Hei, olen seurustellut mieheni kanssa nyt 3vuotta, ja en tiedä enään erotakko vai jatkaako tätä suhdetta, hän on äärimmäisen mustasukkainen, suuttuu joka asiasta ja jopa siitä murjottaa jos juttelen miespuolisten työkavereideni kanssa, ja voi sitä häpeää minkä hän aiheuttaa käytöksellään silloin kun hän on humalassa, halveksii ja raivoaa kaikille miespuolisille ystävilleni, ei osaa puhua asiallisesti vaan puhuu minusta hänen omaisuutenaan johon kukaan ei saisi koskea ym, makoilee baarin lattialla, öykkäröi, huutaa ihmisille ja on oikeasti todella inhottava ja luotaan pois työntävä, ja sitten kehtaa vielä loukkaantua/ suuttua siitä että en halua häntä mukaan koskaan illan viettoihin, juuri tästä syystä että hän ei osaa ollenkaan käyttäytyä ja häpeän häntä todella paljon. Olen yrittäny ties kuinka monet kerrat puhua hänen kanssaan asiasta, mutta ei näyttä menevän jakeluun, joko hän ei itse muista käytöstään, ei halua myöntää ja sitten kaikesta mitän hän tekee/sanoo niin hän syyttää aina toisia ja etsii minusta omia vikojaan, hän ei vaan osaa katsoa peiliin vaan käskee minun tehdä niin, vaikka en ole koskaan antanut hänelle mitään syytä olla inhottava minua ja toisia kohtaan. En koskaan pettänyt ketään, enkä muutenkaan ole mikään kokokylän jakorasia joten minusta tuollainen kyttääminen, syyttely, vahtaaminen, tenttaaminen ja minun ystävilleni raivomainen on äärimmäisen loukkaavaa, miten hän sitten saakin päässään tämänkin minun syykseni, sitä en ymmärrä.. Selvinpäinkin hän on aika äkkipikainen eikä osaa aina katsoa asioita toisten kannalta, mutta silloin tullaan jotenkuten toimeen kuitenkin, on hyviäkin kausia ym mutta yhteistä aikaa ei voida ystävieni kanssa viettää koska hän on kusipää silloin. Toisaalta haluaisin jättää hänet, toisaalta en, en oikein tiedä enään mitä tekisin, ahdistaa..
Häpeän miestäni..
7
628
Vastaukset
- eivoiymmärtää
Kuulostaa tosi ihanalta, senkus jatkat vaan ..onnea! ; )
- ikisinkku36
Ota tästä parempi mies sulle. osaan käyttäytyä, en ole mustasukkainen enkä arvostele muita, en öykkäröi kännissä, en huutele ihmisille. Mun kanssa olisi tosi kiva kävellä käsi kädessä kaupungilla
- huhuhuhuh
Onks tää nyt käyttäytymistä? eipä ole ihme et oot ikisinkku.
- ikisinkku36
huhuhuhuh kirjoitti:
Onks tää nyt käyttäytymistä? eipä ole ihme et oot ikisinkku.
En mä ainakaan nolaa muijaa niin kuin sinä
- mirabella 99
Tuosta kertomastasi paistaa että olette aika nuoria 25v jotain?
Jos kyseessä on vanhempi ihminen niin sanoisin tai kysyisin itseltäni että elänkö koko loppuelämäni varpailla vanhan juopon tahtiin.
Meinaan kuvaamasi käytös kännissä ei onnistu kuin hlöltä joka on kontrollinsa juonut jo nuoruudessaaan tai sitten on kaksmielinen kun ei muista sanomisiaan ja tekemisiään.
Tuo että vahtii ja etsii jos sinussa olisi jakorasian vikaa on aika huolestuttavaa...
Ystäviä pitää pystyä pelkäämättä kohtauksia nähdä tuntea. - kkhr
Jättäisin. Olen itsekin tapaillut aikani ääliötä, joka ei osannut käyttäytyä etenkään kännissä. Tuohon päälle vielä mustasukkaisuus. En katselisi hetkeäkään.
- pikku hiljaa
Jos häpeät miestäsi, teillä ei ole tulevaisuutta. Et tule koskaan olemaan onnellinen hänen kanssan. Eikä ihme, tuollaisella käytöksellä. Mies on juntti ja junttina pysyy.
Kannattaa myös muistaa, että mustasukkaisuus ja omistushalu harvemmnin vähenee vuosien mittaan. Päinvastoin, se vain pahenee. Jossain vaiheessa tulee mukaan väkivaltaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756