Suositelkaa kirjoja, jotka ovat auttaneet teitä avioerossa. Vaikka omasta erostani on vuosi, tunteet menevät laidasta laitaan. Tunnen rakkautta, vihaa, katkeruutta. Olisi hyvä saada ajatukset johonkin järjestykseen ja ehkä hyvistä kirjoista olisi apua.
Avioero kirjoja
7
526
Vastaukset
- elektrax
Jälleenrakennus/Bruce Fischer
The Secret/Rhonda Byrne - Petetty456
Jos olet tullut petetyksi ja jätetyksi, niin tämä kirja ehkä auttaa ymmärtämään syitä mitkä ovat johtaneet uskottomuuteen.
Kari Kiianmaa: Kirjeitä rakkaudessa petetyille - Kun ymmärtäisin
Vaikka olen vain eronneen vanhempi, olen ihan samassa tilanteessa kun nämä tiedot tulivat yllättäen ja iskuja olikin sitten monia. Tunnen samoin rakkautta, vihaa ja katkeruuttakin ja paljon paljon muuta esim. pelkoa tulevasta.
Ajatukset eivät mene helpolla järjestykseen jos asianomaiset eivät missään tule vastaan, olen lukenut monet kirjat, käyttänyt kriisiapua.
Etsinyt ja etsinyt syitä itsestäni , muksi piti käydä näin, onko lapseni sairastunut.
Tähän ei riitä monet vuodetkaan, kun kaikki muutuu suurinpiirtein päivässä ei sitä pieni pää voi ymmärtää, kun on vielä nuo pienet lapset, joita pitäisi pystyä jollakin tapaa viemään eteenpäin,
Kuitenkin kannattaa mennä vaikka perheasiainneuvottelukeskukseen, jollakin tapaa ehkä jotakin selvenee, mutta tämä täuti kestää ja siihen tarvitaan kyllä eronneiden itsensä palaamista järkevien joukkoon. Mutta kuinka monesti tuo tunkeutunut ulkopuolinen onkin aivopessyt , siitä on monesti kysymys. Narsisti on pelissä mukana.
Kuolemaa on minullekin luettu, syystä että satuin tuntemaan tuon tyypin tavat jo parinvuosikymmenen takaa. Tämä on hirvittävää elämää, tätäkö lapseni halauat lapsillesi ja vanhemmillesi lopuksi ikää. - huh huh taas
Nimimerkille: kun ymmärtäisin.
Sun ahdistava läsnäolosi on voinut aiheuttaa mitä tahansa ongelmia lapsillesi tai lapsenlapsillesi. Kaltaisesi energiasyöppö tuhoaa kaikki lähistöllä olevat ihmiset. Märehdit ja kerjäät sääliä täälläkin -itsellesi.
Käytät lapsia aseena, tosiassa kukaan muu kuin sinä ei tarvitse psykiatrista apua, paitsi sinusta toipumiseen.
Olen lukenut juttuasi ja arvioin myöskin että kuulut johonkin uskonlahkoon. Se edes jossain määrin selittäisi muutoin niin järjenvastaisia juttujasi joita tänne kirjotat varsin säännöllisesti.
Toisaalta minulle tulee hieman parempi mieli omaistesi puolesta kun huomaan että kirjotat tänne. Muutenhan valittaisit suoraan heille, eli he ovat ilmeisesti onnistuneet ottamaan sinuun vähän etäisyyttä.- bvcxbcxbzcx
Juuri noin ja nimenomaan. Eroavia pitäisi tukea valinnassaan. Ihan sairasta kriisiytyä toisten erosta.
- ei unohdu,eisaakkaan
erostani on yli kymmenen vuotta ja samoin tunnen rakkautta, vihaa ja katkeruutta, mutta eri aikaan ja eri päivinä, kerron myös kaiken jos kysytään sukulaisille, sillä kuuntelen myös sukulaisten murheita, eli elämä on tasapainossa..
- Sakke
Ralf Sund
Ero! Selviytymisopas miehelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455220Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291683Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511600Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589- 141285
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41210No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867