Tiedän että saisimme sen toimimaan. Eihän meillä mitään oikeita ongelmiakaan ollut. Meillä oli kuitenkin hyvä suhde. Ja voisimme tehdä siitä vielä paremman, muistaen aina kertoa miltä tuntuu. Olen miettinyt tätä, ja voisin yrittää vielä uudelleen. Olet kertonut ikävöiväsi, haluaisitko sinä palata oikeasti yhteen?
palataan vaan yhteen
50
1125
Vastaukset
- tulipa taas mieleen
naiselta miehelle vai mieheltä naiselle, minnepäin, kauanko suhde kesti, kumpi jätti ym
- vähän kans
Heh, omasta puolestani ei ole voinut.. jäädä epäselväksi?? :)
- Kerro mulle
Palataan. Ei ollut ongelmia ollenkaan.
"Ei sen väliä kuka sen aloittaa sanoi hän joka aloitti sen".
"Nyt on tänään ja huominen uusi on palkkalistoilla Rakkauden Työn. Ei löytynyt elämä sivuilta lukemiston Noita juttuja Noitien yön."- vähän ikävä
Soita mulle huomenna. Tai tuu joku päivä käymään. Olemmehan me jo vähän vihjailevasti puhuneetkin tästä, mutta puhuttaisiin tosissaan ja tehtäisiin sopimus yhteenpaluusta. Tulin siihen tulokseen että haluaisin oikeasti sitä.
n>m
- enemmänkin ikävä
Haluaisin. Milloin tajusit, että haluatkin yhteen?
- vähän ikävä
Nyt viimeksi kun kerroit ikävöiväsi.
- Janotaako?
Jos itse jätit, niin ota yhteyttä.
Mutta vain silloin jos olet 100% varma tunteistasi. - nk.
em. Hieno biisi ;)
- Ikävöivä mies
ilman muuta haluaisin takaisin yhteen elämäni naisen kanssa, mutta hän tuskin näillä palstoilla vierailee
- Pakko kysyä
Miksi lähit pois, jos kerta kaikki oli hyvin?
- pakko vastata
Toimeentulo ahdisti silloin.
- money money?
pakko vastata kirjoitti:
Toimeentulo ahdisti silloin.
rahallinen?
- pakko vastata
money money? kirjoitti:
rahallinen?
Aivan, voi tuntua naurettavalta, etten kehdannut kertoa?
Mutta on rankkaa tehdä kahta työtä ja lisäks uni ongelmat. - Mukavaa kevättä
pakko vastata kirjoitti:
Aivan, voi tuntua naurettavalta, etten kehdannut kertoa?
Mutta on rankkaa tehdä kahta työtä ja lisäks uni ongelmat.Huh, jo hetken aattelin, et tää ois ollu mulle....
Oisimpa joutunut erään ihmisen joutunut miettimään totaalisesti uudelleen.
Hyvä näin, niin pysyy asiat yksinkertaisina. - täältä tähän
Mukavaa kevättä kirjoitti:
Huh, jo hetken aattelin, et tää ois ollu mulle....
Oisimpa joutunut erään ihmisen joutunut miettimään totaalisesti uudelleen.
Hyvä näin, niin pysyy asiat yksinkertaisina.Mitäs jos miettisit mut kuitenki uurelleen?
- Tuonne menin.
täältä tähän kirjoitti:
Mitäs jos miettisit mut kuitenki uurelleen?
Ajattelen sinut uudelleen, jos annat siihen aihetta.
Nyt lähinnä juoksen karkuun sinua muistuttavia ihmisiä.
- noWAYnoWAY
Ei palata, olen löytänyt paremman ja uuden naisen, naisellisemmankin. Sellaisen jolle olen sanonut "Rakastan sinua!" jo useammin kuin ikinä sinulle 2v aikana :)
- Leikitään lisää
Joo. Meillä oli vaan leikki-ongelmia, ja leikki-suhde ja leikisti vielä voidaan onnistua. En ollu tosissani, leikin vain....
- Soita
Palataan vain. Uusi naiseni on miehekäs ja ankea. En koskaan voisi rakastaa häntä, oli vain laastari :) Soita minulle!
- I<3Y
Niin jonkunhan se on oltava suhteessa mies ja kankea ;))
- en vastusta
No muodot sitten taas kelpais mut hyvinhän ne kehot yhteen solahtikin että palataan vain, kyllä. Laita sinä viesti.
- en vastusta
Selvennän tähän et oletan nikin soita olevan mies kuten minäkin. Etpä soittanut.
Ole sitten sen uuden "naisesi" kanssa.
- tervetuloa j&p
Sopii sitten kun alat ajatteleen positiivisesti ja ihan itse ilman ennakkoluuloja ja unohdat huot tapasi.
- tervetuloa j&p
..siis huonot tapasi :)
- ei mul oo
tervetuloa j&p kirjoitti:
huonoja tapoja vain erittäin hyviä ; ).
- juu mää
ei mul oo kirjoitti:
huonoja tapoja vain erittäin hyviä ; ).
Tarkoitin kuuntelemista ja luottamista taas.
- p&j
tervetuloa j&p kirjoitti:
Lupaan jättää huonot tapani, kunniasanalla :)
- j&p
p&j kirjoitti:
Lupaan jättää huonot tapani, kunniasanalla :)
Sitte vaan pirautattelt tms, mun numero löytyy netistä (..et kuitenkaan muista sitä enää?)
- p&j
j&p kirjoitti:
Sitte vaan pirautattelt tms, mun numero löytyy netistä (..et kuitenkaan muista sitä enää?)
muistan tietenkin
- aamu-uninen
Oujee jee
- n.200 km
Aloittajan kirjoituksessa paljon hyvää ajatusta, näin asioita pohtineena (aikaahan on ollut), tuo tuntuu entistä houkuttelevammalta.
- miksei
Kuka toimii Amorina, jos et uskalla ottaa yhteyttä?
- ja just nii
Tässä tapauksessa se jolla on numero.
- ei se
ja just nii kirjoitti:
Tässä tapauksessa se jolla on numero.
vaan "vähän ikävä", koska sanoi:
voisin yrittää vielä uudelleen.
Hän siis pisti suhteen poikki, koska ei viitsinyt yrittää.
- ikävä!.
Haluaisin. Tiedät sen
- vähän ikävä
En taida osata olla ilman sinua. Nyt viime kerralla tuntui lämpimämmältä kuin aikoihin, luulen että tunteet on alkanut palata takaisin. Tilanne on vaan niin outo. En uskalla enää kertoa kuinka paljon oikeasti ikävöin.
Jookosta joo?? :)
http://www.youtube.com/watch?v=JSLPN8e8Mkc- varmaankin näiin
Hän ei itse sitä tiedä ja tyytyy huonoon suhteeseen alkoholistin kanssa :/
- Go a way
Buu...
Ei palata yhteen. Minulla on uusi hyvä (parempi) suhde. Mene pois!- mie myönsin
Höh, miksi sitten kirjoitat 'vanhasuola janottaa' otsikon alle?
Taitaa kuitenkin janottaa, tiedän se on joillakin vaikea myöntää ;) - busted!
mie myönsin kirjoitti:
Höh, miksi sitten kirjoitat 'vanhasuola janottaa' otsikon alle?
Taitaa kuitenkin janottaa, tiedän se on joillakin vaikea myöntää ;)Hahhah, kiinni jäi!! Tai sitten se "uusi hyvä (parempi) suhde" kirjoittelee tänne mustsukkaisena kun huomaa että entinen pyörii vielä kuvioissa. Todella uskottavaa että on hyvä uusi suhde kun pyöritään täällä :D
- ikääävää
Toi "GO a way" ihminen on juuri sellanen ylpeä, kopea ja anteeksiantamaton kostaja tyyppi, ikävää hänelle, ei tule koskaan kokemaan mitää aitoa : /
- extraa
ikääävää kirjoitti:
Toi "GO a way" ihminen on juuri sellanen ylpeä, kopea ja anteeksiantamaton kostaja tyyppi, ikävää hänelle, ei tule koskaan kokemaan mitää aitoa : /
en ole kys oleva nimimerkki mutta
"ei tule koskaan kokemaan mitään "aitoa" : / "
siis mitä v*n aitoa, sellaista ei olekkaan...jos tunnet jotain "aitoa" onko se enää "aitoa" jos ero tulee ja myöhemmin ehkä tapaat uuden jonka kanssa taas tunnet "aitoa" eli mikään ei ole aitoa koska aiempi "aito" olikin pelkkää luuloa ja tämä uusi olikin "aitoa" vai oliko sittenkään. - ihminen erehtyy
extraa kirjoitti:
en ole kys oleva nimimerkki mutta
"ei tule koskaan kokemaan mitään "aitoa" : / "
siis mitä v*n aitoa, sellaista ei olekkaan...jos tunnet jotain "aitoa" onko se enää "aitoa" jos ero tulee ja myöhemmin ehkä tapaat uuden jonka kanssa taas tunnet "aitoa" eli mikään ei ole aitoa koska aiempi "aito" olikin pelkkää luuloa ja tämä uusi olikin "aitoa" vai oliko sittenkään.Ehkä just tuollaista poukkoilua suhteesta toiseen tarkoitettiin?
Kun tulee se 'ero' niin ei heti seuraavaan joka taas ehkä kestää vaan vähän aikaa..
Kun ehkä kannattaisi sen sijaan olla hetki yksin.
Se 'erokaan' ei tarvi aina olla peruuttamaton, 'myötä ja vastamäki'..
- Joku jossain m
Jep, täällä odoteltu kauan, et tuut järkiisi ja palaat.
Tervetuloa!- koolle menee
Samat sanat lähettäisin eräälle miehelle ;-)
- olinpa hölöööömö
Jees nyt tämä toimisi esteet on raivattu tieltä poiis!
- vähän ikävä
Eiköhän tämä toimi. Hyvältä vaikuttaa ainakin.
- Tyttö tuulinen
Soita! Jos vaikka Kokko-treffen..??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934