lottovoitto

rahanpesujajako

Kohdalleni toteutui se unelma josta me kaikki haaveilemma,eli lottovoitto.Olen päättänyt jakaa voitostani puolet Muoniolaisille.Olen tavattavissa Muonion Seolla tänään klo 10.00. Lyhyt ja perusteltu hakemus,missä kuvailet rahantarpeesi ja kuinka paljon.Teen päätökset välittömästi luettuani sinun hakemuksesi.Kiitokset jo näin etukäteen niille kaikille jotka suostuitte ottamaan rahaa vastaan ja näin ollen helpottaan minun ylisuureksi ja jo liki ongelmaksi kasvanutta käteisvarantoa.

7

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikuriina

Kiitos kaunis sinulle, teet varmasti monen onnelliseksi näin kauniina huhtikuisena päivänä! =)

• onneaonnelaan

Ihanko totta,lottovoitto Muonioon.Onnea tulikohan paljon.

• Teit tempun

Sie perkules taisit jymmäyttää minua köyhää!

Taksikyytillä kävin Seolla ja et sie petturi ollut siellä.

Nyt olen tosipulassa ko menetin viimeset kolikot kyyttiin.

Et kai sie tainnut ollakkaan tosissas, meninkhän ns.ansaan.
      Nyt saan tyhmyyttäni kiristellä vyötä muutaman päivän ajan, voip sanonko mitä!

• Raha kyllä kelpais

Aprillia! Aprillia! Syö silliä! Juo kuravettä päälle.!

• jemens

No eihän net rikhaat rahaa jaa ja jolla sitä on nehän vain haluaa sitä lisää.
      Köyhä voi antaa säälistä tai pakosta vähän jolloin voi tuntea että on vieläkin köyhempiä kun hän. Pakostahan köyhältä otetaan verot jotta kreikkalaisilla alkaisi mennä paremmin, vähät siitä meiän omista tarpeista.

• entinen köyhä

rahanpesujajakolle iso KIITOS saamastani rahasta!!! Nyt saan viimeinkin talooni remontin ja autoni vaihdettua uuteen, vaihtaisin vaimonkin, mutta tuosta vuosimallista ei saa vaihdossa enää mitään ja ihan kaikkeen ei tuo lahjoitus riitä. Vielä kerran, iso KIITOS!!!

• Icke nå'n vinst

Vaimon vaihto on ihan yksinkertaista: viet viiskymppisen muijan R-kioskille ja vaihdat sen kahteen 25-kesäiseen.

Varo kuitenkin sydäninfarktia, varaa sen varalle aspiriinia ja opeta niille 25-kesäisille hälytysnumero.

Tämän neuvon saat ihan ilmaiseksi, ei ole isoja rahoja jakoon laittaa, mutta ei sinun tarvitse edes kiittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe