin samaan autoon nousee aina noin 35 vanha nainen hyvin nuoren näköinen ja vähän avoimesti pukeutuva.
Monesti olemme samoilla linkka matkoilla ja molemmat istumme monesti etu penkkien luona, ja tämä nainen silloin tällöin katsoo mun kenkiä tai housuja ja sitten nostaa katseen ylös ja katsoo minua silmiin ja vähän naurahtaa, minä hymyilen takaisin kohteliaisuudesta. Muutenkin hän vilkuilee epäilyttävästi, ja vaihtaa jalkojensa asentoa usein vähän vihjaillen ja pientä vipinää tuntuu olevan..
Olisiko oikein seuraavalla kerralla istua hänen viereensä ja aloittaa keskustelu ja katsoa mihin se päättyy?
Kun vanhempi nainen vilkuilee vihjaillen?
sane123
3
403
Vastaukset 3
- Hullo
Vanhaa pillua luvassa
- käy kimppuun
vain.Ei siinä mitään häviäkään..voipi tietää kaikenlaista kivaa mitä teinit ei tiedä..
- Tunteesta
Tee niin kuin parhaalta tuntuu! Lähes samanikäisenä naisena voin sanoa, että kyllä sinun ikäisesi ihminen voi yhtä lailla kiinnostaa kuin omanikäiseni tai vanhempikin ihminen. Kemiat ratkaisee. Ja psst: seksuaalisessa mielessä nuori mies - vanhempi nainen on paras kombinaatio. Johtuen ehkäpä siitä, että naisen seksuaalisuus kypsyy hitaasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557