Pitkä tukka miehillä

naismaista

mitä olette mieltä pitkästä tukasta miehillä?

21

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gey

Gay

• 5e6yj6trk7

Nää on just näitä kysymyksiä joihin löytyy laidasta laitaan vastauksia.
      Miehet kirjoittaa että on homomaista, renttuihin menevät naiset kehuvat.
      Muut siellä välissä.

• heidididi

Pitkä tukka on hieno jos se on hoidettu ja kammattu, ei mikään rehottava varpusen perä. Joillekin miehille pitempi tukka sopii lyhyttä paremmin.

• -p---

Ehdoton ei!! Miehellä pitkä tukka on kauhee.. oli sit minkälainen komistus tahansa. Kyllä ulkonäkö muuttuu huomattavasti kun leikkaa lyhyeksi tai kaljuksi.

• rtwywtry

Pitkä tukka on kiva, sopii tosin harvalle.

• Pravda@miss liberty

Kyllähän se pitkä tukka miehellä kertoo lähes poikkeuksetta jonkinlaisesta identtiteetti kriisistä.
      Pitkät hiukset ovat feminiiniset, eli ehkä se "sisäinen tyttö" sieltä viestittää jotakin...

• Shole

Identiteettikriisistä, tai ainakin epävarmuudesta kertoo se kun pitää koko ajan olla mahdollisimman äijä, ettei vaan kukaan pääse syyttelemään neitimäisyydestä. Homoja pitää vihata, ettei kukaan luule homoksi, jne jne.

• Ukko 80

Yläasteella 90-luvulla oli räkänokalla parhaimmillaan hiukset leukaan asti ja komean tukan kruunasi piilokalju. Tilanne nykyään toinen. Ei minua häiritse yhdenkään aikuisen miehen hiukset. Olkoon rastat pitkät tai ei hiuksia ollenkaan. Noiden identiteettikriisistä kärsivien hiukset haittaavat sikäli, että heillä on tapana olla ns taviksia vastaan. Heidän ulkomuotonsa määrittelee heidän maailmankuvansa ja toisin ajattelevat ovat automaattisesti vääräuskoisia. Tosin sama pätee moniin ns taviksiin. Eivät kaikessa kunnollisuudessaan hyväksy mitään poikkeavaa.

• Ukko 80 kirjoitti:

Yläasteella 90-luvulla oli räkänokalla parhaimmillaan hiukset leukaan asti ja komean tukan kruunasi piilokalju. Tilanne nykyään toinen. Ei minua häiritse yhdenkään aikuisen miehen hiukset. Olkoon rastat pitkät tai ei hiuksia ollenkaan. Noiden identiteettikriisistä kärsivien hiukset haittaavat sikäli, että heillä on tapana olla ns taviksia vastaan. Heidän ulkomuotonsa määrittelee heidän maailmankuvansa ja toisin ajattelevat ovat automaattisesti vääräuskoisia. Tosin sama pätee moniin ns taviksiin. Eivät kaikessa kunnollisuudessaan hyväksy mitään poikkeavaa.

Aika moni pitkätukka mun kokemuksen mukaan ei ole tollainen, en mäkään miellä itseäni tollaseksi. Tosi harvoin on tullut tutustuttua itse asiassa tämmöisiin rajoittuneisiin pitkätukkiin, kumma kyllä. Ehkä jompikumpi meistä on pyörinyt väärissä piireissä?

Mä pidän pitkää tukkaa koska tykkään siitä. Ei ole tyylikysymys eikä varsinkaan mihinkään tyyliin kuulumisen takia, se näyttää mun mielestä paremmalta ja on mukava talvella. Armeija-aikoihin olin harmissani kun jouduin kaljuksi, ei sovi mun pään muotoon ollenkaan, pitäkää ihan oikeasti te kalju joille se sopii, se on hieno. Oma tyyli paras tyyli.

• Shole
        Ukko 80 kirjoitti:

Nyt olet asialinjalla. Pitkätukkainen mies on aina liberaali perinteisten arvojen järkkymätön vastustaja. Ei-pitkätukkainen on sitten taas konservatiivi, joka vastustaa kaikkea poikkeavuutta. Kyllä sä oot sitten hyvä ihmistuntija.

• Punkkari80luvulta

Mohikaani on paras.

• cut the hair

En ymmärrä pitkiä hiuksia miehillä. Katsoin viime idols-lähetyksen, ja kauhistuksella katsoin, kuinka kaikilla miestuomareilla oli pitkät hiukset. Mikä nykymiehiä oikein vaivaa?

• Baadaass

Jonelle sopisi tosihyvin kalju tukka.

• jkjlkjl
        Baadaass kirjoitti:

Jonelle sopisi tosihyvin kalju tukka.

Minkälainen on kalju tukka?

• gsgssgsg

hintinvikaisia on pitkätukkaiset miehet

• naikkonen

Tykkään, kunhan ne ovat myös hoidetut eivätkä jatkuvasti rasvaiset tai sottaiset. Kaikille miehille eivät pitkät hiukset sovi mutta niille joille ne sopii ne myös tuovat persoonallisuutta.

• Getalligah

Eivät sovi. Pitkä takkuinen ja rasvainen, perseessä roikkuva, paskanruskee reuhka on ihnan hirvee.
        Siihen sitten vielä joku hevarityylin lepakkopuku jatkeeks ja tytöt kiertää kilometrin päästä.

• riippuu...

Nam

• MUN tukka

Pitkällä tukalla saa herkkupimpsaa...

• UPEAA!!

Jos on yli 40 v ja pitkä paksu tukka niin se on todella hienoa miehellä! Tunnen yhden tyypin ja sille on kyllä moni kaljukangsteri kade. Aina olen tykännyt pitkistä hiuksista miehellä. Prinssi!

• Oispa mullakin

onhan se iäkkäämmällä miehellä jo harvinaisuus! Siksi upea. Toiset ajaa kaikki pois kun pälvikalju alkaa näkymään ja osa ajaa siilin mutta harvalla keski-ikäisellä on pitkä paksu kihara tukka. Sitten kun harmaantuu niin vielä hienompi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe