Moi
Mulla on yks sellanen säätö meneillään, josta en oikein tiedä mitä ajatella.
Hän on aika perinteinen suomalainen mies, ei paljoa puhu. Käyttää alkoholia paljon. Joka viikonloppu pe ja la baarissa. Ite käyn harvemmin, enkä juo kovin paljoa.
Ollaan nyt nähty aina sillon tällön, ja useimmiten just viikonloppusin, baarissa, tai baarin jälkeen, josta mennään hänen luokseen ja siellä viivyn yleensä 1-2 päivää. Sekä mä että hän ollaan ehkä "hieman" sitoutumiskammoisia, eli mulle sopii hyvin toi satunnainen tapailu....
MUTTA
Häneen ei voi luottaa. Esimerkiksi jos laitan mesessä viestiä hänen ollessa online, niin ei vastaa moneen tuntiin (vaikka siis kuitenkin on online). Myöhemmin jos laitan tekstaria vaikkapa, et mites sen asian kanssa tehdään jota mesessä aiemmin ehdotin... niin sit hän sanoo et ei hän oo mitään mun viestii nähny edes..
Jos sovitaan et nähdään "jossain vaiheessa iltaa", niin sit hänestä ei välttämättä kuulukaan yhtään mitään moneen tuntiin, ei vastaa tekstariin jne. ja lopulta saattaa olla kuitenki kotonaan, pyytäny kavereitaan jatkoille jne. mut ei ilmeisesti sit vaan kattele puhelintaan tai ees muista mun olemassaoloa.
Yleensä on juttutuulella vaan humalassa. Sillon saattaa tulle hyvinkin herkkää settiä sen suusta ulos... Hänellä ilmeisesti vaikeuksia tunteidensa ilmaisussa. Selvinpäin vastaukset on lyhyitä "joo", "okei" jne. korkeintaan yhden lauseen mittasia.
Hänen kosketuksensa, katseensa, kaikki ilmeet ja eleet kertovat mulle siitä miten paljon hän minuun tuntee vetoa, eli PALJON. Ei vaan saa suustaan ulos oikein mitään.. Ja jos yritän ottaa puheeksi hiukan syvällisemmät ja tunnepitoisemmat asiat, niin menee heti lukkoon. Kemiat on kuitenkin aikalailla kohdallaan, eli en ole koskaan tuntenut oloani niin hyväksi kenenkään kanssa, kuin hänen kanssaan.
Kun vaan saisin hänet jotenkin avautumaan. Ja kun vaan tietäisin miten edetä...
Tunteet on vahvoja, mutta ei tosta miehestä taida ainakaan seurustelukumppaniksi olla (vaikka siis itsekään en mikään "parisuhdeihminen" oikein ole).
Mies juo, ei vastaa viesteihin, jne. mut kemiat kohtaa
13
156
Vastaukset
Tässähän on kyseessä klassinen naisen virhe, eli se että naiset pitävät omia henkisiä kykyjään (tunneosaaminen) niin suurina että pystyvät tunkeutumaan toisen sieluun ja näkemään sieltä millainen ihminen mukamas oikeasti on. Tällaisella perustuksella sitten vielä uskalletaan väittää että nainen on parisuhdeasioissa yleensä se fiksumpi osapuoli.
Joskus kannattaa ottaa vähän inhorealistisempi lähestymistapa, joka kiteytyy lauseessa "niin on kuin miltä näyttää".- ENFP-nainen
Olen samaa mieltä. Ylitulkitseminen ja ihmeiden odottaminen tulee tuottamaan pettymyksen.
Ap, jos lähdet suhteeseen, tunnusta itsellesi että samoilla säännöillä tullaan jatkamaan. Ihmistä ei voi koskaan ulkopuolelta muuttaa, jos hän olisi itse halunnut muuttua, olisit jo nähnyt muutoksen alkaneen. Minusta tilanteessa tosi hyvä neuvo arvioida tilannetta: "niin on, kuin miltä näyttää". ENFP-nainen kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ylitulkitseminen ja ihmeiden odottaminen tulee tuottamaan pettymyksen.
Ap, jos lähdet suhteeseen, tunnusta itsellesi että samoilla säännöillä tullaan jatkamaan. Ihmistä ei voi koskaan ulkopuolelta muuttaa, jos hän olisi itse halunnut muuttua, olisit jo nähnyt muutoksen alkaneen. Minusta tilanteessa tosi hyvä neuvo arvioida tilannetta: "niin on, kuin miltä näyttää".Tällä tavalla ulkoapäin näyttäisi siltä, että mies on osannut joko tiedostaen tai tiedostamattaan annostella sopivassa määrin kahta erilaista toimintatapaa, eli välillä puhutaan herkkiä ja ollaan lähellä, välillä työnnetään pois luota ja ollaan välinpitämättömiä.
Enpä olisi uskoniut että näin klassinen toiminta ihan oikeasti saa naisen koukkuun. Kaikkihan tietävät tämän ihan perusjutuksi. "Herkkä "paha" poika".
- mano a mano
Otsikon perusteella odotin provoa. Luettuani en ole varma.
- neuvoton...
Niin. :-(
Mä myönnän kyllä. Olen koukussa. Ja en olisi itsekään arvannut, että niin voisi käydä...
