ollaan pitkään naimisissa ollut pariskunta, melkein aikuiset lapset vielä kotona, eikä meinaa löytyä aikaa ja rauhaa makkari hommiin. Kovasti ollaan rakastuneita, hemmottelenkin vaimoa sillointällöin hotelliviikonlopuilla, niiden rauhasta me nautitaa. Fantasiat piristävät seksielämää hienosti. Jutellaan paljon mielihaluista ja tehdään toisen mieliksi kaikkemme. Nyt vaimo kertoi haluavansa joskus olla mustan miehen kanssa, ja kyllä minä sen hänelle joskus järjestän. Onko kellään samanlaisia kokemuksia, osasitko ottaa sen rakkauden osoituksena mieheltäsi. Tai jos olet vaimolle järjestänyt jotain vastaavaa, miltä se tuntui jälkeenpäin?
päälle 40v ja uusi kipinä
8
310
Vastaukset
- aatsum ie äniki
Se oli aivan kauheaa, en todellakaan toivo kenellekkään samanlaista kokemusta!
- rakastunut mies
mitä tarkoitat, mikä meni pieleen?
- yök-
Ihan kamala ajatus, että ihmistä käytetään seksileluna johonkin parisuhteen pönkittämiseen. Ihankuin olisitte valitsemassa seksilelua. Minkä värinen? Minkä kokoinen?
- jotain rajaa
Just noin, todella outoa piristää parisuhdetta ottamalla joku kolmas kimppaan. Kolmannesta tehdään esine periaatteella "me halutaan nauttia". Miksi kolmas osapuoli sitten suostuu? Siinäpä kysymys. Ehkä hän on niin yksinäinen, että kaikenlainen mahdollisuus kosketukseen tulee kyseeseen. Mutta entä tunnelma aktin jälkeen? Luultavasti henkinen krapula, hyväksikäytetty olo.
- älkäääää
Teidän suhde vaikuttaa tosi ihanalta ja kiihkeeltä..... Älkää missään nimessä menkö pilaamaan sitä sillä, että otatte leikkiin mukaan jonkun kolmannen! Siitä ei hyvää seuraa!
- pipsa51
meillä on ollut tuollainen kokemus vuosia sitten. Mieheni järjesti minulle komean raamikkaan hierojan, kun oltiin helsingissä viikonloppua viettämässä. Mieheni haki hänet, kun oltiin kirjauduttu hotelliin, olivat sopineet puhelimitse tapaamisesta. Yllätys oli kyllä melkein täydellinen, mutta jotain osasin kuitenkin odottaa. Mies lähti ostoksille ja pyysi soittamaan kun voisi tulla takaisin. Kokemus oli kyllä aivan ihana. Hieroja oli komea ja treenattu, ja sain huomata,että jutut mustien miesten koko-ominaisuuksista on totta. Se minua eniten kiinnostikin, miltä se tuntuisi ja mahtuisiko se minuun. Kyllä oli mahtavaa, erilaista. Osasin ottaa sen rakkauden osoituksena mieheltäni, se oli ihanin lahja ikinä. Se jäi ainoaksi kerraksi, kokeiluksi, mutta olen kyllä kaivannut lisää samanlaista vaihtelua seksielämäämme.
- jotain rajaa
Kysyitkö tältä mustalta mieheltä, miksi hän suostui moiseen? Toivottavasti hänkin löytää aidon rakkauden ja kunnon työn, ettei tarvitse käydä turhautuneiden pariskuntien seksielämää piristämässä.
- jäin koukkuun
meillä oli samanlainen fantasia, ja mieheni sai minut puhuttua ympäri. Minun piti kertoa yksityiskohtaisesti tapahtumista ja se kyllä kiihotti meitä molempia. Jonkin ajan kuluttua mies halusi järjestää uuden tapaamisen, eri miehen kanssa. Minulle se kyllä sopi, koska ensimmäinen kertakin oli ollut niin miellyttävä. Sen jälkeen olen huomannut olevani koukussa vieraissa käyntiin. En tiedä johtuuko se vain jännityksestä vai onko seksi niin erilaista kuin oman miehen kanssa. Olen parikertaa käynyt salaa vieraissa, nimen omaan maahanmuuttajan kanssa. Ja vaikka haluaisin en voi muuta ajatella kuin seuraavaa kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882