En ollut koskaan löytänyt ketään minua kiinnostavaa henkilöä vaikka olen jo reilusti päälle 20v mutta sitten se tapahtui ja löysin eräänä iltana baarista ihan sattumalta ensimmäistä kertaa tytön joka todella kiinnosti minua ja jonka mukaan lähdin mistä sitten kehkeytyi jotain ja tapailtiin viikonloppuisin ja heti alku vaiheessa tyttö ehdotti kumista luopumisen ja vakuutti että oli terve ja oli juuri käynyt testeissä, no parin viikon päästä mulle puhkesi sukupuoliherpes ja olin aivan masentunut ja niin rikki kun voi vaan olla koska hän kivenkovaan väitti että olen saanut sen joltain muulta vaikka tiesin että se ei ollut mahdollista koska ennen häntä olin harrastanut seksiä vai kerran kumin kanssa ja hänellä tusinoittain yhden illan säätöjä joten harkitsin lopettaa tapailun koska menetin luottamuksen tyttöön mutta hän anoi että jatkaisin joten annoin toisen mahdollisuuden.. vaivani oireili 2 kuukautta jona aikana en paljon nukkunut koska olin masentunut ja stressasin sitä kokoajan mutta kuitenkin alettiin seurustelemaan ja tyttö jossain vaiheessa myönsi että häneltähän se tauti oli tullut mutta anteeksi ei koskaan pyytänyt.. olin silti suhteessa tosi hiljainen ja poissaoleva koska tauti vaivasi minua ja valvotti yöt joista aika ajoin mainitsin mutta sitten vihdoin alkoi helpottaa ja aloin voimaan jo paremmin mutta samalla tyttöystäväni käytös kylmeni minua kohtaan ja moneen kertaan kysyin mikä on ja tein epätoivosia tekoja jotta saisin totuuden selville mutta väitti kivenkovaan että kaikki on hyvin jota kesti muutaman viikon ja aloin pikkuhiljaa uskoa häntä ja sovittiin seuraava tapaaminen ja mitä tehtäisiin mutta sitten seuraavana iltana hän lähetti kännissä viestin toiselta paikkakunnalta jossa kertoi tosi ilkeästi että jättää minut josta olin aivan ällikällä lyöty ja seuraavana aamuna kyselin että mikä tämä viesti nyt oli ja hän kertoi että hän ei enää pitänyt minusta ja tahtoi olla vain kaveri.. tämä tuli aivan puun takaa ja sattuin aivan sairaasti joten lähetin monia viestejä jotta käsittäisin mitä tein väärin ja lopulta hän suostui tapaamaan ja kertoi syyksi että hänen kaverin poikaystävä oli juuri jättäny kaverinsa ja hän ajatteli muka että mitä teen hänelle myös niin koska olin ollut hiljainen ja poissa oleva mitä en kyllä uskonut ja pidin huonona selityksenä joten selvitettiin asia niin että ei saatu muistella tapahtunutta enään ja sitten oltiin taas yhdessä ja pääsin tuosta hirveästä olotilasta eroon mutta ei kestänyt kauan kun taas huomasin että hän ei koskaan suutele minua tai halaa ja jos itse suutelin niin hänelle se tuntui vastenmieliseltä ja veti aina päänsä pois (kertoi vasta viimeisenä iltana että ei pitänyt suutelusta)
Pitkä vuodatus tarina ;(
3
327
Vastaukset
- totalbrokenheart
ja sohvalla kun istutaan en saa pitää kättä hänen ympärillään tai oikeastaan edes istua hänessä kiinni josta aloin taas epäilemään onko hän nyt tosissaan ja siitä kyselinkin viestein koska en kyennyt kasvotusen ja hän vakuutti taas että pitää minusta ja kaikki on hyvin mutta kuitenkin aloin henkisesti olemaan jo niin loppu miettimään asioita koska hän mahtaa taas jättää minut joten tapasin hänet ja avauduin tarkotuksena kertoa kaikki huolet ja murheet mitkä olivat vaivanneet minua näiden kuukausien aikana mikä oli todella kova paikka minulle koska en ollut kyenny kertomaan niitä aikaisemmin vaan ne oli kokoajan pakkautunut joten en enään pystynyt pidättää kyyneliä ja yritin kertoa kaiken mutta tyttöystäväni suuttui minulle ja käski minun lähteä koska ei halunnut kuulla murheitani jossa olin olettanut että hän halusi olla vain kaverini ja sanoin että mulla on mennyt kaikki päin persettä viimeaikoina kun olen ajatellut ja olettanut asioita jolloin hän kuitenkin lohdutti ja otti kädestä kiinni ja käski kertoa kaiken ja sitten siinä tilassa kertoi yht äkkiä että opintojensa jälkeen aikoo muuttaa töiden perässä muille paikkakunnille mistä töitö sattuu saamaan ja jopa oli suunnitellut ulkomaille muuttoa töiden perään johon tietenkin siinä olotilassa murruin vielä enemmän ja sanoin että miksi mulla menee elämässä kaikki asiat päin persettä ja sitten hän reagoi siihen yhtäkkiä sanomalla minulle että tarvitsen apua että mulla on mielenterveys ongelmia ja käski minun lähteä pois tai soittaa poliisit koska pelkäsi että aion tappaa hänet kun hän nukkuu!!! siis en voi uskoa että nuo sanat tuli hänen suustaan ja hän ei pelleillyt eikä enää näköjään tahdo olla kanssani missää tekemisissä vaikka yritin hänelle selvittää seuraavana päivänä asioita mutta ei enää vastaa.. ainoa vääryys mitä häntä kohtaan tein oli että annoin hänen aina päättää tekemisistämme ja olin hiljainen ja poissa oleva aika ajoin kaiken tämän stressin, masennuksen ja epäluulojen takia mitä olin pitänyt sisälläni ja juuri kun sain rohkaistua itseni purkamaan kaiken ja sain hyvän mielen kun luulin että nyt alkaa mennä paremmin niin hän lyttäsi minut lopullisesti.. ja nyt hän pitää minua psykopaattina tai jonain mielisairaana :( olen aivan rikki sisältä.. ja en ole koskaa ollut millään tapaa väkivaltainen tai mielenvikainen vaan kiltti kaikkia kohtaan ja tämä oli ensimmäinen kerta kun avauduin hänelle ja hän pistää heti poikki eikä mitää mahdollisuutta keskustella asiasta. en ymmärrä tätä.. hän satutti minua monta kertaa todella kovin mutta silti pidin hänestä ja otin takaisin ja nyt hän pisti tämän vuodatukseni takia lopullisesti välit poikki. miten jotkut ihmiset voivat olla noin pinnallisia ja heti juoksevat karkuun keskustelematta asioista. en tiedä enään miten päin nyt olisi tai mitä tekisin niin totaalisesti hajalla koska silti pidän hänestä vieläkin aivan älyttömästi ja nyt toivon kokoajan että olisin vain osannut pitää suuni kiinni enkä ylireagoida niin oltaisiin vielä yhdessä ja olisin keskustellut asioista paremmalla ajalla ;( mutta oli pakko kirjoittaa tänne koska ei ole ketään muuta kenelle kertoisin :/ nyt tässä vain mietin että toiminko itse väärin ja mitä jos olisin tehnyt asiat toisin.. pienestä se näyttää olevan kiinni :( yksi väärä liike niin heti loppuu peli.. saankohan enää koskaan itseluottamustani takaisin tai voinko luottaa enää yhteenkään naisiin.
- brofist
Aika parantaa haavat toveri. Yksi "tyttöystäväni" lopetti yhteydenpidon tuosta vaan ja olin aika rikki silloin. Mietin häntä kaiket päivät ja olin surullinen, mutta kun aika kului, niin sekin ämmä unohtui. Ei kaikki naiset todellakaan ole samanlaisia! Täällä on paljon mukavia tyttöjä, joiden kanssa on hyvä olla :)
- totalbrokenheart
Tiedän että aika parantaa vaikka se niin ylitsepääsemättömältä nyt vaikuttaakin mutta eniten surettaa se kun tiedän mikä tässä suhteessa meni pieleen ja sekin oli niin älyttömän pieni seikka kun molemmilla meillä oli epäluuloja toisia kohtaan koska kummatkaan meistä ei kyennyt kertomaan syvemmistä tunteista ja nyt myös ymmärrän että tyttöystäväni oli tietyllä tapaa tosi tunteellinen jonka takia hän näki minut uhkana kun avauduin ja käyttäydyin niin hysteerisesti :( mutta en tajua miksi hän valitsi juuri sen vaihtoehdon että olen mielisairas eikä ajatellut että ehkä minun hysteerinen käytös johtui siitä että sain vihdoin purettua raskaan taakkani sydämeltäni ja se oli muutenkin tosi kova paikka näin miehenä kun joutuu murtumaan toisen edessä niin säälittävästi.. mutta kuitenkin sain kerrottua hänelle kaiken mieltäni vaivanneet asiat josta sain todella rauhoittuneen mielen ja ajattelin että nyt voin alkaa taas olemaan oma itseni ja olla iloinen eikä tarvitse enää pelätä että toinen satuttaa mutta enpä sit siihen enään mahdollisuutta saanutkaan :/
Olen miettinyt että kirjoittaisin hänelle kirjeen koska tuo todellakin jättää pysyvän arven sydämeen jos joudun lopun elämäni ajattelemaan että hän pitää minua mielenterveysvikaisena ja että olisin muka kyennyt tekemään hänelle pahaa.. minusta kukaan ei ansaitse tuollaista loppua suhteeseen ja saisin paljon paremman mielen jos pystyisin vielä kerran keskustelemaan hänen kanssaan koska minusta meillä ei kuitenkaan suhteen aikana ollut pahemmin mitään riitoja ja muutenki oli mukavaa ja viihtyisää mutta avautumiseni taki suhde loppui yhdessä illassa :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760