Ohjelmakuulutus x 2

zisel

5D: Rakasta minua, rakasta nukkeani
(16) 5D-dokumentti tutustuu miehiin, jotka elävät mittatilaustyönä valmistettujen nukkejen kanssa. Nuket korvaavat miehille tavallisen parisuhteen, jonka solmiminen on osoittautunut vaikeaksi. Millaista on elämä "täydellisen naisen" kanssa, ja voiko nukke antaa saman kuin oikea kumppani? (Love me, Love my Doll, dokumentti, USA, 2011)

Sekä

Päiväni eläimenä
Siat. Kaksi ihmistä elää neljän päivän ajan sikana sikojen joukossa. He haluavat tulla hyväksytyiksi ryhmän jäsenenä. Lynsey on toimittaja ja menee luomutilalle. Richard on näyttelijä ja menee tavalliseen sikalaan. He tutustuvat sian elämään kehdosta hautaan. Mukana ovat sikojen käyttäytymiseen perehtynyt Katy Mason sekä yli 30 vuotta eläimien parissa työskennellyt Terry Nutkins. BBC:lle tuottanut Love Productions. - Sarja alkaa. Uusinta.

Toi jälkimmäinen on vuoden paras tv-tarjonta.

10

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

Onkohan toi "Päiväni eläimenä"- sarja tehty sillain Selviytyjät-ohjelman formaatilla että ne aina viikon päätteeksi istuu sellaseen häätöneuvostoon ja ne siat päättää kuka ihmisistä lähtee veke?

• sxth

Poikkeavat häädetään ensin. Jos sikailevat liikaa, niin sekään ei hyvä. Nyt jännittää ihmisen puolesta :D

• zisel
        sxth kirjoitti:

Poikkeavat häädetään ensin. Jos sikailevat liikaa, niin sekään ei hyvä. Nyt jännittää ihmisen puolesta :D

Mua jännittää kanssa. Täytyy ottaa varmuuden vuoksi tyyny syliin kun katsoo että voi vetästä naaman sinne jos menee liian jännäks :-/

• sxth
        zisel kirjoitti:

Mua jännittää kanssa. Täytyy ottaa varmuuden vuoksi tyyny syliin kun katsoo että voi vetästä naaman sinne jos menee liian jännäks :-/

Mä ainakin peukutan sorkat ja saparo kippuralla! Meinaan kieriskellä mudassa vain tappion hetkellä :D

• zisel
        sxth kirjoitti:

Mä ainakin peukutan sorkat ja saparo kippuralla! Meinaan kieriskellä mudassa vain tappion hetkellä :D

Mulla rupes soimaan se Simpsons-leffan biisi päässä "spider-pig, spider pig, does whatever a spider-pig does. Can he swing from the web, yes he can, he's a pig, look out!" :D

• sxth

Vou! Johan on osumat. Katson molemmat! Ajankohtaisohjelmaa
      ja palstalle valittua! :D

• zisel

Jep, harmi kun ei ole tallentavaa digiboksia niin vois katsoa uudelleen ja uudelleen :'D

• ~cissi~

Niin, ja käsitelläänhän Teeman Seksin maailmassa tänään myös japanilaisia seksinukkeja.. Oh dear oh dear tulee kiire ilta

• zisel

No niin näköjään XD

Seksin maailma
        Nautintoa etsimässä. Ympäri maailmaa ihmiset ovat keksineet outoja rituaaleja seksuaalisen nautinnon saavuttamiseksi. Auttaako seminaari rakastelutaitojen parantamiseen ja millaisia ovat japanilaiset seksinuket? 1/4.

Nyt on pakko jo sanoa ettei Ratikka kohta luule että olen suuttunut sille jostain että ei ole sille mikään tarkotus vittuilla :D Rupes vaan väkisinkin naurattaa kun pisti silmään toi dokkari jonka tohon avaukseeni laitoin :D

• sxth

Japanissa seksiä käsitellään eri tavalla. Japanilainen seksinukke ei ole amerikkalainen barbara, vaikka varmaan valmistavat niitä markkinoille. Toivottavasti kuvaaja on löytänyt sitä oikeaa japanilaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe