Pitkä tukka miehillä

naismaista

mitä olette mieltä pitkästä tukasta miehillä?

21

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gey

      Gay

    • 5e6yj6trk7

      Nää on just näitä kysymyksiä joihin löytyy laidasta laitaan vastauksia.
      Miehet kirjoittaa että on homomaista, renttuihin menevät naiset kehuvat.
      Muut siellä välissä.

    • heidididi

      Pitkä tukka on hieno jos se on hoidettu ja kammattu, ei mikään rehottava varpusen perä. Joillekin miehille pitempi tukka sopii lyhyttä paremmin.

    • -p---

      Ehdoton ei!! Miehellä pitkä tukka on kauhee.. oli sit minkälainen komistus tahansa. Kyllä ulkonäkö muuttuu huomattavasti kun leikkaa lyhyeksi tai kaljuksi.

    • rtwywtry

      Pitkä tukka on kiva, sopii tosin harvalle.

    • Pravda@miss liberty

      Kyllähän se pitkä tukka miehellä kertoo lähes poikkeuksetta jonkinlaisesta identtiteetti kriisistä.
      Pitkät hiukset ovat feminiiniset, eli ehkä se "sisäinen tyttö" sieltä viestittää jotakin...

      • Shole

        Identiteettikriisistä, tai ainakin epävarmuudesta kertoo se kun pitää koko ajan olla mahdollisimman äijä, ettei vaan kukaan pääse syyttelemään neitimäisyydestä. Homoja pitää vihata, ettei kukaan luule homoksi, jne jne.


      • Ukko 80

        Yläasteella 90-luvulla oli räkänokalla parhaimmillaan hiukset leukaan asti ja komean tukan kruunasi piilokalju. Tilanne nykyään toinen. Ei minua häiritse yhdenkään aikuisen miehen hiukset. Olkoon rastat pitkät tai ei hiuksia ollenkaan. Noiden identiteettikriisistä kärsivien hiukset haittaavat sikäli, että heillä on tapana olla ns taviksia vastaan. Heidän ulkomuotonsa määrittelee heidän maailmankuvansa ja toisin ajattelevat ovat automaattisesti vääräuskoisia. Tosin sama pätee moniin ns taviksiin. Eivät kaikessa kunnollisuudessaan hyväksy mitään poikkeavaa.


      • Ukko 80 kirjoitti:

        Yläasteella 90-luvulla oli räkänokalla parhaimmillaan hiukset leukaan asti ja komean tukan kruunasi piilokalju. Tilanne nykyään toinen. Ei minua häiritse yhdenkään aikuisen miehen hiukset. Olkoon rastat pitkät tai ei hiuksia ollenkaan. Noiden identiteettikriisistä kärsivien hiukset haittaavat sikäli, että heillä on tapana olla ns taviksia vastaan. Heidän ulkomuotonsa määrittelee heidän maailmankuvansa ja toisin ajattelevat ovat automaattisesti vääräuskoisia. Tosin sama pätee moniin ns taviksiin. Eivät kaikessa kunnollisuudessaan hyväksy mitään poikkeavaa.

        Aika moni pitkätukka mun kokemuksen mukaan ei ole tollainen, en mäkään miellä itseäni tollaseksi. Tosi harvoin on tullut tutustuttua itse asiassa tämmöisiin rajoittuneisiin pitkätukkiin, kumma kyllä. Ehkä jompikumpi meistä on pyörinyt väärissä piireissä?

        Mä pidän pitkää tukkaa koska tykkään siitä. Ei ole tyylikysymys eikä varsinkaan mihinkään tyyliin kuulumisen takia, se näyttää mun mielestä paremmalta ja on mukava talvella. Armeija-aikoihin olin harmissani kun jouduin kaljuksi, ei sovi mun pään muotoon ollenkaan, pitäkää ihan oikeasti te kalju joille se sopii, se on hieno. Oma tyyli paras tyyli.


      • Shole
        Ukko 80 kirjoitti:

        Yläasteella 90-luvulla oli räkänokalla parhaimmillaan hiukset leukaan asti ja komean tukan kruunasi piilokalju. Tilanne nykyään toinen. Ei minua häiritse yhdenkään aikuisen miehen hiukset. Olkoon rastat pitkät tai ei hiuksia ollenkaan. Noiden identiteettikriisistä kärsivien hiukset haittaavat sikäli, että heillä on tapana olla ns taviksia vastaan. Heidän ulkomuotonsa määrittelee heidän maailmankuvansa ja toisin ajattelevat ovat automaattisesti vääräuskoisia. Tosin sama pätee moniin ns taviksiin. Eivät kaikessa kunnollisuudessaan hyväksy mitään poikkeavaa.

        Nyt olet asialinjalla. Pitkätukkainen mies on aina liberaali perinteisten arvojen järkkymätön vastustaja. Ei-pitkätukkainen on sitten taas konservatiivi, joka vastustaa kaikkea poikkeavuutta. Kyllä sä oot sitten hyvä ihmistuntija.


    • Punkkari80luvulta

      Mohikaani on paras.

    • cut the hair

      En ymmärrä pitkiä hiuksia miehillä. Katsoin viime idols-lähetyksen, ja kauhistuksella katsoin, kuinka kaikilla miestuomareilla oli pitkät hiukset. Mikä nykymiehiä oikein vaivaa?

      • Baadaass

        Jonelle sopisi tosihyvin kalju tukka.


      • jkjlkjl
        Baadaass kirjoitti:

        Jonelle sopisi tosihyvin kalju tukka.

        Minkälainen on kalju tukka?


    • gsgssgsg

      hintinvikaisia on pitkätukkaiset miehet

    • naikkonen

      Tykkään, kunhan ne ovat myös hoidetut eivätkä jatkuvasti rasvaiset tai sottaiset. Kaikille miehille eivät pitkät hiukset sovi mutta niille joille ne sopii ne myös tuovat persoonallisuutta.

      • Getalligah

        Eivät sovi. Pitkä takkuinen ja rasvainen, perseessä roikkuva, paskanruskee reuhka on ihnan hirvee.
        Siihen sitten vielä joku hevarityylin lepakkopuku jatkeeks ja tytöt kiertää kilometrin päästä.


    • riippuu...

      Nam

    • MUN tukka

      Pitkällä tukalla saa herkkupimpsaa...

    • UPEAA!!

      Jos on yli 40 v ja pitkä paksu tukka niin se on todella hienoa miehellä! Tunnen yhden tyypin ja sille on kyllä moni kaljukangsteri kade. Aina olen tykännyt pitkistä hiuksista miehellä. Prinssi!

      • Oispa mullakin

        onhan se iäkkäämmällä miehellä jo harvinaisuus! Siksi upea. Toiset ajaa kaikki pois kun pälvikalju alkaa näkymään ja osa ajaa siilin mutta harvalla keski-ikäisellä on pitkä paksu kihara tukka. Sitten kun harmaantuu niin vielä hienompi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe