Mistä löytyisi n 20-30v nainen bodaavalle isolle prätkä kundille?
Minulla on kaikki mitä haluan ja lapset on tehty.
Olen koulutettu,hyvässä ammatissa ja nuorekas.
Haluan seuraa prätkäilyyn,leffaan,salille,kotiiltoihin ja mulla ei ole kiire.
Älkää vastatko,että rahalla sen jo tiedän. Olen 42v mitä mieltä olette?
Mua ei enää jännitä,koska tiedän mitä naiset haluaa ja olen komea ja lihaksikas.
Tahtoo nuoren misun
11
209
Vastaukset
- Jahas.. varmako?
Joo no noi on jo nähty. "Komea ja lihaksikas" yleensä omasta suusta on vain vääristynyt minä kuva, joten menepäs sen peilin eteen uudestaan ja katso oikein tarkkaan. Oletko todella 20-vuotiaan mieleen? Entä 21-vuotiaan? jokaisen iän kohdalla uusiksi.
Itse olen 24 vuotta ja en voisi itselleni kuvitella miestä joka olisi isäni ikäinen :) Tai voisi olla isäni :) Ei pahalla mutta totuus. - Speed..........
No eilen ikäiseni naiset 3kpl olivat kimpussani,mutta olivat jo elähtäneitä.
Korostan olen ikäisekseni kondiksessa ja haarukka oli 20-30v naisten suhten.
30v nainen on ihan makee ja miksi hiukan vanhempi mies ei miellytä?- Jahas.. varmako?
Ai miksi? Ensinnäkin jo anatomia antaa tälle loogisen vastauksen. Miehen testosteroni tasot alkavat laskea 40 kieppeillä, tästä johtuu ns "miesten vaihdevuodet" meno vuodet, jolloin yleisesti ottaen laitellaan autot ja vaimot vaihtoon.
Toiseksi, naama näyttää elämän. En ole vielä kenelläkään 40 vuotiaalla nähnyt 20-vuotiaan kasvoja, rypyt ja uurteet alkavat ilmestymään jo ennen 30 vuotta.
Jos sanot saman ikäisistä naisista, että he ovat "elähtäneitä" niin mitä itse olet?
Toki voit hyvällä tuurilla löytää jonkin kaltoin kohdellun, huonolla omallatunnolla varustetun tyttö paran joka ei isä hahmoa ole elämässään nähnyt. Mutta pääsääntöisesti kyllä ne nuoret naiset tietää mitä haluaa ja yleensä myös iältään aikalailla saman ikäistä seuraa hakevat.
Voithan sinä pukea trendikkäät vaatteet päälles ja käydä puntilla, mutta se ei silti tarkoita että näyttäisit ihailtavalta nuoremman silmissä. Joten jatka harrastusta omaksi iloksi, ja muuten, epätoivo paistaa kasvoista. - Hihihihihiiiiiiii
Halusitko itse 20 vuotiaana yli 40 vuotiaita naisia? Tuskin halusit, joten voit itse kehitellä syyt siitä miksi nuoret naiset eivät halua sinua ;)
- MR Speed
Hihihihihiiiiiiii kirjoitti:
Halusitko itse 20 vuotiaana yli 40 vuotiaita naisia? Tuskin halusit, joten voit itse kehitellä syyt siitä miksi nuoret naiset eivät halua sinua ;)
Halusin panoseuraksi tietysti ja siitähän tässä on kysymys.Ei mulla ole aikomustakaan alkaa viettää "aikaa"kenenkään kanssa ei edes 20-30v misujen kanssa.
- Really?
MR Speed kirjoitti:
Halusin panoseuraksi tietysti ja siitähän tässä on kysymys.Ei mulla ole aikomustakaan alkaa viettää "aikaa"kenenkään kanssa ei edes 20-30v misujen kanssa.
"Haluan seuraa prätkäilyyn,leffaan,salille,kotiiltoihin ja mulla ei ole kiire."
Nyt ei enää ookaan kiva ku tytöt ei tykkää :P
- päiväunia!
nämä keskustelut on jo niin nähty: eikö se papoille mene jakeluun?
- jjokj
Ei mene jakeluun sorry.
- äo yli 169
Opettelepa ensin yhdyssanat ja pukeudu muuhunkin kuin vaimonhakkajapaitaan ja salihousuihin. Älyä ei saa syntyessä, bodatun pallokropan kyllä tekemällä. Jaiks.
- Yhdyssana
Sä älykkö et saa kunnon bodya,koska olet laiska älykkö.
Kateellinen hyvä kroppaisille tosi sääli olla teräväpää ja äidinkielen taitaja,mut toi body.Opettele yhdyssanat siihen te pystytte,ette muuhun.Vedä punkkua frendiens kanssa ja ole niin tärkeä.Sun tyylinen elämä ei merkkaa mulle mitään.Prassaat jollain mensan testillä mitä sitten voit olla paska niin monessa. - Sheme
Yhdyssana kirjoitti:
Sä älykkö et saa kunnon bodya,koska olet laiska älykkö.
Kateellinen hyvä kroppaisille tosi sääli olla teräväpää ja äidinkielen taitaja,mut toi body.Opettele yhdyssanat siihen te pystytte,ette muuhun.Vedä punkkua frendiens kanssa ja ole niin tärkeä.Sun tyylinen elämä ei merkkaa mulle mitään.Prassaat jollain mensan testillä mitä sitten voit olla paska niin monessa.Onko seriffi nyt lähtenyt vähän lipsumaan? Häpeä,heittäkää pihalle tää super femakko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750