5D: Rakasta minua, rakasta nukkeani
(16) 5D-dokumentti tutustuu miehiin, jotka elävät mittatilaustyönä valmistettujen nukkejen kanssa. Nuket korvaavat miehille tavallisen parisuhteen, jonka solmiminen on osoittautunut vaikeaksi. Millaista on elämä "täydellisen naisen" kanssa, ja voiko nukke antaa saman kuin oikea kumppani? (Love me, Love my Doll, dokumentti, USA, 2011)
Sekä
Päiväni eläimenä
Siat. Kaksi ihmistä elää neljän päivän ajan sikana sikojen joukossa. He haluavat tulla hyväksytyiksi ryhmän jäsenenä. Lynsey on toimittaja ja menee luomutilalle. Richard on näyttelijä ja menee tavalliseen sikalaan. He tutustuvat sian elämään kehdosta hautaan. Mukana ovat sikojen käyttäytymiseen perehtynyt Katy Mason sekä yli 30 vuotta eläimien parissa työskennellyt Terry Nutkins. BBC:lle tuottanut Love Productions. - Sarja alkaa. Uusinta.
Toi jälkimmäinen on vuoden paras tv-tarjonta.
Ohjelmakuulutus x 2
10
60
Vastaukset
- zisel
Onkohan toi "Päiväni eläimenä"- sarja tehty sillain Selviytyjät-ohjelman formaatilla että ne aina viikon päätteeksi istuu sellaseen häätöneuvostoon ja ne siat päättää kuka ihmisistä lähtee veke?
- sxth
Poikkeavat häädetään ensin. Jos sikailevat liikaa, niin sekään ei hyvä. Nyt jännittää ihmisen puolesta :D
- zisel
sxth kirjoitti:
Poikkeavat häädetään ensin. Jos sikailevat liikaa, niin sekään ei hyvä. Nyt jännittää ihmisen puolesta :D
Mua jännittää kanssa. Täytyy ottaa varmuuden vuoksi tyyny syliin kun katsoo että voi vetästä naaman sinne jos menee liian jännäks :-/
- sxth
zisel kirjoitti:
Mua jännittää kanssa. Täytyy ottaa varmuuden vuoksi tyyny syliin kun katsoo että voi vetästä naaman sinne jos menee liian jännäks :-/
Mä ainakin peukutan sorkat ja saparo kippuralla! Meinaan kieriskellä mudassa vain tappion hetkellä :D
- zisel
sxth kirjoitti:
Mä ainakin peukutan sorkat ja saparo kippuralla! Meinaan kieriskellä mudassa vain tappion hetkellä :D
Mulla rupes soimaan se Simpsons-leffan biisi päässä "spider-pig, spider pig, does whatever a spider-pig does. Can he swing from the web, yes he can, he's a pig, look out!" :D
- sxth
Vou! Johan on osumat. Katson molemmat! Ajankohtaisohjelmaa
ja palstalle valittua! :D- zisel
Jep, harmi kun ei ole tallentavaa digiboksia niin vois katsoa uudelleen ja uudelleen :'D
- ~cissi~
Niin, ja käsitelläänhän Teeman Seksin maailmassa tänään myös japanilaisia seksinukkeja.. Oh dear oh dear tulee kiire ilta
- zisel
No niin näköjään XD
Seksin maailma
Nautintoa etsimässä. Ympäri maailmaa ihmiset ovat keksineet outoja rituaaleja seksuaalisen nautinnon saavuttamiseksi. Auttaako seminaari rakastelutaitojen parantamiseen ja millaisia ovat japanilaiset seksinuket? 1/4.
Nyt on pakko jo sanoa ettei Ratikka kohta luule että olen suuttunut sille jostain että ei ole sille mikään tarkotus vittuilla :D Rupes vaan väkisinkin naurattaa kun pisti silmään toi dokkari jonka tohon avaukseeni laitoin :D - sxth
Japanissa seksiä käsitellään eri tavalla. Japanilainen seksinukke ei ole amerikkalainen barbara, vaikka varmaan valmistavat niitä markkinoille. Toivottavasti kuvaaja on löytänyt sitä oikeaa japanilaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015