"niin on, kuin miltä näyttää"
Kai se on vaan yritettävä hyväksyä... ettei homma tosta muuksi muutu.
Ehkä en siis ainakaan mitään parisuhdekuvitelmia ala ruokkia. Suljen sen tien, ellei nyt aivan ihmeitä tapahdu (tuskin tapahtuu). Mut en kyllä mene takuuseen siitä ettenkö taas ens viikonloppuna löytäisi tietäni hänen lähelleen. Hän saa jalat mun alta, oikeasti.Ei säädössä mitään vikaa ole, kunhan vain ymmärtää sen reaaliteetin, että siitä tuskin noilla tiedoilla on mitään vakavampaa tulossa. Yksi tapa suhtautua siihen on se, että odotat että mies tekee syventävän liikkeen ja siihen asti tyydyt siihen mitä saat.
Jos yrität saada suhdetta väkäsin syvennettyä, niin sekin saattaa onnistua, mutta on melko varmaa että se tapahtuu vain näennäisesti, miehen myötäillessä sitä mitä näkee sinun haluavan.
Jos nyt olen miehen luonteesta mitään ymmärtänyt, niin hän ei sitten ole sitä sorttia, kenen kanssa voisi ottaa asian ihan suoraan puheeksi? Että mistä moinen käytös johtuu?
- neuvoton...
"Jos nyt olen miehen luonteesta mitään ymmärtänyt, niin hän ei sitten ole sitä sorttia, kenen kanssa voisi ottaa asian ihan suoraan puheeksi? Että mistä moinen käytös johtuu?"
No.. esim. erään kerran kun oltiin sovittu jotain, ja hän ei sitten pitänytkään siitä sovitusta kiinni, niin hän oli pää painuksissa ja sanoi "taas jouduit pettymään minuun". En sanonut siihen silloin mitään, hän kyllä vaikutti olevan pahoillaan..
Mut joo, hänen kanssaan on erittäin vaikeaa ottaa puheeksi ns. vakavia asioita. Hän menee lukkoon. Ei vastaa mitään, menee hiljaiseksi, vastaa yhellä sanalla. Tai vaihtaa puheenaihetta. Menee jotenkin lukkoon. Vaikea siinä sitten itsekään laittaa toista selkä seinää vasten... varsinkin kun on vaan tällasta säätämistä tää meidän juttu muutenkin.Kuten sanoin, kannattaa sitten vain tyytyä siihen, mitä saa ja odottaa tulisiko sieltä jotain vapautumista ja muutosta konkreettisesti tekojen tasolla.
Älä rupea ylitulkitsemaan ja fantasioimaan hänelle sellaisia luonteenpiirteitä, jotka ovat ihan vain tulkintojesi varassa. Käytös on se, mikä ratkaisee ja jos se ei ala muuttumaan, niin onhan se nyt ihan sama mitä mies päässään kelailee? Eikö?game_on kirjoitti:
Kuten sanoin, kannattaa sitten vain tyytyä siihen, mitä saa ja odottaa tulisiko sieltä jotain vapautumista ja muutosta konkreettisesti tekojen tasolla.
Älä rupea ylitulkitsemaan ja fantasioimaan hänelle sellaisia luonteenpiirteitä, jotka ovat ihan vain tulkintojesi varassa. Käytös on se, mikä ratkaisee ja jos se ei ala muuttumaan, niin onhan se nyt ihan sama mitä mies päässään kelailee? Eikö?Lisäksi vielä sanon, että ei se mahdotonta ole, että mies haluaisi vain rohkaisua olla rohkeasti oma itsensä, mutta jos sitä ei ala kuukausienkaan jälkeen tapahtumaan, niin diagnoosi on minusta aika huono, että tapahtuisikaan.
- Olen INTJ
Ko. mies käyttäytyy kuin idiootti kusipää, koska hän on idiootti kusipää. Eli juuri sellainen mies, joiden kanssa naisten "kemiat kohtaavat".
Miksi te noiden kuluneiden väitteiden esittäjät ette koskaan kirjoita vivahteikkaammin, yritä porautua syvemmälle tai muutenkaan tehdä väitteistänne mielenkiintoista luettavaa? Aina vaan samat väitteet, samat lauseet palstalla, ihan samanlaisina, vuosia ja vuosia.
- Tapailu=pillunjako
Mutta olet siis antanut sille reikääsi. Mitenkäs tämä onnistui jos "vaikeuksia" tunteiden (miehellä tunne tarkoittaa pillunhimoa) ilmaisussa on? Siis oletko antanut vai et? Pantu on vai mitä?
Ne vaikeudet ovat pelkkää teatteria, heebo on tyypillinen panopelikikkelisankari, sillä on yhtä aikaa nussinnassaan useita pimperoita, niillä on kanssa varmaan kovasti tunteita ja kemioita kun jätkä on niin iiih iih ihhqun jännän välinpitämätön ja sillä on ihan vielä oikeat pahapoikavaatteetkin ja pahapoikaparransänki, onko kerrassaan pahapoikapipo päässä?- neuvoton...
Ei olla harrastettu seksiä kunnolla. Just sen takia et mies menee lukkoon. Ei nouse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991