Olen yli 25-vuotias mies mutta en mikään ihannemies. Kärsin masennuksesta, on lääkitys, ei kavereita, ujo ja arka, en ole seurustellut. Sitten ehkä tämä pahin, asun toisen vanhempani kanssa. Minulla on ollut koko elämän ajan jonkinlainen kehityshäiriö ja pahoja oppimisvaikeuksia, olen omaa ikäluokkaani jäljessä mikä näkyi ylä-asteen ja ammattikoulun todistuksissa, ammattikoulun todistuksen sain kun kokeita helpotettiin. Töissä minulla on ollut vaikeuksia kun en ole ymmärtänyt aika selviä ohjeita tai pyyntöjä jolloin minulle melkein jopa huudetaan "etkö tajua" mikä tuntuu pahalta.
Myös sosiaalisessa kanssakäymisessä ja muissa asioissa minulla ei aina "raksuta" jolloin minua varmaan tuijotetaan ja mietitään että eikö tuo tajua. Veroilmoitukset ym. ovat minulle niin vaikeselkoisia että, no en osaa tehdä niitä. Tarvin siis apua elämässä muuten minulla ei varmaan menisi kovin hyvin.
No tässä nyt ei ollut kaikki (ei kaikkia voi kertoa) mutta olen kumminkin siisti, kohtelias, pidän kunnosta ja kropasta huolta, syön terveellisesti.
Tämmöistä.
Naiset, mitä mieltä olette, kiertäisittekö kaukaa?
12
242
Vastaukset
- Lääkärismies
Teinitytön puhtoinen pimppi voisi auttaa sinua..
- kaukanatäydellisestä
On sinullakin neuvot...
- dfghjkl
Osaat kuitenkin kirjoittaa selkeästi.
Minkähänlaista ravintoa olet syönyt elämäsi ajan? Oletko ollut tarpeeksi aktiivinen ja onko sinulla ollut virikkeellistä tekemistä. Näistä kahdets asiasta on iso apu moneen ongelmaan...- kaukanatäydellisestä
Ihan perusruokaa, perunoita omasta maasta (asun maalla), lihaa, salaatit, muut vihannekset, hedelmät jne. Mitään mäkkäri ja muita pikaruokia tulee harvoin syötyä. Kyllähän minulla tekemistä on ollut ja virikkeellistä, tosin kun ei ole kavereita niin onko sillä ja masennuksella jotain vaikutusta, mutta nuorempana vaikka oli kavereita eikä masennusta niin silloinkin olin, no vajaa.
- kaukanatäydellisestä
En ole provo jos sitä mietitte, taidan ilmeisesti olla aika pelottava tapaus :(
- Jemina8
Ainut mikä pisti silmään minulle oli tuo kehityshäiriö, siis tuli mieleen että onko se jonkinlainen vamma, vai vaan sellainen että olet kuitenkin ns. tervejärkinen mutta et ymmärrä kaikkea? Anteeksi jos loukkasin, halusin vaan kysyä.
- kaukanatäydellisestä
Et loukannut :). Kyllä minä tervejärkinen olen, mutta asioiden tajuaminen on aika ajoin todella vaikeaa. Välillä minulle pitää selittää kauan että tajuan jonkin asian tai mitä minun pitäisi tehdä. Ja sitten kun luulen tajunneeni niin mietin että hetkinen ja taas minun pitää kysyä. Silloin on joskus toisella mennyt melkein hermot tai on mennyt.
Olen minä ollut testissäkin jossa tuloksista näkee en ole paikoin omanikäisieni tasolla ja melkein pudonnut ylä-asteen ikäisten alle. Kai minun aivoni eivät vaan ole kehittyneet samaa vauhtia tai kehitys on pysähtynyt, tämä nyt oli omaa pohdintaa. Mutta jos ajattelen nuoruuttani kyllä sieltä löydän kohtia jossa olen ollut jäljessä. Niitten johdosta minua on vähän kiusattukin.
En viitsi kertoa yhtä esimerkkiä koska se niin nolo että hävettää etten tajunnut sitä silloin ajoissa.
- n-n-n-n
Jos olet hyväsydäminen niin en kiertäisi kaukaa. Itsekin olen joutunut kaikenlaista näkemään ja kokemaan ja siksi haluaisin ennemmin miehen, joka on kokenut myös elämän karua puolta.
- sinkku 86
Vaikutat kaikesta huolimatta mukavalta ja lämminhenkiseltä tyypiltä. Mäkin olen saanut palautetta siitä, että mulla on erilaisia keskittymiseen liittyviä häiriöitä, ja itseasiassa kärsin niistä tälläkin hetkellä, enkä oikeastaan tiedä miten niiistä pääsisin eroon ja niitä on vaikea alkaa selittämään ulkopuolisille.
Mielestäni tärkeää on, että teet joka päivä sen mihin kykenet ja jos ei omat resurssit riitä joihinkin tietynlaisiin duuneihin niin kaipa ne voi sovinnolla jättää väliin.
Varmasti löydät itsellesi vielä jonkun seuralaisen, vaikutat mielestäni hyväsydämiseltä ja huomioonottavaiselta. - evwr
En ehdoin tahdoin seurustelisi masentuneen kanssa, se on henkisesti kuluttavaa. Senkin olen oppinut, että liian ujon tai aran ihmisen kanssa suhteen rakentaminen on miltei mahdottomuus, siihen päälle vielä huonot hoksottimet. Tahtoisin pitää asiat yksinkertaisina ja suhteen helposti rullaavana, joten jättäisin väliin seurustelumielessä.
- maallaonmahtavaa
Kyllä tuo seikka että asut maalla, heikentää naisensaantimahdollisuuksiasi huomattavasti enemmän kuin mikään kehityshäiriö tms.
- kaukanatäydellisestä
No asunhan minä pienellä paikkakunnalla, ja täällä olevat naiset kyllä ovat aikalailla varattuja ja vapaat muuttavat pois opiskelemaan tai muaalle töihin. Onhan täällä huonot työllistymismahdollisuudet ja huonot harrastemahdollisuudet mutta kai niitä maaseudusta pitäviä naisia löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145