Tulipa sekin tässä taannoin koettua netin deittipalstalla. Lähetin yhdelle naiselle ihan asiallisen viestin jossa kyselin hänen kuulumisiaan ym. Vastauksena tuli pelkkää v*ttuilua. Sitten ihmetellään huuli pyöreänä että kun miehiä ei kiinnosta viestittely :O.
Viestiin vastauksena v*ttuilua
14
439
Vastaukset
- niitä on
No höh, kai sen nyt tajuaa jokainen että ne ihmettelijät eivät ole niitä jotka vittuilevat.
Lukemattomia kertoja olen saanut miehiltä sellaista törkypostia että sukat pyörii jaloissa. Mutta en silti suostu uskomaan että kaikki miehet ovat yhtä törppöjä... - wj5ry
Ihanko yhdelle naiselle ja vi-ttuili internetissä sulle? ei kai sentään.
- Mies 30+
Sinulle wj5ry. Kyllä, en varmaan ole ainoa jolle näin on käynyt, mutta kuten sanoin, tulipa sekin sitten koettua. Itse ainakin olen sen verran fiksu etten moiseen ikinä alentuisi, koska kyllä mielestäni edes jonkinlaiset käytöstavat pitää olla.
- deft
Käytöstavoista ei ole koskaan haittaa.
Mun sukupolven edustajat, niin naiset kuin miehetkin, ovat kasvaneet vittuilun kulttuuriin. Se on sarkasmin ohella eniten käytetty tapa puhua ihmisille. Ja sitten jälkeenpäin ihmetellään jos joku loukkaantuu.
En jaksa välittää vittuilusta, kun tajusin että itsekin sitä pidin joskus "normaalina".
- kiillotettupannu
Niin, tässähän meillä on vain toisen osapuolen näkemys. Mitähköhän lienee olet naiselle laittanut...? Deitti-ilmoitus kun ei ole mikään sosiaalitoimisto -jos et lue naisen kriteerejä tai olet tahditon moukka; varmaan pesee takaisin.
Uutta matoa koukkuun, täällä ruikuttaminen ei auta yhtään mitään.- Poikamies 39-vee
Joillakin ihmisillä tuntuu ainakin olevan asenne "kohdallaan" asiaan kuin asiaan. Ihan vain kansalaisoikeus vittuilla kanssaihmisille, vaikka asiat voisi ilmaista myös vähän säntillisimmin. No, ei ihme, ettei moni mies ole kovin kiinnostunut tekemään aloitteita. Niin metsällä on tapana vastata, kuin sinne huudetaan...
- nti kesäheinä
Nojaa... Olen itse 30 v nainen ja kyl itse ainakin vastailen asiallisesti asiallisiin viesteihin, mutta mitäs veikkaa ap jos suurinosa viesteistä on sisällöltään kutakuinkin tätä : " moi, runkkaan jo kuvalles, voinko tulla nuoleen sun persettä, joo oon muute 50 ja naimisissa" niin onko tämä sitten luokiteltavissa asiallisuuteen? ilmeisesti miesten mielestä on kun jatkuvalla syötöllä tulee tämänkaltaisia viestejä, vaikka tuntuu siltä että henkinen ikä on jumahtanut sinne jonnekkin 10 vuotiaan tienoille. Vai miten noihin sitten pitäisi vastata? Itse en ole keksinyt kuin kaksi tapaa,,joskus vittumaisuus on hyvä vastaisku ja yleisimmin näihin jättää vastaamatta.
- .....
mä olen lähetellyt noita runkkaan sun kuvalle viestejä :D
- 11+7
Millä tavalla tämä kirjoituksesi liittyi ap:n aiheeseen? Missään ei ole sanottu, että ap olisi kirjoittanut jotain runkkausviestejä. Ainoa tieto on, että hän on kirjoittanut asiallisen viestin, johon sai vittuilevan vastauksen. Kun asiasta ei kukaan muu pysty esittämään muuta faktaa, niin asiaa ei ole syytä epäillä. Kirjoitat kuin ap olisi kirjoittanut ties minkälaisen hämärän viestin kun kysyt mitä niihin pitäisi vastata. Nyt puhutaan asiallisen viestin lähettämisestä, joten on syytä pysyä myös aiheessa. Ap:ta ei varmaan kiinnosta mitä sinä vastaat johonkin paskaviestiin, kun hän ei luultavasti itse sellaisia lähettele.
- nti kesäheinä
11+7 kirjoitti:
Millä tavalla tämä kirjoituksesi liittyi ap:n aiheeseen? Missään ei ole sanottu, että ap olisi kirjoittanut jotain runkkausviestejä. Ainoa tieto on, että hän on kirjoittanut asiallisen viestin, johon sai vittuilevan vastauksen. Kun asiasta ei kukaan muu pysty esittämään muuta faktaa, niin asiaa ei ole syytä epäillä. Kirjoitat kuin ap olisi kirjoittanut ties minkälaisen hämärän viestin kun kysyt mitä niihin pitäisi vastata. Nyt puhutaan asiallisen viestin lähettämisestä, joten on syytä pysyä myös aiheessa. Ap:ta ei varmaan kiinnosta mitä sinä vastaat johonkin paskaviestiin, kun hän ei luultavasti itse sellaisia lähettele.
lueppas toi mun teksti niin monta kertaa niin ymmärrät mitä sillä tarkoitan...sisälukutaito,hohiiii!!!! missäkohtaa kirjoiti et ap olisi näin kirjoittanut, ei käyny mieles lukee sen verran tarkasti et huomaisit käyttäväni esimerkkiä
- Dr Obvious
Tunnen syvää myötähäpeää koko sukupuoleni puolesta. Tai jos naiset ovat samanlaisia, koko ihmiskunnan.
Tunnetusti porukkaa riittää joka junaan ja sitten on erikseen ne jotka jäävät asemalaiturille tai jopa aseman vessaan. Toivottavasti kohdallesi osuu joku 1. luokasta. - Nainen'-'-'-'
Turhan innokkaita ja äkkinäisiä...tälläisiin olen törmännyt. Ja suuttuvat jos haluaa tutustua pikkuhiljaa. Jos erehdyt antamaan puhelinnumeros ja et aina vastaa, tulee melkoinen ryöppy syytöksiä niskaan.
Kaikki pitäisi saada heti ja ei malttia lainkaan. Omasta puolestani lopetin koko touhun liian ahdistavana. - asdghfjgk76543
Mä oon paska, mä oon mies... vaikka koskaan en mitään pahaa ole kellekkään tehnyt ja aina tarvitsevia auttanut. Mutku oon sillä letkulla varustettu, niin olen sika tai vähintään elefantti! Jos se tulee multa, niin se ei vaan kelpaa.
Mä teen kaikille palveluksen ja ammun itseltäni pään irti, niin on yksi kusipää paska mies vähempi... - maaseuduntulevaisuus
Joo toiset vetää ittensä hirteen ja toiset taas rakentaa mestauslavan oikein
sitä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882