Onko Jazulin tissit

Niin?

kumia?

23

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      On sun tissit ihan hyvät,vaikka vähän riipparit. Riipparit ei ole koskaan kumia.

      • niin?

        Oletko nähnyt Jazulin tissit vai mistä tiedät, että on riipparit?


      • :-)
        niin? kirjoitti:

        Oletko nähnyt Jazulin tissit vai mistä tiedät, että on riipparit?

        Se oli se kuuluisa negatiivi-tissikuva.


      • ...
        :-) kirjoitti:

        Se oli se kuuluisa negatiivi-tissikuva.

        Sehän oli lainattu kuva. :-) Kaikkee sitäkin on tullut tehtyä, huh huh.


      • :-)
        niin? kirjoitti:

        Oletko nähnyt Jazulin tissit vai mistä tiedät, että on riipparit?

        Äläkä käännä tätä negatiivikseksi.Perustelin, että ei ole kumia! Kumitissit on perseestä.


      • sivusta.........
        ... kirjoitti:

        Sehän oli lainattu kuva. :-) Kaikkee sitäkin on tullut tehtyä, huh huh.

        Olihan ne samat kuin siinä villapaita kuvassa, jossa olit työntänyt villapaidan mammafarkkujen sisään ja röyhistelit rintaasi,kun olit laihduttanut.


      • ...
        :-) kirjoitti:

        Äläkä käännä tätä negatiivikseksi.Perustelin, että ei ole kumia! Kumitissit on perseestä.

        Tää se on aina yhtä jännää, kun puhutaan minusta ja kuitenkin vastataan toiselle (aloittajalle) kuin vastattaisiin minulle. :-)


      • ...
        sivusta......... kirjoitti:

        Olihan ne samat kuin siinä villapaita kuvassa, jossa olit työntänyt villapaidan mammafarkkujen sisään ja röyhistelit rintaasi,kun olit laihduttanut.

        Ööh täh? Ensinnäkään en KOSKAAn tunge villapiataa farkkuihin. Enkä koskan ole tainnut esitellä täällä itsestäni kuvaa laihduttaneena, vain pullero tai nuoruusvuosien luuviulu kuvia. :-)

        Melkoinen olis kyky nähdä paitojen läpi rinnat ja hahmottaa niiden malli. Olenhan minä postannut paljon muutakin fuulaa ja aina ne yhtä mielenkiintoisia on näyttäneet olevan olipa ne totta tai tarua. :-)


      • :-)
        ... kirjoitti:

        Tää se on aina yhtä jännää, kun puhutaan minusta ja kuitenkin vastataan toiselle (aloittajalle) kuin vastattaisiin minulle. :-)

        Okei, luulin, että olet aloittaja. Sori.


      • ...
        :-) kirjoitti:

        Okei, luulin, että olet aloittaja. Sori.

        Luulemisen jalo lahja. Onpa vaan tylsä aloitus, tissit ketä ne nyt jaksaa aina kiinnostaa. Varsinkaan MINUN tissit. No mut joo.


      • sivusta.....
        ... kirjoitti:

        Ööh täh? Ensinnäkään en KOSKAAn tunge villapiataa farkkuihin. Enkä koskan ole tainnut esitellä täällä itsestäni kuvaa laihduttaneena, vain pullero tai nuoruusvuosien luuviulu kuvia. :-)

        Melkoinen olis kyky nähdä paitojen läpi rinnat ja hahmottaa niiden malli. Olenhan minä postannut paljon muutakin fuulaa ja aina ne yhtä mielenkiintoisia on näyttäneet olevan olipa ne totta tai tarua. :-)

        Laitoit tänne joskus ihan rekatulla nikillä jonkun kuvan, jonka sitten aika pian poistit. Muistaakseni puhuit siinä laihduttamisesta, mutta voi olla että muistan väärin. Kyllä kuvassa olit sinä ja paita oli korkeahkoissa farkuissa, voi olla ettei villapaita. Joku sanoi, että muistutat Paula Koivuniemeä tai jotain siinä ketjussa. Kuva oli tissejä korostava, vaikka ehkä tahattomasti. Saman tyyppisiltä ne näytti kuin siinä negatiivikuvassa. Galleriassakin sinulla on ollut joku profiilikuva jossa tissit näkyy ja joku tatuointi. Olethan sinä nyt useita kuvia itsestäsi tänne laittanut, moottoripyörätakissa ja mitä kaikkea. Kysynyt, että oletko läski jne. Taitaa sun muisti pettää. Sinusta on varmaan eniten kuvia täällä ollut kuin kenestäkään muusta,niin kasvo-kuin vartalo, kuin kasvo vartalokuvia.


      • ...
        sivusta..... kirjoitti:

        Laitoit tänne joskus ihan rekatulla nikillä jonkun kuvan, jonka sitten aika pian poistit. Muistaakseni puhuit siinä laihduttamisesta, mutta voi olla että muistan väärin. Kyllä kuvassa olit sinä ja paita oli korkeahkoissa farkuissa, voi olla ettei villapaita. Joku sanoi, että muistutat Paula Koivuniemeä tai jotain siinä ketjussa. Kuva oli tissejä korostava, vaikka ehkä tahattomasti. Saman tyyppisiltä ne näytti kuin siinä negatiivikuvassa. Galleriassakin sinulla on ollut joku profiilikuva jossa tissit näkyy ja joku tatuointi. Olethan sinä nyt useita kuvia itsestäsi tänne laittanut, moottoripyörätakissa ja mitä kaikkea. Kysynyt, että oletko läski jne. Taitaa sun muisti pettää. Sinusta on varmaan eniten kuvia täällä ollut kuin kenestäkään muusta,niin kasvo-kuin vartalo, kuin kasvo vartalokuvia.

        Ei mun muisti petä kuva asioissa. Muissa asioissa se voi pettääkin. Mulla on hyvä kuvamuisti. Mulla oli villapaita kuva, mutta ei todellakaan missään farkkujen sisällä ollut paidan helma. Ei ikinä ole, se on epämukavan tuntuista, jos joku vaate on kasattuna housun sisään.

        Tissit nyt korostuu luonnostaan, koska mulla on pieni rintakehä ja rinnat rintakehään nähden isot. Käsivarret ohuet suhteessa myös rintavarustukseen. Jotkut vaatteetkin myös korostaa tiettyjä puolia kropasta. Ne on mitä on. Mitään en asialle mahda. :-)

        galleriassa nimenomaan on varmasti ollut eniten kuvia, jotka sitten joku muukin kun minä itse on sieltä galleriasta palstalle laittanut. Se huono puoli avoimessa galleriassa on, että kuvat ei saa olla siellä vaan ne joku haluaa tuoda palstalle. Ikään kuin kaikki pitäis kiinnostaa jonkun lärvi tms.

        Montelle muistaakseni yhden kuvan läski keskustelun ohessa linkitin. Ole puhe ihmisen näyttämisestä lihavalle, kun toiset näyttää tietyn elopainon kanssa lihaville ja toiset ei. Muistan sellaisen keskustelun joo. Mulla oli vaalenapunaisen harmaa raitainen neule kuvassa päällä. Ja siniset farkut.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Ei mun muisti petä kuva asioissa. Muissa asioissa se voi pettääkin. Mulla on hyvä kuvamuisti. Mulla oli villapaita kuva, mutta ei todellakaan missään farkkujen sisällä ollut paidan helma. Ei ikinä ole, se on epämukavan tuntuista, jos joku vaate on kasattuna housun sisään.

        Tissit nyt korostuu luonnostaan, koska mulla on pieni rintakehä ja rinnat rintakehään nähden isot. Käsivarret ohuet suhteessa myös rintavarustukseen. Jotkut vaatteetkin myös korostaa tiettyjä puolia kropasta. Ne on mitä on. Mitään en asialle mahda. :-)

        galleriassa nimenomaan on varmasti ollut eniten kuvia, jotka sitten joku muukin kun minä itse on sieltä galleriasta palstalle laittanut. Se huono puoli avoimessa galleriassa on, että kuvat ei saa olla siellä vaan ne joku haluaa tuoda palstalle. Ikään kuin kaikki pitäis kiinnostaa jonkun lärvi tms.

        Montelle muistaakseni yhden kuvan läski keskustelun ohessa linkitin. Ole puhe ihmisen näyttämisestä lihavalle, kun toiset näyttää tietyn elopainon kanssa lihaville ja toiset ei. Muistan sellaisen keskustelun joo. Mulla oli vaalenapunaisen harmaa raitainen neule kuvassa päällä. Ja siniset farkut.

        Miten mä voin muistuttaa Paulaa, kun kuvassa ei ollut edes kasvoja näkyvillä muutes? :-) Se villapaita kuva mulla on tallessa vielä.


      • sivusta...........
        ... kirjoitti:

        Ei mun muisti petä kuva asioissa. Muissa asioissa se voi pettääkin. Mulla on hyvä kuvamuisti. Mulla oli villapaita kuva, mutta ei todellakaan missään farkkujen sisällä ollut paidan helma. Ei ikinä ole, se on epämukavan tuntuista, jos joku vaate on kasattuna housun sisään.

        Tissit nyt korostuu luonnostaan, koska mulla on pieni rintakehä ja rinnat rintakehään nähden isot. Käsivarret ohuet suhteessa myös rintavarustukseen. Jotkut vaatteetkin myös korostaa tiettyjä puolia kropasta. Ne on mitä on. Mitään en asialle mahda. :-)

        galleriassa nimenomaan on varmasti ollut eniten kuvia, jotka sitten joku muukin kun minä itse on sieltä galleriasta palstalle laittanut. Se huono puoli avoimessa galleriassa on, että kuvat ei saa olla siellä vaan ne joku haluaa tuoda palstalle. Ikään kuin kaikki pitäis kiinnostaa jonkun lärvi tms.

        Montelle muistaakseni yhden kuvan läski keskustelun ohessa linkitin. Ole puhe ihmisen näyttämisestä lihavalle, kun toiset näyttää tietyn elopainon kanssa lihaville ja toiset ei. Muistan sellaisen keskustelun joo. Mulla oli vaalenapunaisen harmaa raitainen neule kuvassa päällä. Ja siniset farkut.

        Niin, tarkoitin sitä, että kyllä susta on paljon kuvia ollut, että negatiivikuvakin on helppo uskoa aidoksi,etenkin vielä nyt kun tisseistäsi pitkän selostuksen vielä annoit.


      • huh..
        ... kirjoitti:

        Miten mä voin muistuttaa Paulaa, kun kuvassa ei ollut edes kasvoja näkyvillä muutes? :-) Se villapaita kuva mulla on tallessa vielä.

        En minä tiedä, en kirjoittanut sitä kommenttia, yritin vain kertoa mistä ketjusta oli kyse.


      • ...
        sivusta........... kirjoitti:

        Niin, tarkoitin sitä, että kyllä susta on paljon kuvia ollut, että negatiivikuvakin on helppo uskoa aidoksi,etenkin vielä nyt kun tisseistäsi pitkän selostuksen vielä annoit.

        Onhan musta ollut paljon kuvia, kuten Papustakin jne. Heh, anteeksi että puhuin niistä. Yritän olla hiljaa asiasta, jos vaan annettais olla.


      • ...
        huh.. kirjoitti:

        En minä tiedä, en kirjoittanut sitä kommenttia, yritin vain kertoa mistä ketjusta oli kyse.

        Joo käsitän. :-) Ei se ollut syytös, se oli vain vastaus.


      • :D
        ... kirjoitti:

        Onhan musta ollut paljon kuvia, kuten Papustakin jne. Heh, anteeksi että puhuin niistä. Yritän olla hiljaa asiasta, jos vaan annettais olla.

        Yritätkö tosiaan? Mietis uudelleen ;D


      • ...
        :D kirjoitti:

        Yritätkö tosiaan? Mietis uudelleen ;D

        Yritän unohtaa. Miksi mun ei anneta unohtaa? :-)


    • :-)

      Hai, so desu

    • w

      Ne on jotain siltä väliltä.

    • Nasdaq

      Zäzzillä on hyvät, pönäkät retrotissit. Mä olen ylpeä hänen puolestaan.

      • ...

        Toinen on kirkkaan vihreä ja toinen sinapinkeltainen. :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe