Ihannenainen +50

chat-no-thanks

Ikätoveri etsii ihannenaista, joka on pitänyt itsensä kunnossa liikunnalla, jolla on terveet elämäntavat, sydämen sivistystä, koulutusta, rehellisyyttä, pitää elämän kokemisesta ja matkustelusta, harrastaa jotain mielenkiintoista, on hyvä sängyssä ja kumppanina... Ja jos toinen puolisko vielä täyttäisi samat kriteerit. Eipä ole vielä tullut vastaan, mutta jatkan etsimistä.

14

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsi vaan

Kyllä meitä on!

• Ihannemies+50

Hauska että rohkenit laittaa unelmasi tänne, kriteerit kolahti ja samaa toivon myös vastapuolelta. Ts kyllä kuvaamasi kaltaisia naisia kotimaasta löytyy. Missäs päin vaikutat?

• chat-no-thanks

Niinpä, varmaan löytyy mukavia naisia jostain, täältä Oulun seudulta ehkä myös, ei ole vaan sattunut suomi24 treffeillä vielä kohdalle. Täytyy myöntää että olen ehkä ollut passiivisempi osapuoli yhteydenotossa... pari kolme viestiketjua on johtanut tapaamiseenkin.

• Ihannemies+50
        chat-no-thanks kirjoitti:

Niinpä, varmaan löytyy mukavia naisia jostain, täältä Oulun seudulta ehkä myös, ei ole vaan sattunut suomi24 treffeillä vielä kohdalle. Täytyy myöntää että olen ehkä ollut passiivisempi osapuoli yhteydenotossa... pari kolme viestiketjua on johtanut tapaamiseenkin.

Aloittajalle... Toisen harrastukset kokee mielenkiintoisiksi jos aidosti on kiinnostunut toisesta ihmisenä. Kun itsellä on joku tärkeä harrastus/harrastuksia niin ymmärtää toisen eril harrastukset hänelle tärkeiksi henkireiiksi. Toki kun haluaa tutustua toiseen ja olla tämän kanssa, niin voi lähteä mukaan itselle uusiin juttuihin ja sitä kautta oma elämä avartua. Ex-mieheni oli valokuvauksen harrastaja ja ihan tuomaroikin kuvakilpailuja.. Minusta ei tullut intohimoista kuvaajaa, mutta nautin ihan eri tavalla valokuvista taiteenakin ja osaan arvostaa lajia. Ex-nettiseurustelukumppanin kautta taas tutustuin hieman moottoriurheiluun ja golfiin. Nyt tulee seurailtua jossain määrin enemmän mielenkiinnolla suomalaisten edesottamuksia maailmalla moottoriurheilukisoissa. Golfista on tulossa mulle varmaan loppuiän uusi haastava harrastus. Hevosurheilu pysyy kuitenkin edelleen number onena.
        Elämän tukiverkosto on tärkeä. Jos ystävät, sukulaiset, työ yms henkisesti positiivisella tavalla sitovat tietylle paikkakunnalle niin silloin ei ole kyllä järkeä lähteä rakkauden perässä muuanne. Esim mun elämä on Uudellamaalla enkä voisi ajatellakaan muuttavani muualle vuosikausiin.
        Sinullekin kyllä löytyy se oikea palanen, jonka kohdalla kaikki natsaa ja niin kyllä minullekin. Elä heitä toivoa.

• N melkein 50

Siinä on taas yksi reppana, jolla on suomen kieli hakusessa. "...etsii ihannenaista, joka..." viittaakin mieheen itseensä, vaikka virkkeen mukaan hän kuvailee, millaista naista etsii. Minä en ainakaan koskaan vastaisi miehelle, joka ei osaa kirjoittaa edes yksinkertaisen selkeitä lauseita. Se osoittaa kyvyttömyyttä ajatella selkeästi.

Ja sitten tuossa joku viisikymppinen mies ei osaa edes lukea - luulee aloittajaa naiseksi ja jo ihastuu, kun viesti häneen kolahtaa. Heh, siitähän saattaisi seuraata arvaamaton onni, kun nuo kaksi tapaisivat:)

• N melkein 50

Eikun siis, minä luin tuon viisikymppisen viestin väärin. Sori.

• chat-n-thanks

Kiitos vaan kommentista, harjaantunut suomenkielen käyttäjä ei käytä sanaa "hakusessa". Latteuksien viljely on yksi keino viestittää luetun ymmärtämisestä. Mutta hyvä kuitenkin, että maltoit uudemman kerran...

• N melkein 50

Olen ollut poissa Suomesta kolmattakymmentä vuotta ja suomen kieleni saattaa olla vanhahtavaa, ja saatan käyttää uudissanoja väärin. Pahoittelen tapahtunutta. Jospa sinäkin otat opiksesi ja pyydät vaikka jotain suomenkielentaitoista tarkastamaan profiilisi.

• chat-no-thanks

No noilla taustoilla ei taida olla paljon kanttia opettaa humanistille suomen kielen kirjoittamista ja lauserakenteita. Parempi kun lopetetaan mielipiteiden vaihto asian vierestä tähän. Mutta itse asiaan: ensimmäiset kommentit ovat tosi rohkaisevia...

• kommentoin

Paljastuit heti nipottajaksi. Eipä ihme, jos seuraa ei löydy. Naisia kun ei kiinnosta mies, joka on liian muodollinen ja puhumaan kirjakieltä arkisissa tilanteissa.

• 17+19

Miksi ihmeessä pitää harrastaa "jotain mielenkiintoista"? Kenen mielestä mielenkiintoista - miehenkö?

• jos vähän enemmän?

Olen tavallinen, en harrasta mitään - kiinnostuisitko todella tällaisesta edes deittinä? Ja mistä ihmeestä te puhuisitte? Salkkareista ja Kotikadusta?

• tavis50

Riittääkö jos on hyvä sängyssä, vähemmän koulutettu mutta sivistynyt ja kroppa timmi, ei kulje nokka pystyssä eikä turkki päällä, sekä on rehellinen, eikä harrasta mitään erikoisuuksia mitä ei osaa edes kirjoittaa saati lausua, eikä harrasta matkustelua kuin kesälomalla vaan harrastaa niitä tavallisia mitä normaalit naiset harrastaa.
      ?

• chat-no-thanks

Riittää, eikä tarvitse olla ihan tuossakaan järjestyksessä.
      Se että uskaltaa olla oma itsensä ei olekaan ihan tavallista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      186
      2733
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2539
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2247
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1454
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1440
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1183
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1148
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1083
    Aihe