Ihannenainen +50

chat-no-thanks

Ikätoveri etsii ihannenaista, joka on pitänyt itsensä kunnossa liikunnalla, jolla on terveet elämäntavat, sydämen sivistystä, koulutusta, rehellisyyttä, pitää elämän kokemisesta ja matkustelusta, harrastaa jotain mielenkiintoista, on hyvä sängyssä ja kumppanina... Ja jos toinen puolisko vielä täyttäisi samat kriteerit. Eipä ole vielä tullut vastaan, mutta jatkan etsimistä.

14

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsi vaan

Kyllä meitä on!

• Ihannemies+50

Hauska että rohkenit laittaa unelmasi tänne, kriteerit kolahti ja samaa toivon myös vastapuolelta. Ts kyllä kuvaamasi kaltaisia naisia kotimaasta löytyy. Missäs päin vaikutat?

• chat-no-thanks

Niinpä, varmaan löytyy mukavia naisia jostain, täältä Oulun seudulta ehkä myös, ei ole vaan sattunut suomi24 treffeillä vielä kohdalle. Täytyy myöntää että olen ehkä ollut passiivisempi osapuoli yhteydenotossa... pari kolme viestiketjua on johtanut tapaamiseenkin.

• Ihannemies+50
        chat-no-thanks kirjoitti:

Niinpä, varmaan löytyy mukavia naisia jostain, täältä Oulun seudulta ehkä myös, ei ole vaan sattunut suomi24 treffeillä vielä kohdalle. Täytyy myöntää että olen ehkä ollut passiivisempi osapuoli yhteydenotossa... pari kolme viestiketjua on johtanut tapaamiseenkin.

Aloittajalle... Toisen harrastukset kokee mielenkiintoisiksi jos aidosti on kiinnostunut toisesta ihmisenä. Kun itsellä on joku tärkeä harrastus/harrastuksia niin ymmärtää toisen eril harrastukset hänelle tärkeiksi henkireiiksi. Toki kun haluaa tutustua toiseen ja olla tämän kanssa, niin voi lähteä mukaan itselle uusiin juttuihin ja sitä kautta oma elämä avartua. Ex-mieheni oli valokuvauksen harrastaja ja ihan tuomaroikin kuvakilpailuja.. Minusta ei tullut intohimoista kuvaajaa, mutta nautin ihan eri tavalla valokuvista taiteenakin ja osaan arvostaa lajia. Ex-nettiseurustelukumppanin kautta taas tutustuin hieman moottoriurheiluun ja golfiin. Nyt tulee seurailtua jossain määrin enemmän mielenkiinnolla suomalaisten edesottamuksia maailmalla moottoriurheilukisoissa. Golfista on tulossa mulle varmaan loppuiän uusi haastava harrastus. Hevosurheilu pysyy kuitenkin edelleen number onena.
        Elämän tukiverkosto on tärkeä. Jos ystävät, sukulaiset, työ yms henkisesti positiivisella tavalla sitovat tietylle paikkakunnalle niin silloin ei ole kyllä järkeä lähteä rakkauden perässä muuanne. Esim mun elämä on Uudellamaalla enkä voisi ajatellakaan muuttavani muualle vuosikausiin.
        Sinullekin kyllä löytyy se oikea palanen, jonka kohdalla kaikki natsaa ja niin kyllä minullekin. Elä heitä toivoa.

• N melkein 50

Siinä on taas yksi reppana, jolla on suomen kieli hakusessa. "...etsii ihannenaista, joka..." viittaakin mieheen itseensä, vaikka virkkeen mukaan hän kuvailee, millaista naista etsii. Minä en ainakaan koskaan vastaisi miehelle, joka ei osaa kirjoittaa edes yksinkertaisen selkeitä lauseita. Se osoittaa kyvyttömyyttä ajatella selkeästi.

Ja sitten tuossa joku viisikymppinen mies ei osaa edes lukea - luulee aloittajaa naiseksi ja jo ihastuu, kun viesti häneen kolahtaa. Heh, siitähän saattaisi seuraata arvaamaton onni, kun nuo kaksi tapaisivat:)

• N melkein 50

Eikun siis, minä luin tuon viisikymppisen viestin väärin. Sori.

• chat-n-thanks

Kiitos vaan kommentista, harjaantunut suomenkielen käyttäjä ei käytä sanaa "hakusessa". Latteuksien viljely on yksi keino viestittää luetun ymmärtämisestä. Mutta hyvä kuitenkin, että maltoit uudemman kerran...

• N melkein 50

Olen ollut poissa Suomesta kolmattakymmentä vuotta ja suomen kieleni saattaa olla vanhahtavaa, ja saatan käyttää uudissanoja väärin. Pahoittelen tapahtunutta. Jospa sinäkin otat opiksesi ja pyydät vaikka jotain suomenkielentaitoista tarkastamaan profiilisi.

• chat-no-thanks

No noilla taustoilla ei taida olla paljon kanttia opettaa humanistille suomen kielen kirjoittamista ja lauserakenteita. Parempi kun lopetetaan mielipiteiden vaihto asian vierestä tähän. Mutta itse asiaan: ensimmäiset kommentit ovat tosi rohkaisevia...

• kommentoin

Paljastuit heti nipottajaksi. Eipä ihme, jos seuraa ei löydy. Naisia kun ei kiinnosta mies, joka on liian muodollinen ja puhumaan kirjakieltä arkisissa tilanteissa.

• 17+19

Miksi ihmeessä pitää harrastaa "jotain mielenkiintoista"? Kenen mielestä mielenkiintoista - miehenkö?

• jos vähän enemmän?

Olen tavallinen, en harrasta mitään - kiinnostuisitko todella tällaisesta edes deittinä? Ja mistä ihmeestä te puhuisitte? Salkkareista ja Kotikadusta?

• tavis50

Riittääkö jos on hyvä sängyssä, vähemmän koulutettu mutta sivistynyt ja kroppa timmi, ei kulje nokka pystyssä eikä turkki päällä, sekä on rehellinen, eikä harrasta mitään erikoisuuksia mitä ei osaa edes kirjoittaa saati lausua, eikä harrasta matkustelua kuin kesälomalla vaan harrastaa niitä tavallisia mitä normaalit naiset harrastaa.
      ?

• chat-no-thanks

Riittää, eikä tarvitse olla ihan tuossakaan järjestyksessä.
      Se että uskaltaa olla oma itsensä ei olekaan ihan tavallista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4930
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1791
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe