Häiritseekö läski maha?

miehet?

Miehet sanokaapa mielipiteenne monia naisia vaivaavasta asiasta. Haittaako teitä, jos nainen on muuten hoikka, mutta sixpackin tilalta hänellä on pehmeä pullataikina vatsa? Itse kuulun tähän joukkoon, lenkkeilen jne. mutta maha on ainainen ongelmakohta ja itsetunnon latistaja. Olisi kiva kuulla rehellisiä kommentteja!
Eli siis itsekään en ole tippaakaan ylipainoinen, silti mahassa löysää.

24

6914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      että ei mua ainakaan haittais, jos muuten oot mukava ja sinut itsesi kanssa.

    • Pertti26

      Pikku kumpu massun päällä tuo vain seksikkyyttä. Se on jotenkin vaan ihmismäisempi kuin kireä sixpack. Sixpack tekee naisesta jotenkin kylmemmän näköisen.. samaten, en pidä liian meikatuista naisista. Luonnollisuus on valttia!

      • Dale Cooper

        ...niinpä.

        -The owls are not what they seem-


    • Niin

      Parempi tietenkin jos on muodollisesti pätevä.

    • M48

      Jos mahassa ei ole vauvaa, on syytä aloittaa laihdutus.

    • ukko

      Jos hoikkuus on 9½ niin Erottuvat vatsalihakset on 10. Naisille kuvailemasi pieni pyöreys ehdottomasti sallitaan. Six-päkki antaa mielikuvan urheilijasta tai asiaan paneutumisesta.

      Itselläni on ollut onni seurustella urheilevien naisten kanssa. Vatsalihakset ovat naisella erittäin seksikkäät. Seksikästä on myös se, että nainen pitää omasta kehostaan.

    • ENTÄS TAKALISTO?

      Naisiahan on kahta tyyppiä. Niitä, jotka kerää löysää vatsaan ja niitä, jotka kasvattaa reisiä ja takapuolta, vaikka vyötärö olisi hyvinkin timmi.

      Eli tästä keskustelusta sitten lisää löylyä, miten on sen takaliston kohdalla? Ja kumpi on vähemmän kiva, iso maha vai iso takalisto? :)

      • OnlyAMan

        Riippuu tapauksesta. Ihanne olisi tietenkin ihannekroppa!


      • M21

        maha ei haittaa jos vaan takamus on kunnossa. Itse tykkään näin päin.


      • nainen

        Itse kuulun tähän 'puoliskoon', jolla vatsa on kyllä timmissä kunnossa ja peppua treenattu muun kropan yhteydessä (kuntosalilla), mutta kyllä se ns. ylimääräinen tulee helpommin peppuun kuin vatsaan.

        Luulen kuitenkin, että miehet katsoo naisia kokonaisuutena, eikä esim. pieni pömppö masu oo ollenkaan pahasta, tai sievästi ulospäin tuleva peppu. Kullekin löytyy varmasti se omanlainen :)


      • Vesa!!

        Mä tykkään ehdottomasti enemmän sellaisesta joille ylimääräiset kilot kertyy takapuoleen ja reisiin kuin sellaisista vatsakkaista naisista.


    • Ihmettelijä

      Ei hiukkaakaan ylipainoinen ja lenkkeilevä, tietenki muu kroppa kondiksessa, mutta sitten se pieni "pömppövatsa". Tee hyvä ihminen pelkästään vatsalihasliikkeitä jo lähtee pömppövatsasi, jos se sinua vaivaa noin kovasti ja sitä paitsi jotkut voivat tykätä pömppövatsaisista toiset eivät....

      • jep

        Valitettavasti läskiä ei voi polttaa paikallisesti. Ahkera vatsalihasten treenaaminen voi voi parhaimmillaan vähentää pömpötystä pikkuisen, mutta rasvaa se ei vatsalihasten päältä poista.


      • ullapulla

        pullataikina sanoi tuo kysyjä. Tiedän kokemuksesta. Lenkkeilijänä ja muuten hoikkana mahassa on ja pysyy pullataikina jos et todella laita itseäs kovalle pitkälle laihdutus- ja jumppakuurille. Sen jälkeen jatkat vatsalihasliikkeitä joka päivä ja katot mitä syöt tai ne tulee uudestaan. Karkit ja pullat ym. herkut pois.
        Siinä ei vatsalihasjumpat pelkästään auta. Varsinkaan jos olet lapsen pari tehnyt ja vaikka olet kuinka ureheilevaa tyyppiä. On ensin tehtävä todella rankka jumppaohjelma.
        Pelkkä pömppö voi ollakin ihan ok.


      • spark
        ullapulla kirjoitti:

        pullataikina sanoi tuo kysyjä. Tiedän kokemuksesta. Lenkkeilijänä ja muuten hoikkana mahassa on ja pysyy pullataikina jos et todella laita itseäs kovalle pitkälle laihdutus- ja jumppakuurille. Sen jälkeen jatkat vatsalihasliikkeitä joka päivä ja katot mitä syöt tai ne tulee uudestaan. Karkit ja pullat ym. herkut pois.
        Siinä ei vatsalihasjumpat pelkästään auta. Varsinkaan jos olet lapsen pari tehnyt ja vaikka olet kuinka ureheilevaa tyyppiä. On ensin tehtävä todella rankka jumppaohjelma.
        Pelkkä pömppö voi ollakin ihan ok.

        Eri asia sitten onko valmis keskittämään koko elämänsä sen oman navan ympärille ja kauhulla vahtaamaan ettei se vaan ikinä taas uudelleen 'pullaudu'...kokemuksesta sanon. Ei anorektikkonakaan ole hyvä olla. Pakkomielteet ovat aina pahasta.

        Jos on sitä vartalotyyppiä, että vatsa ei tiukkene vaikka kuinka urheilisi ja olisi muuten hoikassa kunnossa, niin sitten sitä on. Turha asialla on elämäänsä pilata. Kyllähän sitä niitä kahdehtii, joilla on litteä, tiukka vatsa luonnostaan, mutta sitä pitää sitten ajatella että minulla ne parhaat puolet on jossain muualla ja tuolla toisella taas ne ongelmakohdat jossain muualla. Hän voi surra pieniä rintojaan tai paksuja reisiään tai vaikka ohuita hiuksiaan.

        Olkaa hyvät ihmiset armollisia itsellenne. Itsestään saa ja pitääkin pitää huolta, mutta neuroottinen yhden kohdan trimmaaminen menee jo sairauden puolelle. Pitää löytää se terve tasapaino oman itsensä kiusaamisen ja hemmottelemisen välillä.

        Itse olen yksi näistä 'luontaisista pullamahoista', muuten kyllä oikein hoikka ja näin kesäisin liikunnallinenkin. Kulkee geeneissä - kaikilla perheen naisilla vähän samaa vikaa. Olen sen anoreksiankin läpikäynyt - pahimmillaan 172cm ja 37kg - ja siihen itsekidutuksen ja pakkomielteiden kurimukseen en enää halua. Mielummin vähän löysää kuin ikuinen treenaaminen ja kaikista elämän kulinaristisista aistinautinnoista kieltäytyminen.


    • Hempukka

      Ostapa semmonen vyötärökorsetti, jossa on housuosa ja hakasilla kiinnitettävä, korkea ja napakka vyötäröosa. Jos olet muuten hoikka, tuolla vempeleellä saat ihmeitä aikaan!

    • m23

      Jos totta puhutaan, niin mikään ei ole ällöttävämpää, kuin sixpack naisella. Yök.

    • nuori nainen

      Itselläni maha hiukan roikkuu ja on leveä vyötärö, mutta se ei näy paljoa vaatteiden päältä. Olen 168cm ja painan n.60 kg :) Bikineissä on kehtaa kulkea.

    • Ikisinkku M

      Tjaah, hieman kyllä häiritsee ku en ole nähnyt pikkuveikkaa muutamaan vuoteen. Enemmän silti minua häiritsevät isot miestissit :((((.

    • eihassumminoletäääää

      Pulla vastaa: jos onkin hieman pömppistä (ja sekin on hieman pienentynyt eikä roiku sivuprofiilista katsottuna), niin enemmän kuitenkin positiivisia asioita omasta kropasta löytyy.
      Yleensä en ymmärrä miksi pitää jossain netissä kehuskella itseään, mutta nyt teen poikkeuksen.
      Ikään nähden hienoa on se, että
      1) ei ole selluliittia eli appelsiini-ihoa ei missään kohtaa !!!! ;), tämän ikäisellä huom!
      2) rasvakerros jakautunut pömppistä lukuunottamatta tasaisesti eli pehmeyttä löytyy;)
      3) sopusuhtainen kaiken kaikkiaan (laihtunut n.5 kg parin vuoden sisällä) ja jos alkaisi kunnolla treenaan niin tod. hyvää jälkeä tulisi;))
      4) ylävarustustuksesta ei ole koskaan kuulunut moitteen sanaa, päinvastoin ;)
      5) lihaksia löytyy sopivista kohdista ;)))

      Ja vielä...pikku pömppis on saanut tullut osaksi mun mielenkiintoista persoonaa !!

    • oifosdiu fdosiuf

      Yhdelläkään normaalipainoisella ei ole "läski maha"

    • Mies36

      leveä lantio on todella suuri turn-off jopa laihalla naisella. Saatika muuten iso p€rse. Pieni vatsakumpu ei todellakaan haittaa. Raskausmaha taas on todella ällöttävä.

    • miesvm_1967x

      "Raskausmaha taas on todella ällöttävä"

      Mikä on "raskausmaha"? Semmonen raskausarpia täynnä oleva löllykkäkö? Toisaalta itse kunnioitan naisten kykyä tulla raskaaksi ja kantaa lasta, oli oma lapsi tai ei. Näen sen niin että nainen on kantanut lastaan kohdussaan ja siitä jää jälki elämään joten pidän asiaa aika luonnollisena, ei aiheuta yökkäyksiä täällä vaikkei se nyt enää kaikkein seksikkäin masu olisikaan. Elettyä elämää. Jokaisen kohtalo. Kyllä sen kanssa täytyy pärjätä jos on nuppi miehellä kondiksessa :D

    • Mies36

      eikai niissä raskausarvissa mitään olekkaan, mutta se tiineenä oleva nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe